Makaleler
36
Tümü (36)
SCI-E, SSCI, AHCI (2)
SCI-E, SSCI, AHCI, ESCI (2)
Scopus (2)
TRDizin (14)
Diğer Yayınlar (20)
4. Coğrafya Öğretim Programındaki Kazanım ve Becerilerin Kazandırılmasında Jeoparkların Önemi ve Yeri
Journal of Strategic Research in Social Science (JoSReSS)
, cilt.7, sa.1, ss.117-132, 2021 (Hakemli Dergi)
6. Coğrafya Öğretmenlerin Teknolojik Pedagojik Alan Bilgisi (TPAB) Yeterliklerini Ölçmeye Yönelik Hazırlanan Bir Başarı Testinin Geliştirilmesi
Anadolu Kültürel Araştırmalar Dergisi
, cilt.4, sa.3, ss.215-232, 2020 (Hakemli Dergi)
7. Coğrafya Öğretmenlerinin Teknolojik Pedagojik Alan Bilgisi (TPAB) Yeterliklerini Ölçmeye Yönelik Hazırlanan Bir Başarı Testinin Geliştirilmesi
Anadolu Kültürel Araştırmalar Dergisi
, cilt.4, sa.3, ss.215-232, 2020 (Hakemli Dergi)
9. Türkiye’de su kıtlığının mekânsal ölçekte değerlendirilmesi
Türk Coğrafya Dergisi
, sa.68, ss.11-18, 2017 (Hakemli Dergi)
10. Türkiye’de Su Kıtlığının Mekansal Ölçekte Değerlendirilmesi
TÜRK COĞRAFYA DERGİSİ
, cilt.68, ss.11-18, 2017 (Hakemli Dergi)
11. Öğretmen adaylarının doğal afetler konusuna yönelik etkili öğrenme biçimlerinin belirlenmesi
Ahi Evran Üniversitesi Kırşehir Eğitim Fakültesi Dergisi
, cilt.12, sa.4, ss.303-323, 2015 (Hakemli Dergi)
12. Coğrafya Öğretmenlerinin Değer eğitiminin Mevcut Durumu İle İlgili Görüş ve Düşünceleri
ZfWT
, cilt.6, sa.2, ss.81-99, 2014 (Hakemli Dergi)
13. Tasarruf Bilinci Oluşturmada Coğrafya Eğitiminin Yeri Ve Önemi: Ordu İli Örneği
The Journal of Academic Social Science Studies
, cilt.6, sa.7, ss.1069-1098, 2013 (Hakemli Dergi)
15. Coğrafya Öğretmen Adaylarının Sürdürülebilir Çevreye Yönelik Tutumlar
Kalem Eğitim ve İnsan Bilimleri Dergis
, cilt.3, sa.1, ss.11-42, 2013 (Hakemli Dergi)
16. Harmanlanmış Öğrenme ve Sanal Sınıfa Dönük Öğrenci Görüşler
Amasya Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergis
, cilt.2, sa.2, ss.326-347, 2013 (Hakemli Dergi)
17. 21. Yüzyılın En Büyük Çevre Sorunu: Küresel Isınma ve Küresel İklim Değişikliği
Türkiye Sosyal Araştırmalar Dergisi
, cilt.15, sa.1, 2011 (Hakemli Dergi)
18. The Analysis of Geography Teacher Candidates"; Perceptions Towards "Geography"; Concept with the Help of Metaphors
Online Journal of Educational Sciences
, cilt.2, sa.2, ss.600-622, 2010 (Hakemli Dergi)
20. Properties Ecological Charectiristics and Antimicrobial Activities of Ebe Black Pine (P. nigra ssp. pallasiana var. şeneriana)
Asian Journal Of Chemistry
, cilt.1, sa.21, ss.763-770, 2009 (SCI-Expanded)
22. Investigating the Scientific Literacy of University Students Concerning Strengthened Greenhouse Effect / Global Climatic Change and Ozone Depletion
World Applied Sciences Journal
, cilt.3, sa.5, ss.858-864, 2008 (Hakemli Dergi)
