Makaleler
11
Tümü (11)
SCI-E, SSCI, AHCI, ESCI (1)
ESCI (1)
Scopus (3)
TRDizin (4)
Diğer Yayınlar (4)
1. Visual Literacy in the Primary School Turkish Curriculum: Insights from Classroom Teachers
Ana Dili Eğitimi Dergisi
, cilt.13, sa.4, ss.883-902, 2025 (TRDizin)
3. Teacher Autonomy and Professionalism as Predictors of Curriculum Adaptation Patterns
Gazi Eğitim Fakültesi Dergisi
, cilt.44, sa.2, ss.1281-1321, 2024 (TRDizin)
5. Analyzing Classroom Climate From Teachers’ Perspectives: A Qualitative Study
International Journal of Educational Research Review
, cilt.8, sa.2, ss.151-165, 2023 (Hakemli Dergi)
8. ÖĞRETMENLİK UYGULAMASI BAĞLAMINDA “UYGULAMA ÖĞRETMENİ” VE “DANIŞMANLIK SÜRECİ” TEMALI ARAŞTIRMALAR ÜZERİNDE BİR İÇERİK ANALİZİ
Ufuk Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi
, cilt.11, sa.21, ss.7-25, 2022 (Hakemli Dergi)
10. Oyun-Tabanlı Öğrenme Ortamlarının Akademik Başarıya Etkisi: Bir Meta–Analiz Çalışması
Kastamonu Eğitim Dergisi
, cilt.26, sa.6, ss.1803-1811, 2018 (Hakemli Dergi)
11. Yükseköğretimde Öğretimsel Algı ve Uygulamalar Ölçeğinin Türkçeye Uyarlanması: Geçerlik ve Güvenirlik Çalışması
İnsan ve Toplum Bilimleri Araştırmaları Dergisi
, cilt.6, sa.5, ss.2647-2669, 2017 (Hakemli Dergi)
Hakemli Bilimsel Toplantılarda Yayımlanmış Bildiriler
5
1. Eğitsel Uygulamalar ve Özerklik İnançlarının Öğretmenlerin Mesleki Gelişim İhtiyaçları Bağlamında İncelenmesi
10. Uluslararası Eğitim Programları ve Öğretim Kongresi, Ankara, Türkiye, 26 - 28 Ekim 2022, ss.385-392, (Özet Bildiri)
2. Öğretmen Adaylarının “Üniversitedeki Dersler” Kavramına İlişkin Algılarının Belirlenmesi: Bir Metafor Analizi Çalışması
IX.International Congrss Of Educational Research, Ordu, Türkiye, 11 - 14 Mayıs 2017, (Özet Bildiri)
4. Monitoring Implementation of Foreign and Local Languages as Electives at K 12 Schools The Case of Gaziantep
XVIII. ULUSLARARASI AMSE-AMCE-WAER KONGRESİ, 30 Mayıs - 02 Haziran 2016
5. EĞİTİM PLANLAMASI İÇİN BİR UYGULAMA EĞİTİM PROGRAMI HARİTALAMA
15. ULUSLARARASISINIF ÖĞRETMENLİĞİEĞİTİM SEMPOZYUMU, 11 - 14 Mayıs 2016
Kitaplar
5
2. Öğretmenlerin Bireysel Yenilikçilik ve Görsel Okuryazarlık Profili Üzerine Bir Araştırma
Eğitim Teknolojileri Okumaları 2022, ODABAŞI Ferhan, İŞMAN Aytekin, AKKOYUNLU Buket, Editör, Pegem Akademi, Ankara, ss.595-612, 2022
3. Program ve Öğretimin Tanımlanması
ProgramGeliştirme, Prof. Dr. Kerim Gündoğdu, Editör, Pegem Akademi, Ankara, ss.3-24, 2018
4. Gender Differences in Teachers and Student Teachers’ Self-Efficacy Beliefs: A Meta-Analysis
Current Advances in Education, Emin Atasoy, Recep Efe, Iwona Jażdżewska, Hülya Yaldır, Editör, St. Kliment Ohridski University Press, sofya, ss.587-603, 2016
Metrikler
Yayın (WoS)
1
Yayın (Scopus)
3
Atıf (WoS)
4
H-İndeks (WoS)
1
Atıf (Scopus)
8
H-İndeks (Scopus)
2
Atıf (Scholar)
23
H-İndeks (Scholar)
1
Atıf (TrDizin)
4
H-İndeks (TrDizin)
1
Atıf (Sobiad)
24
H-İndeks (Sobiad)
1
Atıf (Diğer Toplam)
8
Toplam Atıf Sayısı
40
Proje
2
