Yayınlar & Eserler

Makaleler 11
Tümü (11)
SCI-E, SSCI, AHCI, ESCI (1)
ESCI (1)
Scopus (3)
TRDizin (4)
Diğer Yayınlar (4)
Hakemli Bilimsel Toplantılarda Yayımlanmış Bildiriler 5

1. Eğitsel Uygulamalar ve Özerklik İnançlarının Öğretmenlerin Mesleki Gelişim İhtiyaçları Bağlamında İncelenmesi

10. Uluslararası Eğitim Programları ve Öğretim Kongresi, Ankara, Türkiye, 26 - 28 Ekim 2022, ss.385-392, (Özet Bildiri)

5. EĞİTİM PLANLAMASI İÇİN BİR UYGULAMA EĞİTİM PROGRAMI HARİTALAMA

15. ULUSLARARASISINIF ÖĞRETMENLİĞİEĞİTİM SEMPOZYUMU, 11 - 14 Mayıs 2016
Kitaplar 5

1. EXAMINING TEACHING PRACTICES AND AUTONOMY BELIEFS IN TERMS OF TEACHERS’ PROFESSIONAL DEVELOPMENT NEEDS

Advances in Education Sciences, Sönmez Sinan, Editör, Platanus Publishing, ss.442-458, 2023

2. Öğretmenlerin Bireysel Yenilikçilik ve Görsel Okuryazarlık Profili Üzerine Bir Araştırma

Eğitim Teknolojileri Okumaları 2022, ODABAŞI Ferhan, İŞMAN Aytekin, AKKOYUNLU Buket, Editör, Pegem Akademi, Ankara, ss.595-612, 2022

3. Program ve Öğretimin Tanımlanması

ProgramGeliştirme, Prof. Dr. Kerim Gündoğdu, Editör, Pegem Akademi, Ankara, ss.3-24, 2018

4. Gender Differences in Teachers and Student Teachers’ Self-Efficacy Beliefs: A Meta-Analysis

Current Advances in Education, Emin Atasoy, Recep Efe, Iwona Jażdżewska, Hülya Yaldır, Editör, St. Kliment Ohridski University Press, sofya, ss.587-603, 2016
Metrikler

Yayın

21

Yayın (WoS)

1

Yayın (Scopus)

3

Atıf (WoS)

4

H-İndeks (WoS)

1

Atıf (Scopus)

8

H-İndeks (Scopus)

2

Atıf (Scholar)

23

H-İndeks (Scholar)

1

Atıf (TrDizin)

4

H-İndeks (TrDizin)

1

Atıf (Sobiad)

24

H-İndeks (Sobiad)

1

Atıf (Diğer Toplam)

8

Toplam Atıf Sayısı

40

Proje

2

Açık Erişim

1
BM Sürdürülebilir Kalkınma Amaçları