Makaleler
27
Tümü (27)
SCI-E, SSCI, AHCI (4)
SCI-E, SSCI, AHCI, ESCI (4)
Scopus (7)
TRDizin (11)
Diğer Yayınlar (11)
5. An Activity for Design Skill Labs: Activity Planning Processes and Pre-Service Chemistry Teachers' Views
Journal of Teacher Education and Lifelong Learning (TELL)
, cilt.5, sa.1, ss.324-335, 2023 (Hakemli Dergi)
6. The Use of Web 2.0 Applications in Chemistry Teaching: Acids, Bases andSalts Unit
International Journal of Educational Research Review
, cilt.8, sa.2, ss.244-256, 2023 (Hakemli Dergi)
8. DETERMINATION OF THE EFFECTIVENESS OF A TEMPLATE FOR LESSON PLANNING BASED ON INQUIRY
International Journal of Education Technology and Scientific Researches
, cilt.7, sa.20, ss.2402-2416, 2022 (Hakemli Dergi)
13. Biyoloji ve Kimya Öğretmen Adaylarının Artırılmış Gerçeklik Materyalleri Deneyimi
Karaelmas Journal of Educational Sciences
, cilt.7, sa.7, ss.123-132, 2019 (Hakemli Dergi)
14. Lise Öğrencilerinin Bireysel ve Grup ArgümanlarınınKalitesinin Karşılaştırılması
Kastamonu Üniversitesi Kastamonu Eğitim Dergisi
, cilt.25, sa.5, ss.1865-1880, 2017 (Hakemli Dergi)
15. İyonlaşma Enerjisi Tanımına Kavramsal Yaklaşım
Bartın Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
, cilt.6, sa.2, ss.516-528, 2017 (Hakemli Dergi)
16. Kimya Öğretmen Adaylarının Asitlik Kavramı İle İlgili Anlamalarının Çizimlerle Değerlendirilmesi
Ahi Evran Üniversitesi Kırşehir Eğitim Fakültesi Dergisi
, cilt.18, ss.103-124, 2017 (Hakemli Dergi)
19. Implementation of Argument Driven Inquiry as An Instructional Model in A General Chemistry Laboratory Course
SCIENCE EDUCATION INTERNATIONAL
, cilt.27, sa.3, ss.369-390, 2016 (Hakemli Dergi)
21. Türkiye deki Kimya Eğitimi Makalelerinin İncelenmesi 2000 2013
Ahi Evran Üniversitesi Kırşehir Eğitim Fakültesi Dergisi
, cilt.16, sa.2, ss.141-160, 2015 (Hakemli Dergi)
25. What are the Pre service Chemistry Teachers Explanations on Chemistry Topics
International Journal of Research in Teacher Education
, cilt.1, ss.32-41, 2010 (Hakemli Dergi)
27. ÖĞRENCİLERİN YANLIŞ KAVRAMALARI VE DERS KİTAPLARININ YANLIŞ KAVRAMLARA ETKİSİ ÖRNEK KONU RADYOAKTİVİTE
GAZİ EĞİTİM FAKÜLTESİ DERGİSİ
, cilt.25, sa.3, ss.125-141, 2005 (Hakemli Dergi)
Hakemli Bilimsel Toplantılarda Yayımlanmış Bildiriler
46
3. Çevre ile İlişkili Meslek Gruplarında Öğrenim Gören Üniversite Öğrencilerinin Çevre Etiği Yaklaşımları
16. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi (UFBMEK 2024), Edirne, Türkiye, Edirne, Türkiye, 4 - 07 Eylül 2024, ss.982-983, (Özet Bildiri)
5. Dijital Teknolojilerin Eğitime Entegrasyonu: Chatgpt’ nin Arduino Projelerinde Kullanımı
III. Gazi Üniversitesi Uluslararası Türk Dünyası Eğitim Bilimleri Kongresi, Türkiye, 16 Kasım 2023, (Özet Bildiri)
6. DİJİTAL TEKNOLOJİLERİN EĞİTİME ENTEGRESYONU: ÖĞRETMEN ADAYLARI PERSPEKTİFİNDEN BİR DEĞERLENDİRME
15. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi, Kars, Türkiye, 27 - 30 Eylül 2023, (Özet Bildiri)
7. Türkiye’ de Kimya Eğitiminde Sorunlar- Çözüm Önerileri: Paydaş Görüşleri Analizi
8. Ulusal Kimya Eğitimi Kongresi, İstanbul, Türkiye, 6 - 08 Eylül 2023, (Özet Bildiri)
