Yayınlar & Eserler

Makaleler 22
Tümü (22)
SCI-E, SSCI, AHCI (8)
SCI-E, SSCI, AHCI, ESCI (14)
ESCI (6)
Scopus (13)
TRDizin (12)
Diğer Yayınlar (1)
Hakemli Bilimsel Toplantılarda Yayımlanmış Bildiriler 30

1. Distractor Analysis of Eye Movements for Multiple-Choice Questions

The 13th Conference of the International Test Commission, Granada, İspanya, 2 - 05 Temmuz 2024, (Özet Bildiri)

2. Dynamic Structural Equation Modeling of Daily Happiness and Stress Data

The 13th Conference of the International Test Commission, Granada, İspanya, 2 - 05 Temmuz 2024, (Özet Bildiri)

3. Latent growth analysis of serial eye-fixation indicators for multiple-choice test items

The 13th Conference of the International Test Commission, Granda, İspanya, 2 - 05 Temmuz 2024, (Özet Bildiri)

4. Measuring Communication and Interpersonal Skills of Pre-Service Teachers: An Experimental StudyUsing Frontal Alpha Asymmetry Indicators

The 13th Conference of the International Test Commission, Granada, İspanya, 2 - 05 Temmuz 2024, (Özet Bildiri)

5. Latent Profile Analysis of Examinees’ Multiple-Choice Item Processing Behavior Using Segment-Specific Eye-FixationMetrics.

The 13th Conference of the International Test Commission, Granada, İspanya, 2 - 05 Temmuz 2024, (Özet Bildiri)

6. An EEG Test Experiment For Scenario-Based Assessment Of Communication And Interpersonal Skills Of College Students

The 14th Asian Conference on Psychology & the Behavioral Sciences (ACP 2024), Tokyo, Japonya, 25 - 29 Mart 2024, (Özet Bildiri)

9. Latent Profile Analysis of Pre-service Teachers’ Personality Types Using the Big Five Personality Data

IXth International Eurasian Educational Research Congress, İzmir, Türkiye, 22 Haziran 2022, (Özet Bildiri)

10. Alternative Confirmatory Factor Analytic Models for Modeling Preservice Teachers’ Non-Cognitive Skills

Lisansüstü Öğretmen Çalışmaları Kongresi (LOCK), Balıkesir, Türkiye, 13 Mayıs 2022, (Özet Bildiri)

11. Okuduğunu Anlama ve Duygusal Okuryazarlık Becerilerinin Ölçülmesinde Görsel Olarak Zenginleştirilmiş Yenilikçi Madde Formatları

VII. ULUSLARARASI EĞİTİMDE VE PSİKOLOJİDE ÖLÇME ve DEĞERLENDİRME KONGRESİ, Ankara, Türkiye, 01 Eylül 2021, (Özet Bildiri)

12. Boylamsal Araştırma Desenleri ile Değişim ve Gelişimi İzleme

Eğitimde Ölçme ve Değerlendirme Uygulamaları Ulusal Kongresi, İstanbul, Türkiye, 30 Mayıs 2021, (Tam Metin Bildiri)

13. GÖZLENEMEYEN HETEROJENLİĞİN MODELLENMESİNDE BİREYMERKEZLİ YAKLAŞIMLAR: GİZİL PROFİL ANALİZİ UYGULAMASI

Hoca Ahmet Yesevi 2. Uluslararası Bilimsel Araştırmalar Kongresi, Erzurum, Türkiye, 6 - 08 Aralık 2019, (Özet Bildiri)

15. POZİTİF DUYGU DURUM ÖLÇEĞİ’NİN PSİKOMETRİK ÖZELLİKLERİNİN DERECELENDİRİLMİŞ TEPKİ MODELİ İLE İNCELENMESİ

6th International Congress on Measurement and Evaluation in Education and Psychology, Prizren, Sırbistan, 5 Ağustos - 08 Eylül 2018, (Tam Metin Bildiri)

16. Pozitif Duygu Durumları Değişimlerinin Örtük Büyüme Modeli ile İncelenmesi

ULUSLARARASI NECATİBEY EĞİTİM VE SOSYAL BİLİMLER ARAŞTIRMALARI KONGRESİ, Balıkesir, Türkiye, 26 - 28 Ekim 2018, (Özet Bildiri)

17. GÖRSEL METİN TEMELLİ YENİLİKÇİ MADDE FORMATI İÇİN TASARLANAN TEST SKALASININ MADDE AYIRT EDİCİLİĞİNİN İNCELENMESİ

6 th International Congress on Measurement and Evaluation in Education and Psychology, Prizren, Sırbistan, 5 - 08 Eylül 2018, (Özet Bildiri)

18. Üniversite öğrencilerinin yazma becerilerinin ölçülmesine yönelik boylamsal bir ölçme aracı geliştirilmesi ve aracın değerlendirilmesi

6th International Congress on Measurement and Evaluation in Education and Psychology, Prizren, Sırbistan, 5 - 08 Eylül 2018, (Özet Bildiri)

19. The Illustration of Validity Arguments with Different Confirmatory Factor Analysis Models

6th International Congress on Measurement and Evaluation in Education and Psychology, 5 - 08 Eylül 2018, (Tam Metin Bildiri)

20. Örtük Sınıf Analizi Mplus Uygulaması: Psikolojik Dayanıklılık Üzerine Bir Örnek

6th International Congress on Measurement and Evaluation in Education and Psychology, 5 - 08 Eylül 2018, (Tam Metin Bildiri)

22. Değerlendirmeye Dayalı Farklılaştırma

8. Temel Eğitim Sempozyumu, İstanbul, Türkiye, 02 Aralık 2017, (Tam Metin Bildiri)

23. Sosyal-duygusal Becerilerin Ölçülmesinde Video-temelli Ölçme Uygulamaları

26th International Conference on Educational Sciences, 20 - 23 Nisan 2017, (Özet Bildiri)

25. Duyuşsal Alan Ölçümlerindeki Bireysel Farklılıkların Dağılımsal Özellikleri

26. Uluslararası Eğitim Bilimleri Kongresi, Antalya, Türkiye, 20 - 23 Nisan 2017, (Özet Bildiri) Sürdürülebilir Kalkınma

26. Dayanıklılık için Tekrarlı Ölçümleri İçeren Boylamsal Bir Ölçekleme Modeli Üzerine Bir Değerlendirme

26. Uluslararası Eğitim Bilimleri Kongresi, Antalya, Türkiye, 20 - 23 Nisan 2017, (Özet Bildiri)

29. Gerçekçi veri simülasyonu:uygulama, öneriler ve sınırlılıklar

25. Ulusal Eğitim Bilimleri Kongresi, Antalya, Türkiye, 21 - 24 Nisan 2016, (Özet Bildiri)
Kitaplar 1

1. 3x3 Farklılaştıralım ama Neden?

Değerlendirmeye Dayalı Farklılaştırma, Nalan Tuğ, Editör, Türkiye Özel Okullar Derneği, İstanbul, ss.73-92, 2018
Metrikler

Yayın

61

Yayın (WoS)

18

Yayın (Scopus)

17

Atıf (WoS)

73

H-İndeks (WoS)

5

Atıf (Scopus)

85

H-İndeks (Scopus)

6

Atıf (Scholar)

2

H-İndeks (Scholar)

1

Atıf (TrDizin)

5

H-İndeks (TrDizin)

1

Atıf (Diğer Toplam)

7

Proje

4

Tez Danışmanlığı

10

Açık Erişim

9
BM Sürdürülebilir Kalkınma Amaçları