Articles
53
All (53)
SCI-E, SSCI, AHCI (1)
SCI-E, SSCI, AHCI, ESCI (8)
ESCI (7)
Scopus (6)
TRDizin (33)
Other Indexes (20)
3. Türkiye’de eğitim yönetimi alanında değerler ile ilgili yapılan lisansüstü tezlerin incelenmesi
Balıkesir Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi
, vol.26, no.50, pp.505-521, 2023 (Peer-Reviewed Journal)
9. COVID-19 PANDEMİ SÜRECİNDE ÖĞRETMENLERİN UZAKTAN EĞİTİM DENEYİMLERİ
Nevşehir Hacı Bektaş Veli Üniversitesi SBE Dergisi
, vol.12, no.4, pp.2231-2245, 2022 (Peer-Reviewed Journal)
11. Öğretmenlerin “Ara Tatil” ve “İdeal Ara Tatil” Kavramlarına İlişkin Metaforik Algıları
CUKUROVA UNIVERSITY FACULTY OF EDUCATION JOURNAL
, vol.51, no.2, pp.945-981, 2022 (Peer-Reviewed Journal)
18. COVID-19 DÖNEMİ ACİL UZAKTAN EĞİTİM FAALİYETLERİNİN ÖĞRETMENLERDE YARATTIĞI PSİKOLOJİK GÜÇLÜKLER
Nevşehir Hacı Bektaş Veli Üniversitesi SBE Dergisi
, vol.11, no.3, pp.1366-1384, 2021 (Peer-Reviewed Journal)
26. ÖĞRETMENLERİN LİSANSÜSTÜ ÖĞRENİM GÖRME NEDENLERİ: NİTEL BİRARAŞTIRMA
Mehmet Akif Ersoy Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
, no.53, pp.370-392, 2020 (Peer-Reviewed Journal)
27. Üniversite öğrencilerinin sorunları ve çözüm önerileri.
Yükseköğretim ve Bilim
, vol.9, no.3, pp.451-450, 2019 (Peer-Reviewed Journal)
28. Bir uzaktan eğitim merkezinin örgütsel amaçlarının analizi: Bir devlet üniversitesi örneği
Balıkesir Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi
, vol.22, no.42, pp.85-110, 2019 (Peer-Reviewed Journal)
29. Ortaöğretim kurumlarında görev yapan müdürlerin kullandıkları etkileme taktikleri ileöğretmenlerin örgütsel bağlılıkları arasındaki ilişkinin incelenmesi.
İnönü Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
, vol.20, no.7, pp.987-1007, 2019 (Peer-Reviewed Journal)
30. Phenomenological Research on the Meaning of Being a Teacher
TARIH KULTUR VE SANAT ARASTIRMALARI DERGISI-JOURNAL OF HISTORY CULTURE AND ART RESEARCH
, vol.8, no.2, pp.333-346, 2019 (Peer-Reviewed Journal)
31. Öğretmenlerin mesleki deneyimlerinin incelenmesi. Öğretmen olmanın anlamına ilişkin fenomenolojik bir çalışma
Journal of History Culture and Art Research
, vol.8, no.2, pp.333-346, 2019 (Peer-Reviewed Journal)
32. Türkiye’deki Örgütsel Vatandaşlık Davranışı Konulu Tezlerin İncelenmesi: Bir İçerik Analizi Çalışması
Gazi Üniversitesi Gazi Eğitim Fakültesi Dergisi
, vol.38, pp.777-800, 2018 (Peer-Reviewed Journal)
34. Öğretmen adaylarının meslekten beklentilerine ilişkin görüşlerinin incelenmesi: Nitel bir araştırma.
