Akademik Unvanlar
-
2010 - Devam Ediyor Prof. Dr.
Gazi Üniversitesi, Gazi Eğitim Fakültesi, Türkçe ve Sosyal Bilimler Eğitimi
-
2004 - 2010 Doç. Dr.
Gazi Üniversitesi, Gazi Eğitim Fakültesi, Türkçe ve Sosyal Bilimler Eğitimi
-
1991 - 2004 Yrd. Doç. Dr.
Gazi Üniversitesi, Gazi Eğitim Fakültesi, Türkçe ve Sosyal Bilimler Eğitimi
-
1988 - 1991 Araştırma Görevlisi
Gazi Üniversitesi, Gazi Eğitim Fakültesi, Türkçe ve Sosyal Bilimler Eğitimi
Yönetimsel Görevler
-
2016 - Devam Ediyor Anabilim/Bilim Dalı Başkanı
Gazi Üniversitesi, Gazi Eğitim Fakültesi
-
2016 - 2017 BAP Bilimsel Komisyon Üyesi
Gazi Üniversitesi, Gazi Eğitim Fakültesi, Türkçe ve Sosyal Bilimler Eğitimi
-
2016 - 2017 Enstitü Müdürü
Gazi Üniversitesi, Eğitim Bilimleri Enstitüsü
-
2012 - 2015 Anabilim/Bilim Dalı Başkanı
Gazi Üniversitesi, Gazi Eğitim Fakültesi
-
2004 - 2009 Bölüm Akademik Teşvik Değerlendirme Komisyonu Üyesi
Gazi Üniversitesi, Gazi Eğitim Fakültesi, Türkçe ve Sosyal Bilimler Eğitimi
-
1991 - 1992 Anabilim/Bilim Dalı Başkanı
Gazi Üniversitesi, Eğitim Bilimleri Enstitüsü
Akademi Dışı Deneyim
-
1988 - Devam Ediyor Prof. Dr.
Gazi Üniversitesi
Verdiği Dersler
-
Yüksek Lisans Uygulamalı Türkiye iklimi
-
Doktora Türkiye Toprak Coğrafyası
-
Lisans Beslenme-Çevre-Tarım
-
Yüksek Lisans Fiziki Coğrafya Öğretimi
-
Doktora Türkiye Vejetasyon Coğrafyası
-
Lisans Çevre Eğitimi
-
Lisans Türkiye'deki Başlıca Bitki Türleri
-
Lisans Harita Bilgisi
-
Lisans Klimatoloji Uygulamaları
-
Lisans Arazi Çalışması
-
Lisans Toprak Coğrafyası
-
Doktora Doktora Tez Çalışması
-
Lisans Harita Bilgisi ve Uygulamaları II
-
Lisans Genel Fiziki Coğrafya 2
-
Lisans Ekoloji ve Çevre Sorunları
-
Lisans Coğrafi Sunum Yöntemleri 2
-
Lisans Coğrafi Sunum Yöntemleri 1
-
Lisans Topluma Hizmet Uygulamaları
-
Lisans Coğrafya ve Etik
-
Yüksek Lisans Seminer
-
Lisans Temel Ekoloji
-
Doktora Uygulamalı Vejetasyon Coğrafyası
-
Lisans Çevre Sorunları
-
Lisans Çevre Sorunları
-
Lisans Topluma Hizmet Uygulamaları
Yönetilen Tezler
-
2018 Coğrafya Dersi Öğretim Programı ve coğrafya ders kitaplarının su tasarrufu açısından değerlendirilmesi
Eser Ünaldı Ü. (Danışman)
-
Coğrafya Eğitiminin Ekolojik Ayak İzinin Azaltılmasına Etkisinin İncelenmesi: Amasya İli Örneği
Eser Ünaldı Ü. (Danışman)
-
LİSELERDE OKUL BAHÇELERİNİN COĞRAFYA EĞİTİMİNDE KULLANIMI
Eser Ünaldı Ü. (Danışman)
-
jeosit alanlarının coğrafya eğitiminde kullanılması Gazi üniversitesi örneği
ESER ÜNALDI Ü. (Danışman)
M.ERELİ(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2020 -
Ortaöğretim öğrencilerinin iklim ve yer şekillerinin kültür üzerindeki etkilerine ilişkin görüşlerinin incelenmesi: Rize örneği
ESER ÜNALDI Ü. (Danışman)
-
Türkiye ve Fransa Ortaöğretim Coğrafya Dersi Öğretim Programlarının Karşılaştırmalı Olarak İncelenmesi
Eser Ünaldı Ü. (Danışman)
-
Özel Yetenekli Öğrencilerin Coğrafya Eğitiminde SCAMPER Tekniği ile STEAM Uygulamaları
Eser Ünaldı Ü. (Danışman)
-
Coğrafya dersi deprem ve yangın afeti konularının öğretiminde ters yüz edilmiş sınıf modelinin akademik başarıya etkisi
Eser Ünaldı Ü. (Danışman)
-
Coğrafya öğretmenlerinin 2018 coğrafya öğretim programında yer alan coğrafi becerilere ilişkin görüşleri
ESER ÜNALDI Ü. (Danışman)
-
Coğrafya derslerinde harita kazanımları ile ilgili tarihi bir kaynak: Cihannüma (Kâtip Çelebi)
ESER ÜNALDI Ü. (Danışman)
-
Coğrafya Eğitiminde Değer Kazandırmada Masalın Kullanılması
ESER ÜNALDI Ü. (Danışman)
-
Coğrafya ve etik
ESER ÜNALDI Ü. (Danışman)
-
Ortaöğretim 12. Sınıf öğrencilerinin küreselleşme ile ilgili görüşlerinin belirlenmesi
ESER ÜNALDI Ü. (Danışman)
-
Coğrafya öğretmenlerinin bilgiye erişim yolları
ESER ÜNALDI Ü. (Danışman)
-
Coğrafya müfredatındaki değerlerin eğitimi üzerine bir model çalışması
ESER ÜNALDI Ü. (Danışman)
-
Neden coğrafya? Neden coğrafya eğitimi?
