Yayınlar & Eserler

Makaleler 5
Tümü (5)
SCI-E, SSCI, AHCI (2)
SCI-E, SSCI, AHCI, ESCI (2)
Scopus (2)
TRDizin (4)
Hakemli Bilimsel Toplantılarda Yayımlanmış Bildiriler 17

1. Özel Eğitim Öğretmenlerinin Mesleğe Yönelik Görüşleri

33. Ulusal Özel Eğitim Kongresi, Trabzon, Türkiye, 25 - 27 Ekim 2023, ss.1, (Özet Bildiri) Sürdürülebilir Kalkınma

2. Okuduğunu anlama stratejilerine ilişkin sınıf öğretmeni görüşlerinin belirlenmesi

32. Ulusal Özel Eğitim Kongresi, Ankara, Türkiye, 02 Kasım 2022, (Özet Bildiri)

3. 21.yüzyıl eğitim standartları ışığında üstün yetenekli öğrencilerin eğitiminde teknoloji kullanımı.

4. Uluslararası Türk Dünyası Eğitim Bilimleri ve Sosyal Bilimleri Kongresi, Antalya, Türkiye, 24 Kasım 2022, (Özet Bildiri)

4. Üstün Zekâlılara Yönelik Kapsayıcı Eğitim Girişimleri Ve Politika Yaklaşımları Üzerine Bir İnceleme

4. Uluslararası Türk Dünyası Eğitim Bilimleri ve Sosyal Bilimleri Kongresi, Antalya, Türkiye, 24 Kasım 2022, (Özet Bildiri) Sürdürülebilir Kalkınma

5. Üstün Zekâlıların Eğitimi ve Erken Dönemde Tanılanmasında Aile Katılımının Önemi ve Aile Katılımını Artırmaya Yönelik Önlemler

4. Uluslararası Türk Dünyası Eğitim Bilimleri ve Sosyal Bilimleri Kongresi, Antalya, Türkiye, 24 Kasım 2022, (Özet Bildiri)

6. Üstün Zekalı Öğrencilerin Üstbilişsel Farkındalık Düzeylerinin Belirlenmesi

32. Ulusal Özel Eğitim Kongresi, Ankara, Türkiye, 02 Kasım 2022, (Özet Bildiri)

7. İki Kere Farklı Çocukların Eğitiminde Teknoloji Kullanımı

32. Ulusal Özel Eğitim Kongresi, Ankara, Türkiye, 02 Kasım 2022, (Özet Bildiri)

8. Özel Eğitim Öğretmen Adaylarının İki Kere Farklı Bireylere Yönelik Görüşlerinin İncelenmesi

VII. Ulusal Üstün Yeteneklilerin Eğitimi Kongresi, Konya, Türkiye, 8 - 10 Eylül 2022, (Özet Bildiri) Sürdürülebilir Kalkınma

10. Üstün Zekâlıların Eğitimi Politikalarında Belirleyici Faktörlerin İncelenmesine Yönelik Bir Bakış

VII. Ulusal Üstün Yeteneklilerin Eğitimi Kongresi, Konya, Türkiye, 08 Eylül 2022, (Özet Bildiri)

12. Üstün Zekâlı Öğrencilerin Sosyal Zekâ Düzeylerinin Cinsiyet Değişkeni Açısından İncelenmesi

5. ELMIS Uluslararası Özel Eğitim Kongresi, Ankara, Türkiye, 25 Ağustos 2022, (Özet Bildiri)

13. Üstün Yetenekli Çocuğa Sahip Ailelerin Eğitim Gereksinimleri ve Yeterliliklerinin Belirlenmesi

V. Uluslararası Üstün Yetenekliler ve Eğitimi Kongresi, Gaziantep, Türkiye, 4 - 06 Mayıs 2018, (Özet Bildiri)

17. Öğrenci Katılımlı Sınıf Yönetimi: İkincil Düzey Olumlu Davranış Desteği Uygulaması

IX. Uluslararası Eğitim Araştırmaları Kongresi, Ordu, Türkiye, 11 - 14 Mayıs 2017, (Özet Bildiri)
Kitaplar 17

3. KAPSAYICI SINIFLARDA TEKNOLOJİ KULLANIMI

KAPSAYICI EĞİTİM ORTAMLARINDA AKADEMİK BECERİLERİN DESTEKLENMESİ, SANIR Hanifi, Editör, Eğiten Kitap, Ankara, ss.289-303, 2022 Sürdürülebilir Kalkınma

4. Özel Eğitim ve Oyunlaştırma

Eğitimde Oyunlaştırma, Kafadar Tuğba, Ayvaz Can, Asena, Editör, Nobel Akademik Yayıncılık, Ankara, ss.197-210, 2022

