-
2024 - 2025 DisTech Projesi Öğrenme Güçlüğü Olan Öğrencilerin Okuduğunu Anlama Performanslarının Artırılmış Gerçeklik ile Desteklenmesi
Yükseköğretim Kurumları Destekli Proje , BAP Diğer
ÖZKUBAT U. (Yürütücü), AKÇAYIR İ., ÇİTİL M., SOLMAZ E.
-
2023 - 2024 Farklılaştırılmış Öğretim Etkinlikleri Projesi
Diğer Resmi Kurumlarca Desteklenen Proje
Şahin E. (Yürütücü), Özkubat U., Akdal D.(Yürütücü), Çitil M. (Yürütücü), Akçayır İ. (Yürütücü), Güldenoğlu İ. B.(Yürütücü), et al.
-
2023 - 2023 Dikkat Dikkat! Oyun Geliştiriyorum
TÜBİTAK Projesi , 4007 - Bilim Şenlikleri Destekleme Programı
Akdağ F., Çitil M., Özkubat U. (Yürütücü), Kalaylı M. E., Akçayır İ.
-
2022 - 2023 Bir Güçlük Bin Çözüm: Öğrenme Güçlüğü Olan Öğrencilere Strateji Uygulamaları Eğitimi
TÜBİTAK Projesi , 2237 - Proje Eğitimi Etkinliklerini Destekleme Programı
Özkubat U. (Yürütücü), Akçayır İ., Öğülmüş K., Karabulut A., Vural M., Özak H.
-
2022 - 2023 Cognitive and Technology Based Approaches for Adults with Dyscalculia
Erasmus Projesi , Erasmus+ KA2 Yenilik ve İyi Uygulamaların Değişimi için İşbirliği Projesi, Avrupa Düzeyi
Akçayır İ. (Yürütücü), Özkubat U., Çitil M., Özdemir Kılıç M.
-
2022 - 2023 Öğrenme Güçlüğü Olan ve Olmayan Öğrencilerin Sayı Doğrusunda Tahmin Stratejilerinin Göz İzleme Aracı ile İncelenmesi
-
2021 - 2023 Right Decisions for Effective Education-Strengthen Education for All Children!
Erasmus Projesi , Erasmus+ KA2 Yenilik ve İyi Uygulamaların Değişimi için İşbirliği Projesi, Avrupa Düzeyi
Aykut Ç. (Yürütücü), Karasu N., Karaahmetoğlu B., Akçayır İ., Demirtaş Ş., Ağaya A.
-
2022 - 2022 İyi Bir Kaynaştırma İyi Bir Uygulayıcı İster: Öğretmen Adaylarına Kaynaştırma Yoluyla Eğitime İlişkin Yeterlik Eğitimi
-
2022 - 2022 Dijital ÖzeL Eğitim II. Dönem "Özel Eğitim İçin Dijital Eğitim Materyalleri" ozdem.eba.gov.tr
Diğer Resmi Kurumlarca Desteklenen Proje
Akçayır İ. (Yürütücü), Yıldız T., Özdemir Kılıç M., Ersoy Sağlık C., Akdağ F., Uyanık H., et al.
-
2021 - 2022 Dijital Özel Eğitim
Diğer Resmi Kurumlarca Desteklenen Proje
Akçayır İ., Karasu N., Pektaş S., Doğan M., Ergül C., Sözer M. A., et al.