23. Tehdit ve Tehlike Altında Bir Kültür bitkisi: Safran (Crocus sativus L.)
Fırat Üniversitesi, Sosyal Bilimler Dergisi
, cilt.17, sa.2, ss.53-67, 2008 (Hakemli Dergi)
24. Aladağlar"da (Toros Dağları) Bitki Örtüsünün Ekolojik Şartları
Fırat Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi
, cilt.18, sa.2, ss.23-48, 2008 (Hakemli Dergi)
26. Topografya - Vejetasyon Arasındaki İlişkiler: Bolkar Dağları (Ereğli - Dümbelek Düzü - Mersin Arası
Fırat Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi
, cilt.17, ss.1-15, 2007 (Hakemli Dergi)
27. A Negative Example Area In Human-Natural Environment Relationship: Erciyes Mountain (Turkiye)
Social Sciences Journal
, cilt.2, sa.2, ss.139-147, 2007 (Hakemli Dergi)
28. Aladağlar"da Bitki Formasyonları ve Dağılışları
GÜ. Gazi Eğitim Fakültesi Dergisi
, cilt.2, ss.227-240, 2007 (Hakemli Dergi)
30. Nesli Tehlikedeki Ağaç: Ehrami Karaçam (Pinus nigra ssp. pallasiana var. pyramidata
Fırat Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi
, cilt.1, ss.67-80, 2004 (Hakemli Dergi)
31. Enerji Ormancılığı (Yeşil Kömür) ve Türkiye
Fırat Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi
, cilt.2, ss.45-55, 2003 (Hakemli Dergi)
32. Buğday Verimi İle Yağış Miktarı ve Rejimi Arasındaki İlişkiler: Konya İli Örneği
Selçuk Üniversitesi, Eğitim Fakültesi Dergisi
, cilt.14, ss.467-489, 2002 (Hakemli Dergi)
33. Melikgazi (Pınarbaşı-Kayseri) Civarında Yayılış Gösteren Sarıçam (Pinus silvestris L.) lar Üzerine Bir Araştırma
G.Ü. Kastamonu Eğitim Fakültesi Dergisi
, cilt.1, ss.205-222, 2002 (Hakemli Dergi)
34. Hasan Dağı"nın Bitki Coğrafyası Üzerine Bir Araştırma
G.Ü. Kastamonu Eğitim Fakültesi Dergisi
, cilt.2, ss.521-548, 2001 (Hakemli Dergi)
35. Eğirdir Gölü Doğusunda Bitki Topluluklarının Dağılışı
G.Ü. Kastamonu Eğitim Fakültesi Dergisi
, cilt.2, ss.197-204, 2000 (Hakemli Dergi)
36. Güneydoğu Anadolu Bölgesi Orta Fırat Bölümü"nün Buharlaşma, Nemlilik Ve Yağış Koşulları
G.Ü. Kastamonu Eğitim Fakültesi Dergisi
, cilt.2, ss.153-184, 1999 (Hakemli Dergi)
Hakemli Bilimsel Toplantılarda Yayımlanmış Bildiriler
19
1. Türkiye’nin Yağış Değişkenliği ve Konsantrasyonunun Mekânsal-Zamansal Anali
TÜCAUM 2024 Sempozyum, Ankara, Türkiye, 8 - 10 Ekim 2024, (Özet Bildiri)
2. Coğrafya Dersinde Bellek Destekleyicilerin Erişi, Tutum Ve Kalıcılığa Etkisi
VI. ULUSLARARASI COĞRAFYA EĞİTİMİ KONGRESİ UCEK/ICGE 6 19 – 22 Eylül, İstanbul, Türkiye, 19 - 22 Eylül 2024, (Özet Bildiri)
3. Nallıhan’da Endemik Bitki Farkındalığının Oluşturulması Ve İğne Oyalarına Yansıtılması: Halk Eğitim Merkezi Örneği
