Eğitim Bilgileri
2007 - 2011
2007 - 2011Doktora
Ege Üniversitesi, Eğitim Fakültesi, Eğitim Bilimleri Bölümü, Türkiye
2004 - 2007
2004 - 2007Yüksek Lisans
Ege Üniversitesi, Eğitim Fakültesi, Eğitim Bilimleri Bölümü, Türkiye
1996 - 2001
1996 - 2001Lisans
Ege Üniversitesi, Edebiyat Fakültesi, İngiliz Dili Ve Edebiyatı, Türkiye
Yaptığı Tezler
2011
2011Doktora
Öğretmenlerin örgütsel vatandaşlık davranışlarının örgüt kültürü algıları ve örgütsel güven düzeyleri açısından incelenmesi
Ege Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, Eğitim Bilimleri
2007
2007Yüksek Lisans
İlköğretim okulu yöneticilerinin yönetim biçimlerinin bazı değişkenler açısından incelenmesi
Ege Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, Eğitim Bilimleri
Akademik Ünvanlar / Görevler
2024 - Devam Ediyor
2024 - Devam EdiyorProf. Dr.
Gazi Üniversitesi, Gazi Eğitim Fakültesi, Eğitim Bilimleri
2024 - 2024
2024 - 2024Doç. Dr.
Gazi Üniversitesi, Gazi Eğitim Fakültesi, Eğitim Bilimleri
2017 - 2024
2017 - 2024Doç. Dr.
Hacettepe Üniversitesi, Eğitim Fakültesi, Eğitim Bilimleri Bölümü
2014 - 2017
2014 - 2017Dr. Öğr. Üyesi
Hacettepe Üniversitesi, Eğitim Fakültesi, Eğitim Bilimleri Bölümü
2013 - 2014
2013 - 2014Dr. Öğr. Üyesi
Ege Üniversitesi, Eğitim Fakültesi, Eğitim Bilimleri Bölümü
2011 - 2013
2011 - 2013Araştırma Görevlisi Dr.
Ege Üniversitesi, Eğitim Fakültesi, Eğitim Bilimleri Bölümü
2007 - 2011
2007 - 2011Araştırma Görevlisi
Ege Üniversitesi, Eğitim Fakültesi, Eğitim Bilimleri Bölümü
Yönetimsel Görevler
2024 - Devam Ediyor
2024 - Devam EdiyorAnabilim/Bilim Dalı Başkanı
Gazi Üniversitesi, Gazi Eğitim Fakültesi, Eğitim Bilimleri
2023 - 2024
2023 - 2024Enstitü Müdür Yardımcısı
Hacettepe Üniversitesi, Eğitim Bilimleri Enstitüsü
Akademi Dışı Deneyim
2002 - 2007
2002 - 2007İngilizce Öğretmeni
Bakanlık, Milli Eğitim Bakanlığı, Öğretmen, İngilizce Öğretmeni
Yönetilen Tezler
2024
2024Doktora
Ortaöğretim okul yöneticilerinin örgütsel/yönetsel değerlerinin okul toplumuna yansımaları
Koşar D. (Danışman)
H.ÇELİK(Öğrenci)
2023
2023Yüksek Lisans
Ortaokul yöneticilerinin kullandıkları etkileme taktiklerine ilişkin öğretmen görüşleri
Koşar D. (Danışman)
Y.KORKMAZ(Öğrenci)
2023
2023Yüksek Lisans
Öğretmenlerin ve okul yöneticilerinin sosyal sermayeye ilişkin görüşlerine yönelik fenomenolojik bir çalışma
Koşar D. (Danışman)
S.ÇALIŞKANOĞLU(Öğrenci)
2023
2023Yüksek Lisans
Türkiye'de özel yeteneklilerin eğitimine yönelik üretilen politikaların ve bilsem modelinin incelenmesi
Koşar D. (Danışman)
B.ÇEBİ(Öğrenci)
2023
2023Yüksek Lisans
Hofstede'in kültür boyutları bağlamında okul kültürünün inşası: Fenomenolojik bir araştırma
Koşar D. (Danışman)
E.ECEM(Öğrenci)
2022
2022Doktora
Türkiye'de eğitimde fırsat eşitliğini sağlamaya yönelik politika ve uygulamaların değerlendirilmesi
Koşar D. (Danışman)
M.SAVAŞ(Öğrenci)
2022
2022Yüksek Lisans
Öğretim üyelerinin lisansüstü öğrencilerden beklentilerine ilişkin nitel bir araştırma
Koşar D. (Danışman)
M.KAHYA(Öğrenci)
2022
2022Yüksek Lisans
Okul yöneticilerinin otantik liderlik davranışlarına ilişkin öğretmen görüşleri
Koşar D. (Danışman)
M.ŞİMŞEK(Öğrenci)
2022
2022Yüksek Lisans
Öğretmenlerin örgüt iklimine ilişkin görüşlerinin incelenmesine yönelik bir durum çalışması
Koşar D. (Danışman)
İ.ÇETİNKAYA(Öğrenci)
2022
2022Yüksek Lisans
Öğretmen yetiştirme ve atanmasına ilişkin Azerbaycan ve Türkiye yasal düzenlemelerinin karşılaştırılması ve Azerbaycan için öneriler
