Yayınlar & Eserler

Makaleler 21
Tümü (21)
SCI-E, SSCI, AHCI, ESCI (4)
ESCI (2)
Scopus (3)
TRDizin (10)
Diğer Yayınlar (10)
Hakemli Bilimsel Toplantılarda Yayımlanmış Bildiriler 39

1. Sosyal Bilgiler Öğretmenlerinin Ders Kitaplarıyla İlgili Görüşleri

8. Uluslararası Eğitim ve Değerler Sempozyumu, Girne, Kıbrıs (Kktc), 17 - 20 Ekim 2024, ss.91-92, (Özet Bildiri)

2. Ortaokul Öğrencilerinin Su Okuryazarlık Seviyelerinin Belirlenmesi (Sosyal Bilgiler Örneği)

Uluslararası Genç Araştırmacılar Kongresi-IV (26-27 Haziran 2024), Ankara, Türkiye, 26 Haziran 2024, ss.192-193, (Özet Bildiri)

3. Sosyal Bilgiler Öğretmen Adaylarının Kültürel Okuryazarlığa Dair Görüşleri

Uluslararası Uluslararası Türk Dünyası Eğitim Bilimleri Kongresi-III, Ankara, Türkiye, 16 - 17 Kasım 2023, (Özet Bildiri)

4. Sosyal Bilgiler Dersinin Posner Program Boyutları Doğrultusunda İncelenmesi

X. Uluslararası Eğitim Programları ve Öğretim Kongresi’nde (ICCI-EPOK 2022), Ankara, Türkiye, 26 Ekim 2022, (Özet Bildiri)

5. Sosyal Bilgilerde Yerel Tarih Ve Şahsiyetlerin Öğretimde Kullanımına Yönelik Modül Çalışması (Adana Örneği)

VIII. Uluslararası Tarih Eğitimi Sempozyumu, Adana, Türkiye, 07 Eylül 2022, ss.95-96, (Özet Bildiri)

6. Sosyal Bilgiler Öğretmenlerine Yönelik Teknoloji Okuryazarlık Ölçeğinin Geliştirilmesi: Geçerlik ve Güvenirlik Çalışması

13th International Congress on New Trends in Education, Aydın, Türkiye, 12 Mayıs 2022, ss.85, (Özet Bildiri)

7. Sosyal Bilgiler Öğretmen Adaylarının Ders Kitaplarıyla İlgili Görüşleri

4th International Congress of Eurasian Social Sciences, Muğla-Bodrum, Türkiye, 15 - 18 Ekim 2020, (Özet Bildiri)

8. Öğretmenliğe İlk Adım: Sosyal Bilgiler Öğretmen Adaylarının Düşünceleri

The Second International Symposium on Social Sciences Education, Çanakkale, Türkiye, 30 Ekim - 01 Kasım 2018, ss.90, (Özet Bildiri)

9. Sosyal Bilgiler Öğretmen Adaylarının Gönüllülük Algısı ve Eylemleri

The Second International Symposium on Social Sciences Education, Çanakkale, Türkiye, 30 Ekim - 01 Kasım 2018, ss.84, (Özet Bildiri)

10. SOSYAL BİLGİLER ÖĞRETMENLERİNİN DEĞER ÖĞRETİM YAKLAŞIMLARI HAKKINDA BİLGİ DURUMLARI VE GÖRÜŞLERİ

2nd INTERNATIONAL SYMPOSIUM OFEDUCATION AND VALUES, Antalya, Türkiye, 17 - 20 Ekim 2018, (Tam Metin Bildiri)

12. Sosyal Bilimler Olarak Sosyal Bilgiler: Öğretmen Adaylarının Antropolojiye İlişkin Bakış Açıları.

2nd International Congress of Eurasian Social Sciences, Antalya, Türkiye, 4 - 07 Nisan 2018, ss.333-334, (Özet Bildiri)

