Makaleler
36
Tümü (36)
Scopus (1)
TRDizin (14)
Diğer Yayınlar (21)
3. Examination of the Effectiveness Biodiversity Argumentation Activities’ During the Distance Education Process
Ahi Evran Üniversitesi Kırşehir Eğitim Fakültesi Dergisi
, cilt.24, sa.1, ss.511-546, 2023 (Hakemli Dergi)
4. Uzaktan eğitim sürecinde biyoçeşitlik argümantasyon etkinliklerinin etkililiğinin incelenmesi
Ahi Evran Üniversitesi Kırşehir Eğitim Fakültesi Dergisi
, cilt.24, sa.1, ss.511-546, 2023 (Hakemli Dergi)
8. Öğrencilerin Kimya Laboratuvarı Endişelerine Yönelik Görüşleri
Anadolu Öğretmen Dergisi
, cilt.6, sa.1, ss.100-120, 2022 (Hakemli Dergi)
10. Student Views on Attitudes towards Chemistry Laboratory Skills
Online Science Education Journal
, cilt.6, sa.2, ss.100-113, 2021 (Hakemli Dergi)
14. Fen Bilgisi Eğitimi Öğrencilerinin Liselere Geçiş Sınavında Sorulan Biyoloji Sorularına Yönelik Başarılarının İncelenmesi.
Ondokuz Mayıs Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
, cilt.40, sa.1, ss.142-163, 2021 (Hakemli Dergi)
15. 7. sınıf “maddenin yapısı ve özellikleri” ünitesi kazanımlarına ilişkin öğretmen düşüncelerinin çeşitli değişkenler açısından incelenmesi
Abant İzzet Baysal Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
, cilt.20, sa.3, ss.1373-1390, 2020 (Hakemli Dergi)
16. Prospective Science Teachers’ Views on Career Planning and their Self-efficacy Levels for Career Decision-Making
INTERNATIONAL ONLINE JOURNAL OF EDUCATION AND TEACHING
, cilt.7, sa.3, ss.960-975, 2020 (Hakemli Dergi)
17. Investigating the Change in Career Decision Making Self-Efficacy Levels of University Students
INTERNATIONAL JOURNAL OF CURRICULUM AND INSTRUCTION (IJCI)
, cilt.12, sa.1, ss.310-326, 2020 (Hakemli Dergi)
18. 2018 Fen Bilgisi Öğretmenliği Lisans Programındaki Biyoloji Derslerinin Öğretmen Görüşlerine Göre Değerlendirilmesi
Ihlara Eğitim Araştırmaları Dergisi
, cilt.4, sa.1, ss.133-143, 2019 (Hakemli Dergi)
19. Fen Bilimleri Öğretmen Adaylarının Kpss Hazırlık Sürecinde Ek Ders Desteği Alma Durumlarının İncelenmesi
Online Fen Eğitimi Dergisi
, cilt.3, sa.1, ss.14-24, 2018 (Hakemli Dergi)
20. The Effect of Made-Up Instruction Based on Open and Closed-Ended Experimental Techniques on The Achievements and Attitudes of Science Education Students
Journal of Turkish Studies-Educational Sciences
, cilt.13, sa.19, ss.1989-2000, 2018 (Hakemli Dergi)
21. Fen Bilimleri Öğretmen Adaylarının Atanamama Kaygılarının İncelenmesi Üzerine Bir Araştırma
Eğitim ve Toplum Araştırmaları Dergisi
, cilt.5, sa.1, ss.105-123, 2018 (Hakemli Dergi)
23. Examination of Expection and Anxiety States in the ScienceLaboratory in Science Education
World Journal of Educational Research
, cilt.4, sa.4, ss.537-550, 2017 (Hakemli Dergi)
24. Probleme Dayalı Öğrenme Yöntemine Yönelik TutumÖlçeğinin Geliştirilmesi
Ahi Evran Üniversitesi Kırşehir Eğitim Fakültesi Dergisi
, cilt.18, sa.2, ss.75-95, 2017 (Hakemli Dergi)
