Makaleler
37
Tümü (37)
SCI-E, SSCI, AHCI, ESCI (2)
ESCI (2)
Scopus (7)
TRDizin (23)
Diğer Yayınlar (13)
1. KAYNAŞTIRMA EĞİTİMİNDE TAKIM DESTEKLİ BİREYSELLEŞTİRME TEKNİĞİNİN ÖĞRENCİLERİN DERS BAŞARISINA, DERSE KARŞI TUTUMLARINA VE SOSYAL KABUL DÜZEYLERİNE ETKİS
Milli Eğitim
, cilt.50, sa.131, ss.383-405, 2021 (Scopus, TRDizin)
4. Teacher Candidates’ Value Perceptions and Their Opinions on the Acquisition of Values in Education Faculties*
Educational Policy Analysis and Strategic Research
, cilt.16, sa.1, ss.271-286, 2021 (Hakemli Dergi)
5. Teacher Candidates' Value Perceptions and Their Opinionson the Acquision of Values in Education Faculties
Educational Policy Analysis and Strategic Research
, cilt.16, sa.1, ss.270-286, 2021 (Hakemli Dergi)
8. Attitudes of prospective foreign language teachers towards learning a second foreign language
Online Journal of Education and Teaching (IOJET)
, cilt.7, sa.3, ss.891-910, 2020 (TRDizin)
9. Attitudes of prospective foreign language teachers towards learning a second foreign language.
INTERNATIONAL ONLINE JOURNAL OF EDUCATION AND TEACHING
, cilt.7, sa.3, ss.891-910, 2020 (TRDizin)
10. Self-efficacy Perceptions Scale for Reading Comprehension of 4th Grade Students in Primary School: Validity and Reliability Study (İlkokul 4. Sınıf Öğrencilerinin Okuduğunu Anlamaya İlişkin Öz Yeterlik Algıları Ölçeği: Geçerlik ve Güvenirlik Çalışması)
Bartın University Journal of Faculty of Education
, cilt.9, sa.1, ss.106-120, 2020 (TRDizin)
11. İlköğretim Öğrencilerinin Kaynaştırma Öğrencilerine Yönelik Sosyal kabul Düzeylerinin Belirlenmesi:Bir Karma Yöntem Çalışması
Elementary Education online
, cilt.18, sa.4, ss.1520-1538, 2019 (TRDizin)
12. ÖĞRETMEN ADAYLARININ KENDİLERİNE YÖNELİK DİJİTAL OKURYAZARLIK DEĞERLENDİRMELERİNİN İNCELENMESİ
Kesit Akademi Dergisi
, cilt.21, ss.156-172, 2019 (TRDizin)
15. Garduate Students’xx Perspectives on the Qualities of innovative Teachers
Hacettepe Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
, cilt.33, sa.3, ss.644-665, 2018 (TRDizin)
16. Graduate Students' Perspectives on the Qualities of Innovative Teachers
HACETTEPE UNIVERSITESI EGITIM FAKULTESI DERGISI-HACETTEPE UNIVERSITY JOURNAL OF EDUCATION
, cilt.33, sa.3, ss.644-655, 2018 (ESCI, Scopus, TRDizin)
17. Sınıf Öğretmeni Adaylarının Öğretmenlik Mesleğine İlişkin Algıları
kırşehir ahi evran üniversitesi eğitim fakültesi dergisi
, cilt.18, sa.2, 2017 (Hakemli Dergi)
18. Determination of Teachers’xx Opinions on the Education of the Inclusive Students with Special Learning Disability
Journal of Education and Practice
, cilt.8, sa.21, 2017 (Hakemli Dergi)
20. EXAMINATION OF THE EFFECTS OF DIFFERENT PRESENTATION TYPES ON THEATTENTION AND MEDITATION LEVELS OF INDIVIDUALS THROUGH BRAIN WAVES
JOURNAL OF SOCIALAND HUMANITIESSCIENCES RESEARCH
, cilt.4, sa.5, ss.1081-1090, 2017 (Hakemli Dergi)
21. Öğrenme ve Yöntem Seçimi
Türk Yurdu
, sa.350, ss.59-62, 2016 (Hakemli Dergi)
23. Öğretmenlerin Hizmetiçi Eğitim İhtiyacı
Journal of Humain Science
, 2016 (Hakemli Dergi)
24. Sözcük öğretimi ve sözlüğün işlevi
Turkish Studies
, cilt.11, sa.4, 2016 (TRDizin)
