Diğer Dergilerde Yayınlanan Makaleler
Values and Value Educatıon Accordıng to Students of Educatıon Faculty
IJETSAR (International Journal of Education Technology and Scientific Researches
, cilt.5, sa.13, ss.1881-1932, 2020 (Hakemli Dergi)
Perspectives of Pre-Service Social Studies Teachers Towards Anthropolog
IJOEEC (International Journal of Eurasian Education and Culture)
, cilt.5, sa.8, ss.144-215, 2020 (Hakemli Dergi)
Sekizinci Sınıf Öğrencilerinin Küresel Sorunlara Yönelik Görüşleri
International Journal of Eurasia Social Sciences (ICOESS) Özel Sayısı
, cilt.8, sa.28, ss.362-393, 2017 (Hakemli Dergi)
Gifted Education Program in Enderun System
Journal for the Education of Gifted Young Scientist
, cilt.5, sa.3, ss.49-69, 2017 (Hakemli Dergi)
The Terms Used in Gifted and Talented Education in Turkey, Relevant Legal Framework and Educational Practices
INTERNATIONAL JOURNAL OF EARLY CHILDHOOD SPECIAL EDUCATION
, cilt.9, sa.1, ss.1-16, 2017 (Hakemli Dergi)
Nationalism Perceptions of Pre-Service Social Studies Teachers in Turkey
Journal of Education and Practice
, cilt.8, sa.8, ss.237-256, 2017 (Hakemli Dergi)
Öğretmen Adaylarının Ölçme ve Değerlendirmeye Yönelik Yeterlik Algılarının İncelenmesi
Trakya Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
, cilt.7, sa.7, ss.128-153, 2017 (Hakemli Dergi)
Seventh Grade Students Conceptual Understanding about Citizenship Does a Constructivist Social Studies Program Make a Difference
International Journal of Progressive Education
, cilt.12, sa.3, ss.47-61, 2016 (Hakemli Dergi)
Milli Mücadelede Demokratik Süreç
Gazi Üniversitesi Gazi Eğitim Fakültesi Dergisi
, cilt.29, sa.2009, ss.1159-1177, 2009 (Hakemli Dergi)
Sosyal Bilgiler Dersinde Grafik Düzenleyicilerin Kullanımının Öğrencilerin Akademik Bilgiyi Elde Etmelerine Etkisi
Türk Eğitim Bilimleri Dergisi
, cilt.5, sa.3, ss.437-462, 2007 (Hakemli Dergi)
Hakemli Kongre / Sempozyum Bildiri Kitaplarında Yer Alan Yayınlar
Sosyal Bilgiler Öğretmen Adaylarının Kültürel Okuryazarlığa Dair Görüşleri
Uluslararası Uluslararası Türk Dünyası Eğitim Bilimleri Kongresi-III, Ankara, Türkiye, 16 - 17 Kasım 2023
Sosyal Bilgilerde Yerel Tarih Ve Şahsiyetlerin Öğretimde Kullanımına Yönelik Modül Çalışması (Adana Örneği)
VIII. Uluslararası Tarih Eğitimi Sempozyumu, Adana, Türkiye, 07 Eylül 2022, ss.95-96
Öğretmenliğe İlk Adım: Sosyal Bilgiler Öğretmen Adaylarının Düşünceleri
The Second International Symposium on Social Sciences Education, Çanakkale, Türkiye, 30 Ekim - 01 Kasım 2018, ss.90
Sosyal Bilgiler Öğretmen Adaylarının Gönüllülük Algısı ve Eylemleri
The Second International Symposium on Social Sciences Education, Çanakkale, Türkiye, 30 Ekim - 01 Kasım 2018, ss.84
SOSYAL BİLGİLER ÖĞRETMENLERİNİN DEĞER ÖĞRETİM YAKLAŞIMLARI HAKKINDA BİLGİ DURUMLARI VE GÖRÜŞLERİ
2nd INTERNATIONAL SYMPOSIUM OFEDUCATION AND VALUES, Antalya, Türkiye, 17 - 20 Ekim 2018
Kapsayıcı Eğitimde Sınıf İçi Uygulamalar Ölçeği Geçerlik ve Güvenirlik Çalışması-İlkokul Öğretmen Formu
17th Primary Teacher Education Symposium, Ankara, Türkiye, 11 - 14 Nisan 2018
Üstün Yetenekliler Eğitimi Açısından Enderun
International Talented and Gifted Conference: New Approaches and Educational Practices, Ankara, Türkiye, 4 - 06 Mayıs 2017
Sınıfında Üstün Yetenekli ve Tipik Öğrenci Bulunan İlkokul Öğretmenlerinin Eğitsel ve Kişisel-Sosyal Alanda Kullandıkları Stratejilerin Ülkelerarası Karşılaştırılması.