Uluslararası Sosyal Araştırmalar Dergisi
, vol.56, pp.575-585, 2018 (Peer-Reviewed Journal)
35. Examining the views of prospective teachers on teacher leadership.
European Journal of Education Studies
, vol.4, pp.157-173, 2018 (Peer-Reviewed Journal)
36. Examining the views of prospective teachers on leisure time activities: A qualitative research
European Journal of Education Studies
, vol.4, pp.355-368, 2018 (Peer-Reviewed Journal)
37. Öğretmen adaylarının cep telefonu kullanımına ilişkin görüşlerinin incelenmesi
Uluslararası Sosyal Araştırmalar Dergisi
, vol.11, pp.641-654, 2018 (Peer-Reviewed Journal)
38. Öğretmen atamalarında sözlü sınav uygulamasının değerlendirilmesi: Atanan ve atanamayan öğretmen adaylarının görüşlerine dayalı nitel bir analiz
Milli Eğitim Dergisi
, vol.47, pp.135-161, 2018 (Peer-Reviewed Journal)
39. Determining Students’ Cognitive Profiles andDeficiencies In Foreign Language Education throughCognitive Diagnosis Models
Kastamonu Üniversitesi Kastamonu Eğitim Dergisi
, vol.25, pp.1881-1892, 2017 (Peer-Reviewed Journal)
41. Okul yöneticiliği görevinden öğretmenliğe dönüş: Yaşanan sorunlar ve çözüm önerileri
TÜBAV Bilim Dergisi
, vol.10, pp.53-73, 2017 (Peer-Reviewed Journal)
42. Öğretmen liderliğine ilişkin yapılan çalışmaların incelenmesi: Bir içerik analizi çalışması
İnönü Üniversitesi Eğitim Bilimleri Enstitüsü Dergisi
, vol.4, pp.21-40, 2017 (Peer-Reviewed Journal)
43. The relationship between teachers perceptions of organizational culture and school capacity for change
Eğitim Bilimleri Araştırmaları Dergisi-Journal of Educational Sciences Research
, vol.6, no.2, pp.39-59, 2016 (Peer-Reviewed Journal)
45. Öğretmenlerin Örgütsel Yaratıcılığa İlişkin Görüşleri
Uşak Üniversitesi Eğitim Araştırmaları Dergisi
, vol.2, pp.25-38, 2016 (Peer-Reviewed Journal)
46. Araştırma Görevlilerinin Bilim İnsanı Yetiştirme Sürecine İlişkin Görüşleri
Kastamonu Eğitim Dergisi
, vol.22, pp.1009-1034, 2014 (Peer-Reviewed Journal)
50. İlkokul Müdürlerinin Örgütsel Sessizlik ile İlgili Görüşleri
Trakya Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
, vol.3, pp.69-84, 2013 (Peer-Reviewed Journal)
52. İlköğretim Okulu Yöneticilerinin Örgütsel Atalete İlişkin Görüşleri
Ege Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
, vol.13, pp.73-91, 2012 (Peer-Reviewed Journal)
53. Öğretmen Adaylarında Duygusal Zekâ Problem Çözme ve Akademik Başarı İlişkisi
Akademik Bakış Dergisi
, pp.1-23, 2011 (Peer-Reviewed Journal)
Papers Presented at Peer-Reviewed Scientific Conferences
33
1. Eğitim Fakültesi Öğrencisi Olmak: Öğrencilerin Deneyimlerine Dayalı Fenomenolojik Bir Çalışma
9. Uluslararası Eğitim Yönetimi Forumu-EYFOR, Antalya, Turkey, 1 - 04 November 2018, (Full Text)
3. Öğrencilerin Eğitim Yönetimi Alanında LisansüstüEğitim Yapma Nedenlerine İlişkin Nitel Bir Araştırma
13. Uluslararası Eğitim Yönetimi Kongresi, 10 - 12 May 2018, (Summary Text)
5. Türkiye de Örgütsel Bağlılık Konulu Tezlerin İncelenmesi: Bir İçerik Analizi Çalışması
