Yayınlar & Eserler

Makaleler 5
Tümü (5)
SCI-E, SSCI, AHCI, ESCI (2)
ESCI (2)
Scopus (3)
TRDizin (5)
Hakemli Bilimsel Toplantılarda Yayımlanmış Bildiriler 14

4. Bir durum çalışması: Okul öncesi öğretmenleri sınıflarında yaşanan çatışmaları nasıl çözüyor?

32. Ulusal Özel Eğitim Kongresi, Ankara, Türkiye, 2 - 04 Kasım 2022, ss.253-254, (Özet Bildiri)

5. YÜRÜTÜCÜ İŞLEV BECERİLERİ VE DEHB OLAN ÇOCUKLARIN BU BECERİLERİNİN GÖZDEN GEÇİRİLMESİ

IV. Uluslararası Eğitim, Uzaktan Eğitim ve Eğitim Teknolojileri Kongresi, Antalya, Türkiye, 23 - 24 Kasım 2017, ss.1-2, (Özet Bildiri) Sürdürülebilir Kalkınma

6. Erken Okuryazarlık Ev Ortamı Ölçeği – EROY-EV: Geçerlik ve Güvenirlik Çalışması

V. Uluslararası Okul Öncesi Kongresi, Ankara, Türkiye, 18 - 21 Ekim 2017, ss.1-2, (Özet Bildiri)

7. Kendini Değerlendirme Stratejileri ve Özel Eğitimdeki Yansımalarına Genel Bir Bakış

IV. Uluslararası Avrasya Eğitim Araştırmaları Kongresi, Denizli, Türkiye, 11 - 14 Mayıs 2017, ss.1-2, (Özet Bildiri)

8. Özel eğitim alanında görev yapan öğretim üyelerinin

The Ninth International Congress of Educational Research, Antalya, Türkiye, 11 - 14 Mayıs 2017, ss.1-3, (Özet Bildiri) Sürdürülebilir Kalkınma

9. Bir Ölçek geliştirme Çalışması: Öğretmenlerin Üstün Zekalılara Yönelik Tutumlarının Ölçümlenmesi

Uluslararası Üstün Yetenekliler/Zekalılar Konferansı: Yeni Yaklaşımlar ve Eğitimsel Uygulamalar, Ankara, Türkiye, 4 - 06 Mayıs 2017, ss.1-2, (Özet Bildiri)

10. ÖZEL GEREKSİNİMİ OLAN ÇOCUK AİLELERİNİN AİLE EĞİTİMİNE İLİŞKİN BİLGİ DÜZEYLERİNİN VE İHTİYAÇLARININ BELİRLENMESİ

INTERNATİONAL MULTIDISCIPLINARY CONGRESS OF EURASIA BARCELONA, Barcelona, İspanya, 27 - 30 Nisan 2017, ss.1-2, (Özet Bildiri)

11. Gelişimsel yetersizliği olan çocukların ailelerinin erken okuryazarlığa ilişkin inançları ile erken okuryazarlık ev ortamı arasındaki ilişkinin incelenmesi

3.Uluslararası Avrasya Eğitim Araştırmaları Kongresi, Muğla, Türkiye, 31 Mayıs - 03 Haziran 2016, ss.1661-1662, (Özet Bildiri)

12. Aile eğitimi programı “İnanılmaz Yıllar/ İncredible Years”

3. Uluslararası Katılımlı Disiplinlerarası Erken Çocuklukta Müdahale Kongresi, Eskişehir, Türkiye, 31 Mart - 03 Nisan 2016, ss.1-2, (Özet Bildiri)

13. Dil bozukluğu ve değerlendirilmesi

3. Uluslararası Katılımlı Disiplinlerarası Erken Çocuklukta Müdahale Kongresi (UDEMKO), Eskişehir, Türkiye, 31 Mart - 03 Nisan 2016, ss.1-2, (Özet Bildiri)

14. Okulöncesi dönem çocuklarının eğitsel değerlendirmeleri ile özel eğitim tedbirlerinin alınması ve uygulanması

3. Uluslararası Katılımlı Disiplinlerarası Erken Çocuklukta Müdahale Kongresi (UDEMKO), Eskişehir, Türkiye, 31 Mart - 03 Nisan 2016, ss.1-2, (Özet Bildiri) Sürdürülebilir Kalkınma
Kitaplar 13

10. Kapsayıcı Okul Öncesi Sınıfların Materyalleri ve Fiziksel Ortama Yönelik Uyarlamalar

Küçük Değişiklikler Büyük Farklılıklar: Kapsayıcı Okul Öncesi Sınıflar İçin Öğretimsel Uyarlamalar, Betül Yılmaz Atman, Editör, Nobel Yayınevi, Ankara, ss.115-139, 2023

11. Kendini Yönetme

Özel Gereksinimli Bireyler İçin Etkili Öğretim Yöntemleri, Prof. Dr. Çığıl Aykut,Doç. Dr. Seray Olçay, Editör, Vize Akademik, Ankara, ss.249-297, 2022

12. Gelişimsel Yetersizliği Olan Öğrencilere Sosyal Problem Çözme ve Karar Verme Becerilerinin Öğretimi

Gelişimsel Yetersizlikten Etkilenmiş Öğrencilerin Eğitiminde Öz Belirlemeli Davranışları Destekleme, Prof. Dr. Çığıl Aykut,Prof. Dr. Necdet Karasu, Editör, Vize Akademik, Ankara, ss.65-87, 2021
Metrikler

Yayın

33

Yayın (WoS)

2

Yayın (Scopus)

3

Atıf (WoS)

4

H-İndeks (WoS)

1

Atıf (Scopus)

8

H-İndeks (Scopus)

2

Atıf (TrDizin)

1

H-İndeks (TrDizin)

1

Atıf (Diğer Toplam)

4

Proje

5
BM Sürdürülebilir Kalkınma Amaçları