Yayınlar & Eserler

Makaleler 13
Tümü (13)
Scopus (2)
TRDizin (4)
Diğer Yayınlar (7)
Hakemli Bilimsel Toplantılarda Yayımlanmış Bildiriler 12

1. KEMAN ÖĞRENME/ÖĞRETME SANATINDA BEYNİN YARATICI DÜŞÜNME BECERİLERİNİ KULLANMAK.

5.ULUSLARARASI SOSYAL BEŞERİ VE EĞİTİM BİLİMLERİ KONGRESİ, İstanbul, Türkiye, 19 - 20 Aralık 2019, ss.98-107, (Tam Metin Bildiri)

2. ÇALGI ÖĞRENME-ÖĞRETME SANATINDA VERİMİ ARTIRMAYA YÖNELİK BİR TEKNİK ÖNERİ“KANBAN TEKNİĞİ”

ULUSLAR ARASI AKADEMİK ARAŞTIRMALARKONGRESİ-ICAR-2019, Bolu, Türkiye, 16 - 18 Eylül 2019, ss.618-626, (Tam Metin Bildiri)

3. Müzı̇k Öğretme Sanatında Feynman Metodu Yenı̇ Bı̇r Teknı̇k Olarak Kullanılabı̇lı̇r mi?

ERASMUS International Academic Research Symposium on Educational and Social Sciences, İzmir, Türkiye, 5 - 06 Nisan 2019, ss.165-168, (Tam Metin Bildiri)

4. NEDEN MÜZİK EĞİTİMİ,NASIL MÜZİK EĞİTİMİ?

3. ULUSLARARASI ILETISIM, EDEBIYAT, MÜZIKVE SANAT ÇALISMALARINDA GÜNCELYAKLASIMLAR KONGRESI, İstanbul, Türkiye, 26 - 27 Ekim 2018, ss.276, (Özet Bildiri)

5. Çalgı Eğitiminde “Koçluk”

INTERNATIONAL LEARNING TEACHING ANDEDUCATIONAL RESEARCH CONGRESS (ILTER-2018)6-8 September 2018 - Amasya, TURKEY, Amasya, Türkiye, 6 - 08 Eylül 2018, ss.592-593, (Özet Bildiri)

6. KEMAN EĞITIMINDE YAŞANAN SORUNLARIN ÖĞRETIM ELEMANIGÖRÜŞLERINE GÖRE ”BALIK KILÇIĞI MODELI” İLEDEĞERLENDIRILMESI ”MÜZIK ÖĞRETMENLIĞI PROGRAMI”

8th International Conference of Strategic Research on Scientific Studies and Education 2018, Vienna, Avusturya, 11 - 13 Mayıs 2018, ss.56, (Özet Bildiri)

7. EĞİTİM FAKÜLTESİ GÜZEL SANATLAR ÖĞRENCİLERİNİN BENLİK ALGILARININ KARŞILAŞTIRILMASI: “GAZİ ÜNİVERSİTESİ ÖRNEĞİ”

8th International Conference of Strategic Research on Scientific Studies and Education 2018, Vienna, Avusturya, 11 - 13 Mayıs 2018, ss.55, (Özet Bildiri)

8. Çalgı Eğitiminde Zamanı Etkin ve Verimli Kullanmaya Yönelik İki Teknik

II. Uluslararası Sınırsız Eğitim ve Araştırma Sempozyumu (USEAS 2018), Muğla/ BODRUM, Türkiye, 26 - 28 Nisan 2018, ss.277, (Özet Bildiri)

10. KEMAN EĞİTİMİNDE TEKNOLOJİNİN KULLANILMASINA YÖNELİK YAKLAŞIMLARIN DEĞERLENDİRİLMESİ

VIII. ULUSLARARASI HİSARLI AHMET SEMPOZYUMU8th INTERNATIONAL HİSARLI AHMET SYMPOSIUM, Kütahya, Türkiye, 12 - 14 Mayıs 2017, ss.87-88, (Özet Bildiri)

11. ÖĞRETİM ELEMANI GÖRÜŞLERİNE GÖRE KEMAN EĞİTİMİNDE ÖĞRENCİLERİN MOTİVASYONLARINI ARTIRMAYA YÖNELİK YAKLAŞIMLARIN DEĞERLENDİRİLMESİ

International Conference of Strategic Research in Social Science and Education (ICoSReSSE), Antalya, Türkiye, 14 - 16 Ekim 2016, ss.123, (Özet Bildiri)

12. ÖĞRETİM ELEMANI VE ÖĞRENCİ GÖRÜŞLERİNE GÖRE KEMAN ÖĞRETİMİNDE YARATICILIĞI ARTIRMAYA YÖNELİK YAKLAŞIMLARIN DEĞERLENDİRİLMESİ

International Conference of Strategic Research in Social Science and Education (ICoSReSSE), Antalya, Türkiye, 14 - 16 Ekim 2016, ss.124, (Özet Bildiri)
Kitaplar 8

1. : KEMAN EĞİTİMİNE YENİ BAŞLAYANLAR İÇİN DİZİSEL ALIŞTIRMALAR I SCALE EXERCISES FOR BEGINNERS IN VIOLIN EDUCATION I

SONÇAĞ AKADEMİ İstanbul Cad. İstanbul Çarşısı No.: 48/49 İskitler 06070 ANKARA, Ankara, 2022

3. KEMAN EĞTİMİNDE MÜZİKAL GELİŞİM

EĞİTİM BİLİMLERİ ALANINDA AKADEMİK ÇALIŞMALAR, DOÇ.DR.Onur ZAHAL, Editör, GECE KİTAPLIĞI, Ankara, ss.125-151, 2020

7. Keman Eğitiminde Yaşanan Sorunların Öğretim Elemanı Görüşlerine Göre ”Balık Kılçığı Modeli” İle Değerlendirilmesi ”Müzik Öğretmenliği Programı”

Güncel Akademik Araştırmalar: Sosyal Bilimlere Yönelik Stratejik Bakış Açısı, Ömer Kürşad Tüfekci, Editör, Hiperlink Yayınları, İstanbul, ss.213-258, 2018

8. Öğretim Elemanı ve Öğrenci Görüşlerine Göre Keman Eğitiminde Yaratıcılığı Artırmaya Yönelik Yaklaşımların Değerlendirilmesi

Sosyal Bilimlerde Stratejik Araştırmalar, Ömer Kürşat Tüfekçi, Editör, LAMBERT ACADEMİC PUBLİSHİNG, Antalya, ss.317-335, 2016
Metrikler

Yayın

34

Yayın (Scopus)

3

Atıf (Scopus)

5

H-İndeks (Scopus)

2

Atıf (Scholar)

1

H-İndeks (Scholar)

1

Proje

1

Açık Erişim

5