Koşar D. (Danışman)
M.AGHAYEVA(Öğrenci)
2021
2021Yüksek Lisans
Öğretmen liderliğine ilişkin yönetici ve öğretmen görüşleri
Koşar D. (Danışman)
Ö.AYVALI(Öğrenci)
2020
2020Doktora
Yabancı diller yüksekokulu öğretim görevlilerinin örgüt kültürüne ilişkin görüşlerinin incelenmesi: Nitel bir araştırma
Koşar D. (Danışman)
D.AKMAN(Öğrenci)
2020
2020Yüksek Lisans
Moğolistan ve Türkiye ortaöğretim sistemlerinin karşılaştırmalı olarak incelenmesi
Koşar D. (Danışman)
A.MENDEE(Öğrenci)
2019
2019Yüksek Lisans
Ortaöğretim kurumlarında görev yapan müdürlerin kullandıkları etkileme taktikleri ile öğretmenlerin örgütsel bağlılıkları arasındaki ilişkinin incelenmesi
Koşar D. (Danışman)
İ.TEKBEN(Öğrenci)
2019
2019Yüksek Lisans
Özel okullarda görev yapmakta olan yöneticilerin yetenek yönetimine ilişkin görüşlerinin incelenmesi
Koşar D. (Danışman)
Ç.AYDIN(Öğrenci)
2019
2019Yüksek Lisans
2006-2018 yılları arasında Türkiye'de öğretmen yetiştirme politikalarına ilişkin bir değerlendirme
Koşar D. (Danışman)
B.ÇALIŞICI(Öğrenci)
2016
2016Doktora
İlkokul müdürlerini seçme, atama ve yetiştirme politika ve uygulamalarına ilişkin karşılaştırmalı bir araştırma
KOŞAR D.
M.GHASEMY(Öğrenci)
2016
2016Doktora
Eğitim ve okul yönetiminde örgütsel belirsizlikle ilgili temel konuları ele alan bilimsel yayınların analizi 1990-2016
KOŞAR D.
M.PETEK(Öğrenci)
2015
2015Yüksek Lisans
Bir uzaktan eğitim uygulama ve araştırma merkezinin örgütsel amaçlarının analizi bir devlet üniversitesi örneği
KOŞAR D.
M.DURNALI(Öğrenci)
Makaleler
Tümü (53)
SCI-E, SSCI, AHCI (1)
SCI-E, SSCI, AHCI, ESCI (10)
ESCI (7)
Scopus (6)
TRDizin (33)
Diğer Yayınlar (20)
2024
20241. Türkiye’deki Demokratik Vatandaşlık Konulu Araştırmaların İncelenmesi: Bir Betimsel İçerik Analizi Çalışması
ÖZGÜN M., KOŞAR D.
Eğitim ve Toplum Araştırmaları Dergisi , cilt.11, sa.2, ss.90-109, 2024 (Hakemli Dergi)
2024
20242. Okul Yöneticilerinin Örgütsel Değerlerinin Okul Toplumuna Yansımalarına İlişkin Fenomenolojik Bir Araştırma
ÇELİK H., KOŞAR D.
Gazi Eğitim Fakültesi Dergisi , cilt.44, sa.2, ss.1145-1179, 2024 (TRDizin)
2023
20233. Türkiye’de eğitim yönetimi alanında değerler ile ilgili yapılan lisansüstü tezlerin incelenmesi
ÇELİK H., KOŞAR D.
Balıkesir Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi
, cilt.26, sa.50, ss.505-521, 2023 (TRDizin)
2023
20234. Öğretmenlerin ve Okul Yöneticilerinin Sosyal Sermayeye İlişkin Görüşlerinin İncelenmesi
Çalışkanoğlu S., Koşar D.
Üçüncü Sektör Sosyal Ekonomi
, cilt.58, sa.3, ss.2156-2177, 2023 (TRDizin)
2023
20235. Teachers’ Views on The Influence Tactics Used By School Administrators
korkmaz y., Koşar D.
Gazi Eğitim Fakültesi Dergisi
, cilt.43, sa.2, ss.1101-1128, 2023 (TRDizin)
2023
20236. Doktora Terkine İlişkin Bir Anlatı Araştırması
KOŞAR D., AYANOĞLU Ç.
Türk Eğitim Bilimleri Dergisi
, cilt.21, sa.1, ss.208-234, 2023 (TRDizin)
2023
20237. Öğretim Üyelerinin Lisansüstü Öğrencilerden Beklentilerinin İncelenmesi
Kahya M., KOŞAR D.
Ege Eğitim Dergisi
, cilt.24, sa.1, ss.59-74, 2023 (TRDizin)
2022
20228. OKUL VE AİLE ARASINDA YAŞANAN SORUNLARA VE BU SORUNLARIN ÇÖZÜMÜNE İLİŞKİN ÖĞRETMEN GÖRÜŞLERİ
KOŞAR D.
Üçüncü Sektör Sosyal Ekonomi
, cilt.57, sa.4, ss.2890-2902, 2022 (TRDizin)
2022
20229. COVID-19 PANDEMİ SÜRECİNDE ÖĞRETMENLERİN UZAKTAN EĞİTİM DENEYİMLERİ
KOŞAR D., BAKIR N.
