Makaleler
8
Tümü (8)
Scopus (1)
TRDizin (5)
Diğer Yayınlar (3)
2. Öğrenme Halkası Modelinin 10.Sınıf Öğrencilerini Madde Döngüleri Konusu Öğrenmeleri Üzerine Etkisi
Eğitim ve Toplum Araştırmaları Dergisi
, cilt.4, sa.2, ss.135-145, 2017 (Hakemli Dergi)
5. İki Farklı Sosyo Ekonomik Bölgedeki İlköğretim 4 Sınıf Öğrencilerinin Canlılara Karşı Tutumlarının İncelenmesi
Gazi Eğitim Fakültesi Dergisi
, sa.25, ss.55-69, 2005 (Hakemli Dergi)
6. Lise 1 Sınıf Öğrencilerinin Mitoz ve Mayoz Bölünme Konuları İle İlgili Anlama Düzeyleri ve Kavram Yanılgıları
GAZİ EĞİTİM FAKÜLTESİ DERGİSİ
, sa.24, ss.147-157, 2004 (Hakemli Dergi)
7. Kavram haritalama yönteminin lise 3 sınıf öğrencilerinin genetik konularını öğrenme başarısı üzerine etkisi
Hacettepe Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
, cilt.25, ss.135-141, 2003 (Hakemli Dergi)
Hakemli Bilimsel Toplantılarda Yayımlanmış Bildiriler
25
1. Tübitak 2209-A Lisans Projeleri Hazırlama ve Yürütme Deneyimlerinin Öğretmen Adayları Görüşleri Açısından İncelenmesi
7. Uluslararası Genç Araştırmacılar Öğrenci Kongresi, Ankara, Türkiye, 10 - 12 Ekim 2025, ss.1, (Özet Bildiri)
2. Ekoloji Konularının Öğretiminde Kuantum Öğrenme Yaklaşımıyla Desteklenen Oyunların Kullanılması: Öğretmenlik Uygulaması Deneyimleri
5. Ulusal Biyoloji Eğitimi Kongresi, Balıkesir, Türkiye, 2 - 04 Mayıs 2025, ss.1, (Özet Bildiri)
3. Biyoloji Öğretmen Adaylarının Sürdürülebilir Kalkınmaya Yönelik Tutumları ve Görüşleri
5. Ulusal Biyoloji Eğitimi Kongresi, Balıkesir, Türkiye, 2 - 04 Mayıs 2025, ss.1, (Özet Bildiri)
4. Comparison of Teaching Practices in Biology Teacher Training Programs of Türkiye and Russian Federation
International Congress on Modern Sciences-IV "Global Prospects For Multidisciplinary Research And Education", Çirçik, Özbekistan, 7 - 10 Nisan 2025, ss.1, (Özet Bildiri)
5. Teacher Candidates' Conceptual Understandings, Interests, And Views On The Use Of Animals In Teaching
10th International Education And Innovative Sciences Congress 24th November Head Teacher Conference, Ankara, Türkiye, 24 - 25 Kasım 2024, ss.1, (Özet Bildiri)
6. The Use of Augmented Reality in the Teaching of the Water Cycle
GLOBETS 2024: 8th International Conference on Education, Technology, and Science, Konya, Türkiye, 25 - 29 Ekim 2024, ss.52, (Özet Bildiri)
7. Öğretmen Adaylarının Biyoloji Felsefesi Hakkındaki Görüşleri
X. Uluslararası Turkcess Eğitim ve Sosyal Bilimleri Kongresi, Prizren, Kosova, 11 - 13 Temmuz 2024, ss.1, (Özet Bildiri)
8. A Workshop for the Development of Preservice Biology Teachers' Knowledge and Interest Levels in Invertebrate Animals
Ankara International Congress on Scientific Research-X, Ankara, Türkiye, 25 - 27 Haziran 2024, ss.1444-1445, (Özet Bildiri)
9. Biyoloji Öğretmen Adaylarının Omurgasız Hayvan Türlerine İlişkin Korku ve İlgileri
III. Uluslararası Eğitimde Mükemmellik Kongresi, Aydın, Türkiye, 15 - 17 Aralık 2023, ss.44, (Özet Bildiri)
10. Biyoloji Öğretmen Adaylarının Omurgasız Hayvanlar Hakkındaki Bilgi Düzeylerinin İncelenmesi
III. Ulusal Disiplinlerarası Fen Eğitimi Öğretmenler Konferansı, Ankara, Türkiye, 7 - 08 Ekim 2023, ss.3, (Özet Bildiri)
11. Tahmin/Tartışmaya Dayalı Öğrenme Halkası Modelinin Motivasyon Üzerine Etkileri: Hayvanların Sınıflandırılması