25. An Investigation into Prospective Science Teacher Attitudes towards Laboratory Course and Self EfficacyBeliefs in Laboratory Use
INTERNATIONAL JOURNAL OF ENVIRONMENTAL AND SCIENCE EDUCATION
, cilt.11, sa.10, ss.3319-3331, 2016 (Hakemli Dergi)
26. Genel Fizik Laboratuvarı II Dersinde Kullanılan ProjeTabanlı Öğretim Yönteminin Öz Yeterlik Tutum ve Başarıya Etkisi
Kastamonu Eğitim Fakültesi Dergisi
, cilt.24, sa.2, ss.511-534, 2016 (Hakemli Dergi)
27. Genel Fizik Laboratuarı II Dersinde Kullanılan Proje Tabanlı Öğretim Yönteminin Öz Yeterlik Tutum ve Başarıya Etkisi
K. Ü. Kastamonu Eğitim Dergisi
, cilt.24, sa.2, ss.511-534, 2016 (Hakemli Dergi)
28. Fen Bilgisi Öğretmen Adaylarının Kimya Dersine YönelikTutumlarının Farklı Değişkenlere Göre İncelenmesi
Gazi Eğitim Fakültesi Dergisi
, cilt.35, sa.3, ss.557-573, 2015 (Hakemli Dergi)
29. Fen bilgisi öğretmen adaylarının kimya dersine yönelik tutumlarının farklı değişkenlere göre incelenmesi
Gazi Üniversitesi Gazi Eğitim Fakültesi Dergisi
, cilt.35, sa.3, ss.557-573, 2015 (Hakemli Dergi)
30. Fen Bilgisi Öğrencilerinin Probleme Dayalı Öğrenme Yöntemine Yönelik Tutum Düzeyleri ve Görüşleri
KAFKAS EĞİTİM ARAŞTIRMALARI DERGİSİ
, cilt.2, sa.3, ss.25-36, 2015 (Hakemli Dergi)
31. Probleme Dayalı Öğrenme Yönteminin Fen Bilgisi Öğretmen Adaylarının Kimya Dersine Yönelik Tutumlarına Etkisi
Gazi Eğitim Fakültesi Dergisi
, cilt.34, sa.3, ss.451-467, 2014 (Hakemli Dergi)
32. Fen Bilgisi Öğretmen Adaylarının Fen Öğretimine Yönelik Öz Yeterlik İnançlarının Akademik Başarı Üzerine Etkisi
Ahi Evran Üniversitesi Kırşehir Eğitim Fakültesi Dergisi
, cilt.12, sa.3, ss.159-175, 2011 (Hakemli Dergi)
33. Fen bilgisi öğretmen adaylarının fen öğretimine yönelik öz yeterlik inançlarının akademik başarı üzerine etkisi
Ahi Evran Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
, cilt.12, sa.3, ss.159-175, 2011 (Hakemli Dergi)
34. Portfolyonun Öğrencilerin Sınav Kaygıları Üzerine Etkisi
Gazi Eğitim Fakültesi Dergisi
, cilt.31, sa.1, ss.231-246, 2011 (Hakemli Dergi)
35. Effect of Problem Solving Method on Science Process Skills and Academic Achievement
Journal of Turkish Science Education
, cilt.7, sa.4, ss.13-25, 2010 (Hakemli Dergi)
36. Fen Bilgisi Labratuar UygulamaIarı Dersinde Kavram Haritası ve V Diyagramının Akademik Başarı ve Kalıcılığa Etkisi
Çukurova Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi
, cilt.19, sa.2, ss.378-394, 2010 (Hakemli Dergi)
Hakemli Bilimsel Toplantılarda Yayımlanmış Bildiriler
26
5. Öğretmen Adaylarının Girişimcilik Özelliklerinin İncelenmesi ve Girişimci Öğretmen Tanımlamaları
3rd INTERNATIONAL CONFERENCE ON SCIENCE, MATHEMATICS, ENTREPRENEURSHIP AND TECHNOLOGY EDUCATION, Türkiye, 30 Eylül 2021, ss.217-218, (Özet Bildiri)
6. Ortaokul Öğrencilerinin Uzaktan Eğitime İlişkin Algıları
ERPA2021 International Congresses on Education, Sakarya, Türkiye, 3 - 05 Haziran 2021, ss.95, (Özet Bildiri)
