Diğer Dergilerde Yayınlanan Makaleler
KAYNAŞTIRMA EĞİTİMİNDE TAKIM DESTEKLİ BİREYSELLEŞTİRME TEKNİĞİNİN ÖĞRENCİLERİN DERS BAŞARISINA, DERSE KARŞI TUTUMLARINA VE SOSYAL KABUL DÜZEYLERİNE ETKİS
Milli Eğitim
, cilt.50, sa.131, ss.383-405, 2021 (Scopus)
TAKIM DESTEKLİ BİREYSELLEŞTİRME TEKNİĞİNİN KAYNAŞTIRMA EĞİTİMİ UYGULAMALARI MATEMATİK DERSİNDE UYGULANMASINA YÖNELİK ÖĞRENCİ GÖRÜŞLERİ
Atatürk Üniversitesi Kazım Karabekir Eğitim Fakültesi Dergisi
, cilt.0, sa.43, ss.187-215, 2021 (Hakemli Dergi)
Teacher Candidates’ Value Perceptions and Their Opinions on the Acquisition of Values in Education Faculties*
Educational Policy Analysis and Strategic Research
, cilt.16, sa.1, ss.271-286, 2021 (Hakemli Dergi)
Teacher Candidates' Value Perceptions and Their Opinionson the Acquision of Values in Education Faculties
Educational Policy Analysis and Strategic Research
, cilt.16, sa.1, ss.270-286, 2021 (Hakemli Dergi)
Attitudes of prospective foreign language teachers towards learning a second foreign language
Online Journal of Education and Teaching (IOJET)
, cilt.7, sa.3, ss.891-910, 2020 (Hakemli Dergi)
Attitudes of prospective foreign language teachers towards learning a second foreign language.
INTERNATIONAL ONLINE JOURNAL OF EDUCATION AND TEACHING
, cilt.7, sa.3, ss.891-910, 2020 (Hakemli Dergi)
Self-efficacy Perceptions Scale for Reading Comprehension of 4th Grade Students in Primary School: Validity and Reliability Study (İlkokul 4. Sınıf Öğrencilerinin Okuduğunu Anlamaya İlişkin Öz Yeterlik Algıları Ölçeği: Geçerlik ve Güvenirlik Çalışması)
Bartın University Journal of Faculty of Education
, cilt.9, sa.1, ss.106-120, 2020 (Hakemli Dergi)
İlköğretim Öğrencilerinin Kaynaştırma Öğrencilerine Yönelik Sosyal kabul Düzeylerinin Belirlenmesi:Bir Karma Yöntem Çalışması
Elementary Education online
, cilt.18, sa.4, ss.1520-1538, 2019 (Hakemli Dergi)
ÖĞRETMEN ADAYLARININ KENDİLERİNE YÖNELİK DİJİTAL OKURYAZARLIK DEĞERLENDİRMELERİNİN İNCELENMESİ
Kesit Akademi Dergisi
, cilt.21, ss.156-172, 2019 (Hakemli Dergi)
Garduate Students’xx Perspectives on the Qualities of innovative Teachers
Hacettepe Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
, cilt.33, sa.3, ss.644-665, 2018 (Hakemli Dergi)
Graduate Students' Perspectives on the Qualities of Innovative Teachers
HACETTEPE UNIVERSITESI EGITIM FAKULTESI DERGISI-HACETTEPE UNIVERSITY JOURNAL OF EDUCATION
, cilt.33, sa.3, ss.644-655, 2018 (ESCI)
Sınıf Öğretmeni Adaylarının Öğretmenlik Mesleğine İlişkin Algıları
kırşehir ahi evran üniversitesi eğitim fakültesi dergisi
, cilt.18, sa.2, 2017 (Hakemli Dergi)
Determination of Teachers’xx Opinions on the Education of the Inclusive Students with Special Learning Disability
Journal of Education and Practice
, cilt.8, sa.21, 2017 (Hakemli Dergi)
EXAMINATION OF THE EFFECTS OF DIFFERENT PRESENTATION TYPES ON THEATTENTION AND MEDITATION LEVELS OF INDIVIDUALS THROUGH BRAIN WAVES
JOURNAL OF SOCIALAND HUMANITIESSCIENCES RESEARCH
, cilt.4, sa.5, ss.1081-1090, 2017 (Hakemli Dergi)
Öğrenme ve Yöntem Seçimi
Türk Yurdu
, sa.350, ss.59-62, 2016 (Hakemli Dergi)
Öğretmenlerin Hizmetiçi Eğitim İhtiyacı
Journal of Humain Science
, 2016 (Hakemli Dergi)