13. SOSYAL BİLİMLER OLARAK SOSYAL BİLGİLER: ÖĞRETMEN ADAYLARININ ANTROPOLOJİYEİLİŞKİN BAKIŞ AÇILARI

INTERNATIONAL CONGRESS OF EURASIAN SOCIAL SCIENCES (ICOESS), Antalya, Türkiye, 4 - 07 Nisan 2018, (Özet Bildiri)

14. Eğitim Fakültesi Öğrencilerine Göre Değerler ve Değer Eğitimi

International Symposium of Education and Values (ISOEVA), Muğla, Türkiye, 5 - 08 Ekim 2017, (Özet Bildiri)

17. Sosyal Bilgiler Öğretmen Adaylarının ve Öğretmenlerinin Vatandaşlık Eğitimi Kapsamındaki Bazı Kavramlara İlişkin Görüşleri

Uluslararası Sosyal Bilgiler Eğitimi Sempozyumu VI, Eskişehir, Türkiye, 4 - 06 Mayıs 2017, (Özet Bildiri)

18. Üstün Yetenekliler Eğitimi Açısından Enderun

International Talented and Gifted Conference: New Approaches and Educational Practices, Ankara, Türkiye, 4 - 06 Mayıs 2017, (Özet Bildiri)

19. Sekizinci Sınıf Öğrencilerinin Küresel Sorunlara Yönelik Farkındalıkları

International Congress of Eurasian Social Sciences (ICOESS), Antalya, Türkiye, 6 - 08 Nisan 2017, ss.155, (Özet Bildiri)

20. Sosyal Bilgiler Öğretmen Adaylarının Milliyetçilik Algıları

IV. Uluslararası Tarih Eğitimi Sempozyumu, Muğla, Türkiye, 1 Eylül - 03 Haziran 2016, ss.211-212, (Özet Bildiri)

21. Üstün Yetenekli ve Zekâlı Öğrencilerin Öğretmenlerine Yönelik Stratejiler

IIIrd International Eurasian Educational Research Congress, Muğla, Türkiye, 31 Mayıs - 03 Haziran 2016, ss.1508-1509

22. Üstün Yetenekli ve Zekâlı Öğrencilerin Öğretmenlerine Yönelik Stratejiler

IIIrd International Eurasian Educational Research Congress, 31 Mayıs - 03 Haziran 2016, (Özet Bildiri)

23. Üstün Yetenekli ve Zekâlı Öğrencilerin Öğretmenlerine Yönelik Stratejiler

IIIrd International Eurasian Educational Research Congress, Muğla, Türkiye, 31 Mayıs - 03 Haziran 2016, (Özet Bildiri)

25. Üstün Yetenekli ve Zekalı Öğrencilerin Öğretmenlerine Yönelik Stratejiler

IIIrd International Eurasian Educational Research Congress, Muğla, Türkiye, 31 Mayıs - 03 Haziran 2016, ss.1508-1509, (Özet Bildiri)

26. Sosyal bilgiler eğitiminde araştırma eğilimleri

Uluslararası Sosyal Bilgiler Eğitimi Sempozyumu V, Denizli, Türkiye, 28 - 30 Nisan 2016, ss.387-388, (Özet Bildiri)

27. Sınıf Eğitimi ve Sosyal Bilgiler Eğitiminde Öğrenim Gören Öğretmen Adaylarının Ölçme ve Değerlendirmeye Yönelik Yeterlik Algıları

XV. Uluslararası Sınıf Öğretmenliği Eğitimi Sempozyumu (USOS XV), Muğla, Türkiye, 11 - 14 Mayıs 2016, ss.366, (Özet Bildiri)

28. Sosyal bilgiler eğitimi lisans programı kapsamında verilen hukuk eğitiminin etkililiği

II. Uluslararası Eğitim Bilimleri Kongresi, “Küresel Gelişmeler Işığında Yükseköğretimin Durumu ve Geleceği”, Bishkek, Kırgızistan, 17 - 18 Mart 2016, ss.113-114, (Özet Bildiri)

