Makaleler
13
Tümü (13)
Scopus (2)
TRDizin (4)
Diğer Yayınlar (7)
2. Music as a Profession: A Qualitative Research on Symphony Artists
INTERNATIONAL ONLINE JOURNAL OF EDUCATIONAL SCIENCES
, cilt.17, sa.1, ss.69-81, 2025 (Hakemli Dergi)
3. Academic Self-Efficacy of University Students Studying Music: A Structural Equation Model Approach
International Online Journal of Educational Sciences
, cilt.2, sa.14, ss.549-563, 2022 (Hakemli Dergi)
4. Determinants of Motivation for Individual Instrument Class of University Students Studying Music Teaching
International Online Journal of Educational Sciences
, cilt.12, sa.3, ss.92-109, 2020 (Hakemli Dergi)
5. MÜZİK ÖĞRETMENİ ADAYLARININ “OLUMLU VE OLUMSUZ”ÇALGI ÖĞRETMENİ NİTELİKLERİNE YÖNELİKGÖRÜŞLERİNİN İNCELENMESİ
TURKİSH STUDİES
, cilt.14, sa.5, ss.2535-2555, 2019 (Hakemli Dergi)
7. Öğrencilerin Bireysel Çalgı Motivasyonlarının Belirleyicileri Üzerine Bir Araştırma
KIRŞEHİR EĞİTİM FAKÜLTESİ DERGİSİ
, cilt.20, sa.1, ss.204-218, 2019 (Hakemli Dergi)
9. GÜZEL SANATLAR BÖLÜMÜ İLE DİĞER BÖLÜM ÖĞRENCİLERİNİN BENLİK SAYGILARININ KARŞILAŞTIRILMASI”GAZİ ÜNİVERSİTESİ EĞİTİM FAKÜLTESİ ÖRNEĞİ”
Turkish Studies
, cilt.13, sa.27, ss.1129-1147, 2018 (Hakemli Dergi)
10. ÇALGI EĞİTİMİNDE ZAMANI ETKİN VE VERİMLİ KULLANMA İLE AKADEMİK BAŞARI ARASINDAKİ İLİŞKİ VE BİR TEKNİK ÖNERİ“GAZİ ÜNİVERSİTESİ EĞİTİM FAKÜLTESİ ÖRNEĞİ”
Turkish Studies
, cilt.13, sa.26, ss.941-952, 2018 (Hakemli Dergi)
11. KEMAN ÖĞRETİM SÜRECİNDE KAZANILAN BİLGİ VE BECERİLERİN MESLEKİ YAŞAMDA KULLANIMI İLE İLGİLİ ÖĞRETİM ELEMANI GÖRÜŞLERİNİN DEĞERLENDİRİLMESİ
idil sanat ve dil dergisi
, cilt.7, sa.51, ss.1397-1412, 2018 (Hakemli Dergi)
13. ETKİN İDEAL KEMAN EĞİTİMİCİSİ ÖZELLİKLERİNİN ÖĞRETİM ELEMANI GÖRÜŞLERİNE GÖRE DEĞERLENDİRLMESİ
Sanat Eğitimi Dergisi
, cilt.4, sa.2, ss.111-129, 2016 (Hakemli Dergi)
Hakemli Bilimsel Toplantılarda Yayımlanmış Bildiriler
12
2. ÇALGI ÖĞRENME-ÖĞRETME SANATINDA VERİMİ ARTIRMAYA YÖNELİK BİR TEKNİK ÖNERİ“KANBAN TEKNİĞİ”
ULUSLAR ARASI AKADEMİK ARAŞTIRMALARKONGRESİ-ICAR-2019, Bolu, Türkiye, 16 - 18 Eylül 2019, ss.618-626, (Tam Metin Bildiri)
9. KEMAN EĞİTİMİNİN ÖĞRETİM ELEMANI VE ÖĞRENCİ GÖRÜŞLERİNE GÖRE DEĞERLENDİRİLMESİ VE BİR MODEL ÖNERİSİ ”MÜZİK ÖĞRETMENLİĞİ PROGRAMI”
ULUSLARARASI 3.İPEK YOLU KONFERANSI, Gazimagusa, Kıbrıs (Kktc), 17 - 19 Temmuz 2017, (Özet Bildiri)
10. KEMAN EĞİTİMİNDE TEKNOLOJİNİN KULLANILMASINA YÖNELİK YAKLAŞIMLARIN DEĞERLENDİRİLMESİ
VIII. ULUSLARARASI HİSARLI AHMET SEMPOZYUMU8th INTERNATIONAL HİSARLI AHMET SYMPOSIUM, Kütahya, Türkiye, 12 - 14 Mayıs 2017, ss.87-88, (Özet Bildiri)
Kitaplar
8
1. : KEMAN EĞİTİMİNE YENİ BAŞLAYANLAR İÇİN DİZİSEL ALIŞTIRMALAR I SCALE EXERCISES FOR BEGINNERS IN VIOLIN EDUCATION I
SONÇAĞ AKADEMİ İstanbul Cad. İstanbul Çarşısı No.: 48/49 İskitler 06070 ANKARA, Ankara, 2022
3. KEMAN EĞTİMİNDE MÜZİKAL GELİŞİM
EĞİTİM BİLİMLERİ ALANINDA AKADEMİK ÇALIŞMALAR, DOÇ.DR.Onur ZAHAL, Editör, GECE KİTAPLIĞI, Ankara, ss.125-151, 2020
4. ŞAKILARLA TÜRKÜLERLE KEMAN ÖĞRENİYORUM-3
SON ÇAĞ, Ankara, 2019
5. ŞARKILARLA TÜRKÜLERLE KEMAN ÖĞRENİYORUM-2
SON ÇAĞ, Ankara, 2019
6. ŞARKILARLA TÜRKÜLERLE KEMAN ÖĞRENİYORUM-I
SON ÇAĞ, Ankara, 2019
7. Keman Eğitiminde Yaşanan Sorunların Öğretim Elemanı Görüşlerine Göre ”Balık Kılçığı Modeli” İle Değerlendirilmesi ”Müzik Öğretmenliği Programı”
Güncel Akademik Araştırmalar: Sosyal Bilimlere Yönelik Stratejik Bakış Açısı, Ömer Kürşad Tüfekci, Editör, Hiperlink Yayınları, İstanbul, ss.213-258, 2018
8. Öğretim Elemanı ve Öğrenci Görüşlerine Göre Keman Eğitiminde Yaratıcılığı Artırmaya Yönelik Yaklaşımların Değerlendirilmesi
Sosyal Bilimlerde Stratejik Araştırmalar, Ömer Kürşat Tüfekçi, Editör, LAMBERT ACADEMİC PUBLİSHİNG, Antalya, ss.317-335, 2016