10th International Congress on New Trends in Education, 26 - 27 Nisan 2019, (Tam Metin Bildiri)
12. Lise Öğrencilerinin Organ Bağışı Hakkındaki Bilgi ve Görüşlerine Eğitimin Etkisi
6thWorld Congresson Educational andInstructional Studies WCEIS, 26 - 28 Ekim 2017, (Özet Bildiri)
13. Biyoloji Öğretmen Adaylarının Özyeterlik İnançlarının Belirlenmesi ve Farklı Değişkenlere Göre İncelenmesi
IX. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi, Türkiye, 23 - 25 Eylül 2010, (Özet Bildiri)
14. The Effects of Using Multiple Intelligences Theory and Learning Cycle to Teach Nucleic Acids and Protein Synthesis
ESERA 2009 Conference, 31 Ağustos - 04 Eylül 2009, (Özet Bildiri)
15. Öğrenme Halkası Modelinin Nükleik Asitler ve Protein Sentezi Konusunu Öğrenme Başarısı Üzerine Etkisi
8. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi, Türkiye, 27 Ağustos 2008 - 29 Ağustos 2009, (Özet Bildiri)
16. Activities Based on Learning Cycle Model for Teaching Animal Classification
The 1st International Conference of Living Theorists: Howard Gardner, 23 - 24 Mayıs 2009, (Özet Bildiri)
17. Using multiple intelligences theory to teach protein synthesis
The 1st International Conference of Living Theorists: Howard Gardner, 23 - 24 Mayıs 2009, (Özet Bildiri)
18. Improving Students’ Understanding of Nucleic Acids and Protein Synthesis Through Learning Cycle Approach”
10th International Conference on Further Education in The Balkan Countries, 23 - 26 Ekim 2008, (Özet Bildiri)
19. Biyoloji Öğretmen Adaylarının Kavram Yanılgıları, Biyoloji Öğretimine Yönelik Tutumları ve Özyeterlik İnançları
8. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi, Türkiye, 27 - 29 Ağustos 2008, (Özet Bildiri)
20. Öğrenme Halkası Modelinin İnsanda Dolaşım Sistemi Konusunu Öğrenme Başarısı Üzerine Etkisi
7. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi, Türkiye, 7 - 09 Eylül 2006, (Özet Bildiri)
21. Yapılandırmacı Öğretim Yaklaşımının Lise 1.sınıf Öğrencilerinin Hücre Konusunu Öğrenmeleri Üzerine Etkisi
VI.Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi, Türkiye, 9 - 11 Eylül 2004, (Özet Bildiri)
22. İlköğretim Fen Bilgisi Dersinde Yer Alan Biyoloji Konularının Öğretiminde Karşılaşılan Sorunlar
VI.Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi, Türkiye, 09 Eylül 2004, (Özet Bildiri)
23. İstanbul İlindeki İki Farklı Sosyo-Ekonomik Bölgedeki İlköğretim Okullarında Öğrencilerinin Canlılara Karşı Tutum ve Davranışlarının Ölçülmesi
VI.Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi, Türkiye, 9 - 11 Eylül 2004, (Özet Bildiri)
24. V-Diyagramlarının Genel Biyoloji Laboratuvarı Konularını Öğrenme Başarısı Üzerine Etkisi.
V.Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi, Türkiye, 16 - 17 Eylül 2002, (Özet Bildiri)
25. Lise 1.Sınıf Öğrencilerinde Hücre ve Moleküler Biyoloji Konuları İle İlgili Görsel ve Deneysel Malzeme Kullanımının Başarı Üzerine Etkisi.
2000’xxli Yıllarda Lise Eğitimine Çağdaş Yaklaşımlar Sempozyumu, Türkiye, 8 - 09 Haziran 2002, (Özet Bildiri)
Kitaplar
1
1. The Use of Augmented Reality in the Teaching of the Water Cycle
Global Perspectives in Educational Research, Semra Mirici,Duygu Sönmez, Editör, Akademisyen Yayınevi, Ankara, ss.263-273, 2024