25. İlkokul 4 Sınıf Öğrencilerinin Noktalama Kurallarını Öğrenme Düzeyi
Uluslar Arası Avrasya Sosyal Bilimler Dergisi
, cilt.6, sa.18, ss.58-80, 2015 (TRDizin)
26. Öğrenmeye Uygun Olumlu Bir Sınıf Ortamı Oluşturmada Öğretmen Davranışları
Sınıf Yönetimi
, ss.286-319, 2015 (Hakemli Dergi)
28. Eğitim Fakültelerinin Sınıf Öğretmenliği ProgramlarınınÖğretmenlik Mesleği Genel Yeterliklerini Kazandırma Düzeyi
Akdeniz Araştırmaları Dergisi
, cilt.6, sa.12, ss.1-16, 2012 (TRDizin)
29. Soru Türlerinin Öğrenmeyi Açıklama Gücü
Pegem Eğitim ve Öğretim Dergisi
, cilt.1, sa.1, 2011 (ESCI, Scopus, TRDizin)
33. Metinlerin okunabilirlik düzeyinin saptanmasına Yönelik Eleştirel Bir Bakış
Egitim Arastirmalari-Eurasian Journal Of Educational Research
, cilt.21, ss.76-87, 2005 (TRDizin)
34. Dün Bugün Bağlamında Yabancı Dil Öğretim Amaçlarına Disiplinler Arası BirYaklaşım
Milli Eğitim Dergisi
, sa.147, 2002 (Scopus, TRDizin)
35. Eğitimde Toplam Kalite Yönetimi ve Etkili Okulun Gerçekleşmesinde Öğretmenlere Yönelik Hizmetiçi Eğitimin Önemi
Çağdaş Eğitim Dergisi
, sa.251, ss.28-35, 1999 (Hakemli Dergi)
36. Eğitimde Toplam Kalite Yönetimi AçısındanÖğretmenlere Yönelik Hizmetiçi Eğitim İhtiyaçları ve programlarına Bir Yaklaşım
Milli Eğitim
, sa.140, ss.35-38, 1998 (Scopus, TRDizin)
37. Öğretmen Yetiştirmede Almanya, Fransa ve Türkiye Örneği
Çağdaş Eğitim Dergisi
, sa.228, ss.18-22, 1997 (Hakemli Dergi)
Hakemli Bilimsel Toplantılarda Yayımlanmış Bildiriler
9
2. Problems and Prospects of Social Partnership in the Professional Pedagogical Education
Eurasian Conference on LanguageSocial Scince, Antalya, Türkiye, 22 - 24 Mayıs 2017, (Özet Bildiri)
3. Rol oynama tekniğinin ingilizce dersi dil becerilerine etkisine ilişkin öğrenci görüşleri
IVthInternational EurasianEducationalResearch Congress, 11 - 14 Mayıs 2017, (Özet Bildiri)
5. Türkiye’de Karşılıklı Öğretim Çalışmaları
Uluslararası Sosyal Bilgiler Eğitimi Sempozyumu VI, Eskişehir, Türkiye, 4 - 06 Mayıs 2017, ss.80-81, (Özet Bildiri)
9. (Post yapılandırmacılık) allosterik öğrenme yaklaşımına göre öğrenme ve eğitim durumlarının olası niteliği.
International Conference on New Trends in Education and Their Implications, 11 Kasım 2010, cilt.11, ss.468-473, (Tam Metin Bildiri)
Kitaplar
9
3. Öğrenmeye Uygun Olumlu Bir Sınıf Ortamı Oluşturmada Öğretmen Davranışları
Sınıf Yönetimi, Galip Yüksel, Sevil Büyükalan Filiz, Editör, PEGEM, Ankara, ss.409-441, 2017
5. Temel Kavramlar
Öğretim İlke ve Yöntemleri, Yusuf BUDAK, Editör, PEGEM, ss.1-26, 2016
6. Okulda Motivasyon
Anı Yayıncılık, Ankara, 2015
7. An Overview of Integrating Globalisation and Internalisation In Teacher Education Contexte
Internationalisierung der Lehrerlnnenbildung Perspektiven aus Theorie und Praxis Internationalisierung der Lehrerlnnenbildung Perspektiven aus Theorie und Praxis, , Editör, Waxmann, Münster-Newyork, ss.57-66, 2015
8. Temel Kavramlar
Öğretim İlke ve Yöntemeri, Yusuf Budak, Editör, PEGEM, Ankara, ss.1-28, 2015
9. Öğrenmeye Uygun Olumlu Bir Sınıf Ortamı Oluşturmada Öğretmen Davranışları
Sınıf Yönetimi, Leyla Küçükahmet, Editör, PEGEM, Ankara, ss.286-321, 2015