Uluslararası Eğitim Yönetimi Forumu-EYFOR 8, Ankara, Turkey, 19 - 21 October 2017, (Summary Text)
6. Türkiye’de Kalkınma Planlarında Yer Alan Eğitim Politikaları: Bir İçerik Analizi Çalışması
12. Uluslararası Eğitim Yönetimi Kongresi, 11 - 13 May 2017, (Summary Text)
7. Öğretmen Atamalarında Sözlü Sınav Uygulamasının Değerlendirilmesi: Atanan ve Atanamayan ÖğretmenAdaylarının Görüşlerine Dayalı Nitel Bir Analiz
12. Uluslararası Eğitim Yönetimi Kongresi, Ankara, Turkey, 11 - 13 May 2017, (Summary Text)
8. Okul Yöneticiliği Görevinden Öğretmenliğe Dönüş: Yaşanan Sorunlar Ve Çözüm Önerileri
26. Uluslararası Eğitim Bilimleri Kongresi, Antalya, Turkey, 20 - 23 April 2017, (Summary Text)
9. Öğretmen Liderliğine İlişkin Yapılan Çalışmaların İncelenmesi: Bir İçerik Analizi Çalışması
26. Uluslararası Eğitim Bilimleri Kongresi, Antalya, Turkey, 20 - 23 April 2017, (Summary Text)
10. Öğretmenlerin Örgüt Kültürü ile Değişim Kapasitesi Algıları Arasındaki İlişki
XI. Ulusal Eğitim Yönetimi Kongresi, KUŞADASI, Turkey, 12 - 14 May 2016, (Summary Text)
11. Ortaokul Öğretmenlerinin Meslekte Kendilerini Algılamalarına İlişkin Metaforları
XI. Ulusal Eğitim Yönetimi Kongresi, KUŞADASI, Turkey, 12 - 14 May 2016, (Summary Text)
14. Öğretmenlerin Örgütsel Yaratıcılığa İlişkin Görüşleri
EJER CONGRESS 2015, Ankara, Turkey, 8 - 10 June 2015, (Summary Text)
15. Öğretmen Adaylarının Üniversite ve Öğretim Elemanı Kavramlarına İlişkin Metaforları
EJER CONGRESS 2015, Ankara, Turkey, 8 - 10 June 2015, (Summary Text)
17. Bilişsel Tanı Modelleriyle Yabancı Dil Öğretiminde Öğrenci Eksiklerinin ve Bilişsel Profilinin Belirlenmesi
Eğitimde Ölçme ve Değerlendirme Kongresi IV, EPOD, Ankara, Turkey, 9 - 13 May 2014, (Summary Text)
19. İlkokul Öğretmenlerinin Toksik Liderlik ile İlgili Görüşleri
VIII. Ulusal Eğitim Yönetimi Kongresi, İstanbul, Turkey, 7 - 09 November 2013, (Summary Text)
20. Continuity in Educational Supervision A Case Study
International Conference on New Horizons In Education, INTE, Italy, 25 - 27 May 2013, (Summary Text)
21. Araştırma Görevlilerinin Bilim İnsanı Yetiştirme Sürecine İlişkin Görüşleri
VII. Ulusal Eğitim Yönetimi Kongresi, Malatya, Turkey, 24 - 26 May 2012, (Summary Text)
23. İlköğretim Okulu Yöneticilerinin Örgütsel Atalete İlişkin Görüşleri
VII. Ulusal Eğitim Yönetimi Kongresi, Malatya, Turkey, 24 - 26 May 2012, (Summary Text)
24. Kadın ve Erkek Yönetici Algısına Göre Eğitim Yönetiminde Kadın Yöneticiler
VI. Ulusal Eğitim Yönetimi Kongresi., KKTC, Turkey, 16 - 17 September 2011, (Summary Text)
25. Eğitim Müfettişlerinin ve Okul Yöneticilerinin Okul Yönetiminde Cinsiyet Faktörüne İlişkin Görüşleri
VI. Ulusal Eğitim Yönetimi Kongresi, KKTC, Turkey, 16 - 17 September 2011, (Summary Text)
26. Eğitim Fakültesi Öğrencilerinin Bologna Sürecine İlişkin Görüşleri
VI. Ulusal Eğitim Yönetimi Kongresi, KKTC, Turkey, 16 - 17 September 2011, (Summary Text)
27. Eğitim Yöneticilerinin Kariyer Gelişimine İlişkin Nitel Bir Araştırma
20. Ulusal Eğitim Bilimleri Kurultayı, Burdur, Turkey, 8 - 10 September 2011, (Summary Text)