Nevşehir Hacı Bektaş Veli Üniversitesi SBE Dergisi
, cilt.12, sa.4, ss.2231-2245, 2022 (TRDizin)
2022
202210. The Metaphoric Perceptions of Teachers Regarding the Concepts of "Midterm Break" and "Ideal Midterm Break"*
Koşar D., Ertürk S., Koşar S.
CUKUROVA UNIVERSITY FACULTY OF EDUCATION JOURNAL
, cilt.51, sa.2, ss.945-981, 2022 (ESCI, TRDizin)
2022
202211. Öğretmenlerin “Ara Tatil” ve “İdeal Ara Tatil” Kavramlarına İlişkin Metaforik Algıları
KOŞAR D., ERTÜRK S., KOŞAR S.
CUKUROVA UNIVERSITY FACULTY OF EDUCATION JOURNAL
, cilt.51, sa.2, ss.945-981, 2022 (TRDizin)
2022
202212. TÜRKİYE’DEKİ ÖRGÜT KÜLTÜRÜ ARAŞTIRMALARININ ANALİZİ
KOŞAR D.
Üçüncü Sektör Sosyal Ekonomi
, cilt.57, sa.2, ss.816-828, 2022 (TRDizin)
2022
202213. MOĞOLİSTAN VE TÜRKİYE ORTAÖĞRETİM SİSTEMLERİNİN KARŞILAŞTIRILMASI
MENDEE A., KOŞAR D.
MILLI EGITIM
, cilt.51, sa.235, ss.2731-2756, 2022 (Scopus, TRDizin)
2022
202214. Öğretmenlerin Görüşlerine Göre Okul Yöneticilerinin Otantik Liderlik Davranışları
ŞİMŞEK KULOĞLU M., KOŞAR D.
KAFKAS EĞİTİM ARAŞTIRMALARI DERGİSİ
, cilt.9, sa.3, ss.862-885, 2022 (TRDizin)
2022
202215. Öğretmenlerin Örgüt İklimine İlişkin Görüşleri: Bir Durum Çalışması
ÇETİNKAYA İ., KOŞAR D.
Gazi Eğitim Fakültesi Dergisi
, cilt.42, sa.2, ss.1605-1639, 2022 (TRDizin)
2022
202216. COMPARISON OF MONGOLIA AND TURKEY’S SECONDARY EDUCATION SYSTEMS MOĞOLİSTAN VE TÜRKİYE ORTAÖĞRETİM SİSTEMLERİNİN KARŞILAŞTIRILMASI
Mendee A., KOŞAR D.
Milli Egitim
, cilt.51, sa.235, ss.2731-2756, 2022 (Scopus, TRDizin)
2021
202117. Eğitim Yönetimi Alanında Tez Yazmak: Mezunların Deneyimleri
KOŞAR D.
Türk Eğitim Bilimleri Dergisi
, cilt.19, sa.2, ss.1299-1322, 2021 (TRDizin)
2021
202118. COVID-19 DÖNEMİ ACİL UZAKTAN EĞİTİM FAALİYETLERİNİN ÖĞRETMENLERDE YARATTIĞI PSİKOLOJİK GÜÇLÜKLER
Battal B., KOŞAR D.
Nevşehir Hacı Bektaş Veli Üniversitesi SBE Dergisi
, cilt.11, sa.3, ss.1366-1384, 2021 (TRDizin)
2021
202119. Okul Yöneticilerinin ve Öğretmenlerin Görüşlerine Göre Öğretmen Liderliği: Fenomenolojik Bir Çalışma
AYVALI Ö., KOŞAR D.
Gazi Eğitim Fakültesi Dergisi
, cilt.42, sa.2, ss.955-992, 2021 (TRDizin)
2021
202120. Analysing the Views of School of Foreign Languages Instructors about Organizational Culture
Akman D., KOŞAR D.
JOURNAL OF QUALITATIVE RESEARCH IN EDUCATION-EGITIMDE NITEL ARASTIRMALAR DERGISI
, cilt.2021, sa.28, ss.351-384, 2021 (ESCI, TRDizin)
2021
202121. Bibliometric Analysis of the Research on (in)equality of Opportunities in Education
SAVAŞ YALÇIN M., KOŞAR D.
Cumhuriyet Uluslararası Eğitim Dergisi
, cilt.10, sa.3, ss.1194-1213, 2021 (TRDizin)
2020
202022. Özel Okul Yöneticilerinin Yetenek Yönetimine İlişkin Görüşlerininİncelenmesi
Aydın Gülbahar Ç., KOŞAR D.
Eğitimde Nitel Araştırmalar Dergisi , cilt.8, sa.3, 2020 (ESCI, TRDizin)
2020
202023. Analysis of organizational trust studies conducted in Turkey: A content analysis
KOŞAR D.
PEGEM EGITIM VE OGRETIM DERGISI
, cilt.10, sa.2, ss.355-372, 2020 (ESCI, Scopus, TRDizin)
2020
202024. Examination of teachers' views on organizational uncertainty: A qualitative research
KOŞAR D.
PEGEM EGITIM VE OGRETIM DERGISI
, cilt.10, sa.1, ss.41-75, 2020 (ESCI, Scopus, TRDizin)
2020
202025. Analysing The Views of Private School Administrators about Talent Management
Gulbahar C. A., KOŞAR D.
