Yayınlar & Eserler

Makaleler 23
Tümü (23)
SCI-E, SSCI, AHCI (1)
SCI-E, SSCI, AHCI, ESCI (2)
ESCI (1)
Scopus (2)
TRDizin (10)
Diğer Yayınlar (13)

22. Kaygı Kavramı

Toplum Bilimleri Dergisi , cilt.5, sa.2, ss.201-211, 2011 (Hakemli Dergi)
Hakemli Bilimsel Toplantılarda Yayımlanmış Bildiriler 18

1. MIGUEL DE UNAMUNO’NUN TULA TEYZE ADLI ESERİNDE KİŞOTİZM

8. INTERNATIONAL ANKARA MULTIDISCIPLINARY STUDIES CONGRESS, 16 Mart 2025, (Özet Bildiri)

2. 15TH INTERNATIONAL CONGRESS ON SOCIAL, HUMANITIES, ADMINISTRATIVE, AND EDUCATIONAL SCIENCES IN A CHANGING WORLD PROCEEDINGS BOOK

15TH INTERNATIONAL CONGRESS ON SOCIAL, HUMANITIES, ADMINISTRATIVE, AND EDUCATIONAL SCIENCES IN A CHANGING WORLD, 13 Şubat 2025, (Özet Bildiri)

3. Sağlam Kafa Sağlam Vücutta Bulunmak Zorunda mıdır?

1ST International Congress On Sports, Anthropology, Nutrition, Anatomy and Radiology, Nevşehir, Türkiye, 3 - 05 Mayıs 2018, (Özet Bildiri) Sürdürülebilir Kalkınma

4. Ortaöğretim Felsefe Ders Kitaplarında “Sosyal Bilim”

X. Uluslararası Eğitim Araştırmaları Kongresi, Nevşehir, Türkiye, 27 - 30 Nisan 2018, ss.385-386, (Özet Bildiri) Sürdürülebilir Kalkınma

5. Türk Atasözlerinde ”Birey”: Varoluşçu Bir Okuma

6. Uluslararası Çin’den Adriyatik’e Sosyal Bilimler Kongresi, Ankara, Türkiye, 29 - 31 Mart 2018, ss.59, (Özet Bildiri)

6. Cumhuriyetten Günümüze Ortaöğretimde Felsefe Öğretimi Anlayışımız Üzerine

III. International Symposium on Multidisciplinary Studies, Ankara, Türkiye, 10 - 11 Kasım 2017, (Özet Bildiri) Sürdürülebilir Kalkınma

7. 2017 Felsefe Dersi Öğretim Programında Değerler Eğitimi

III. International Symposium on Multidisciplinary Studies, Ankara, Türkiye, 10 - 11 Kasım 2017, (Özet Bildiri) Sürdürülebilir Kalkınma

8. 2017 Yılı Ortaöğretim Felsefe Dersi Öğretim Programının 11. Sınıf Kazanım ve Açıklamaları Üzerine Bir Değerlendirme

3.Uluslararası Sosyal Bilimler Sempozyumu, Kahramanmaraş, Türkiye, 26 - 28 Ekim 2017, ss.29, (Özet Bildiri) Sürdürülebilir Kalkınma

9. 2017 Yılı Ortaöğretim Felsefe Dersi Öğretim Programının 10. Sınıf Düzeyinin İncelenmesi

II. Uluslararası Akademik Araştırmalar Kongresi-INES, Antalya, Türkiye, 18 - 21 Ekim 2017, ss.237, (Özet Bildiri) Sürdürülebilir Kalkınma

10. Ötanazi Olgusuna Varoluşçu Bir Yaklaşım

I. Uluslararası Sosyal Bilimler Sempozyumu, Elazığ, Türkiye, 13 - 15 Ekim 2016, (Özet Bildiri)

11. Ortaöğretim Felsefe Grubu Dersleri Sosyoloji Psikoloji Mantık Mevcut Öğretim Programlarında Türk Bilim İnsanları

5. World Conference on Educational and Instructional Studies, Antalya, Türkiye, 27 - 29 Ekim 2016, (Özet Bildiri) Sürdürülebilir Kalkınma

12. Ortaöğretim Felsefe ve Estetik Dersleri 2009 Öğretim Programlarının Eğitim Felsefeleri Üzerine Bir İnceleme

I. Eğitim Kongresi “21. Yüzyılda Bir Eğitim Felsefesi Oluşturmak ve Özel Okullar”, Ankara, Türkiye, 28 - 30 Kasım 2014, ss.62-75, (Tam Metin Bildiri) Sürdürülebilir Kalkınma