International Talented and Gifted Conference: New Approaches and Educational Practices, Ankara, Türkiye, 4 - 06 Mayıs 2017
Sekizinci Sınıf Öğrencilerinin Küresel Sorunlara Yönelik Farkındalıkları
International Congress of Eurasian Social Sciences (ICOESS), Antalya, Türkiye, 6 - 08 Nisan 2017, ss.155
Sosyal Bilgiler Öğretmen Adaylarının Milliyetçilik Algıları
IV. Uluslararası Tarih Eğitimi Sempozyumu, Muğla, Türkiye, 1 Eylül - 03 Haziran 2016, ss.211-212
Üstün Yetenekli ve Zekâlı Öğrencilerin Öğretmenlerine Yönelik Stratejiler
IIIrd International Eurasian Educational Research Congress, Muğla, Türkiye, 31 Mayıs - 03 Haziran 2016
Üstün Yetenekli ve Zekâlı Öğrencilerin Öğretmenlerine Yönelik Stratejiler
IIIrd International Eurasian Educational Research Congress, 31 Mayıs - 03 Haziran 2016
Türkçe ve Sosyal Bilgiler Öğretmen Adaylarının Okuma Alışkanlığına Yönelik Tutumları İle Eleştirel Düşünme Eğilimleri Arasındaki İlişki Üzerine Bir Araştırma
IIIrd International Eurasian Educational Research Congress, Muğla, Türkiye, 31 Mayıs - 03 Haziran 2016, ss.1148-1149
Üstün Yetenekli ve Zekalı Öğrencilerin Öğretmenlerine Yönelik Stratejiler
IIIrd International Eurasian Educational Research Congress, Muğla, Türkiye, 31 Mayıs - 03 Haziran 2016, ss.1508-1509
Sosyal bilgiler eğitiminde araştırma eğilimleri
Uluslararası Sosyal Bilgiler Eğitimi Sempozyumu V, Denizli, Türkiye, 28 - 30 Nisan 2016, ss.387-388
Sınıf Eğitimi ve Sosyal Bilgiler Eğitiminde Öğrenim Gören Öğretmen Adaylarının Ölçme ve Değerlendirmeye Yönelik Yeterlik Algıları
XV. Uluslararası Sınıf Öğretmenliği Eğitimi Sempozyumu (USOS XV), Muğla, Türkiye, 11 - 14 Mayıs 2016, ss.366
Sosyal bilgiler eğitimi lisans programı kapsamında verilen hukuk eğitiminin etkililiği
II. Uluslararası Eğitim Bilimleri Kongresi, “Küresel Gelişmeler Işığında Yükseköğretimin Durumu ve Geleceği”, Bishkek, Kırgızistan, 17 - 18 Mart 2016, ss.113-114
Ortaokul Öğrencilerinin Sosyal Bilgiler Dersini Anlamlandırmaları
4. Uluslararası Sosyal Bilgiler Eğitimi Sempozyumu, Bolu, Türkiye, 23 - 25 Nisan 2015
The effect of teaching activiities supported with metaconceptual processes of seventh grade students conceptual understanding of law related concepts
METACOGNITION - 6th Biennial Meeting of the EARLI Special Interest Group 16, İstanbul, Türkiye, 3 - 06 Eylül 2014
Sosyal Bilgiler Öğretmen Adaylarının Sosyal Bilgiler Öğretiminde Edebi Ürünlerin Kullanımına Yönel k Görüsleri
III. Uluslararası Sosyal Bilgiler Eğitimi Sempozyumu (USBES III), Ankara, Türkiye, 28 - 30 Nisan 2014, ss.202-203
Sosyal Bilgiler Öğretmen Adaylarının Akademik Öz Yeterliklerinin İncelenmesi
International Social Studies Education Symposiun III (USBES III), Ankara, Türkiye, 28 - 30 Nisan 2014, ss.184-185
Solo Taksonomiye Göre Sosyal Bilgiler Dersi Öğretim Programında Belirtilen Coğrafya Konularıyla İlgili Kazanımlara Ulaşma Düzeyleri