JOURNAL OF QUALITATIVE RESEARCH IN EDUCATION-EGITIMDE NITEL ARASTIRMALAR DERGISI
, cilt.8, sa.3, ss.1000-1028, 2020 (ESCI, TRDizin)
2020
202026. ÖĞRETMENLERİN LİSANSÜSTÜ ÖĞRENİM GÖRME NEDENLERİ: NİTEL BİRARAŞTIRMA
KOŞAR D., ER E., KILINÇ A. Ç.
Mehmet Akif Ersoy Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi , sa.53, ss.370-392, 2020 (TRDizin)
2019
201927. Üniversite öğrencilerinin sorunları ve çözüm önerileri.
DONAT A., BİLGİÇ B., ESKİOCAK A., KOŞAR D.
Yükseköğretim ve Bilim , cilt.9, sa.3, ss.451-450, 2019 (TRDizin)
2019
201928. Bir uzaktan eğitim merkezinin örgütsel amaçlarının analizi: Bir devlet üniversitesi örneği
DURNALI M., KOŞAR D.
Balıkesir Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi
, cilt.22, sa.42, ss.85-110, 2019 (TRDizin)
2019
201929. Ortaöğretim kurumlarında görev yapan müdürlerin kullandıkları etkileme taktikleri ileöğretmenlerin örgütsel bağlılıkları arasındaki ilişkinin incelenmesi.
Tekben İ., KOŞAR D.
İnönü Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi , cilt.20, sa.7, ss.987-1007, 2019 (TRDizin)
2019
201930. Phenomenological Research on the Meaning of Being a Teacher
KOŞAR D.
TARIH KULTUR VE SANAT ARASTIRMALARI DERGISI-JOURNAL OF HISTORY CULTURE AND ART RESEARCH
, cilt.8, sa.2, ss.333-346, 2019 (Hakemli Dergi)
2019
201931. Öğretmenlerin mesleki deneyimlerinin incelenmesi. Öğretmen olmanın anlamına ilişkin fenomenolojik bir çalışma
KOŞAR D.
Journal of History Culture and Art Research , cilt.8, sa.2, ss.333-346, 2019 (Hakemli Dergi)
2018
201832. Türkiye’deki Örgütsel Vatandaşlık Davranışı Konulu Tezlerin İncelenmesi: Bir İçerik Analizi Çalışması
KOŞAR D.
Gazi Üniversitesi Gazi Eğitim Fakültesi Dergisi
, cilt.38, ss.777-800, 2018 (TRDizin)
2018
201833. The examination of the professional anxiety levels of teacher candidates
KOŞAR D.
TUBAV , cilt.11, ss.87-99, 2018 (Hakemli Dergi)
2018
201834. Öğretmen adaylarının meslekten beklentilerine ilişkin görüşlerinin incelenmesi: Nitel bir araştırma.
KOŞAR D.
Uluslararası Sosyal Araştırmalar Dergisi , cilt.56, ss.575-585, 2018 (Hakemli Dergi)
2018
201835. Examining the views of prospective teachers on teacher leadership.
KOŞAR D.
European Journal of Education Studies , cilt.4, ss.157-173, 2018 (Hakemli Dergi)
2018
201836. Examining the views of prospective teachers on leisure time activities: A qualitative research
KOŞAR D.
European Journal of Education Studies , cilt.4, ss.355-368, 2018 (Hakemli Dergi)
2018
201837. Öğretmen adaylarının cep telefonu kullanımına ilişkin görüşlerinin incelenmesi
KOŞAR D.
Uluslararası Sosyal Araştırmalar Dergisi , cilt.11, ss.641-654, 2018 (Hakemli Dergi)
2018
201838. Öğretmen atamalarında sözlü sınav uygulamasının değerlendirilmesi: Atanan ve atanamayan öğretmen adaylarının görüşlerine dayalı nitel bir analiz
KOŞAR D., ER E., KOŞAR S., KILINÇ A. Ç.
Milli Eğitim Dergisi
, cilt.47, ss.135-161, 2018 (TRDizin)
2017
201739. Determining Students’ Cognitive Profiles andDeficiencies In Foreign Language Education throughCognitive Diagnosis Models
BAŞOKÇU T. O., KOŞAR D.
Kastamonu Üniversitesi Kastamonu Eğitim Dergisi , cilt.25, ss.1881-1892, 2017 (Hakemli Dergi)
2017
201740. A Qualitative Research on Determining Teachers' Metaphors about Students
SEZGİN F., KOŞAR D., KOŞAR S., ER E.
HACETTEPE UNIVERSITESI EGITIM FAKULTESI DERGISI-HACETTEPE UNIVERSITY JOURNAL OF EDUCATION
, cilt.32, sa.3, ss.600-611, 2017 (ESCI, Scopus, TRDizin)
2017
201741. Okul yöneticiliği görevinden öğretmenliğe dönüş: Yaşanan sorunlar ve çözüm önerileri
KILINÇ A. Ç., ER E., KOŞAR S., KOŞAR D.
TÜBAV Bilim Dergisi , cilt.10, ss.53-73, 2017 (Hakemli Dergi)
2017
201742. Öğretmen liderliğine ilişkin yapılan çalışmaların incelenmesi: Bir içerik analizi çalışması
KOŞAR D., ER E., KILINÇ A. Ç., KOŞAR S.
