Yayınlar & Eserler

Makaleler 27
Tümü (27)
SCI-E, SSCI, AHCI (4)
SCI-E, SSCI, AHCI, ESCI (4)
Scopus (7)
TRDizin (11)
Diğer Yayınlar (11)
Hakemli Bilimsel Toplantılarda Yayımlanmış Bildiriler 46

1. Yapay Zekâ Araçlarının Eğitim Ortamına Entegrasyonu Hakkında Öğretmenlerin Görüşleri

Gazi Üniversitesi Uluslararası Türk Dünyası Eğitim Bilimleri Kongresi-IV, Ankara, Türkiye, 12 Aralık 2024, ss.107-108, (Özet Bildiri)

2. Research On the Impact Of VR/AR Technology On The Quality Of Knowledge Acquisition In Chemistry

Gazi Üniversitesi Uluslararası Türk Dünyası Eğitim Bilimleri Kongresi-IV, Ankara, Türkiye, 12 Aralık 2024, ss.93-94, (Özet Bildiri)

3. Çevre ile İlişkili Meslek Gruplarında Öğrenim Gören Üniversite Öğrencilerinin Çevre Etiği Yaklaşımları

16. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi (UFBMEK 2024), Edirne, Türkiye, Edirne, Türkiye, 4 - 07 Eylül 2024, ss.982-983, (Özet Bildiri)

4. Yapay Zekâ Destekli STEM Etkinlikleri ve Arduino Setler: Öğrenciler Laboratuvarda En Çok Hangi Bilgiye İhtiyaç Duyar?

16. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi (UFBMEK 2024), Edirne, Türkiye, 4 - 07 Eylül 2024, (Özet Bildiri)

5. Dijital Teknolojilerin Eğitime Entegrasyonu: Chatgpt’ nin Arduino Projelerinde Kullanımı

III. Gazi Üniversitesi Uluslararası Türk Dünyası Eğitim Bilimleri Kongresi, Türkiye, 16 Kasım 2023, (Özet Bildiri)

6. DİJİTAL TEKNOLOJİLERİN EĞİTİME ENTEGRESYONU: ÖĞRETMEN ADAYLARI PERSPEKTİFİNDEN BİR DEĞERLENDİRME

15. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi, Kars, Türkiye, 27 - 30 Eylül 2023, (Özet Bildiri)

8. FeTeMM Yaklaşımıyla Hazırlanan Çevre Eğitiminin Öğretmen Adaylarının Çevre Okuryazarlıklarına Etkisi

I.ULUSLARARASI SÜRDÜRÜLEBİLİR EĞİTİM GÜNLERİ KONGRESİ, Ankara, Türkiye, 8 - 10 Eylül 2022, (Özet Bildiri)

9. FeTeMM Yaklaşımıyla Hazırlanan Çevre Eğitiminin Öğretmen Adaylarının Çevre Okuryazarlıklarına Etkis

I.ULUSLARARASI SÜRDÜRÜLEBİLİR EĞİTİM GÜNLERİ KONGRESİ , Ankara, Türkiye, 8 - 10 Eylül 2022, cilt.1, sa.1, ss.19-20, (Özet Bildiri) Creative Commons License Sürdürülebilir Kalkınma

10. Web 2.0 Araçlarınınn Kimya Öğretiminde Kullanımı: Asitler, Bazlar ve Tuzlar Ünitesi

Web 2.0 Araçlarının Kimya Öğretiminde Kullanımı: Asitler, Bazlar ve Tuzlar Ünitesi, Ankara, Türkiye, 28 Haziran 2022, (Özet Bildiri)

11. Üniversite Öğrencilerinin Çevre Etiği Yaklaşımlarındaki Değişimin İncelenmesi

Gazi Üniversitesi Uluslararası Türk Dünyası Eğitim Bilimleri Kongresi, Ankara, Türkiye, 24 - 26 Kasım 2021, (Özet Bildiri) Creative Commons License

12. 9.Sınıf Kimya Etkileşimli Elektronik Kitap Analizi

VII. Ulusal Kimya Eğitimi Kongresi, Nevşehir, Türkiye, 24 Eylül 2021, ss.30, (Özet Bildiri)

13. COMPARISON OF ENVIRONMENTAL LITERACY LEVELS OF CHEMISTRY TEACHERS, CHEMISTRY TEACHING STUDENTS AND ENVIRONMENTALLY-RELATED PROFESSIONAL GROUPS

VIII. Uluslararası Eğitim Programları ve Öğretim Kongresi (ICCI-EPOK 2021), Burdur, Türkiye, 25 Mart 2021, (Özet Bildiri)

14. Kimya Öğretmen Adaylarının STEM Etkinlikleri Hakkındaki Görüşleri

I. Ulusal Çevrimiçi Disiplinlerarası Fen Eğitimi Öğretmenler Konferansı, Ankara, Türkiye, 04 Temmuz 2020, ss.90, (Özet Bildiri) Creative Commons License

15. Kimya Öğretmen Adaylarının STEM Etkinlikleri Hakkındaki Görüşleri

I. Ulusal ÇevrimiçiDisiplinlerarası FenEğitimi ÖğretmenlerKonferansı, Türkiye, 4 - 07 Temmuz 2020, (Özet Bildiri)

16. Kimya Öğretmen Adaylarının STEM Etkinlikleri Hakkındaki Görüşleri

Ulusal Çevrimiçi Disiplinlerarası FenEğitimi ÖğretmenlerKonferansı, Ankara, Türkiye, 04 Temmuz 2020, (Özet Bildiri)