Uluslararası Sosyal Bilgiler Eğitimi Sempozyumu II (USBES-II), Aksaray, Türkiye, 26 - 28 Nisan 2013, ss.136-137
The Conceptual Understanding of Pre service Teachers from Different Disciplines about Global Warming and the Effects of Global Warming on Climate Changes
3.rd World Conference on Educational Sciences, İstanbul, Türkiye, 3 - 07 Şubat 2011, ss.157
Öğrencilerde Tarihsel Zaman ve Kronoloji Farkındalığını Geliştirmede Hikâyelerin Kullanımı
The First International Congress of Educational Research, Çanakkale, Türkiye, 1 - 03 Mayıs 2009, ss.183
Çocuklarda Zaman ve Kronoloji Farkındalığını Geliştirmede Hikâyelerin Kullanımına Yönelik Bir Araştırma
Uluslar arası Sosyal Bilimler Eğitimi Sempozyomu, Çanakkale, Türkiye, 14 - 16 Mayıs 2008, ss.376-382
Çocuklarda Zaman ve Kronoloji Farkındalığı Geliştirmede Hikayelerin Kullanımına Yönelik Bir Araştırma
Uluslararası Sosyal Bilimler Eğitimi Sempozyumu, Çanakkale, Türkiye, 14 - 16 Mayıs 2008, ss.376-382
Kitap & Kitap Bölümleri
Öğretmen Adaylarının Atatürkçülükle İlgili Görüşleri
Tarih Eğitiminde Bir Ekol: Prof. Dr. Mustafa Safran'a Armağan, Hayta, Necdet; Ata, Bahri; Köksal, Hüseyin; Belenli, Tuğba; Yakar, Selen, Editör, Berikan Yayınevi, Ankara, ss.197-214, 2023
2. Bölüm Kültür ve Miras Öğrenme Alanı
Etkinlik Temelli Sosyal Bilgiler Öğretimi I, Yeşilbursa, Cemil Cahit, Editör, Nobel Akademik Yayıncılık, Ankara, ss.237-265, 2023
15. Bölüm-Sosyal Bilgilerde Kavram Öğretimi(Etkinlik Örneğiyle)
Sosyal Bilgiler Öğrenme ve Öğretim Yaklaşımları, Yalçınkaya, Elvan; Şan, Selda, Editör, Nobel Bilimsel, Ankara, ss.210-238, 2023
6. Bölüm Etkin Vatandaşlık Öğrenme Alanı
Etkinlik Temelli Sosyal Bilgiler Öğretimi II, Yeşilbursa, Cemil Cahit, Editör, Nobel Akademik Yayıncılık, Ankara, ss.393-415, 2023
Öğretmen Adaylarının Atatürkçülükle İlgili Görüşleri
Tarih Eğitiminde Bir Ekol: Prof Dr Mustafa SAFRAN, Hayta Necdet, Ata Bahri, Köksal Hüseyin, Belenli Tuğba, Yakar Selen, Editör, Berikan, Ankara, ss.197-214, 2023
Türkiye Cumhuriyeti Döneminde Eğitim (1975-2000’lİ Yıllar)
Türk Eğitim Tarihi: İnsan Yetiştirme Düzeni, Ünsal, Haluk-Bilasa, Pınar, Editör, Nobel Akademik Yayıncılık, Ankara, ss.293-353, 2022
1930-1945 Yılları Arasında Ve 100. Yılında Okutulan Ders Kitaplarında Büyük Taarruz: Bir İnceleme
Bir Ömür Tarihle Yaşamak: Prof. Dr. Refik Turan, Hayta Necdet, Çakmak Mehmet Ali, Birbudak Togay S., Toptaş Koray, Yakar Selen., Editör, Berikan Yayınevi, Ankara, ss.55-72, 2022
Suça Sürüklenmiş Çocuklar ve Sosyal Bilgiler
Sosyal Bilgiler Öğretiminde Alternatif Konular, Doç. Dr. Nadire Emel Akhan, Dr. Öğr. Üyesi Serpil Demirezen, Editör, Nobel Akademik Yayıncılık, Ankara, ss.251-272, 2020
Suça Sürüklenmiş Çocuklar ve Sosyal Bilgiler
Sosyal Bilgiler Öğretiminde Alternatif Konular, Doç. Dr. Nadire Emel Akhan,Dr. Öğr. Üyesi Serpil Demirezen, Editör, Nobel Yayınevi, Ankara, ss.251-272, 2020
Ortaokul Öğrencilerine Yönelik Çevre Hakkı Eğitimi: Etkinlik Örnekleri