9. Fen Bilimleri Öğretmen Adaylarının Öğretmenlik Uygulaması – II Dersine Yönelik Görüşleri
Uluslararası Öğrenme, Öğretim ve Eğitim Araştırmaları (ILTER), Amasya, Türkiye, 6 - 08 Eylül 2018, ss.606-612, (Tam Metin Bildiri)
10. Öğretmen Adaylarının Model ve Model Oluşturma İle İlgili Görüşlerinin Belirlenmesi
Uluslararası Öğrenme, Öğretim ve Eğitim Araştırmaları (ILTER), Amasya, Türkiye, 6 - 08 Eylül 2018, ss.613-617, (Tam Metin Bildiri)
11. Fen Bilgisi Eğitimi Öğrencilerinin Öz Düzenleyici Öğrenme Becerilerinin Çeşitli Değişkenler Açısından İncelenmesi
2.Uluslararası Sosyal Bilimler ve Eğitim Araştırmaları Sempozyumu (ISCER), Konya, Türkiye, 22 - 24 Ekim 2018, ss.693-702, (Tam Metin Bildiri)
12. Fen Bilgisi Öğretmen Adaylarının Üstbilişsel Okuma Stratejileri ile Akademik BaşarılarıArasındaki İlişkinin İncelenmesi
2.Uluslararası Sosyal Bilimler ve Eğitim Araştırmaları Sempozyumu (ISCER), Konya, Türkiye, 22 - 24 Ekim 2018, ss.675-680, (Tam Metin Bildiri)
13. Fen Bilgisi Öğretmen Adaylarının Laboratuvar Becerilerine Yönelik Tutumlarının Cinsiyet ve Mezun Olunan Lise Türü Değişkenlerine Göre İncelenmesi
II. Uluslararası Multidisipliner Çalışmaları Kongresi, Adana, Türkiye, 4 - 05 Mayıs 2018, ss.47, (Özet Bildiri)
14. Fen Bilimleri Dersi Öğretim Programına İlişkin Öğretmen Görüşleri
12. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi, Türkiye, 28 - 30 Eylül 2016, (Özet Bildiri)
15. Fen bilgisi öğretmen adaylarının öğretmenlik mesleğine yönelik tutumlarının incelenmesi Gazi Üniversitesi örneği
2. Uluslararası Avrasya Eğitim Araştırmaları Kongresi, 8 - 10 Haziran 2015, (Özet Bildiri)
16. Elektrik akımı konusunun öğretiminde kullanılan proje tabanlı öğretim yönteminin fizik laboratuarına yönelik tutuma etkisi
11. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi, Türkiye, 11 - 14 Eylül 2014, (Özet Bildiri)
17. Fen bilgisi öğretmen adaylarının kimya dersine yönelik tutumlarının farklı değişkenlere göre incelenmesi
11. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi, Türkiye, 11 - 14 Eylül 2014, (Özet Bildiri)
19. The Impact of Hands on Activities in 6th Grade Electricity in Our Lives Unit on Students Attitudes
XIV IOSTE International Symposium on Socio-Cultural and Human Values in Science and Technology Education, Bled, Slovenya, 13 - 18 Haziran 2010, (Tam Metin Bildiri)
20. Examining elementary second grade students level of knowledge about air pollution
12th Annual International Conference on Education, Athens, Yunanistan, 24 - 27 Mayıs 2010, ss.311-322, (Tam Metin Bildiri)
21. The effectiveness of the computer assisted teaching method on students achievement in science education
12th Annual International Conference on Education, Athens, Yunanistan, 24 - 27 Mayıs 2010, ss.129-136, (Tam Metin Bildiri)
22. The Effect of Portfolio Assessment on Students’ Science Achievement and Attitudes Toward Science
Conference of Asian Science Education – CASE 2008, 20 - 23 Şubat 2008
