Arş. Gör. CİHAN SERT


Eğitim Bilimleri Enstitüsü, -

-


WoS Araştırma Alanları: Eğitim Bilimsel Disiplinler, Eğitim Özel, Eğitim Ve Eğitim Araştırması


Avesis Araştırma Alanları: Sosyal ve Beşeri Bilimler, Özel Eğitim, Zihin Engelliler Öğretmenliği

Metrikler

Yayın

29

Yayın (WoS)

4

Yayın (Scopus)

2

Atıf (WoS)

1

H-İndeks (WoS)

1

Proje

3

Açık Erişim

1
BM Sürdürülebilir Kalkınma Amaçları

Eğitim Bilgileri

2019 - Devam Ediyor

2019 - Devam Ediyor

Doktora

Gazi Üniversitesi, Eğitim Bilimleri Enstitüsü, Özel Eğitim, Türkiye

2016 - 2019

2016 - 2019

Yüksek Lisans

Gazi Üniversitesi, Eğitim Bilimleri Enstitüsü, Özel Eğitim, Türkiye

2010 - 2014

2010 - 2014

Lisans

Trakya Üniversitesi, Eğitim Fakültesi, Özel Eğitim Bölümü, Türkiye

Yabancı Diller

C1 İleri

C1 İleri

İngilizce

Araştırma Alanları

Sosyal ve Beşeri Bilimler

Özel Eğitim

Zihin Engelliler Öğretmenliği

Akademik Ünvanlar / Görevler

2016 - Devam Ediyor

2016 - Devam Ediyor

Araştırma Görevlisi

Kafkas Üniversitesi, Eğitim Fakültesi, Özel Eğitim Bölümü

2016 - 2018

2016 - 2018

Araştırma Görevlisi

Gazi Üniversitesi, Gazi Eğitim Fakültesi, Özel Eğitim

Makaleler

Tümü (6)
SCI-E, SSCI, AHCI, ESCI (3)
ESCI (3)
Scopus (1)
TRDizin (4)
Diğer Yayınlar (1)

Hakemli Bilimsel Toplantılarda Yayımlanmış Bildiriler

2022

2022

6. Okuma Becerilerinin Arttırılması Üzerine Bir Durum Çalışması: Çoklu Strateji Paketinin Kullanımı

SERT C., AYKUT Ç.

32. Ulusal Özel Eğitim Kongresi, Ankara, Türkiye, 02 Kasım 2022, (Özet Bildiri)

2022

2022

7. Özel Eğitim ve Rehabilitasyon Merkezinde Çalışan Yönetici ve Uzmanların Prososyal Davranışlarının Değerlendirilmesi

BURAK Y., SERT C., ÖZDEMİR E.

32. Ulusal Özel Eğitim Kongresi, Ankara, Türkiye, 2 - 04 Kasım 2022, ss.249, (Özet Bildiri)

2021

2021

9. Başarılı Kaynaştırma Uygulamalarına Yönelik Farklı Eğitim Kademelerindeki Öğretmenlerin Görüşlerinin Belirlenmesi

BURAK Y., TÜRKÖZ H. K., SERT C., TAŞDERE F. K.

BALKAN SUMMIT 4th INTERNATIONAL SOCIAL SCIENCES CONGRESS, Edirne, Türkiye, 11 Nisan 2021, (Özet Bildiri)

2018

2018

10. Okul Çapında Olumlu Davranışsal Destek Yaklaşımının Aşamaları

Sert C., Demirtaş Ş., Karasu N., Aykut Ç.

International Congress on Science and Education 2018 (ICSE2018), Antalya, Türkiye, 23 - 25 Mart 2018, (Özet Bildiri)

2018

2018

11. Görsel Algı ve Öğrencilerin Akademik Becerileri Üzerine Bir Derleme Çalışması

SERT C., BURAK Y.