18. The Importance of Internet-Based Media on Student Misconceptions Regarding Acid Rain

American Educational Research Association (AERA,2019, Toronto, Kanada, 5 - 09 Nisan 2019, (Tam Metin Bildiri)

25. Lise Kimya Sınıflarında Argümantasyon Kalitesi

III. Ulusal Kimya Eğitimi Kongresi, Türkiye, 5 - 07 Eylül 2013, (Özet Bildiri)

29. Tartışma Esaslı Öğretim Yaklaşımının 11. Sınıf Kimya Öğrencilerinin Kavramsal Anlamalarına Etkisi

IX. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi, Türkiye, 23 - 25 Eylül 2010, (Özet Bildiri)

30. Bilimsel Tartışma Kalitesine Cinsiyet Faktörünün Etkisi

IX. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi, Türkiye, 23 - 25 Eylül 2010, (Özet Bildiri)

32. Pre Service Teachers Motivation on Science Learning

II. International Congress of Educational Research, 29 Nisan - 02 Mayıs 2010, (Özet Bildiri)

33. What are the Pre service Chemistry Teachers Explanations on Chemistry Topics

II. International Congress of Educational Research, 29 Nisan - 02 Mayıs 2010, cilt.1, ss.32-41, (Özet Bildiri)

34. Why Do We Need To Know This Connecting chemistry concepts to daily life events

European Science Education Research Association, Türkiye, 31 Ağustos - 04 Eylül 2009, cilt.2, ss.111-117, (Tam Metin Bildiri)

35. Exploring conceptual integration in the pre service chemistry teachers thinking

European Science Education Research Association, Türkiye, 31 Ağustos - 04 Eylül 2009, cilt.2, ss.77-83, (Tam Metin Bildiri)

37. Development of Preservice Chemistry Teachers Understanding Of Reaction Rate

Frontiers in Science Education Research: An International Conference on Science Mathematics Education Research, 22 - 24 Mart 2009, ss.195-200, (Tam Metin Bildiri)

39. The Understanding of The Nature of Science and Overcoming Misconceptions by Using the Course Material Activity Competing Theories with Evidence and Ideas

XIII. IOSTE Symposium, The Use of Science and Technology Education for Peace and Sustainable Development, 21 - 26 Eylül 2008, (Tam Metin Bildiri)

40. İlköğretim ve Ortaöğretim Öğrencilerinin Bilimin Doğası İle İlgili Görüşleri

VIII. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi, Türkiye, 27 - 29 Ağustos 2008, (Özet Bildiri)

42. Maddenin Tanecikli Yapısı ve Gazlar Konusundaki Kavramsal Anlama ve Başarıya Yapılandırmacı Yaklaşımın Etkisi

VII. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi, Türkiye, 7 - 09 Eylül 2006, (Tam Metin Bildiri)

43. Mol Stokiyometri İlişkisi ve Maddenin Tanecikli Doğasının Bu Konuların Kavranması Üzerine Etkisi

VII. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi, Türkiye, 7 - 09 Eylül 2006, (Özet Bildiri)

45. Lise Öğrencilerinin Matematiksel İşlem Becerilerinin Kimyasal Kavramaları Anlamaları Üzerine Etkisi

VII. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi, Türkiye, 7 - 09 Eylül 2006, (Özet Bildiri)
Kitaplar 9

1. Investigate The Efficacy of Utilising Arduino Materials With a Chatbot: Action Research

Research Trends In Educational Sciences, , Editör, Akademisyen Kitapevi, ss.115-136, 2024

2. CHATBOTLARIN EĞİTİMDE KULLANIMI ve UYGULAMA ALANLARI

ÜRETKEN YAPAY ZEKÂ VE EĞİTİM, KARAL YASEMİN, Editör, Nobel Yayınevi, ss.73-98, 2024

4. PRE-SERVICE TEACHERS’ VIEWS ON STEM-BASED ENVIRONMENTAL EDUCATION WITH ARDUINO MATERIALS

Research Trends in Educational Sciences, BENLİ ÖZDEMİR ESRA, İNCE AKA ELVAN, Editör, Akademisyen Kitabevi, Ankara, ss.51-71, 2024

6. Öğretmenlerin ve Öğretmen Adaylarının Özdüzenleme Stratejilerinin Cinsiyet ve Alan Değişkenleri Açısından İncelenmesi

Kimya Eğitiminde Güncel Araştırmalar, Prof. Dr. Ayhan Yılmaz,Prof. Dr. Alev Doğan, Editör, Akademisyen Kitabevi, Ankara, ss.101-120, 2022

8. Radyoaktivite

Kimyada Kavram Yanılgıları, Gamze Dolu, Editör, Pegem Akademi, Ankara, ss.207-234, 2018

9. Elektrokimya

Genel Kimya, Atasoy, Basri, Editör, PALME YAYINEVİ, Ankara, ss.356-383, 2018
Metrikler

Yayın

84

Yayın (WoS)

4

Yayın (Scopus)

7

Atıf (WoS)

26

H-İndeks (WoS)

3

Atıf (Scopus)

27

H-İndeks (Scopus)

3

Atıf (Scholar)

118

H-İndeks (Scholar)

5

Atıf (TrDizin)

20

H-İndeks (TrDizin)

3

Atıf (Sobiad)

14

H-İndeks (Sobiad)

2

Atıf (Diğer Toplam)

108

Proje

11

Tez Danışmanlığı

4

Açık Erişim

7
BM Sürdürülebilir Kalkınma Amaçları