29. Comparing Educational Faculty and Pedagogical Formation Students Perceptions Towards Teaching Profession

EJER (2nd International Eurasian EducationalResearch Congress), Ankara, Türkiye, 8 - 10 Haziran 2015, ss.52-53, (Özet Bildiri)

30. Ortaokul Öğrencilerinin Sosyal Bilgiler Dersini Anlamlandırmaları

4. Uluslararası Sosyal Bilgiler Eğitimi Sempozyumu, Bolu, Türkiye, 23 - 25 Nisan 2015, (Özet Bildiri)

31. The effect of teaching activiities supported with metaconceptual processes of seventh grade students conceptual understanding of law related concepts

METACOGNITION - 6th Biennial Meeting of the EARLI Special Interest Group 16, İstanbul, Türkiye, 3 - 06 Eylül 2014, (Özet Bildiri)

32. Sosyal Bilgiler Öğretmen Adaylarının Sosyal Bilgiler Öğretiminde Edebi Ürünlerin Kullanımına Yönel k Görüsleri

III. Uluslararası Sosyal Bilgiler Eğitimi Sempozyumu (USBES III), Ankara, Türkiye, 28 - 30 Nisan 2014, ss.202-203, (Özet Bildiri)

33. Sosyal Bilgiler Öğretmen Adaylarının Akademik Öz Yeterliklerinin İncelenmesi

International Social Studies Education Symposiun III (USBES III), Ankara, Türkiye, 28 - 30 Nisan 2014, ss.184-185, (Özet Bildiri)

34. Solo Taksonomiye Göre Sosyal Bilgiler Dersi Öğretim Programında Belirtilen Coğrafya Konularıyla İlgili Kazanımlara Ulaşma Düzeyleri

Uluslararası Sosyal Bilgiler Eğitimi Sempozyumu II (USBES-II), Aksaray, Türkiye, 26 - 28 Nisan 2013, ss.136-137, (Özet Bildiri)

36. Seventh Grade Students Misconceptions about Citizenship Concepts

The Sixteenth International Conference on Learning, Barcelona, İspanya, 1 - 04 Temmuz 2009, (Özet Bildiri)

37. Öğrencilerde Tarihsel Zaman ve Kronoloji Farkındalığını Geliştirmede Hikâyelerin Kullanımı

The First International Congress of Educational Research, Çanakkale, Türkiye, 1 - 03 Mayıs 2009, ss.183, (Özet Bildiri)

38. Çocuklarda Zaman ve Kronoloji Farkındalığını Geliştirmede Hikâyelerin Kullanımına Yönelik Bir Araştırma

Uluslar arası Sosyal Bilimler Eğitimi Sempozyomu, Çanakkale, Türkiye, 14 - 16 Mayıs 2008, ss.376-382, (Tam Metin Bildiri)

39. Çocuklarda Zaman ve Kronoloji Farkındalığı Geliştirmede Hikayelerin Kullanımına Yönelik Bir Araştırma

Uluslararası Sosyal Bilimler Eğitimi Sempozyumu, Çanakkale, Türkiye, 14 - 16 Mayıs 2008, ss.376-382, (Tam Metin Bildiri)
Kitaplar 27

1. Sosyal Bilgiler Eğitiminde Eğitsel Oyunlar-Eğitsel Dijital Oyunlar

Sosyal Bilgiler Eğitiminde 21. Yüzyıl Konuları, TARHAN ÖZGE, FAİZ MELİKE, Editör, Eğiten Kitap, Ankara, ss.105-132, 2024

2. 2. Bölüm Kültür ve Miras Öğrenme Alanı

Etkinlik Temelli Sosyal Bilgiler Öğretimi I, Yeşilbursa, Cemil Cahit, Editör, Nobel Akademik Yayıncılık, Ankara, ss.237-265, 2023

