Articles Published in Other Journals
Examination of the Effectiveness Biodiversity Argumentation Activities’ During the Distance Education Process
Ahi Evran Üniversitesi Kırşehir Eğitim Fakültesi Dergisi
, vol.24, no.1, pp.511-546, 2023 (Peer-Reviewed Journal)
Uzaktan eğitim sürecinde biyoçeşitlik argümantasyon etkinliklerinin etkililiğinin incelenmesi
Ahi Evran Üniversitesi Kırşehir Eğitim Fakültesi Dergisi
, vol.24, no.1, pp.511-546, 2023 (Peer-Reviewed Journal)
Determining Secondary School Students’ Knowledge Levels on Ecosystem, Biodiversity, and Environmental Problems
Educational Policy Analysis and Strategic Research
, vol.17, no.3, pp.82-101, 2022 (Peer-Reviewed Journal)
Öğrencilerin Kimya Laboratuvarı Endişelerine Yönelik Görüşleri
Anadolu Öğretmen Dergisi
, vol.6, no.1, pp.100-120, 2022 (Peer-Reviewed Journal)
Student Views on Attitudes towards Chemistry Laboratory Skills
Online Science Education Journal
, vol.6, no.2, pp.100-113, 2021 (Peer-Reviewed Journal)
Investigation of Pre-service Science Teachers’ Attitudes towards Laboratory Skills and Chemistry Laboratory Anxieties According to Selected Variables
International Journal of Progressive Education
, vol.17, no.5, pp.60-76, 2021 (Peer-Reviewed Journal)
Fen Bilgisi Eğitimi Öğrencilerinin Liselere Geçiş Sınavında Sorulan Biyoloji Sorularına Yönelik Başarılarının İncelenmesi.
Ondokuz Mayıs Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
, vol.40, no.1, pp.142-163, 2021 (Peer-Reviewed Journal)
7. sınıf “maddenin yapısı ve özellikleri” ünitesi kazanımlarına ilişkin öğretmen düşüncelerinin çeşitli değişkenler açısından incelenmesi
Abant İzzet Baysal Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
, vol.20, no.3, pp.1373-1390, 2020 (Peer-Reviewed Journal)
Prospective Science Teachers’ Views on Career Planning and their Self-efficacy Levels for Career Decision-Making
INTERNATIONAL ONLINE JOURNAL OF EDUCATION AND TEACHING
, vol.7, no.3, pp.960-975, 2020 (Peer-Reviewed Journal)
Investigating the Change in Career Decision Making Self-Efficacy Levels of University Students
INTERNATIONAL JOURNAL OF CURRICULUM AND INSTRUCTION (IJCI)
, vol.12, no.1, pp.310-326, 2020 (Peer-Reviewed Journal)
2018 Fen Bilgisi Öğretmenliği Lisans Programındaki Biyoloji Derslerinin Öğretmen Görüşlerine Göre Değerlendirilmesi
Ihlara Eğitim Araştırmaları Dergisi
, vol.4, no.1, pp.133-143, 2019 (Peer-Reviewed Journal)
Fen Bilimleri Öğretmen Adaylarının Kpss Hazırlık Sürecinde Ek Ders Desteği Alma Durumlarının İncelenmesi
Online Fen Eğitimi Dergisi
, vol.3, no.1, pp.14-24, 2018 (Peer-Reviewed Journal)
The Effect of Made-Up Instruction Based on Open and Closed-Ended Experimental Techniques on The Achievements and Attitudes of Science Education Students
Journal of Turkish Studies-Educational Sciences
, vol.13, no.19, pp.1989-2000, 2018 (Peer-Reviewed Journal)
Fen Bilimleri Öğretmen Adaylarının Atanamama Kaygılarının İncelenmesi Üzerine Bir Araştırma
Eğitim ve Toplum Araştırmaları Dergisi
, vol.5, no.1, pp.105-123, 2018 (Peer-Reviewed Journal)
Examination of Expection and Anxiety States in the ScienceLaboratory in Science Education
World Journal of Educational Research
, vol.4, no.4, pp.537-550, 2017 (Peer-Reviewed Journal)
Probleme Dayalı Öğrenme Yöntemine Yönelik TutumÖlçeğinin Geliştirilmesi
Ahi Evran Üniversitesi Kırşehir Eğitim Fakültesi Dergisi
, vol.18, no.2, pp.75-95, 2017 (Peer-Reviewed Journal)