23. Fen bilgisi ve İlköğretim Matematik Öğretmen Adaylarının Fen ve Teknoloji Dersine Yönelik Tutumlarının Vücudumuzda Sistemler Ünitesindeki Başarılarına Etkisi
1. Ulusal İlköğretim Kongresi Hacettepe Üniversitesi, Ankara, Türkiye, 15 - 17 Kasım 2007, (Özet Bildiri)
24. Fen bilgisi öğretmen adaylarının hava kirliliği konusundaki bilgi düzeyleri
1. İlköğretim Kongresi: İlköğretimde Eğitim ve Öğretim, Türkiye, 15 - 17 Kasım 2007, (Özet Bildiri)
25. Fen bilgisi ve sosyal bilgiler öğretmen adaylarının fen ve laboratuara yönelik tutumları
1. İlköğretim Kongresi: İlköğretimde Eğitim ve Öğretim, Türkiye, 15 - 17 Kasım 2007
26. İlköğretim fen ve matematik öğretmen adaylarının fen teknoloji dersi tutumlarının başarılarına etkisi
1. İlköğretim Kongresi: İlköğretimde Eğitim ve Öğretim, Türkiye, 15 - 17 Kasım 2007, (Özet Bildiri)
Kitaplar
13
1. Examining The Entrepreneurial Characteristics of Prospective Teachers and Definitions Of Entrepreneurial Teachers
Research Trends in Educational Sciences, BENLİ ÖZDEMİR ESRA, İNCE AKA ELVAN, Editör, Akademisyen Yayınevi, Ankara, ss.93-114, 2024
2. PRE-SERVICE SCIENCE TEACHERS’ OPINIONS ON DIGITAL STORYTELLING IN ENVIRONMENTAL SCIENCE COURSE
Research Trends in Educational Sciences, BENLİ ÖZDEMİR ESRA, İNCE AKA ELVAN, Editör, Akademisyen Yayınevi, Ankara, ss.271-287, 2024
3. Ekolojik Kavramlar ve Ekosistem Ekolojisi
Çevre Eğitimi, H.Gamze Hastürk, Editör, Anı Yayıncılık, Ankara, ss.51-85, 2019
4. Fen Bilimleri Öğretmen Adaylarının KPSS Fen Bilimleri Öğretmenliği ÖABT Sorularını Cevaplama Durumlarının ve Sınava Yönelik Görüşlerinin İncelenmesi
İlköğretim Çalışmaları: Bütünsel Açıdan Çocuk, Sinan OLKUN Mehmet Engin DENİZ Mehmet TORAN Mehmet Hayri SARI Halil KAMIŞLI, Editör, Pegem Akademi, Ankara, ss.499-515, 2019
5. Biyoloji Laboratuvarı:Fotosentez ve Solunum
Teorik Bilgiler Işığında Fen Bilimleri Laboratuvar Uygulamaları, H.Gamze HASTÜRK, Editör, Pegem Akademi, Ankara, ss.341-365, 2018
6. Fen Öğretiminde Proje Tabanlı Öğrenme
Teoriden Pratiğe Fen Bilimleri Öğretimi, H.Gamze Hastürk, Editör, Pegem Akademi, Ankara, ss.187-219, 2017
8. Çevreye Zarar Veren Maddelerin Ortadan Kaldırılmasında Mikroorganizmaların Kullanılması
Biyolojide Özel Konular, Mustafa Aydoğdu, Editör, Beyaz Kalem, Ankara, ss.95-110, 2009
9. Çevre Kirliliği ve Nedenleri
Fen Eğitiminde Çevre, Mustafa Aydoğdu, Editör, Pozitif Matbaacılık, Ankara, ss.41-56, 2009
10. Fizik Deneyleri
Fen Öğretimi Laboratuvar Uygulamaları I II, MUSTAFA AYDOĞDU, Editör, Pozitif Matbaacılık, Ankara, ss.5-60, 2009
11. Canlılar ve Çevre
Fen Eğitiminde Çevre, Mustafa Aydoğdu, Editör, Pozitif Matbaacılık, Ankara, ss.11-30, 2009
12. 2. Bölüm: Canlılar ve Çevre
Fen Eğitiminde Çevre, MUSTAFA AYDOĞDU, Editör, Pozitif Matbaacılık, Ankara, ss.11-30, 2009
13. 4. Bölüm: Çevre Kirliliği ve Nedenleri
Fen Eğitiminde Çevre, MUSTAFA AYDOĞDU, Editör, Pozitif Matbaacılık, Ankara, ss.41-56, 2009