ESER ÜNALDI Ü. (Danışman)
-
Tasarruf bilinci oluşturmada coğrafya eğitiminin yeri ve önemi
ESER ÜNALDI Ü. (Danışman)
-
Türkiye'de coğrafya eğitimi: Öğretim programı, öğretmen eğitimi ve ders kitapları boyutu
ESER ÜNALDI Ü. (Danışman)
-
Öğrencilerin 9.sınıf coğrafya konularına yönelik hazır bulunuşluk düzeyleri
ESER ÜNALDI Ü. (Danışman)
İ.BADUR(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2012 -
Öğrencilerin 9. sınıf coğrafya dersi konularına yönelik hazır bulunuşluk düzeyleri
ESER ÜNALDI Ü. (Danışman)
-
ORTAÖĞRETİM IX. SINIF COĞRAFYA DERSİ ÖĞRETİM PROGRAMI'NIN UYGULANMASINDA YAŞANAN SORUNLARIN ÖĞRETMEN GÖRÜŞLERİYLE DEĞERLENDİRİLMESİ (ANKARA İLİ ÖRNEĞİ)
ESER ÜNALDI Ü. (Danışman)
-
KAYNAŞTIRMA ORTAMLARINDA ÖĞRENİM GÖREN 9. SINIF TOTAL GÖRME ENGELLİ ÖĞRENCİLERE HARİTA BİLGİSİNİN ÖĞRETİMİ
ESER ÜNALDI Ü. (Danışman)
-
Ortaöğretim IX. Sınıf Coğrafya Dersi Öğretim Programı'nın uygulanmasında yaşanan sorunların öğretmen görüşlerine göre değerlendirilmesi (Ankara ili örneği)
ESER ÜNALDI Ü. (Danışman)
N.GÜNGÖR(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2010 -
Öğrencilerin öğrenme ve düşünme stillerinin coğrafya dersi akademik başarılarına etkileri (12.sınıf)
ESER ÜNALDI Ü. (Danışman)
-
İşbirlikli öğrenme yönteminin 10. sınıf coğrafya dersinde başarıya, tutuma ve motivasyona etkileri
ESER ÜNALDI Ü. (Danışman)
F.AYDIN(Öğrenci), Doktora, 2009 -
10. sınıf coğrafya dersinde toprak ve bitki konularında tasarlanan web sayfasının öğrenci başarı düzeyine etkisi
ESER ÜNALDI Ü. (Danışman)
Ü.KARAKUŞ(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2009 -
10. SINIF COĞRAFYA DERSİNDE TOPRAK VE BİTKİ KONULARINDA TASARLANAN WEB SAYFASININ ÖĞRENCİ BAŞARI DÜZEYİNE ETKİSİ
ESER ÜNALDI Ü. (Danışman)
-
TÜRKİYE İLE İNGİLTERE'NİN LİSE COĞRAFYA ÖĞRETİM PROGRAMLARININ KARŞILAŞTIRMALI OLARAK İNCELENMESİ (9. SINIF)
ESER ÜNALDI Ü. (Danışman)
-
IX. SINIF COĞRAFYA DERSİ KONULARININ(YERKÜRENİN GÜNLÜK HAREKETİ, İKLİM BİLGİSİ, TOPRAK COĞRAFYASI VE JEOLOJİK ZAMANLAR) ÖĞRETİMİNDE DRAMA YÖNTEMİ İLE KLASİK YÖNTEMLERİN KARSILASTIRILMASI
ESER ÜNALDI Ü. (Danışman)