İnönü Üniversitesi Eğitim Bilimleri Enstitüsü Dergisi , cilt.4, ss.21-40, 2017 (Hakemli Dergi)
2016
201643. The relationship between teachers perceptions of organizational culture and school capacity for change
KOŞAR D., KILINÇ A. Ç., KOŞAR S., ER E., ÖĞDEM Z.
Eğitim Bilimleri Araştırmaları Dergisi-Journal of Educational Sciences Research , cilt.6, sa.2, ss.39-59, 2016 (Hakemli Dergi)
2016
201644. The Metaphorical Perceptions of Teacher Candidates towards the Concepts University and Academic Staff
KOŞAR D.
International Online Journal of Educational Sciences , 2016 (Hakemli Dergi)
2016
201645. Öğretmenlerin Örgütsel Yaratıcılığa İlişkin Görüşleri
KOŞAR D., ÖLMEZ CEYLAN Ö.
Uşak Üniversitesi Eğitim Araştırmaları Dergisi , cilt.2, ss.25-38, 2016 (Hakemli Dergi)
2014
201446. Araştırma Görevlilerinin Bilim İnsanı Yetiştirme Sürecine İlişkin Görüşleri
YALÇINKAYA M., KOŞAR D., ALTUNAY E.
Kastamonu Eğitim Dergisi , cilt.22, ss.1009-1034, 2014 (Hakemli Dergi)
2014
201447. The difficulties of female primary school administrators in the administration process and solution suggestions
KOŞAR D., ALTUNAY E., YALÇINKAYA M.
Kuram ve Uygulamada Egitim Bilimleri
, cilt.14, sa.3, ss.905-919, 2014 (SSCI, Scopus, TRDizin)
2013
201348. Continuity in Educational Supervision A Case Study
ALTUNAY E., ARLI D., ÖZ Y., YALÇINKAYA M.
PROCEDIA SOCIAL AND BEHAVIOURAL SCIENCES , cilt.106, ss.723-729, 2013 (Hakemli Dergi)
2013
201349. Öğretmenlerin Örgütsel Vatandaşlık Davranışlarının Yordayıcıları Olarak Örgüt Kültürü ve Örgütsel Güven
KOŞAR D., YALÇINKAYA M.
Kuram ve Uygulamada Eğitim Yönetimi
, cilt.19, ss.603-627, 2013 (TRDizin)
2013
201350. İlkokul Müdürlerinin Örgütsel Sessizlik ile İlgili Görüşleri
ARLI D.
Trakya Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi , cilt.3, ss.69-84, 2013 (Hakemli Dergi)
2013
201351. Eğitim Müfettişlerinin Eğitim Müfettişleri Başkanlıkları Yönetmeliği Kapsamında Yer Değiştirme Hususunda Yapılan Değişikliklere İlişkin Görüşleri
ARLI D., TERCAN M.
The Journal of Academic Social Science Studies , cilt.6, ss.15-30, 2013 (Hakemli Dergi)
2012
201252. İlköğretim Okulu Yöneticilerinin Örgütsel Atalete İlişkin Görüşleri
ARLI D., ÖLMEZ CEYLAN Ö., AKDUMAN YETİM S.
Ege Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi , cilt.13, ss.73-91, 2012 (Hakemli Dergi)
2011
201153. Öğretmen Adaylarında Duygusal Zekâ Problem Çözme ve Akademik Başarı İlişkisi
ARLI D., ALTUNAY E., YALÇINKAYA M.
Akademik Bakış Dergisi , ss.1-23, 2011 (Hakemli Dergi)
Hakemli Bilimsel Toplantılarda Yayımlanmış Bildiriler
2018
20181. Eğitim Fakültesi Öğrencisi Olmak: Öğrencilerin Deneyimlerine Dayalı Fenomenolojik Bir Çalışma
KILINÇ A. Ç., KOŞAR S., KOŞAR D., ER E.
9. Uluslararası Eğitim Yönetimi Forumu-EYFOR, Antalya, Türkiye, 1 - 04 Kasım 2018, (Tam Metin Bildiri)
2018
20182. Öğretmenlerin Öz Yeterliklerini Etkileyen Faktörlerin İncelenmesi: Bir Durum Çalışması.
KOŞAR S., ER E., ÖĞDEM Z., KOŞAR D.
9. Uluslararası Eğitim Yönetimi Forumu-EYFOR, Antalya, Türkiye, 1 - 04 Kasım 2018, (Tam Metin Bildiri)
2018
20183. Öğrencilerin Eğitim Yönetimi Alanında LisansüstüEğitim Yapma Nedenlerine İlişkin Nitel Bir Araştırma
KOŞAR D., ER E., KILINÇ A. Ç.
13. Uluslararası Eğitim Yönetimi Kongresi, 10 - 12 Mayıs 2018, (Özet Bildiri)
2018
20184. Türkiye’deki Yenilik Yönetimi Konulu Tezlerin İncelenmesi: Bir İçerik Analizi Çalışması.
KOŞAR D., KOŞAR S.
International Scientific and Practical Conference “Practice in the Contemporary Society: Problems, Experience And Prospects”, Abai Kazakh National Pedagogical University, Republic of Kazakhstan, Almaty, 29 - 30 Mart 2018, (Tam Metin Bildiri)
2017
20175. Türkiye de Örgütsel Bağlılık Konulu Tezlerin İncelenmesi: Bir İçerik Analizi Çalışması
KOŞAR D., ER E., KOŞAR S., KILINÇ A. Ç.