Sözcük öğretimi ve sözlüğün işlevi
Turkish Studies
, cilt.11, sa.4, 2016 (Hakemli Dergi)
İlkokul 4 Sınıf Öğrencilerinin Noktalama Kurallarını Öğrenme Düzeyi
Uluslar Arası Avrasya Sosyal Bilimler Dergisi
, cilt.6, sa.18, ss.58-80, 2015 (Hakemli Dergi)
Öğrenmeye Uygun Olumlu Bir Sınıf Ortamı Oluşturmada Öğretmen Davranışları
Sınıf Yönetimi
, ss.286-319, 2015 (Hakemli Dergi)
Eğitim Fakültelerinin Sınıf Öğretmenliği ProgramlarınınÖğretmenlik Mesleği Genel Yeterliklerini Kazandırma Düzeyi
Akdeniz Araştırmaları Dergisi
, cilt.6, sa.12, ss.1-16, 2012 (Hakemli Dergi)
Soru Türlerinin Öğrenmeyi Açıklama Gücü
Pegem Eğitim ve Öğretim Dergisi
, cilt.1, sa.1, 2011 (ESCI)
Yaşam boyu öğrenme ve ilköğretim programlarının hedeflemesi gereken insan tipi Gazi Üniversitesi Mesleki Eğitim Fakültesi Dergisi
PEGEM EĞİTİM VE ÖĞRETİM DERGİSİ
, cilt.3, ss.693-708, 2009 (Hakemli Dergi)
Metinlerin okunabilirlik düzeyinin saptanmasına Yönelik Eleştirel Bir Bakış
Egitim Arastirmalari-Eurasian Journal Of Educational Research
, cilt.21, ss.76-87, 2005 (Hakemli Dergi)
Eğitimde Toplam Kalite Yönetimi ve Etkili Okulun Gerçekleşmesinde Öğretmenlere Yönelik Hizmetiçi Eğitimin Önemi
Çağdaş Eğitim Dergisi
, sa.251, ss.28-35, 1999 (Hakemli Dergi)
Eğitimde Toplam Kalite Yönetimi AçısındanÖğretmenlere Yönelik Hizmetiçi Eğitim İhtiyaçları ve programlarına Bir Yaklaşım
Milli Eğitim
, sa.140, ss.35-38, 1998 (Scopus)
Öğretmen Yetiştirmede Almanya, Fransa ve Türkiye Örneği
Çağdaş Eğitim Dergisi
, sa.228, ss.18-22, 1997 (Hakemli Dergi)
Hakemli Kongre / Sempozyum Bildiri Kitaplarında Yer Alan Yayınlar
Problems and Prospects of Social Partnership in the Professional Pedagogical Education
Eurasian Conference on LanguageSocial Scince, Antalya, Türkiye, 22 - 24 Mayıs 2017
Rol oynama tekniğinin ingilizce dersi dil becerilerine etkisine ilişkin öğrenci görüşleri
IVthInternational EurasianEducationalResearch Congress, 11 - 14 Mayıs 2017
Türkiye’de Karşılıklı Öğretim Çalışmaları
Uluslararası Sosyal Bilgiler Eğitimi Sempozyumu VI, Eskişehir, Türkiye, 4 - 06 Mayıs 2017, ss.80-81
(Post yapılandırmacılık) allosterik öğrenme yaklaşımına göre öğrenme ve eğitim durumlarının olası niteliği.
International Conference on New Trends in Education and Their Implications, 11 Kasım 2010, cilt.11, ss.468-473
Kitap & Kitap Bölümleri
Öğrenmeye Uygun Olumlu Bir Sınıf Ortamı Oluşturmada Öğretmen Davranışları
Sınıf Yönetimi, Galip Yüksel, Sevil Büyükalan Filiz, Editör, PEGEM, Ankara, ss.409-441, 2017
Temel Kavramlar
Öğretim İlke ve Yöntemleri, Yusuf BUDAK, Editör, PEGEM, ss.1-26, 2016
Okulda Motivasyon
Anı Yayıncılık, Ankara, 2015
An Overview of Integrating Globalisation and Internalisation In Teacher Education Contexte
Internationalisierung der Lehrerlnnenbildung Perspektiven aus Theorie und Praxis Internationalisierung der Lehrerlnnenbildung Perspektiven aus Theorie und Praxis, , Editör, Waxmann, Münster-Newyork, ss.57-66, 2015
Temel Kavramlar
Öğretim İlke ve Yöntemeri, Yusuf Budak, Editör, PEGEM, Ankara, ss.1-28, 2015
Öğrenmeye Uygun Olumlu Bir Sınıf Ortamı Oluşturmada Öğretmen Davranışları
Sınıf Yönetimi, Leyla Küçükahmet, Editör, PEGEM, Ankara, ss.286-321, 2015