Makaleler
8
Tümü (8)
SCI-E, SSCI, AHCI, ESCI (4)
ESCI (4)
TRDizin (7)
Diğer Yayınlar (1)
2. Gören Bireylere Yönelik Braille Başarı Testi’nin Geliştirilmesi: Güvenirlik ve Geçerlik Çalışması
Türk Eğitim Bilimleri Dergisi
, cilt.23, sa.2, ss.2134-2156, 2025 (Hakemli Dergi)
3. How Educational Practices Shape Perceptions of Research Methods Courses: The Case of Faculty of Education
International e-Journal of Educational Studies
, cilt.9, sa.19, ss.69-87, 2025 (Hakemli Dergi)
4. Investigation of Classification Validity in Terms of Various Variables in TIMSS 2019 International Benchmarks of Students
İçtimaiyat (Online)
, cilt.1, sa.1, ss.57-76, 2024 (Hakemli Dergi)
5. A Cross-cultural Validation of Multidimensional Digital Stress Scale in Türkiye
Kastamonu Eğitim Dergisi
, cilt.32, sa.2, ss.247-259, 2024 (Hakemli Dergi)
8. Examination the Effect of Missing Data Techniques of Item Parameters
JOURNAL OF MEASUREMENT AND EVALUATION IN EDUCATION AND PSYCHOLOGY-EPOD
, cilt.8, sa.4, ss.490-510, 2017 (ESCI)
Hakemli Bilimsel Toplantılarda Yayımlanmış Bildiriler
10
1. Gören Bireylere Görsel Braille Okuma Öğretimine Yönelik Web Tabanlı Bir Öğretim Platformunun Geliştirilmesi
34. Ulusal Özel Eğitim Kongresi, Ankara, Türkiye, 23 - 25 Ekim 2024, ss.1, (Özet Bildiri)
2. MADDE TEPKI KURAMINA DAYALI ÜÇ-, 4-PARAMETRELI LOJISTIK VE SINIFLAMALI TEPKI MODELLERININ GENIŞ ÖLÇEKLI SINAV VERISINDE SINIFLAMA PERFORMANSI
IX. Eğitimde ve Psikolojide Ölçme ve Değerlendirme Kongresi, Eskişehir, Türkiye, 3 - 06 Eylül 2024, ss.124-125, (Özet Bildiri)
3. Eğitim bilimleri alanında yapılan meta-analiz çalışmalarında heterojenlik yaklaşımlarının incelenmesi
7. Uluslararası Eğitimde ve Psikolojide Ölçme ve Değerlendirme Kongresi, Ankara, Türkiye, 1 - 04 Eylül 2020, ss.54-56, (Tam Metin Bildiri)
4. Investigation Of Scores Obtained Through The Subscore Estimation Methods With Cluster Analysis
27. ULUSLARARASI EĞİTİM BİLİMLERİ KONGRESİ, Antalya, Türkiye, 18 - 22 Nisan 2018, (Özet Bildiri)
5. TIMSS 2011 ve TIMSS 2015 Matematik Başarısına Etki Eden Öğrenci ve Okul Düzeyi Değişkenlerinin HLM Analizi ile Belirlenmesi
Uluslararası Bilim ve Eğitim Kongresi , Afyonkarahisar, Türkiye, 21 - 24 Mart 2018, ss.1, (Özet Bildiri)
6. MADDE TEPKI KURAMINA DAYALI ÜÇ-, 4-PARAMETRELI LOJISTIK VE SINIFLAMALI TEPKI MODELLERININ GENIŞ ÖLÇEKLI SINAV VERISINDE SINIFLAMA PERFORMANSI
6th international congress on measurement and evaluation in education and psychology, Prizren, Kosova, 5 - 08 Eylül 2018, ss.108-112, (Özet Bildiri)
7. TIMSS’TE ÜÇ DÖNGÜDE YER ALAN MADDELER İÇİN MADDE KAYMASININ İNCELENMESİ
6th international congress on measurement and evaluation in education and psychology, Prizren, Kosova, 5 - 08 Eylül 2018, ss.172-177, (Tam Metin Bildiri)
8. Investigation of Teacher Selection and Assignment Criteria for BILSEM According to Expert Opinion
V. Uluslararası Üstün Yetenekliler ve Eğitimi Kongresi, Gaziantep, Türkiye, 4 - 06 Mayıs 2018, (Özet Bildiri)
9. T-testi ve ANOVA da Varsayım Kontrollerinin İncelenmesi
27. Uluslararası Eğitim Bilimleri Kongresi, Antalya, Türkiye, 18 - 22 Nisan 2018, ss.1614-1615, (Özet Bildiri)
10. Determining The Factors Affecting The Self-efficacy Of Secondary School And High School Teachers By Hlm Analysis
24th National Congress Of Educational Sciences, Niğde, Türkiye, 16 - 18 Nisan 2015, ss.211-212, (Özet Bildiri)
Kitaplar
1
1. Öğrenme çıktılarının değerlendirilmesi: not verme
Sınıf içi öğrenmeleri ölçme ve değerlendirme, Hasan Tabak,Vildan Özdemir, Editör, Pegem A Yayıncılık, Ankara, ss.280-307, 2023