Uluslararası Eğitim Yönetimi Forumu-EYFOR 8, Ankara, Türkiye, 19 - 21 Ekim 2017, (Özet Bildiri)
2017
20176. Türkiye’de Kalkınma Planlarında Yer Alan Eğitim Politikaları: Bir İçerik Analizi Çalışması
ARSLAN S. Y., KOŞAR D.
12. Uluslararası Eğitim Yönetimi Kongresi, 11 - 13 Mayıs 2017, (Özet Bildiri)
2017
20177. Öğretmen Atamalarında Sözlü Sınav Uygulamasının Değerlendirilmesi: Atanan ve Atanamayan ÖğretmenAdaylarının Görüşlerine Dayalı Nitel Bir Analiz
ER E., KOŞAR D., KOŞAR S., KILINÇ A. Ç.
12. Uluslararası Eğitim Yönetimi Kongresi, Ankara, Türkiye, 11 - 13 Mayıs 2017, (Özet Bildiri)
2017
20178. Okul Yöneticiliği Görevinden Öğretmenliğe Dönüş: Yaşanan Sorunlar Ve Çözüm Önerileri
KILINÇ A. Ç., KOŞAR S., ER E., KOŞAR D.
26. Uluslararası Eğitim Bilimleri Kongresi, Antalya, Türkiye, 20 - 23 Nisan 2017, (Özet Bildiri)
2017
20179. Öğretmen Liderliğine İlişkin Yapılan Çalışmaların İncelenmesi: Bir İçerik Analizi Çalışması
KOŞAR D., ER E., KILINÇ A. Ç., KOŞAR S.
26. Uluslararası Eğitim Bilimleri Kongresi, Antalya, Türkiye, 20 - 23 Nisan 2017, (Özet Bildiri)
2016
201610. Öğretmenlerin Örgüt Kültürü ile Değişim Kapasitesi Algıları Arasındaki İlişki
KOŞAR D., KILINÇ A. Ç., ER E., ÖĞDEM Z., KOŞAR S.
XI. Ulusal Eğitim Yönetimi Kongresi, KUŞADASI, Türkiye, 12 - 14 Mayıs 2016, (Özet Bildiri)
2016
201611. Ortaokul Öğretmenlerinin Meslekte Kendilerini Algılamalarına İlişkin Metaforları
ÖLMEZ CEYLAN Ö., KOŞAR D.
XI. Ulusal Eğitim Yönetimi Kongresi, KUŞADASI, Türkiye, 12 - 14 Mayıs 2016, (Özet Bildiri)
2016
201612. Öğretmenlerin Örgütsel İntikam Alma Davranışlarının İncelenmesi
SEZGİN F., KOŞAR D., KOŞAR S., ER E.
25. Ulusal Eğitim Bilimleri Kongresi, Antalya, Türkiye, 21 - 24 Nisan 2016, (Özet Bildiri)
2016
201613. ORGANIZATIONAL TRAINING MANAGEMENT IN SPACE INDUSTRY IN TURKEY
Donat A.
8th International Conference on Education and New Learning Technologies (EDULEARN), Barcelona, İspanya, 4 - 06 Temmuz 2016, ss.3613-3622, (Tam Metin Bildiri)
2015
201514. Öğretmenlerin Örgütsel Yaratıcılığa İlişkin Görüşleri
KOŞAR D., ÖLMEZ CEYLAN Ö.
EJER CONGRESS 2015, Ankara, Türkiye, 8 - 10 Haziran 2015, (Özet Bildiri)
2015
201515. Öğretmen Adaylarının Üniversite ve Öğretim Elemanı Kavramlarına İlişkin Metaforları
KOŞAR D.
EJER CONGRESS 2015, Ankara, Türkiye, 8 - 10 Haziran 2015, (Özet Bildiri)
2014
201416. Öğretmenlerin Öğrenciye Yönelik Metaforlarının Belirlenmesine İlişkin Nitel Bir Araştırma
SEZGİN F., KOŞAR D., KOŞAR S., ER E.
Öğretmen Yetiştirme Politika ve Sorunları Uluslararası Sempozyumu IV - ISPITE2014, Ankara, Türkiye, 15 - 16 Mayıs 2014, (Özet Bildiri)
2014
201417. Bilişsel Tanı Modelleriyle Yabancı Dil Öğretiminde Öğrenci Eksiklerinin ve Bilişsel Profilinin Belirlenmesi
BAŞOKÇU T. O., KOŞAR D.
Eğitimde Ölçme ve Değerlendirme Kongresi IV, EPOD, Ankara, Türkiye, 9 - 13 Mayıs 2014, (Özet Bildiri)
2014
201418. Liselerde Akademik Başarısızlık Nedenleri ve Önlenmesine İlişkin Öğretmen ve Okul Yöneticilerinin Görüşleri
SEZGİN F., KOŞAR D., KOŞAR S., ER E.
IX. Ulusal Eğitim Yönetimi Kongresi, Siirt, Türkiye, 8 - 10 Mayıs 2014, (Özet Bildiri)
2013
201319. İlkokul Öğretmenlerinin Toksik Liderlik ile İlgili Görüşleri
AKDUMAN YETİM S., KOŞAR D., ÖLMEZ CEYLAN Ö.