Uluslararası Bilim ve Eğitim Kongresi, AFYON, Türkiye, 23 Mart - 25 Mayıs 2018, (Özet Bildiri)

2018

2018

13. Özel Eğitimde Uygulanan İşbirlikli Öğretime Yönelik Tutum Ölçeği Geliştirme Çalışması

Demirtaş Ş., Kan A., Aslan C., Barutçu G., Şahin C., Şentürk I., et al.

Uluslararası Bilim ve Eğitim Kongresi, Afyonkarahisar, Türkiye, 23 Mart 2018, ss.532, (Özet Bildiri)

2017

2017

14. İlkokul ve Ortaokullarda Görülen Problem Davranışların Yönetici ve Öğretmenlerin Görüşleri Doğrultusunda İncelenmesi

Sert C., Demirtaş Ş., Atbaşı Z., Aykut Ç., Karasu N.

Uluslararasi Katılımlı 27. Ulusal Özel Eğitim Kongresi, Samsun, Türkiye, 8 - 10 Kasım 2017, (Özet Bildiri)

2017

2017

16. Yönetici ve Öğretmen Görüşleri Doğrultusunda Problem Davranışların Nedenlerine Bir Bakış

SERT C., DEMİRTAŞ Ş., ATBAŞI Z., AYKUT Ç., KARASU N.

INTERNATIONAL ACADEMIC RESEARCH CONGRESS, Alanya, Türkiye, 18 - 21 Ekim 2017, (Özet Bildiri)

2015

2015

18. The Relationships Among Positive Negative Perfectionism Time Management and Academic Procrastination in University Students

MALKOÇ A., SERT C., YILMAZ Z. H.

10. Uluslararası Balkan Eğitim ve Bilim Kongresi, Ohrid, Makedonya, 17 Eylül 2015, (Özet Bildiri)

Kitaplar

2025

2025

1. Özel Eğitimde Yapay Zekâ

Sert C., Aslan C.

Eğitimde Paradigma Değişimi ve Yapay Zekâ: Stratejiler ve Uygulamalar, ULUYOL ÇELEBİ,ÇETİN TURHAN, Editör, Pegem A Yayıncılık, Ankara, ss.278-308, 2025

2022

2022

2. Öğrenme stratejilerinin kazandırılması

SERT C., KARASU N.

Özel gereksinimli bireyler için etkili öğretim yöntemleri, Çığıl, Aykut., Olcay, Seray, Editör, Vize Akademik, Ankara, ss.195-239, 2022

2021

2021

3. Bütünleştirmede İş Birliği ve Ekip Çalışması

Sert C., Aykut Ç.

Özel Eğitimde Bütünleştirme, Prof.Dr. Emine Ahmetoğlu,Dr. Öğr. Üyesi Aynur Gıcı Vatansever, Editör, Nobel Yayınevi, Ankara, ss.159-190, 2021

2019

2019

4. Using Technology in Special Education: A Current Perspective

Akçayır İ., Sert C., Burak Y.

Current Trends in Special Education, Rıdvan Karabulut,Emel Sardoran Yıldırım,Neriman Aral, Editör, Strategic Researches Academy, Klaipeda, ss.47-68, 2019 Sürdürülebilir Kalkınma

Desteklenen Projeler

2023 - 2024

2023 - 2024

ÖĞRENCİ RİSK DEĞERLENDİRME ARACI GELİŞTİRME ÇALIŞMASI

Yükseköğretim Kurumları Destekli Proje , BAP Diğer

AYKUT Ç. (Yürütücü), KARASU N., ÇORBACI E. C., APAYDIN G., SERT C., KARAAHMETOĞLU B.

2022 - 2024

2022 - 2024

Okuma Güçlüğünün Önlenmesi: Müdahaleye Tepki Modeli - II. Kademe UygulamasıSürdürülebilir Kalkınma

TÜBİTAK Projesi , 1001 - Bilimsel ve Teknolojik Araştırma Projelerini Destekleme Programı

Özmen E. R. (Yürütücü), Doğanay Bilgi A., Demir E., Karasu H. P., Sanır H.


Atıflar

Toplam Atıf Sayısı (WOS): 1

h-indeksi (WOS): 1