VI. ULUSLARARASI COĞRAFYA EĞİTİMİ KONGRESİ UCEK/ICGE 6 19 – 22 Eylül, İstanbul, Türkiye, 19 - 22 Eylül 2024, (Özet Bildiri)
5. Trakya'da Tarımın Ana Hatları Açısından İklim Değişikliğinin Etki Göstergesi Olarak Bazı Temel Sıcaklıklara Göre Toplam Büyüme Dereceli Günlerin Analizi
TÜCAUM 2022 İnternational Geography Symposium, Ankara, Türkiye, 13 Ekim 2022, (Tam Metin Bildiri)
6. Bitki Tanıma Atölyesi
UCEK'22 IV. Uluslararası Coğrafya Eğitimi Kongresi, Ankara, Türkiye, 07 Ekim 2022, (Tam Metin Bildiri)
9. Arazi Çalışmalarının Öğretmen Adaylarının Yeryüzü Şekillerini Kavrama ve Tasvir Etme Becerilerine Etkileri
II. Uluslararası Coğrafya Eğitimi Kongresi, Eskişehir, Türkiye, 3 - 05 Ekim 2019, (Özet Bildiri)
10. Antalya’xxda hesaplanan ve algılanan termal konforun turizm açısından incelenmesi
International Geography Symposium on the 30th Anniversary of TUCAUM, 3 - 06 Ekim 2018, (Tam Metin Bildiri)
11. Antalya’da Hesaplanan ve Algılanan Termal Konforun Turizm Açısından İncelenmesi
TÜCAUM 30. Yıl Uluslararası Coğrafya Sempozyumu, 3 - 06 Eylül 2018, ss.1185-1195, (Tam Metin Bildiri)
12. Öğretmenlik Alan Bilgisi Testi (ÖABT) Sınavındaki Coğrafya Sorularının Sınıf Öğretmeni Adaylarının Görüşlerine Göre Değerlendirilmesi
USOS 2018. 17. Uluslararası Sınıf Öğretmenliği Sempozyumu, Ankara, Türkiye, 11 - 14 Mayıs 2018, (Özet Bildiri)
13. Coğrafya Eğitiminde Değer Kazandırmada Masalın Kullanımı
Uluslararası Eğitim Bilimleri ve Sosyal Bilimler Sempozyumu, Bandırma, Türkiye, 11 Kasım 2017, (Özet Bildiri)
14. Sürmene-Çamburnu (Trabzon) Orman Yangını (07.01.2017) Üzerine Bir Çalışma
I. Uluslararası Türklerin Dünyası Sosyal Bilimler Sempozyumu, Antalya, Türkiye, 11 - 14 Mayıs 2017, (Özet Bildiri)
15. Türkiye ve Bazı Ülkelerde Coğrafya Lisans Programlarında Yer Alan Çevre Derslerinin Karşılaştırılmalı Olarak İncelenmesi
İnternaional Congress Of Eurasian Social Sciences 2017 (Uluslararası Avrasya Sosyal Bilimler Kongresi), Antalya - Alanya, Türkiye, 6 - 08 Nisan 2017, (Özet Bildiri)
16. Türkiye deki Üniversitelerde Kadın Öğretim Elemanlarının Dağılışı
Uluslararası Medeniyet ve Kadın Kongresi, Muğla, Türkiye, 20 - 22 Ekim 2014, cilt.1, ss.107-130, (Tam Metin Bildiri)
17. Attitudes of Foreign Language Students Towards Environment
3rd İnternational Conference on Foreign Language Teaching and Applied Linguistics (FLTAL’xx13), Sarajevo, Bosna-Hersek, 3 - 05 Mayıs 2013, ss.252-260, (Tam Metin Bildiri)
18. Coğrafya Öğretmeni Adaylarının Fatih Projesine İlişkin Görüşleri VI International Congress of Educational Research Ankara
VI. International Congress of Educational Research, Ankara, Türkiye, 5 - 08 Haziran 2014, (Özet Bildiri)