VIII. Ulusal Eğitim Yönetimi Kongresi, İstanbul, Türkiye, 7 - 09 Kasım 2013, (Özet Bildiri)
2013
201320. Continuity in Educational Supervision A Case Study
ALTUNAY E., ARLI D., ÖZ Y., YALÇINKAYA M.
International Conference on New Horizons In Education, INTE, İtalya, 25 - 27 Mayıs 2013, (Özet Bildiri)
2012
201221. Araştırma Görevlilerinin Bilim İnsanı Yetiştirme Sürecine İlişkin Görüşleri
YALÇINKAYA M., ALTUNAY E., ARLI D.
VII. Ulusal Eğitim Yönetimi Kongresi, Malatya, Türkiye, 24 - 26 Mayıs 2012, (Özet Bildiri)
2012
201222. Eğitim Müfettişlerinin Eğitim Müfettişleri Başkanlıkları Yönetmeliği Kapsamında Yer Değiştirme Hususunda Yapılan Değişikliklere İlişkin Görüşleri
TERCAN M., ARLI D.
VII. Ulusal Eğitim Yönetimi Kongresi, Malatya, Türkiye, 24 - 26 Mayıs 2012, (Özet Bildiri)
2012
201223. İlköğretim Okulu Yöneticilerinin Örgütsel Atalete İlişkin Görüşleri
ARLI D., ÖLMEZ CEYLAN Ö., AKDUMAN YETİM S.
VII. Ulusal Eğitim Yönetimi Kongresi, Malatya, Türkiye, 24 - 26 Mayıs 2012, (Özet Bildiri)
2011
201124. Kadın ve Erkek Yönetici Algısına Göre Eğitim Yönetiminde Kadın Yöneticiler
ARLI D., ALTUNAY E., YALÇINKAYA M.
VI. Ulusal Eğitim Yönetimi Kongresi., KKTC, Türkiye, 16 - 17 Eylül 2011, (Özet Bildiri)
2011
201125. Eğitim Müfettişlerinin ve Okul Yöneticilerinin Okul Yönetiminde Cinsiyet Faktörüne İlişkin Görüşleri
ÖLMEZ CEYLAN Ö., AKDUMAN YETİM S., ARLI D., YALÇINKAYA M.
VI. Ulusal Eğitim Yönetimi Kongresi, KKTC, Türkiye, 16 - 17 Eylül 2011, (Özet Bildiri)
2011
201126. Eğitim Fakültesi Öğrencilerinin Bologna Sürecine İlişkin Görüşleri
DEMİRAL N., ARLI D., YALÇINKAYA M.
VI. Ulusal Eğitim Yönetimi Kongresi, KKTC, Türkiye, 16 - 17 Eylül 2011, (Özet Bildiri)
2011
201127. Eğitim Yöneticilerinin Kariyer Gelişimine İlişkin Nitel Bir Araştırma
ARLI D., ALTUNAY E., YALÇINKAYA M.
20. Ulusal Eğitim Bilimleri Kurultayı, Burdur, Türkiye, 8 - 10 Eylül 2011, (Özet Bildiri)
2010
201028. Öğretmen Adaylarında Duygusal Zekâ Problem Çözme ve Akademik Başarı İlişkisi
ALTUNAY E., ARLI D., YALÇINKAYA M.
XIX. Ulusal Eğitim Bilimleri Kongresi, KKTC, Türkiye, 16 - 18 Eylül 2010, (Özet Bildiri)
2010
201029. Ulusal Eğitim Bilimleri Kurultaylarında Sunulan Eğitim Yönetimi Bildirilerinin Değerlendirilmesi
DEMİRAL YILMAZ N., ÖLMEZ CEYLAN Ö., AKDUMAN YETİM S., ARLI D., YALÇINKAYA M.
XIX. Ulusal Eğitim Bilimleri Kongresi, KKTC, Türkiye, 16 - 18 Eylül 2010, (Özet Bildiri)
2010
201030. İlköğretim Okullarında Değişim Yönetimine İlişkin Nitel Bir Çalışma TKY Çalışmalarında Ödül Alan Almayan Okullar Örneği
ALTUNAY E., ARLI D., YALÇINKAYA M.
V. Ulusal Eğitim Yönetimi Kongresi, Antalya, Türkiye, 1 - 02 Mayıs 2010, (Özet Bildiri)
2009
200931. Öğretmen Adaylarının Duygusal Zekâ Düzeylerinin Bazı Değişkenler Açısından İncelenmesi
YALÇINKAYA M., ARLI D., AKDUMAN YETİM S.
18. Ulusal Eğitim Bilimleri Kurultayı, İzmir, Türkiye, 1 - 03 Ekim 2009, (Özet Bildiri)
2009
200932. İlköğretim Okulu Öğretmenlerinin Okullarının Örgüt Sağlığına İlişkin Görüşlerinin Bazı Değişkenler Açısından İncelenmesi
YALÇINKAYA M., DOĞAN M., AŞKAN D., KILIÇOĞLU G., ANDUR A., ARLI D.
Eğitimde Yeni Yönelimler V- Öğrenmenin Doğası ve Değerlendirme Sempozyumu, Türkiye, 18 Nisan 2009, (Tam Metin Bildiri)
2008
200833. Sınıf Öğretmeni Adaylarının Küreselleşme ve Eğitime İlişkin Görüşleri
YALÇINKAYA M., ARLI D., DEMİRAL N.
