SCI, SSCI ve AHCI İndekslerine Giren Dergilerde Yayınlanan Makaleler
Diğer Dergilerde Yayınlanan Makaleler
Okul Öncesi Dönemdeki Çocukların Yazı Farkındalığı Becerilerini Değerlendirme Aracı’nın Geçerlik ve Güvenirlik Çalışması
Ana Dili Eğitimi Dergisi
, cilt.8, sa.1, ss.24-43, 2020 (Hakemli Dergi)
Zihinsel Engelli Öğrencilerde Aşamali Dikte Tekniğinin Hece Sonundaki Ünsüzü Doğru Okumada Etkililiği
MILLI EGITIM
, cilt.33, sa.166, ss.45-56, 2005 (Scopus)
Hakemli Bilimsel Toplantılarda Yayımlanmış Bildiriler
Okul Öncesi Dönemdeki Çocukların Yazı Farkındalığı Becerilerini Değerlendirme Aracı’nın Geçerlik ve Güvenirlik Çalışması
5. Uluslararası Okul Öncesi Eğitim Kongresi, Ankara, Türkiye, 18 - 21 Ekim 2017
The Examination of the Master’s Theses and Doctoral Dissertations on the Area of Learning Disabilities in Turkey: Content Analysis
3rd International Conference on Social Science and Education Research, Rome, İtalya, 27 - 29 Nisan 2017, ss.88, (Özet Bildiri)
Special Education Teachers’ Knowledge Level on Early Literacy Skills, Environment Arrangements and Classroom Practices
3rd International Conference on Social Science and Education Research, Rome, İtalya, 27 - 29 Nisan 2017

DEVELOPMENT OF ORIENTATION AND MOBILITY SKILL ASSESSMENT TOOL (OMSAT/YOBDA) FOR VISUALLY IMPAIRED STUDENTS
INTCESS2016 3rd International Conference on Education and Social Sciences, İstanbul, Türkiye, 8 - 10 Şubat 2016
Görme Yetersizliği Olan Öğrencilerin Yönelim ve Bağımsız Hareket Değerlendirme Aracının (YÖBDA) Geliştirilmesi: Bir Ön Uygulama Çalışması
25. Ulusal Özel Eğitim Kongresi, İstanbul, Türkiye, 2 - 04 Aralık 2015
Yazıca Zenginleştirilmiş Oyunun Anaokuluna Devam Eden Zihinsel Engelli Çocukların Yazı Farkındalığı Becerilerine Etkisi
IV. Uluslararası Okul Öncesi Eğitimi Kongresi, Ankara, Türkiye, 2 - 05 Eylül 2015
Teacher Child Interactions During Storybook Reading: The Importance of Print Awereness
V. European Conference on Social and Behavioral Sciences, St. Petersburg, Sankt-Peterburg, Rusya, 11 - 14 Eylül 2014
Okuma Güçlüğü Olan Bir Öğrencide Okuma Akıcılığı, Doğruluğu ve Okuduğunu Anlamayı Geliştirmede İki Sağaltım Paketinin Etkililiğinin Karşılaştırılması
23. Ulusal Özel Eğitim Kongresi, Bolu, Türkiye, 30 Ekim - 01 Kasım 2013
Zihinsel Yetersizliği Olan Öğrencilerin Özet Yazma Becerilerinde Uyarlanmış Çok Ögeli Bilişsel Strateji Öğretiminin Etkililiği
22. Ulusal Özel Eğitim Kongresi, Trabzon, Türkiye, 11 - 12 Ekim 2012
Ders Kitaplarındaki Metinleri Yapılandırma ve Şematik Düzenleyici Oluşturma Stratejilerinin Zihinsel Engellilerin Eğitimi Anabilim Dalı Öğrencilerine Öğretimi
20. Ulusal Özel Eğitim Kongresi, Gaziantep, Türkiye, 21 - 23 Ekim 2010
Modified Multi Component Cognitive Strategy Instruction: A Reading Comprehension Strategy
The Second International Congress of Educational Research, Antalya, Türkiye, 29 Nisan - 02 Mayıs 2010
Zihinsel Yetersizliği Olan Öğrencilerin Bilgi Veren Metinleri Anlamalarında Uyarlanmış Çok Ögeli Bilişsel Strateji Öğretiminin Etkililiği
The First International Congress of Educational Research, Çanakkale, Türkiye, 1 - 03 Mayıs 2009
Tekrarlı Hikaye Kitabı Bakmanın Zihinsel Engelli Öğrencilerin İsim ve Eylem Bildiren Sözcükleri Kazanmalarında Etkililiği
5. Ulusal Dil ve Konuşma Bozuklukları Kongresi, Kuşadası, Aydın, Türkiye, 14 - 17 Nisan 2009
Hafif Derecede Zihinsel Yetersizlikten Etkilenmiş Öğrencilerde Aşamalandırılmış Dikte Tekniğinin Hece Sonundaki Ünsüz Harfleri Doğru Okumada Etkililiği
14. Ulusal Özel Eğitim Kongresi, Bolu, Türkiye, 4 - 06 Kasım 2004
Uygun Olmayan Davranışı Uygun Davranışı Ödüllendirmenin İşareti Olarak Kullanan Öğretim Materyalinin Öğretmen Ödüllerinin Arttırılmasına Etkisi
12. Ulusal Özel Eğitim Kongresi, Ankara, Türkiye, 11 - 12 Kasım 2002, ss.245-256
Kitaplar
Erken Okuryazarlıkta Kodla İlişkili Beceriler-III - Yazı Farkındalığı Becerileri ve Desteklenmesi
Erken Okuryazarlık Becerileri ve Desteklenmesi, Erbay Filiz, Editör, Eğiten Kitap Yayıncılık, Ankara, ss.171-198, 2021
Farklılaştırılmış Öğretim ve Uyarlamalar
Öğrenme Güçlüğü ve Özel Yetenek, Emine Rüya Özmen, Ayşegül Ataman, Editör, Maya Akademi, Ankara, ss.91-112, 2019
Okuma Öğretimi
İlköğretimde Kaynaştırma, İbrahim Diken, Editör, Pegem A Yayıncılık, Ankara, ss.361-401, 2010