19. Ecology Of Pomegranate And Its Economıcs In Turkey"
GEOMED2007 International Symposium on Geography: EnvironmentCulture in the Mediterranean Region Antalya, Antalya, Türkiye, 1 - 07 Temmuz 2007, (Özet Bildiri)
Kitaplar
17
1. Coğrafyada Yapay Zeka Uygulamaları, Etik Sorunlar ve Disipliner Zorluklar
Farklı Bakış Açılarıyla Eğitimde Yapay Zeka II, Doç. Dr. Yavuz Değirmenci, Editör, Eğitim Yayınevi, İstanbul, ss.149-174, 2025
2. Yapay Zeka İle Bitki Türleri Tespitinin Ekoturizmde Uygulanabilirliği
Farklı Bakış Açılarıyla Eğitimde Yapay Zeka II, Doç. Dr. Yavuz Değirmenci, Editör, Eğitim Yayınevi, İstanbul, ss.229-248, 2025
3. Coğrafya Eğitiminde Kum Masaları ve Kullanımı
Uygulama Örnekleriyle Coğrafya Eğitiminde Yeni Yaklaşımlar 1, Prof. Dr. Eyüp Artvinli, Doç. Dr. Yavuz Değirmenci, Editör, Nobel, Ankara, ss.327-348, 2021
4. Coğrafya Eğitiminde Scamper Tekniği Kullanımı: BİLSEM Örneği
Uygulama Örnekleriyle Coğrafya Eğitiminde Yeni Yaklaşımlar 1, Prof. Dr. Eyüp Artvinli, Doç. Dr. Yavuz Değirmenci, Editör, Nobel Kitabevi, Ankara, ss.151-162, 2021
8. Türkiye’de Coğrafyacıların İhmal Ettiği Bir Alan: Etik
21. Yüzyılda Türkiye Coğrafyası Araştırmaları, Ferdi Akbaş, Evren Atış, Editör, Gazi Kitabevi, Ankara, ss.1-23, 2020
9. 2018 Coğrafya Dersi Öğretim Programnda Yer Alan Coğrafi Beceriler ve Analizleri
COĞRAFYA ÖĞRETİMİ-II, Ülkü ESER ÜNALDI, Editör, Pegem Akademi, Ankara, ss.1-27, 2020
10. Coğrafya Öğretimi ve Materyaller
Coğrafya Öğretimi II, ülkü ESER ÜNALDI, Editör, Pegem Akademi, Ankara, ss.45-100, 2020
13. Eğitim Fakültesi Öğrencileri ve Öğretmenler İçin HARİTA BİLGİSİ VE UYGULAMALARI
Gazi Kitapevi, Ankara, 2012
14. Türkiye Yağışlarına Sinoptik Yaklaşım ve Akdeniz Bölgesi Örneği
Gazi Kitapevi, 2009
15. The Analysis of the Tornadoes in Alanya on 16-20 October 2006
Natural Environment and Culture in the Mediterranean Region, Recep Efe, Georges Cravins, Münir Öztürk, İbrahim atalay, Editör, Cambridge Scholars Publishing, ss.241-257, 2008
16. The Analysis of the Tornadoes in Alanya on 16-20 October 2006
Natural Environment and Culture in the Mediterranean Region, Recep Efe,Georges Cravins,Munir ozturk,İbrahim Atalay, Editör, Cambridge Scholars Publishing, Newcastle Upon Tyne, ss.241-257, 2008
17. Erciyes Dağı nın Fiziki Coğrafyası
Çantay Kitabevi, 2003
Metrikler
Yayın (WoS)
2
Yayın (Scopus)
2
Atıf (WoS)
2
H-İndeks (WoS)
1
Atıf (Scopus)
3
H-İndeks (Scopus)
1
Atıf (Scholar)
624
H-İndeks (Scholar)
14
Atıf (TrDizin)
3
H-İndeks (TrDizin)
1
Atıf (Sobiad)
76
H-İndeks (Sobiad)
4
Atıf (Diğer Toplam)
13
Proje
3
Tez Danışmanlığı
55