VII. Ulusal Sınıf Öğretmenliği Eğitimi Sempozyumu, Çanakkale, Türkiye, 2 - 04 Mayıs 2008, (Tam Metin Bildiri)
Kitaplar
2024
20241. Türkiye’deki Lisansüstü Eğitime İlişkin Tezlerin İncelenmesi
KARA E., KOŞAR D.
Eğitim Ekonomisi ve Planlaması Prof. Dr. Kasım Karakütük: Bilime Adanmış 40 Yıla Armağan, ÖZDEM GÜVEN, BÜLBÜL TUNCER, TUNÇ BİNALİ, ÖZDOĞAN ÖZBAL ECE, Editör, Ankara Üniversitesi Basımevi, ss.649-662, 2024
2022
20222. Türk Eğitim Sisteminin Tarihi Gelişimi
PEHLİVAN Ü., KOŞAR D.
Türk Eğitim Sistemi ve Sorunları, Temel Çalık, Editör, Pegem Akademi, ss.30-51, 2022
2022
20223. Özkeşif
KOŞAR D., KOŞAR S.
Eğitimin Özü, Özgür Bolat, Servet Özdemir, Editör, Pegem Akademi, ss.269-298, 2022
2021
20214. Sınıf Disiplini ve Yönetimiyle İlgili Modeller
KOŞAR D.
Sınıf Yönetimi, Temel Çalık, Mehmet Metin Arslan, Editör, Pegem Akademi, Ankara, ss.66-78, 2021
2020
20205. Family engagement and educational leadership.
KOŞAR S., KOŞAR D., BEYCİOĞLU K.
Oxford Research Encyclopedia of Education., , Editör, Oxford University Press., ss.1-35, 2020
2019
20196. İşbirliği programınızı değerlendirin
KOŞAR D.
Okul aile ve toplum işbirliği-Eylem için el kitabı, Çiğdem Apaydın, Editör, Pegem Akademi, ss.355-389, 2019
2019
20197. Kapsamlı Çerçeve
KOŞAR D.
Okul aile ve toplum işbirliği-Eylem için el kitabı, Çiğdem Apaydın, Editör, Pegem Akademi, ss.9-54, 2019
2019
20198. Eğitimin Amaçları ve İşlevleri
KOŞAR D.
Eğitime Giriş, Temel Çalık, Mehmet Metin Arslan, Editör, Pegem Akademi, ss.12-39, 2019
2018
20189. Etnografya
KOŞAR D.
Eğitim Yönetiminde Araştırma, Kadir Beycioğlu, Niyazi Özer, Yaşar Kondakçı, Editör, Pegem Akademi, Ankara, ss.371-388, 2018
2017
201710. Örgütsel İkiyüzlülük
KOŞAR D., KOŞAR S.
Örgütsel Davranış ve Yönetimi, Servet Özdemir, Necati Cemaloğlu, Editör, Pegem Akademi, 2017
2017
201711. Örgüt Kültürünü Değiştirmeye Genel Bakış
KOŞAR D.
Örgüt Kültürü Örgütsel Tanı ve Değişim, Murat Gürkan Gülcan, Necati Cemaloğlu, Editör, Ankara: Pegem Akademi, Ankara, ss.1-17, 2017
2016
201612. Liderlerin Etkileme Taktikleri
KOŞAR D.
Eğitim Yönetiminde Liderlik Teori Araştırma ve Uygulama, GÜÇLÜ NEZAHAT, Editör, Ankara: Pegem Akademi, Ankara, ss.217-244, 2016
2016
201613. Araştırmalar Okulların ve Sistemlerin Gelişmesine Nasıl Yardım Edebilir?
KOŞAR D.
Örgütsel Öğrenme Eğitim Örgütlerinde Öğrenme Öğretme ve Liderlik, GÜLCAN MURAT GÜRKAN, Editör, Ankara: Pegem Akademi, Ankara, ss.271-280, 2016
2016
201614. Örgütsel Öğrenme
KOŞAR D.
Örgütsel Öğrenme Eğitim Örgütlerinde Öğrenme Öğretme ve Liderlik, GÜLCAN MURAT GÜRKAN, Editör, Ankara: Pegem Akademi, Ankara, ss.255-270, 2016
2016
201615. Öğretim Denetimi, Mesleki Gelişim ve Fark Yaratan Öğretmen Değerlendirmesi
KOŞAR D., KOŞAR S.
Öğretim Denetimi Uygulama Araçları ve Kavramlar, BALCI ALİ, APAYDIN ÇİĞDEM, Editör, Ankara: Pegem Akademi, Ankara, ss.1-41, 2016
2014
201416. Farklı Kültürlerde Okul Yönetimi
KOŞAR D.
Okul Kültürü, GÜÇLÜ NEZAHAT, Editör, Ankara: Pegem Akademi, Ankara, ss.153-179, 2014
Desteklenen Projeler
2016 - 2016
2016 - 2016Öğretmenlerin Örgüt Kültürü ile Değişim Kapasitesi Algıları Arasındaki İlişki
Yükseköğretim Kurumları Destekli Proje , BAP Diğer
KOŞAR D. (Yürütücü)