Makaleler
8
Tümü (8)
SCI-E, SSCI, AHCI, ESCI (4)
ESCI (4)
TRDizin (7)
Diğer Yayınlar (1)
1. Investigating homogeneity of variance in normal, skewed-normal, and gamma distributions: A simulation study
INTERNATIONAL JOURNAL OF ASSESSMENT TOOLS IN EDUCATION
, cilt.12, sa.4, ss.1170-1185, 2025 (ESCI, TRDizin)
2. Gören Bireylere Yönelik Braille Başarı Testi’nin Geliştirilmesi: Güvenirlik ve Geçerlik Çalışması
Türk Eğitim Bilimleri Dergisi
, cilt.23, sa.2, ss.2134-2156, 2025 (TRDizin)
3. How Educational Practices Shape Perceptions of Research Methods Courses: The Case of Faculty of Education
International e-Journal of Educational Studies
, cilt.9, sa.19, ss.69-87, 2025 (Hakemli Dergi)
4. Investigation of Classification Validity in Terms of Various Variables in TIMSS 2019 International Benchmarks of Students
İçtimaiyat (Online)
, cilt.1, sa.1, ss.57-76, 2024 (TRDizin)
5. A Cross-cultural Validation of Multidimensional Digital Stress Scale in Türkiye
Kastamonu Eğitim Dergisi
, cilt.32, sa.2, ss.247-259, 2024 (TRDizin)
6. Examination of Wording Effect of the TIMSS 2015 Mathematical Self-Esteem Scale Through the Bifactor Models
International Journal of Assessment Tools in Education
, cilt.8, sa.2, ss.326-341, 2021 (ESCI, TRDizin)
7. Examining the Measurement Invariance of TIMSS 2015 Mathematics Liking Scale through Different Methods
International Journal of Assessment Tools in Education
, cilt.8, sa.1, ss.67-89, 2021 (ESCI, TRDizin)
8. Examination the Effect of Missing Data Techniques of Item Parameters
JOURNAL OF MEASUREMENT AND EVALUATION IN EDUCATION AND PSYCHOLOGY-EPOD
, cilt.8, sa.4, ss.490-510, 2017 (ESCI, TRDizin)
Hakemli Bilimsel Toplantılarda Yayımlanmış Bildiriler
10
1. Gören Bireylere Görsel Braille Okuma Öğretimine Yönelik Web Tabanlı Bir Öğretim Platformunun Geliştirilmesi
34. Ulusal Özel Eğitim Kongresi, Ankara, Türkiye, 23 - 25 Ekim 2024, ss.1, (Özet Bildiri)
2. MADDE TEPKI KURAMINA DAYALI ÜÇ-, 4-PARAMETRELI LOJISTIK VE SINIFLAMALI TEPKI MODELLERININ GENIŞ ÖLÇEKLI SINAV VERISINDE SINIFLAMA PERFORMANSI
IX. Eğitimde ve Psikolojide Ölçme ve Değerlendirme Kongresi, Eskişehir, Türkiye, 3 - 06 Eylül 2024, ss.124-125, (Özet Bildiri)
3. Eğitim bilimleri alanında yapılan meta-analiz çalışmalarında heterojenlik yaklaşımlarının incelenmesi
7. Uluslararası Eğitimde ve Psikolojide Ölçme ve Değerlendirme Kongresi, Ankara, Türkiye, 1 - 04 Eylül 2020, ss.54-56, (Tam Metin Bildiri)
4. Investigation Of Scores Obtained Through The Subscore Estimation Methods With Cluster Analysis
27. ULUSLARARASI EĞİTİM BİLİMLERİ KONGRESİ, Antalya, Türkiye, 18 - 22 Nisan 2018, (Özet Bildiri)
5. TIMSS 2011 ve TIMSS 2015 Matematik Başarısına Etki Eden Öğrenci ve Okul Düzeyi Değişkenlerinin HLM Analizi ile Belirlenmesi
Uluslararası Bilim ve Eğitim Kongresi , Afyonkarahisar, Türkiye, 21 - 24 Mart 2018, ss.1, (Özet Bildiri)
6. MADDE TEPKI KURAMINA DAYALI ÜÇ-, 4-PARAMETRELI LOJISTIK VE SINIFLAMALI TEPKI MODELLERININ GENIŞ ÖLÇEKLI SINAV VERISINDE SINIFLAMA PERFORMANSI
6th international congress on measurement and evaluation in education and psychology, Prizren, Kosova, 5 - 08 Eylül 2018, ss.108-112, (Özet Bildiri)
7. TIMSS’TE ÜÇ DÖNGÜDE YER ALAN MADDELER İÇİN MADDE KAYMASININ İNCELENMESİ
6th international congress on measurement and evaluation in education and psychology, Prizren, Kosova, 5 - 08 Eylül 2018, ss.172-177, (Tam Metin Bildiri)
8. Investigation of Teacher Selection and Assignment Criteria for BILSEM According to Expert Opinion
V. Uluslararası Üstün Yetenekliler ve Eğitimi Kongresi, Gaziantep, Türkiye, 4 - 06 Mayıs 2018, (Özet Bildiri)
9. T-testi ve ANOVA da Varsayım Kontrollerinin İncelenmesi
27. Uluslararası Eğitim Bilimleri Kongresi, Antalya, Türkiye, 18 - 22 Nisan 2018, ss.1614-1615, (Özet Bildiri)
10. Determining The Factors Affecting The Self-efficacy Of Secondary School And High School Teachers By Hlm Analysis
24th National Congress Of Educational Sciences, Niğde, Türkiye, 16 - 18 Nisan 2015, ss.211-212, (Özet Bildiri)
Kitaplar
1
1. Öğrenme çıktılarının değerlendirilmesi: not verme
Sınıf içi öğrenmeleri ölçme ve değerlendirme, Hasan Tabak,Vildan Özdemir, Editör, Pegem A Yayıncılık, Ankara, ss.280-307, 2023