Makaleler
22
Tümü (22)
SCI-E, SSCI, AHCI (8)
SCI-E, SSCI, AHCI, ESCI (14)
ESCI (6)
Scopus (13)
TRDizin (12)
Diğer Yayınlar (1)
6. Latent Growth Modeling of Item Process Data Derived From Eye- tracking Technology: An Experimental Study Investigating Reading Behavior of Examinees When Answering A Multiple- Choice Test Item
JOURNAL OF MEASUREMENT AND EVALUATION IN EDUCATION AND PSYCHOLOGY-EPOD
, cilt.13, sa.3, ss.194-211, 2022 (ESCI)
7. Boylamsal uygulamalar için ölçme değişmezliği: Dört tekrarlı uygulama verileri üzerinde bir çalışma
Gazi Eğitim Fakültesi Dergisi
, cilt.41, sa.2, ss.729-763, 2021 (Hakemli Dergi)
9. Boylamsal Uygulamalar için Ölçme Değişmezliği: Dört Tekrarlı Uygulama Verileri Üzerine Bir Çalışma
Gazi Eğitim Fakültesi Dergisi
, cilt.41, sa.2, 2021 (Hakemli Dergi)
12. Bilişsel Olmayan Öğrenme Durum ve Süreçlerini Ölçme ve Değerlendirme Boylamsal Yaklaşımlar: Duygu Cetveli Uygulaması Örneği
İzzet Baysal Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
, cilt.19, sa.1, ss.257-269, 2019 (Hakemli Dergi)
Hakemli Bilimsel Toplantılarda Yayımlanmış Bildiriler
30
1. Distractor Analysis of Eye Movements for Multiple-Choice Questions
The 13th Conference of the International Test Commission, Granada, İspanya, 2 - 05 Temmuz 2024, (Özet Bildiri)
2. Dynamic Structural Equation Modeling of Daily Happiness and Stress Data
The 13th Conference of the International Test Commission, Granada, İspanya, 2 - 05 Temmuz 2024, (Özet Bildiri)
3. Latent growth analysis of serial eye-fixation indicators for multiple-choice test items
The 13th Conference of the International Test Commission, Granda, İspanya, 2 - 05 Temmuz 2024, (Özet Bildiri)
4. Measuring Communication and Interpersonal Skills of Pre-Service Teachers: An Experimental StudyUsing Frontal Alpha Asymmetry Indicators
The 13th Conference of the International Test Commission, Granada, İspanya, 2 - 05 Temmuz 2024, (Özet Bildiri)
5. Latent Profile Analysis of Examinees’ Multiple-Choice Item Processing Behavior Using Segment-Specific Eye-FixationMetrics.
The 13th Conference of the International Test Commission, Granada, İspanya, 2 - 05 Temmuz 2024, (Özet Bildiri)
6. An EEG Test Experiment For Scenario-Based Assessment Of Communication And Interpersonal Skills Of College Students
The 14th Asian Conference on Psychology & the Behavioral Sciences (ACP 2024), Tokyo, Japonya, 25 - 29 Mart 2024, (Özet Bildiri)
7. Öğretmen Adaylarına Yönelik Senaryo-Temelli Kişiler Arası İletişim Becerileri Ölçeğinin Geliştirilmesi: Geçerlik ve Güvenirlik Çalışması
X International Eurasian Educational Research Congress, Ankara, Türkiye, 08 Haziran 2023, ss.1957-1960
8. Biyometrik ölçümler ile madde analizi: Görsel Metin İçeren Deneysel Bir Madde Uygulamasında Toplanan Odaklanma (Göz İzleme) ve Zihinsel Aktivite (EEG) Zaman Serileri için İlk Analizler
CMEEP, İzmir, Türkiye, 20 Eylül 2022, (Özet Bildiri)
10. Alternative Confirmatory Factor Analytic Models for Modeling Preservice Teachers’ Non-Cognitive Skills
Lisansüstü Öğretmen Çalışmaları Kongresi (LOCK), Balıkesir, Türkiye, 13 Mayıs 2022, (Özet Bildiri)
11. Okuduğunu Anlama ve Duygusal Okuryazarlık Becerilerinin Ölçülmesinde Görsel Olarak Zenginleştirilmiş Yenilikçi Madde Formatları
VII. ULUSLARARASI EĞİTİMDE VE PSİKOLOJİDE ÖLÇME ve DEĞERLENDİRME KONGRESİ, Ankara, Türkiye, 01 Eylül 2021, (Özet Bildiri)
12. Boylamsal Araştırma Desenleri ile Değişim ve Gelişimi İzleme
Eğitimde Ölçme ve Değerlendirme Uygulamaları Ulusal Kongresi, İstanbul, Türkiye, 30 Mayıs 2021, (Tam Metin Bildiri)
18. Üniversite öğrencilerinin yazma becerilerinin ölçülmesine yönelik boylamsal bir ölçme aracı geliştirilmesi ve aracın değerlendirilmesi
6th International Congress on Measurement and Evaluation in Education and Psychology, Prizren, Sırbistan, 5 - 08 Eylül 2018, (Özet Bildiri)
21. Duygu Durumlarının Ölçülmesinde Duyguların Tek Düzlemde Birbirleriyle Olan İlişkilerine Ampirik Kanıt: Multidimensional Scaling Analiz
Vth International Eurasian Educational Research Congress, 2 - 05 Mayıs 2018, (Özet Bildiri)
22. Değerlendirmeye Dayalı Farklılaştırma
8. Temel Eğitim Sempozyumu, İstanbul, Türkiye, 02 Aralık 2017, (Tam Metin Bildiri)
23. Sosyal-duygusal Becerilerin Ölçülmesinde Video-temelli Ölçme Uygulamaları
26th International Conference on Educational Sciences, 20 - 23 Nisan 2017, (Özet Bildiri)
24. Pısa 2012’deki Matematik, Okuma ve Fen Başarı Puanlarına Göre Türkiye’deki BölgelerinSınıflama Doğruluğunun İncelenmesi
27th International Conference on Educational Sciences, 20 - 23 Nisan 2017, (Özet Bildiri)
29. Gerçekçi veri simülasyonu:uygulama, öneriler ve sınırlılıklar
25. Ulusal Eğitim Bilimleri Kongresi, Antalya, Türkiye, 21 - 24 Nisan 2016, (Özet Bildiri)
30. Latent Trait Models for Clinical Skills Performance Examinations Evaluating Component Skill Specific Difficulty Discrimination and Error Variances of Integrated Cases
The 9th International Test Commission Conference, San Sebastian, İspanya, 2 - 05 Temmuz 2014, (Özet Bildiri)
Kitaplar
1