An Investigation into Prospective Science Teacher Attitudes towards Laboratory Course and Self EfficacyBeliefs in Laboratory Use
INTERNATIONAL JOURNAL OF ENVIRONMENTAL AND SCIENCE EDUCATION
, vol.11, no.10, pp.3319-3331, 2016 (Peer-Reviewed Journal)
Genel Fizik Laboratuarı II Dersinde Kullanılan Proje Tabanlı Öğretim Yönteminin Öz Yeterlik Tutum ve Başarıya Etkisi
K. Ü. Kastamonu Eğitim Dergisi
, vol.24, no.2, pp.511-534, 2016 (Peer-Reviewed Journal)
Genel Fizik Laboratuvarı II Dersinde Kullanılan ProjeTabanlı Öğretim Yönteminin Öz Yeterlik Tutum ve Başarıya Etkisi
Kastamonu Eğitim Fakültesi Dergisi
, vol.24, no.2, pp.511-534, 2016 (Peer-Reviewed Journal)
Fen Bilgisi Öğretmen Adaylarının Kimya Dersine YönelikTutumlarının Farklı Değişkenlere Göre İncelenmesi
Gazi Eğitim Fakültesi Dergisi
, vol.35, no.3, pp.557-573, 2015 (Peer-Reviewed Journal)
Fen bilgisi öğretmen adaylarının kimya dersine yönelik tutumlarının farklı değişkenlere göre incelenmesi
Gazi Üniversitesi Gazi Eğitim Fakültesi Dergisi
, vol.35, no.3, pp.557-573, 2015 (Peer-Reviewed Journal)
Fen Bilgisi Öğrencilerinin Probleme Dayalı Öğrenme Yöntemine Yönelik Tutum Düzeyleri ve Görüşleri
KAFKAS EĞİTİM ARAŞTIRMALARI DERGİSİ
, vol.2, no.3, pp.25-36, 2015 (Peer-Reviewed Journal)
Probleme Dayalı Öğrenme Yönteminin Fen Bilgisi Öğretmen Adaylarının Kimya Dersine Yönelik Tutumlarına Etkisi
Gazi Eğitim Fakültesi Dergisi
, vol.34, no.3, pp.451-467, 2014 (Peer-Reviewed Journal)
Fen bilgisi öğretmen adaylarının fen öğretimine yönelik öz yeterlik inançlarının akademik başarı üzerine etkisi
Ahi Evran Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
, vol.12, no.3, pp.159-175, 2011 (Peer-Reviewed Journal)
Fen Bilgisi Öğretmen Adaylarının Fen Öğretimine Yönelik Öz Yeterlik İnançlarının Akademik Başarı Üzerine Etkisi
Ahi Evran Üniversitesi Kırşehir Eğitim Fakültesi Dergisi
, vol.12, no.3, pp.159-175, 2011 (Peer-Reviewed Journal)
Portfolyonun Öğrencilerin Sınav Kaygıları Üzerine Etkisi
Gazi Eğitim Fakültesi Dergisi
, vol.31, no.1, pp.231-246, 2011 (Peer-Reviewed Journal)
Effect of Problem Solving Method on Science Process Skills and Academic Achievement
Journal of Turkish Science Education
, vol.7, no.4, pp.13-25, 2010 (Peer-Reviewed Journal)
Fen Bilgisi Labratuar UygulamaIarı Dersinde Kavram Haritası ve V Diyagramının Akademik Başarı ve Kalıcılığa Etkisi
Çukurova Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi
, vol.19, no.2, pp.378-394, 2010 (Peer-Reviewed Journal)
Refereed Congress / Symposium Publications in Proceedings
Books & Book Chapters
Fen Bilimleri Öğretmen Adaylarının KPSS Fen Bilimleri Öğretmenliği ÖABT Sorularını Cevaplama Durumlarının ve Sınava Yönelik Görüşlerinin İncelenmesi
in: İlköğretim Çalışmaları: Bütünsel Açıdan Çocuk, Sinan OLKUN Mehmet Engin DENİZ Mehmet TORAN Mehmet Hayri SARI Halil KAMIŞLI, Editor, Pegem Akademi, Ankara, pp.499-515, 2019
Fen Öğretiminde Proje Tabanlı Öğrenme
in: Teoriden Pratiğe Fen Bilimleri Öğretimi, H.Gamze Hastürk, Editor, Pegem Akademi, Ankara, pp.187-219, 2017
4. Bölüm: Çevre Kirliliği ve Nedenleri
in: Fen Eğitiminde Çevre, MUSTAFA AYDOĞDU, Editor, Pozitif Matbaacılık, Ankara, pp.41-56, 2009
Fizik Deneyleri
in: Fen Öğretimi Laboratuvar Uygulamaları I II, MUSTAFA AYDOĞDU, Editor, Pozitif Matbaacılık, Ankara, pp.5-60, 2009
2. Bölüm: Canlılar ve Çevre
in: Fen Eğitiminde Çevre, MUSTAFA AYDOĞDU, Editor, Pozitif Matbaacılık, Ankara, pp.11-30, 2009