Yayınlar & Eserler

Diğer Dergilerde Yayınlanan Makaleler

Hakemli Kongre / Sempozyum Bildiri Kitaplarında Yer Alan Yayınlar

KEMAN ÖĞRENME/ÖĞRETME SANATINDA BEYNİN YARATICI DÜŞÜNME BECERİLERİNİ KULLANMAK.

5.ULUSLARARASI SOSYAL BEŞERİ VE EĞİTİM BİLİMLERİ KONGRESİ, İstanbul, Türkiye, 19 - 20 Aralık 2019, ss.98-107

ÇALGI ÖĞRENME-ÖĞRETME SANATINDA VERİMİ ARTIRMAYA YÖNELİK BİR TEKNİK ÖNERİ“KANBAN TEKNİĞİ”

ULUSLAR ARASI AKADEMİK ARAŞTIRMALARKONGRESİ-ICAR-2019, Bolu, Türkiye, 16 - 18 Eylül 2019, ss.618-626

Müzı̇k Öğretme Sanatında Feynman Metodu Yenı̇ Bı̇r Teknı̇k Olarak Kullanılabı̇lı̇r mi?

ERASMUS International Academic Research Symposium on Educational and Social Sciences, İzmir, Türkiye, 5 - 06 Nisan 2019, ss.165-168

NEDEN MÜZİK EĞİTİMİ,NASIL MÜZİK EĞİTİMİ?

3. ULUSLARARASI ILETISIM, EDEBIYAT, MÜZIKVE SANAT ÇALISMALARINDA GÜNCELYAKLASIMLAR KONGRESI, İstanbul, Türkiye, 26 - 27 Ekim 2018, ss.276

Çalgı Eğitiminde “Koçluk”

INTERNATIONAL LEARNING TEACHING ANDEDUCATIONAL RESEARCH CONGRESS (ILTER-2018)6-8 September 2018 - Amasya, TURKEY, Amasya, Türkiye, 6 - 08 Eylül 2018, ss.592-593

KEMAN EĞITIMINDE YAŞANAN SORUNLARIN ÖĞRETIM ELEMANIGÖRÜŞLERINE GÖRE ”BALIK KILÇIĞI MODELI” İLEDEĞERLENDIRILMESI ”MÜZIK ÖĞRETMENLIĞI PROGRAMI”

8th International Conference of Strategic Research on Scientific Studies and Education 2018, Vienna, Avusturya, 11 - 13 Mayıs 2018, ss.56

EĞİTİM FAKÜLTESİ GÜZEL SANATLAR ÖĞRENCİLERİNİN BENLİK ALGILARININ KARŞILAŞTIRILMASI: “GAZİ ÜNİVERSİTESİ ÖRNEĞİ”

8th International Conference of Strategic Research on Scientific Studies and Education 2018, Vienna, Avusturya, 11 - 13 Mayıs 2018, ss.55

Çalgı Eğitiminde Zamanı Etkin ve Verimli Kullanmaya Yönelik İki Teknik

II. Uluslararası Sınırsız Eğitim ve Araştırma Sempozyumu (USEAS 2018), Muğla/ BODRUM, Türkiye, 26 - 28 Nisan 2018, ss.277

KEMAN EĞİTİMİNDE TEKNOLOJİNİN KULLANILMASINA YÖNELİK YAKLAŞIMLARIN DEĞERLENDİRİLMESİ

VIII. ULUSLARARASI HİSARLI AHMET SEMPOZYUMU8th INTERNATIONAL HİSARLI AHMET SYMPOSIUM, Kütahya, Türkiye, 12 - 14 Mayıs 2017, ss.87-88

ÖĞRETİM ELEMANI GÖRÜŞLERİNE GÖRE KEMAN EĞİTİMİNDE ÖĞRENCİLERİN MOTİVASYONLARINI ARTIRMAYA YÖNELİK YAKLAŞIMLARIN DEĞERLENDİRİLMESİ

International Conference of Strategic Research in Social Science and Education (ICoSReSSE), Antalya, Türkiye, 14 - 16 Ekim 2016, ss.123

ÖĞRETİM ELEMANI VE ÖĞRENCİ GÖRÜŞLERİNE GÖRE KEMAN ÖĞRETİMİNDE YARATICILIĞI ARTIRMAYA YÖNELİK YAKLAŞIMLARIN DEĞERLENDİRİLMESİ

International Conference of Strategic Research in Social Science and Education (ICoSReSSE), Antalya, Türkiye, 14 - 16 Ekim 2016, ss.124

Kitap & Kitap Bölümleri

: KEMAN EĞİTİMİNE YENİ BAŞLAYANLAR İÇİN DİZİSEL ALIŞTIRMALAR I SCALE EXERCISES FOR BEGINNERS IN VIOLIN EDUCATION I

SONÇAĞ AKADEMİ İstanbul Cad. İstanbul Çarşısı No.: 48/49 İskitler 06070 ANKARA, Ankara, 2022

KEMAN EĞTİMİNDE MÜZİKAL GELİŞİM

EĞİTİM BİLİMLERİ ALANINDA AKADEMİK ÇALIŞMALAR, DOÇ.DR.Onur ZAHAL, Editör, GECE KİTAPLIĞI, Ankara, ss.125-151, 2020

Keman Eğitiminde Yaşanan Sorunların Öğretim Elemanı Görüşlerine Göre ”Balık Kılçığı Modeli” İle Değerlendirilmesi ”Müzik Öğretmenliği Programı”

Güncel Akademik Araştırmalar: Sosyal Bilimlere Yönelik Stratejik Bakış Açısı, Ömer Kürşad Tüfekci, Editör, Hiperlink Yayınları, İstanbul, ss.213-258, 2018

Öğretim Elemanı ve Öğrenci Görüşlerine Göre Keman Eğitiminde Yaratıcılığı Artırmaya Yönelik Yaklaşımların Değerlendirilmesi

Sosyal Bilimlerde Stratejik Araştırmalar, Ömer Kürşat Tüfekçi, Editör, LAMBERT ACADEMİC PUBLİSHİNG, Antalya, ss.317-335, 2016

Metrikler

Yayın

31

Atıf (Scopus)

5

H-İndeks (Scopus)

2

Proje

1

Açık Erişim

3