5. İKİ GEREKSİNİMLİLİK: DEHB VE ÖĞRENME GÜÇLÜĞÜ

ÖZEL YETENEK VE ÖĞRENME GÜÇLÜĞÜ, Talas Sertan, Editör, Nobel, Ankara, ss.343-363, 2022

6. Özel Gereksinimli Çocuklara Okuma Öğretiminde Teknoloji Kullanımı ve Öğretmen Eğitimi

Özel Gereksinimli Öğrenciler İçin Okuma ve Okumanın Gelişimi, Laçin Emre, Editör, Nobel Akademik, Ankara, ss.205-219, 2021

7. Kendini Yönetme Stratejileri

Otizm Spektrum Bozukluğu ve Sosyal Beceri Öğretimi, Dr. Öğr.Üyesi Çimen Acar Doç. Dr. Sunagül Sani Bozkurt, Editör, Eğiten Kitap, Ankara, ss.225-249, 2021

8. Okumaya Yardımcı Destekleyici Teknolojiler

Sınıf Ortamında Destekleyici Teknoloji, Gökhan Töret ve Onur Emre Kocaöz, Editör, Nobel, Ankara, ss.47-76, 2021

9. Kendini Yönetme Stratejileri

OTİZM SPEKTRUM BOZKULUĞU VE SOSYAL BECERİ ÖĞRETİMİ, ÇİMEN ACAR-SUNAGÜL SANİBOZKURT, Editör, Eğiten Kitap, Ankara, ss.225-248, 2021

10. PROBLEM DAVRANIŞA YÖNELİK EV İÇİ DÜZENLEMELER

Özel Gereksinimli Çocuğu Olan Anne - Baba El Kitabı Serisi: ÇOKLU YETERSİZLİK, Emel SARDOHAN YILDIRIM, Müzeyyen ELDENİZ ÇETİN, Editör, Eğiten Kitap, Ankara, ss.135-157, 2021

11. KAPSAYICI EĞİTİM VE DESTEK EĞİTİM HİZMETLERİ

2023'E DOĞRU TÜRK EĞİTİMİNE GÖRÜŞ VE ÖNERİLER Özel Eğitim, ÇİTİL Mahmut , SANIR Hanifi, Editör, TÜRK EĞİTİM-SEN GENEL MERKEZİ YAYINLARI, Ankara, ss.1-12, 2021

12. ÖZEL EĞİTİMDE ÖĞRETİM TEKNOLOJİLERİ VE DİJİTAL EĞİTİM

2023'E DOĞRU TÜRK EĞİTİMİNE GÖRÜŞ VE ÖNERİLER Özel Eğitim, Çitil Mahmut, Sanır Hanifi, Editör, TÜRK EĞİTİM-SEN GENEL MERKEZİ YAYINLARI, Ankara, ss.78-94, 2021

13. Öğrenme Güçlüğü Olan Öğrenciler İçin Zeka Oyunlarıyla Fen Eğitimi

Özel Gereksinimi Olan Öğrenciler İçin Zeka Oyunlarıyla Fen Eğitimi ve Etkinlik Örnekleri, Dr. Öğr. Üyesi. Yahya ÇIKILI,Öğr. Gör. Dr. İbrahim YÜKSEL, Editör, Nobel, Ankara, ss.77-106, 2020

14. Web Araçları ile Sınıf İçi Etkileşimli Uygulamalar

Akademik Araştırmalarda Teknoloji Kullanımı, Çelebi Ulusoy, Editör, Nobel Akademik Yayıncılık, Ankara, ss.265280, 2020

15. Using Technology in Special Education: A Current Perspective

Current Trends in Special Education, Rıdvan KARABULUT, Emel SARDOHAN YILDIRIM, Neriman ARAL, Editör, Strategic Researches Academy, Klaipeda, ss.47-68, 2019

16. Özel Yeteneklilerde Davranış ve Sınıf Yönetimi

Özel Yetenekli Öğrencim Var, Kılıç, O. Çitil, M., Editör, Milli Eğitim Bakanlığı, Ankara, ss.184-220, 2019

17. Uzamsal Beceri Gelişimi için Mekanik Ayırma Bilmeceleri

Uzamsal Becerilerin Gelişimine Yönelik Geometrik-Mekanik Oyunlar, Öğr. Gör. Dr. İbrahim YÜKSEL, Editör, PEGEM AKADEMİ, Ankara, ss.45-64, 2019
Metrikler

Yayın

43

Yayın (WoS)

2

Yayın (Scopus)

2

Atıf (Scholar)

15

H-İndeks (Scholar)

3

Atıf (TrDizin)

5

H-İndeks (TrDizin)

1

Atıf (Sobiad)

3

H-İndeks (Sobiad)

1

Atıf (Diğer Toplam)

27

Proje

12

Açık Erişim

1
BM Sürdürülebilir Kalkınma Amaçları