28. Öğretmen Adaylarında Duygusal Zekâ Problem Çözme ve Akademik Başarı İlişkisi
XIX. Ulusal Eğitim Bilimleri Kongresi, KKTC, Turkey, 16 - 18 September 2010, (Summary Text)
29. Ulusal Eğitim Bilimleri Kurultaylarında Sunulan Eğitim Yönetimi Bildirilerinin Değerlendirilmesi
XIX. Ulusal Eğitim Bilimleri Kongresi, KKTC, Turkey, 16 - 18 September 2010, (Summary Text)
30. İlköğretim Okullarında Değişim Yönetimine İlişkin Nitel Bir Çalışma TKY Çalışmalarında Ödül Alan Almayan Okullar Örneği
V. Ulusal Eğitim Yönetimi Kongresi, Antalya, Turkey, 1 - 02 May 2010, (Summary Text)
31. Öğretmen Adaylarının Duygusal Zekâ Düzeylerinin Bazı Değişkenler Açısından İncelenmesi
18. Ulusal Eğitim Bilimleri Kurultayı, İzmir, Turkey, 1 - 03 October 2009, (Summary Text)
32. İlköğretim Okulu Öğretmenlerinin Okullarının Örgüt Sağlığına İlişkin Görüşlerinin Bazı Değişkenler Açısından İncelenmesi
Eğitimde Yeni Yönelimler V- Öğrenmenin Doğası ve Değerlendirme Sempozyumu, Turkey, 18 April 2009, (Full Text)
33. Sınıf Öğretmeni Adaylarının Küreselleşme ve Eğitime İlişkin Görüşleri
VII. Ulusal Sınıf Öğretmenliği Eğitimi Sempozyumu, Çanakkale, Turkey, 2 - 04 May 2008, (Full Text)
Books
16
2. Türk Eğitim Sisteminin Tarihi Gelişimi
in: Türk Eğitim Sistemi ve Sorunları, Temel Çalık, Editor, Pegem Akademi, pp.30-51, 2022
4. Sınıf Disiplini ve Yönetimiyle İlgili Modeller
in: Sınıf Yönetimi, Temel Çalık, Mehmet Metin Arslan, Editor, Pegem Akademi, Ankara, pp.66-78, 2021
5. Family engagement and educational leadership.
in: Oxford Research Encyclopedia of Education., , Editor, Oxford University Press., pp.1-35, 2020
6. İşbirliği programınızı değerlendirin
in: Okul aile ve toplum işbirliği-Eylem için el kitabı, Çiğdem Apaydın, Editor, Pegem Akademi, pp.355-389, 2019
7. Kapsamlı Çerçeve
in: Okul aile ve toplum işbirliği-Eylem için el kitabı, Çiğdem Apaydın, Editor, Pegem Akademi, pp.9-54, 2019
8. Eğitimin Amaçları ve İşlevleri
in: Eğitime Giriş, Temel Çalık, Mehmet Metin Arslan, Editor, Pegem Akademi, pp.12-39, 2019
9. Etnografya
in: Eğitim Yönetiminde Araştırma, Kadir Beycioğlu, Niyazi Özer, Yaşar Kondakçı, Editor, Pegem Akademi, Ankara, pp.371-388, 2018
11. Örgüt Kültürünü Değiştirmeye Genel Bakış
in: Örgüt Kültürü Örgütsel Tanı ve Değişim, Murat Gürkan Gülcan, Necati Cemaloğlu, Editor, Ankara: Pegem Akademi, Ankara, pp.1-17, 2017
12. Liderlerin Etkileme Taktikleri
in: Eğitim Yönetiminde Liderlik Teori Araştırma ve Uygulama, GÜÇLÜ NEZAHAT, Editor, Ankara: Pegem Akademi, Ankara, pp.217-244, 2016
13. Araştırmalar Okulların ve Sistemlerin Gelişmesine Nasıl Yardım Edebilir?
in: Örgütsel Öğrenme Eğitim Örgütlerinde Öğrenme Öğretme ve Liderlik, GÜLCAN MURAT GÜRKAN, Editor, Ankara: Pegem Akademi, Ankara, pp.271-280, 2016
14. Örgütsel Öğrenme
in: Örgütsel Öğrenme Eğitim Örgütlerinde Öğrenme Öğretme ve Liderlik, GÜLCAN MURAT GÜRKAN, Editor, Ankara: Pegem Akademi, Ankara, pp.255-270, 2016
16. Farklı Kültürlerde Okul Yönetimi
in: Okul Kültürü, GÜÇLÜ NEZAHAT, Editor, Ankara: Pegem Akademi, Ankara, pp.153-179, 2014