3. 15. Bölüm-Sosyal Bilgilerde Kavram Öğretimi(Etkinlik Örneğiyle)

Sosyal Bilgiler Öğrenme ve Öğretim Yaklaşımları, Yalçınkaya, Elvan; Şan, Selda, Editör, Nobel Bilimsel, Ankara, ss.210-238, 2023

4. 6. Bölüm Etkin Vatandaşlık Öğrenme Alanı

Etkinlik Temelli Sosyal Bilgiler Öğretimi II, Yeşilbursa, Cemil Cahit, Editör, Nobel Akademik Yayıncılık, Ankara, ss.393-415, 2023

5. Öğretmen Adaylarının Atatürkçülükle İlgili Görüşleri

Tarih Eğitiminde Bir Ekol: Prof. Dr. Mustafa Safran'a Armağan, Hayta, Necdet; Ata, Bahri; Köksal, Hüseyin; Belenli, Tuğba; Yakar, Selen, Editör, Berikan Yayınevi, Ankara, ss.197-214, 2023

6. Türkiye Cumhuriyeti Döneminde Eğitim (1975-2000’lİ Yıllar)

Türk Eğitim Tarihi: İnsan Yetiştirme Düzeni, Ünsal, Haluk-Bilasa, Pınar, Editör, Nobel Akademik Yayıncılık, Ankara, ss.293-353, 2022

7. 1930-1945 Yılları Arasında Ve 100. Yılında Okutulan Ders Kitaplarında Büyük Taarruz: Bir İnceleme

Bir Ömür Tarihle Yaşamak: Prof. Dr. Refik Turan, Hayta Necdet, Çakmak Mehmet Ali, Birbudak Togay S., Toptaş Koray, Yakar Selen., Editör, Berikan Yayınevi, Ankara, ss.55-72, 2022

8. Suça Sürüklenmiş Çocuklar ve Sosyal Bilgiler

Sosyal Bilgiler Öğretiminde Alternatif Konular, Doç. Dr. Nadire Emel Akhan, Dr. Öğr. Üyesi Serpil Demirezen, Editör, Nobel Akademik Yayıncılık, Ankara, ss.251-272, 2020

9. Suça Sürüklenmiş Çocuklar ve Sosyal Bilgiler

Sosyal Bilgiler Öğretiminde Alternatif Konular, Doç. Dr. Nadire Emel Akhan,Dr. Öğr. Üyesi Serpil Demirezen, Editör, Nobel Yayınevi, Ankara, ss.251-272, 2020 Sürdürülebilir Kalkınma

10. Jan Wladyslaw Dawid

Dünya Eğitimine Yön Verenler I, Safran, Mustafa Ata, Bahri Köksal, Hüseyin Öztürk, Talip, Editör, Milli Eğitim Bakanlığı Yayınları, Bilim ve Kültür Eserleri Dizisi, Ankara, ss.209-222, 2019

11. Ortaokul Öğrencilerine Yönelik Çevre Hakkı Eğitimi: Etkinlik Örnekleri

Prof. Dr. Emine Akyüz’e Armağan-Akademisyenlikte 50 yıl-Çocuk Hakları-Eğitim Hukuku-Vatandaşlık Eğitimi, Prof. Dr. Yasemin Karaman Kepenekci, Dr. Öğr. Üyesi Pelin Taşkın, Editör, Pegem Akademi, Ankara, ss.193-210, 2018

13. The Project “Strategies for Talented and Gifted Pupils Teachers

Current Advances in Education, E. Atasoy, R. Efe, I. Jazdzewska, H. Yaldır (Eds.) , Editör, St. Kliment Ohridski University Press, Sofya, ss.315-326, 2016

