Desteklenen Projeler
-
2024 - Devam Ediyor Yapay Zeka Destekli STEM Uygulamalarının Öğretmen Adaylarının Problem Çözme Eleştirel Düşünme Becerilerine Akademik Başarılarına ve Teknolojiye Yönelik Tutumlarına Etkisi
-
2024 - 2025 Ortaöğretimde Laboratuvar Uygulamalarının Kullanılmamasının Öğretmen Adaylarının Lisans Eğitimine Etkilerinin Belirlenmesi
-
2024 - 2025 Üniversite Öğrencilerinin Yapay Zekâyı Kullanım Amaçları İle Yapay Zekâya Yönelik Tutumları Arasındaki İlişkinin Belirlenmesi
-
2024 - 2024 Duvarsız Okullar 2: Okulöncesi Öğretmenler İle Okul Duvarlarının Ötesine Bilimsel Ve Kültürel Bir Yolculuk 2
-
2023 - 2024 Çevre ile İlişkili Meslek Gruplarında Öğrenim Gören Üniversite Öğrencilerinin Çevre Etiği Yaklaşımları
-
2023 - 2023 Duvarsız Okullar 1: Okul Öncesi Öğretmenleri ile Okul Duvarlarının ÖtesineBilimsel ve Kültürel Bir Yolculuk
-
2021 - 2023 Fen Teknoloji Mühendislik ve Matematik (FeTeMM) Yaklaşımına Dayanan Çevre Eğitiminin Fen Alanı Öğretmen Adaylarının Çevre Okuryazarlıklarına ve Eğitim Sürecine Yönelik Görüşlerine Etkisi
-
2022 - 2022 Fen Bilimleri Öğretmen Adayları Uzaktan Eğitimi Etkileşimli Uygulamalarla Yapılandırıyor
-
2021 - 2021 Günlük Yaşamdan Kimya Sınıfına Yansımalar
-
2020 - 2021 Design Skills Labs Material and Content Development
Diğer Uluslararası Fon Programları
Yalçın Çelik A., Gürbüz T.(Yürütücü), Uluyol Ç., Söğütlü C., Güler I., Efe M., et al.
-
2005 - 2006 İlköğretim Fen Bilgisi ve Lise Kimya Derslerinde Sınıf İçi Tartışma Yönteminin Öğrenci Başarılarına Etkisinin Araştırılması 2006 Gazi Üniversitesi Bilimsel Araştırma