13. Cumhuriyetten Günümüze Ortaöğretim Felsefe Dersi Öğretim Programlarında Türk Düşüncesi ve Yeni Bir Ünite Teklifi Türk Düşüncesi

VII. Uluslararası Sosyal Bilimler Eğitimi Kongresi, Nevşehir, Türkiye, 8 - 10 Mayıs 2015, ss.103, (Özet Bildiri) Sürdürülebilir Kalkınma

14. Öğretim Programına Bağlılık Ölçeği Geliştirme Çalışması

6. International Congress on New Trends in Education, Antalya, Türkiye, 24 - 26 Nisan 2015, (Özet Bildiri) Sürdürülebilir Kalkınma

15. Felsefe Öğretiminde Tartışma Yönteminin Kullanımı Üzerine

6. International Congress on New Trends in Education, Antalya, Türkiye, 24 - 26 Nisan 2015, (Özet Bildiri) Sürdürülebilir Kalkınma

16. 1993 ve 2009 Felsefe Dersi Öğretim Programlarının Varlık Felsefesi Ünitesi Açısından Karşılaştırılması

24. Ulusal Eğitim Bilimleri Kongresi ”Herkes İçin Sürdürülebilir Eğitim”, Niğde, Türkiye, 16 - 18 Nisan 2015, (Özet Bildiri) Sürdürülebilir Kalkınma

17. The Place of Experience in John Dewey s Philosophy of Education

VI. European Conference on Social and Behavioral Sciences, İzmir, Türkiye, 5 - 07 Şubat 2015, (Özet Bildiri) Sürdürülebilir Kalkınma

18. Değerler Eğitimi Bağlamında Felsefe ve Estetik Dersi 2009 Öğretim Programlarında Duyuşsal Alan Kazanımlarının Varlığına İlişkin Bir Değerlendirme

Uluslararası İnsanî Değerlerin Yeniden İnşası Sempozyumu, Erzurum, Türkiye, 19 Haziran - 21 Eylül 2014, (Özet Bildiri) Sürdürülebilir Kalkınma
Kitaplar 11

1. Eğitim Epistemolojisinde Öze Dönüş Çağrısı: Orhon Yazıtları Örneği

Cumhuriyet’in 100. Yılında Türkiye’de Felsefe Türkiye’de Felsefenin 100 Yıllık Eğitimi (2. Cilt), Dombaycı, Mehmet Ali; Bayraktar, Olcay; Kızıltan. Ömer, Editör, Nobel Akademik Yayıncılık, ss.285-290, 2023

2. Orhon Yazıtlarında Bir Değer Olarak “Birlik”: Türk Felsefesi Açısından Bir Bakış

Toplumsal Bütünleşme Bağlamında Eğitim, Dombaycı, Mehmet Ali, Editör, Net Kitaplık, ss.271-276, 2023

5. Eğitim Felsefesi

Pegem A Yayıncılık, Ankara, 2020 Sürdürülebilir Kalkınma

6. Eğitim Felsefesine Giriş

Eğitim Felsefesi, Faruk MANAV, Editör, Pegem Akademi, Ankara, ss.3-19, 2020 Sürdürülebilir Kalkınma

8. Karl Jaspers

Felsefe Tarihi III XX. Yüzyıl Filozofları, A. Kadir Çüçen, Editör, Sentez Yayıncılık, Bursa, ss.323-336, 2019

9. Ortaöğretim Felsefe Dersi 2017 Yılı Öğretim Programının 10. Sınıf Düzeyinin Değerlendirilmesi

Eğitim Araştırmaları 2017, Erdal HAMARTA Coşkun ARSLAN Sabahattin ÇİFTÇİ Onur KÖKSAL Ahmet Naci ÇOKLAR, Editör, Çizgi Kitabevi Yayınları, Konya, ss.126-133, 2017 Sürdürülebilir Kalkınma
Metrikler

Yayın

52

Yayın (WoS)

2

Yayın (Scopus)

2

Atıf (WoS)

6

Atıf (TrDizin)

15

H-İndeks (TrDizin)

2

Atıf (Sobiad)

585

H-İndeks (Sobiad)

7
BM Sürdürülebilir Kalkınma Amaçları