Yayınlar & Eserler

SCI, SSCI ve AHCI İndekslerine Giren Dergilerde Yayınlanan Makaleler

Diğer Dergilerde Yayınlanan Makaleler

Hakemli Kongre / Sempozyum Bildiri Kitaplarında Yer Alan Yayınlar

Akademik Yazma İçin Yeni Bir Yol: Yeni Okuryazarlıklar Çerçevesi (QeLESCo)

22. Uluslararası Sınıf Öğretmenliği Eğitimi Sempozyumu, Şanlıurfa, Türkiye, 12 - 15 Kasım 2024, cilt.1, ss.1

Primary school teachers' experiences about food insecurity among students in classrooms

X ICCE International Conference on Critical Education , Thessaloniki, Yunanistan, 4 - 08 Temmuz 2022 Sürdürülebilir Kalkınma

Acil Uzaktan Eğitim Sürecinin İlkokuma Yazma Öğretimine Yansımaları: Birinci Sınıf Öğretmen Deneyimleri

19. Uluslararası Sınıf Öğretmenliği Eğitimi Sempozyumu (USOS-2021), Şanlıurfa, Türkiye, 12 Kasım 2021

Okuma, Okuduğunu Anlama ve Okuma Motivasyonunun Geliştirilmesi: Bir EylemAraştırması

18. Uluslararası Sınıf Öğretmenliği Eğitimi Sempozyumu, Antalya, Türkiye, 16 - 20 Ekim 2019, ss.169-170

PROOF SCHEME CHARTS AND INSTRUCTIONALEXPLANATIONS USED BY PROSPECTIVE CLASSTEACHERS FOR CIRCUMFERENCE CALCULATIONS

INTERNATIONAL EUROASIA Congress on Scientific Researches and Recent Trends-V, Baku, Azerbaycan, 16 - 19 Aralık 2019, ss.74

Neoliberal Eğitim Düzeninde Sınıf Öğretmeni Adaylarının Ayrıcalık Beklentileri

4. Uluslararası Yükseköğretim Çalışmaları Konferansı, Çanakkale, Türkiye, 10 - 14 Ekim 2019

AN ALTERNATIVE LEARNING ENVIRONMENT OUTSIDE THE CLASSROOM WALL: A CASE OF ŞEKER PORTAKALI ASSOCIATION FOR EDUCATION AND CULTURE

IX International Conference on Critical Education: Resistance and Praxis Against Populism, Sexism and Racism, 3 - 06 Temmuz 2019

Sınıf Öğretmeni Adaylarının Çocuğun Korunma Hakkına Yönelik Bilgileri ve Eğitim İhtiyaçları

17. Uluslararası Sınıf Öğretmenliği Sempozyumu, Ankara, Türkiye, 11 - 14 Nisan 2018, ss.1270-1271

Vocabulary Mistakes Turkic Immigrant Students Made in Writing Texts

Teacher Education and Educational Research in the Mediterranean, Valletta, Malta, 8 - 09 Haziran 2018, ss.58

İlkokul Öğrencilerinin Toplumsal Cinsiyet Rollerine Bakışı

International Eurasian Educational Research Congress, 2 - 05 Mayıs 2018

Türkiye’de yaşayan Ahıskalı öğrencilerin okuma akıcılığının değerlendirilmesi

3. International Congress on Education,Distance Education and Educational Technology- ICDET, Antalya, Türkiye, 24 - 25 Kasım 2017

İlkokul öğrencilerinin perspektifinden çocuk hakları

3. International Congress on Education, Distance Education and Educational Technology- ICDET, Antalya, Türkiye, 24 - 25 Kasım 2017 Sürdürülebilir Kalkınma

Türkiye’de Okul Beslenme Politikalarının Çocuk Hakları Perspektifinden Değerlendirilmesi

IV. İnternational Eurasian Educational Research Congress, Denizli, Türkiye, 11 - 14 Mayıs 2017 Sürdürülebilir Kalkınma

Kitap & Kitap Bölümleri

Improving Reading Comprehension for Lifelong Learning

Research on Elementary Education in the 100th Anniversary of the Republic of Türkiye, Assoc. Prof. Dr. Pınar Bulut, Assoc. Prof. Dr. Şükran Calp, Asst. Prof. Dr. Tuğba Kılcan, Prof. Dr. Turhan Çetin, Editör, Pegem Akademi, Ankara, ss.321-338, 2023

Lesoto Krallığı

Kölelik ve Sömürge Sonrası Ülkelerin Sosyal Bilgiler ve Tarih Programları, Hüseyin Köksal, Editör, Pegem Akademi, Ankara, ss.205-260, 2023

Okuma ve Yazma Sürecinde Görme-İşitme Duyularının Önemi ve Süreçteki Öğretmen Rolleri

Eğitim Bilimlerinde Uluslararası Araştırma ve Derlemeler, Prof. Dr. Şehriban KOCA, Prof. Dr. Erdal BAY, Editör, Serüven Yayın evi, Ankara, ss.567-606, 2023

Fen Bilimleri Dersi Öğretim Programında Alana Özgü Beceriler

İlkokulda Temel Fen Bilimleri, Nihal Yıldız Yılmaz, Editör, Nobel Yayınevi, Ankara, ss.126-169, 2019

ÇOCUK HAKLARI BAĞLAMINDA OKUL BESLENME POLİTİKA VE UYGULAMALARINA GENEL BİR BAKIŞ

Prof. Dr. Emine Akyüz’e Armağan Akademisyenlikte 50 Yıl, Yasemin Karaman Kepenekci,Pelin Taşkın, Editör, PEGEM, Ankara, ss.46-58, 2018 Creative Commons License

Metrikler

Yayın

36

Atıf (WoS)

3

H-İndeks (WoS)

1

Atıf (Scopus)

2

H-İndeks (Scopus)

1

Atıf (Scholar)

16

H-İndeks (Scholar)

2

Atıf (TrDizin)

26

H-İndeks (TrDizin)

3

Proje

3

Açık Erişim

8
BM Sürdürülebilir Kalkınma Amaçları