Prof. Dr. Emine Akyüz’e Armağan-Akademisyenlikte 50 yıl-Çocuk Hakları-Eğitim Hukuku-Vatandaşlık Eğitimi, Prof. Dr. Yasemin Karaman Kepenekci, Dr. Öğr. Üyesi Pelin Taşkın, Editör, Pegem Akademi, Ankara, ss.193-210, 2018
Strategy Guide Book
Pegem A., 2017
The Project “Strategies for Talented and Gifted Pupils Teachers
Current Advances in Education, E. Atasoy, R. Efe, I. Jazdzewska, H. Yaldır (Eds.) , Editör, St. Kliment Ohridski University Press, Sofya, ss.315-326, 2016
The Project "Strategies for Talented and Gifted Pupils' Teachers"
Current Advances in Education, Emin Atasoy, Recep Efe, Iwona Jazdzewska, Hülya Yaldır, Editör, ST. KLIMENT OHRIDSKI UNIVERSITY PRESS, Sofija, ss.315-325, 2016
The Project “Strategies for Talented and Gifted Pupils’ Teachers”
Current Advances in Education, Emin Atasoy Recep Efe Iwona Jażdżewska Hülya Yaldır, Editör, St. Kliment Ohridski University Press, ss.315-325, 2016
The Project ’xxStrategies for Talented and Gifted Pupils Teachers’xx
Current Advances in Education, Emin Atasoy, Recep Efe, Iwona Jazdzewska, Hülya Yaldır, Editör, St Kliment Ohridski University Press, Sofia, Sofija, ss.315-325, 2016
The Project “Strategies for Talented and Gifted Pupils’Teachers”
Current Advances in Education, Atasoy Emin, Efe Recep, Jażdżewska Iwona, Yaldır Hülya,, Editör, ST. KLIMENT OHRIDSKI UNIVERSITY PRESS, Sofija, ss.315-325, 2016
The Project “Strategies for Talented and Gifted Pupils’ Teachers
Current Advances in Education, E. Atasoy, R. Efe, I. Jażdżewska, and Yaldır, H., , Editör, ST. Kliment Ohridski University Press Sofia, Sofya, ss.315-325, 2016
The Project Strategies for Talented and Gifted Pupils’ Teachers
Current Advances in Education, E. Atasoy, R. Efe, I. Jażdżewska, and Yaldır, H., Editör, ST. Kliment Ohridski University Press Sofia, ss.315-325, 2016
The project "strategies for talented and gifted pupils teachers"
Current Advances in Education, Emin ATASOY, Recep EFE, Iwona JAZDZEWSKA, Hülya YALDIR, Editör, St.Kliment Ohridski University Press, Sofija, ss.315-326, 2016
Sosyal Bilgiler Öğretimi
Pegem Akademi, Ankara, 2015
Sosyal Bilgilerde Kavram Öğretimi
Sosyal Bilgiler Öğretimi, Dönmez, Cengiz Yazıcı, Kubilay, Editör, Pegem Akademi, Ankara, ss.195-232, 2015
SosyaI Bilgiler Ders Kitaplarında Edebi Ürünlerin Kullanımı
Konu Alanı Ders Kitabı İnceleme Klavuzu Sosyal Bilgiler, BÜLENT AKBABA, Editör, PEGEM AKADEMİ, Ankara, ss.146-206, 2015
Eğitimde Mantıklılık
Günümüzde Eğitim, Ata Bahri, Öztürk Talip, Editör, Pegem Akademi, Ankara, ss.220-223, 2014
Sosyal Bilgilerin Doğası
Pegem Akademi, Ankara, 2013
Sosyal Bilgiler Ders Kitaplarında Edebi Ürünlerin Kullanımı
Konu Alanı Ders Kitabı İnceleme Kılavuzu Sosyal Bilgiler, Akbaba Bülent, Editör, Pegem Akademi, Ankara, ss.145-206, 2013
Sosyal Bilgiler Ders Kitaplarında Edebi Ürünlerin Kullanımı
Konu Alanı Ders Kitabı İnceleme Kılavuzu Sosyal Bilgiler, AKBABA BÜLENT, Editör, Pegem Akademi, Ankara, ss.145-206, 2013