10. Web 2.0 Araçlarınınn Kimya Öğretiminde Kullanımı: Asitler, Bazlar ve Tuzlar Ünitesi
Web 2.0 Araçlarının Kimya Öğretiminde Kullanımı: Asitler, Bazlar ve Tuzlar Ünitesi, Ankara, Türkiye, 28 Haziran 2022, (Özet Bildiri)
13. COMPARISON OF ENVIRONMENTAL LITERACY LEVELS OF CHEMISTRY TEACHERS, CHEMISTRY TEACHING STUDENTS AND ENVIRONMENTALLY-RELATED PROFESSIONAL GROUPS
VIII. Uluslararası Eğitim Programları ve Öğretim Kongresi (ICCI-EPOK 2021), Burdur, Türkiye, 25 Mart 2021, (Özet Bildiri)
15. Kimya Öğretmen Adaylarının STEM Etkinlikleri Hakkındaki Görüşleri
I. Ulusal ÇevrimiçiDisiplinlerarası FenEğitimi ÖğretmenlerKonferansı, Türkiye, 4 - 07 Temmuz 2020, (Özet Bildiri)
16. Kimya Öğretmen Adaylarının STEM Etkinlikleri Hakkındaki Görüşleri
Ulusal Çevrimiçi Disiplinlerarası FenEğitimi ÖğretmenlerKonferansı, Ankara, Türkiye, 04 Temmuz 2020, (Özet Bildiri)
17. Deneyimli kimya Öğretmenlerinin Öğretim Yönelimleri: Hayal Edilenler X Gerçekler
VI. Ulusal Kimya Eğitimi Kongresi, Türkiye, 2 - 04 Mayıs 2019
18. The Importance of Internet-Based Media on Student Misconceptions Regarding Acid Rain
American Educational Research Association (AERA,2019, Toronto, Kanada, 5 - 09 Nisan 2019, (Tam Metin Bildiri)
21. 9TH GRADE STUDENTS AWARENESS AND MISCONCEPTIONS ABOUT THE ENVIRONMENTAL RELATED CONCEPTS
International Science and Technology Conference, 13 - 15 Temmuz 2016, (Özet Bildiri)
22. Kimya Öğretmen Adaylarının Laboratuvarın Kullanım Amaçlarına Yönelik Görüşleri
IV. Ulusal Kimya Eğitimi Kongresi, Türkiye, 7 - 10 Eylül 2015, (Özet Bildiri)
23. Kimya Öğretmen Adaylarının Sorgulayıcı Araştırma Öğretim Yöntemi İle İlgili Laboratuvarda Yaşadıkları Sorunlar
IV. Ulusal Kimya Eğitimi Kongresi, Türkiye, 7 - 10 Eylül 2015, (Özet Bildiri)
29. Tartışma Esaslı Öğretim Yaklaşımının 11. Sınıf Kimya Öğrencilerinin Kavramsal Anlamalarına Etkisi
IX. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi, Türkiye, 23 - 25 Eylül 2010, (Özet Bildiri)
30. Bilimsel Tartışma Kalitesine Cinsiyet Faktörünün Etkisi
IX. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi, Türkiye, 23 - 25 Eylül 2010, (Özet Bildiri)
31. Öğrencilerdeki Temel Elektrokimyasal Kavramların Makroskobik Sub Mikroskobik ve Sembolik Boyutta İncelenmesi
IX. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi, Türkiye, 23 - 25 Eylül 2010, (Özet Bildiri)
32. Pre Service Teachers Motivation on Science Learning
II. International Congress of Educational Research, 29 Nisan - 02 Mayıs 2010, (Özet Bildiri)
33. What are the Pre service Chemistry Teachers Explanations on Chemistry Topics
II. International Congress of Educational Research, 29 Nisan - 02 Mayıs 2010, cilt.1, ss.32-41, (Özet Bildiri)
36. The Effect of Toulmin s Scientific Argumentation Pattern on the Conceptual Understanding of the Undergraduate Chemistry Students
European Science Education Research Association, 31 Ağustos - 04 Eylül 2009, (Özet Bildiri)
37. Development of Preservice Chemistry Teachers Understanding Of Reaction Rate
Frontiers in Science Education Research: An International Conference on Science Mathematics Education Research, 22 - 24 Mart 2009, ss.195-200, (Tam Metin Bildiri)