14. The Project "Strategies for Talented and Gifted Pupils' Teachers"

Current Advances in Education, Emin Atasoy, Recep Efe, Iwona Jazdzewska, Hülya Yaldır, Editör, ST. KLIMENT OHRIDSKI UNIVERSITY PRESS, Sofija, ss.315-325, 2016

15. The Project “Strategies for Talented and Gifted Pupils’ Teachers”

Current Advances in Education, Emin Atasoy Recep Efe Iwona Jażdżewska Hülya Yaldır, Editör, St. Kliment Ohridski University Press, ss.315-325, 2016

16. The Project ’xxStrategies for Talented and Gifted Pupils Teachers’xx

Current Advances in Education, Emin Atasoy, Recep Efe, Iwona Jazdzewska, Hülya Yaldır, Editör, St Kliment Ohridski University Press, Sofia, Sofija, ss.315-325, 2016

17. The Project “Strategies for Talented and Gifted Pupils’Teachers”

Current Advances in Education, Atasoy Emin, Efe Recep, Jażdżewska Iwona, Yaldır Hülya,, Editör, ST. KLIMENT OHRIDSKI UNIVERSITY PRESS, Sofija, ss.315-325, 2016

18. The Project “Strategies for Talented and Gifted Pupils’ Teachers

Current Advances in Education, E. Atasoy, R. Efe, I. Jażdżewska, and Yaldır, H., , Editör, ST. Kliment Ohridski University Press Sofia, Sofya, ss.315-325, 2016

19. The Project Strategies for Talented and Gifted Pupils’ Teachers

Current Advances in Education, E. Atasoy, R. Efe, I. Jażdżewska, and Yaldır, H., Editör, ST. Kliment Ohridski University Press Sofia, ss.315-325, 2016

20. The project "strategies for talented and gifted pupils teachers"

Current Advances in Education, Emin ATASOY, Recep EFE, Iwona JAZDZEWSKA, Hülya YALDIR, Editör, St.Kliment Ohridski University Press, Sofija, ss.315-326, 2016

22. Sosyal Bilgilerde Kavram Öğretimi

Sosyal Bilgiler Öğretimi, Dönmez, Cengiz Yazıcı, Kubilay, Editör, Pegem Akademi, Ankara, ss.195-232, 2015

23. SosyaI Bilgiler Ders Kitaplarında Edebi Ürünlerin Kullanımı

Konu Alanı Ders Kitabı İnceleme Klavuzu Sosyal Bilgiler, BÜLENT AKBABA, Editör, PEGEM AKADEMİ, Ankara, ss.146-206, 2015

24. Eğitimde Mantıklılık

Günümüzde Eğitim, Ata Bahri, Öztürk Talip, Editör, Pegem Akademi, Ankara, ss.220-223, 2014

26. Sosyal Bilgiler Ders Kitaplarında Edebi Ürünlerin Kullanımı

Konu Alanı Ders Kitabı İnceleme Kılavuzu Sosyal Bilgiler, AKBABA BÜLENT, Editör, Pegem Akademi, Ankara, ss.145-206, 2013

27. Sosyal Bilgiler Ders Kitaplarında Edebi Ürünlerin Kullanımı

Konu Alanı Ders Kitabı İnceleme Kılavuzu Sosyal Bilgiler, Akbaba Bülent, Editör, Pegem Akademi, Ankara, ss.145-206, 2013
Metrikler

Yayın

88

Yayın (WoS)

4

Yayın (Scopus)

3

Atıf (WoS)

14

H-İndeks (WoS)

3

Atıf (Scopus)

5

H-İndeks (Scopus)

2

Atıf (Scholar)

337

H-İndeks (Scholar)

9

Atıf (TrDizin)

36

H-İndeks (TrDizin)

3

Atıf (Sobiad)

1

H-İndeks (Sobiad)

1

Atıf (Diğer Toplam)

82

Proje

3

Tez Danışmanlığı

4

Açık Erişim

8
BM Sürdürülebilir Kalkınma Amaçları