Diğer Dergilerde Yayınlanan Makaleler
Öğrenme Halkası Modelinin 10.Sınıf Öğrencilerini Madde Döngüleri Konusu Öğrenmeleri Üzerine Etkisi
Eğitim ve Toplum Araştırmaları Dergisi
, cilt.4, sa.2, ss.135-145, 2017 (Hakemli Dergi)
İki Farklı Sosyo Ekonomik Bölgedeki İlköğretim 4 Sınıf Öğrencilerinin Canlılara Karşı Tutumlarının İncelenmesi
Gazi Eğitim Fakültesi Dergisi
, sa.25, ss.55-69, 2005 (Hakemli Dergi)
Lise 1 Sınıf Öğrencilerinin Mitoz ve Mayoz Bölünme Konuları İle İlgili Anlama Düzeyleri ve Kavram Yanılgıları
GAZİ EĞİTİM FAKÜLTESİ DERGİSİ
, sa.24, ss.147-157, 2004 (Hakemli Dergi)
Kavram haritalama yönteminin lise 3 sınıf öğrencilerinin genetik konularını öğrenme başarısı üzerine etkisi
Hacettepe Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
, cilt.25, ss.135-141, 2003 (Hakemli Dergi)
Hakemli Kongre / Sempozyum Bildiri Kitaplarında Yer Alan Yayınlar
The Use of Augmented Reality in the Teaching of the Water Cycle
GLOBETS 2024: 8th International Conference on Education, Technology, and Science, Konya, Türkiye, 25 - 29 Ekim 2024, ss.52
Öğretmen Adaylarının Biyoloji Felsefesi Hakkındaki Görüşleri
X. Uluslararası Turkcess Eğitim ve Sosyal Bilimleri Kongresi, Prizren, Kosova, 11 - 13 Temmuz 2024, ss.1
A Workshop for the Development of Preservice Biology Teachers' Knowledge and Interest Levels in Invertebrate Animals
Ankara International Congress on Scientific Research-X, Ankara, Türkiye, 25 - 27 Haziran 2024, ss.1444-1445
Biyoloji Öğretmen Adaylarının Omurgasız Hayvan Türlerine İlişkin Korku ve İlgileri
III. Uluslararası Eğitimde Mükemmellik Kongresi, Aydın, Türkiye, 15 - 17 Aralık 2023, ss.44
Biyoloji Öğretmen Adaylarının Omurgasız Hayvanlar Hakkındaki Bilgi Düzeylerinin İncelenmesi
III. Ulusal Disiplinlerarası Fen Eğitimi Öğretmenler Konferansı, Ankara, Türkiye, 7 - 08 Ekim 2023, ss.3
Tahmin/Tartışmaya Dayalı Öğrenme Halkası Modelinin Motivasyon Üzerine Etkileri: Hayvanların Sınıflandırılması
10th International Congress on New Trends in Education, 26 - 27 Nisan 2019
Lise Öğrencilerinin Organ Bağışı Hakkındaki Bilgi ve Görüşlerine Eğitimin Etkisi
6thWorld Congresson Educational andInstructional Studies WCEIS, 26 - 28 Ekim 2017
Biyoloji Öğretmen Adaylarının Özyeterlik İnançlarının Belirlenmesi ve Farklı Değişkenlere Göre İncelenmesi
IX. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi, Türkiye, 23 - 25 Eylül 2010
The Effects of Using Multiple Intelligences Theory and Learning Cycle to Teach Nucleic Acids and Protein Synthesis
ESERA 2009 Conference, 31 Ağustos - 04 Eylül 2009
Öğrenme Halkası Modelinin Nükleik Asitler ve Protein Sentezi Konusunu Öğrenme Başarısı Üzerine Etkisi
8. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi, Türkiye, 27 Ağustos 2008 - 29 Ağustos 2009
Activities Based on Learning Cycle Model for Teaching Animal Classification
The 1st International Conference of Living Theorists: Howard Gardner, 23 - 24 Mayıs 2009
Using multiple intelligences theory to teach protein synthesis
The 1st International Conference of Living Theorists: Howard Gardner, 23 - 24 Mayıs 2009
Improving Students’ Understanding of Nucleic Acids and Protein Synthesis Through Learning Cycle Approach”
10th International Conference on Further Education in The Balkan Countries, 23 - 26 Ekim 2008
Biyoloji Öğretmen Adaylarının Kavram Yanılgıları, Biyoloji Öğretimine Yönelik Tutumları ve Özyeterlik İnançları
8. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi, Türkiye, 27 - 29 Ağustos 2008
Öğrenme Halkası Modelinin İnsanda Dolaşım Sistemi Konusunu Öğrenme Başarısı Üzerine Etkisi
7. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi, Türkiye, 7 - 09 Eylül 2006
Yapılandırmacı Öğretim Yaklaşımının Lise 1.sınıf Öğrencilerinin Hücre Konusunu Öğrenmeleri Üzerine Etkisi
VI.Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi, Türkiye, 9 - 11 Eylül 2004
İlköğretim Fen Bilgisi Dersinde Yer Alan Biyoloji Konularının Öğretiminde Karşılaşılan Sorunlar
VI.Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi, Türkiye, 09 Eylül 2004
İstanbul İlindeki İki Farklı Sosyo-Ekonomik Bölgedeki İlköğretim Okullarında Öğrencilerinin Canlılara Karşı Tutum ve Davranışlarının Ölçülmesi
VI.Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi, Türkiye, 9 - 11 Eylül 2004
V-Diyagramlarının Genel Biyoloji Laboratuvarı Konularını Öğrenme Başarısı Üzerine Etkisi.
V.Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi, Türkiye, 16 - 17 Eylül 2002
Lise 1.Sınıf Öğrencilerinde Hücre ve Moleküler Biyoloji Konuları İle İlgili Görsel ve Deneysel Malzeme Kullanımının Başarı Üzerine Etkisi.
2000’xxli Yıllarda Lise Eğitimine Çağdaş Yaklaşımlar Sempozyumu, Türkiye, 8 - 09 Haziran 2002