39. The Understanding of The Nature of Science and Overcoming Misconceptions by Using the Course Material Activity Competing Theories with Evidence and Ideas
XIII. IOSTE Symposium, The Use of Science and Technology Education for Peace and Sustainable Development, 21 - 26 Eylül 2008, (Tam Metin Bildiri)
40. İlköğretim ve Ortaöğretim Öğrencilerinin Bilimin Doğası İle İlgili Görüşleri
VIII. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi, Türkiye, 27 - 29 Ağustos 2008, (Özet Bildiri)
41. Öğrencilerin Sosyal Etkileşim ve İletişim Becerilerine Bilimsel Tartışma Tekniğinin Etkisi
I. Kimya Eğitimi Kongresi, Türkiye, 20 - 22 Haziran 2007, (Özet Bildiri)
42. Maddenin Tanecikli Yapısı ve Gazlar Konusundaki Kavramsal Anlama ve Başarıya Yapılandırmacı Yaklaşımın Etkisi
VII. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi, Türkiye, 7 - 09 Eylül 2006, (Tam Metin Bildiri)
43. Mol Stokiyometri İlişkisi ve Maddenin Tanecikli Doğasının Bu Konuların Kavranması Üzerine Etkisi
VII. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi, Türkiye, 7 - 09 Eylül 2006, (Özet Bildiri)
44. Öğrencilerin Maddenin Tanecikli Yapısını Kavramalarının Kimyasal Denge Konusundaki Başarıları Üzerine Etkisi
VII. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi, Türkiye, 7 - 09 Eylül 2006, (Tam Metin Bildiri)
45. Lise Öğrencilerinin Matematiksel İşlem Becerilerinin Kimyasal Kavramaları Anlamaları Üzerine Etkisi
VII. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi, Türkiye, 7 - 09 Eylül 2006, (Özet Bildiri)
46. Lise 2. Sınıf Kimya Öğrencilerinin Radyoaktivite Konusundaki Yanlış Kavramaları
XII. Eğitim Bilimleri Kongresi, Türkiye, 15 - 18 Ekim 2003, (Özet Bildiri)
Kitaplar
9
1. Investigate The Efficacy of Utilising Arduino Materials With a Chatbot: Action Research
Research Trends In Educational Sciences, , Editör, Akademisyen Kitapevi, ss.115-136, 2024
2. CHATBOTLARIN EĞİTİMDE KULLANIMI ve UYGULAMA ALANLARI
ÜRETKEN YAPAY ZEKÂ VE EĞİTİM, KARAL YASEMİN, Editör, Nobel Yayınevi, ss.73-98, 2024
3. ÇEVRE İLE İLİŞKİLİ MESLEK GRUPLARINDA ÖĞRENİM GÖREN ÜNİVERSİTE ÖĞRENCİLERİNİN ÇEVRE ETİĞİ FARKINDALIKLARI
Fen Eğitimi Araştırmalarına Güncel Bakış X, , Editör, Akademisyen Kitapevi, Ankara, ss.1-14, 2024
4. PRE-SERVICE TEACHERS’ VIEWS ON STEM-BASED ENVIRONMENTAL EDUCATION WITH ARDUINO MATERIALS
Research Trends in Educational Sciences, BENLİ ÖZDEMİR ESRA, İNCE AKA ELVAN, Editör, Akademisyen Kitabevi, Ankara, ss.51-71, 2024
5. REPORT ON CHEMISTRY EDUCATION IN TÜRKİYE: ISSUES, SOLUTIONS, BEST PRACTICES
Economic Cooperation Organization Educational Institute, Ankara, 2023
8. Radyoaktivite
Kimyada Kavram Yanılgıları, Gamze Dolu, Editör, Pegem Akademi, Ankara, ss.207-234, 2018
9. Elektrokimya
Genel Kimya, Atasoy, Basri, Editör, PALME YAYINEVİ, Ankara, ss.356-383, 2018
Metrikler
Yayın (WoS)
4
Yayın (Scopus)
7
Atıf (WoS)
26
H-İndeks (WoS)
3
Atıf (Scopus)
27
H-İndeks (Scopus)
3
Atıf (Scholar)
118
H-İndeks (Scholar)
5
Atıf (TrDizin)
20
H-İndeks (TrDizin)
3
Atıf (Sobiad)
14
H-İndeks (Sobiad)
2
Atıf (Diğer Toplam)
108
Proje
11
Tez Danışmanlığı
4
