Yayınlar & Eserler

Makaleler 36
Tümü (36)
Scopus (1)
TRDizin (14)
Diğer Yayınlar (21)
Hakemli Bilimsel Toplantılarda Yayımlanmış Bildiriler 26

1. Fen Bilgisi Eğitimi Öğrencilerinin Kök Hücre Teknolojisi Konusunda Yapay Zeka Destekli Gamma Sunum Aracına İlişkin Görüşleri

16. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi (UFBMEK-2024), Edirne, Türkiye, 4 - 07 Eylül 2024, ss.453-454, (Özet Bildiri)

2. Çevre Bilimi Dersinde Dijital Hikâye Anlatımı Üzerine Fen Bilimleri Öğretmen Adaylarının Görüşleri

16. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi (UFBMEK-2024), Edirne, Türkiye, 4 - 07 Eylül 2024, ss.447-448, (Özet Bildiri)

3. INVESTIGATION OF MIDDLE SCHOOL STUDENTS' SPATIAL THINKING SKILLS IN TERMS OF DIFFERENT VARIABLES

Efes International Scientific Research And Innovation Congress, İzmir, Türkiye, 15 - 16 Eylül 2024, ss.502-503, (Özet Bildiri)

4. FEN BİLİMLERİ ÖĞRETMENLERİNİN BİLİME YÖNELİK TUTUMLARININ FARKLI DEĞİŞKENLER AÇISINDAN İNCELENMESİ

Uluslararası Genç Araştırmacılar Kongresi-IV, Ankara, Türkiye, 26 Haziran 2024, cilt.31, ss.110-111, (Özet Bildiri)

5. Öğretmen Adaylarının Girişimcilik Özelliklerinin İncelenmesi ve Girişimci Öğretmen Tanımlamaları

3rd INTERNATIONAL CONFERENCE ON SCIENCE, MATHEMATICS, ENTREPRENEURSHIP AND TECHNOLOGY EDUCATION, Türkiye, 30 Eylül 2021, ss.217-218, (Özet Bildiri)

6. Ortaokul Öğrencilerinin Uzaktan Eğitime İlişkin Algıları

ERPA2021 International Congresses on Education, Sakarya, Türkiye, 3 - 05 Haziran 2021, ss.95, (Özet Bildiri)

7. Araştırma Soruşturmaya Dayalı Öğrenme Etkinliklerinin Öğretmenlik Mesleğine Yönelik Tutuma Etkisi

14. ULUSAL FEN BİLİMLERİ VE MATEMATİK EĞİTİMİ KONGRESİ, 19 - 21 Mayıs 2021, (Özet Bildiri)

8. Fen Bilimleri ile İlgili Kariyer Bilinci ve Girişimcilik Becerilerine Yönelik Öğretmen Adayı Görüşleri

14. ULUSAL FEN BİLİMLERİ VE MATEMATİK EĞİTİMİ KONGRESİ, 19 - 21 Mayıs 2021, (Özet Bildiri)

9. Fen Bilimleri Öğretmen Adaylarının Öğretmenlik Uygulaması – II Dersine Yönelik Görüşleri

Uluslararası Öğrenme, Öğretim ve Eğitim Araştırmaları (ILTER), Amasya, Türkiye, 6 - 08 Eylül 2018, ss.606-612, (Tam Metin Bildiri)

10. Öğretmen Adaylarının Model ve Model Oluşturma İle İlgili Görüşlerinin Belirlenmesi

Uluslararası Öğrenme, Öğretim ve Eğitim Araştırmaları (ILTER), Amasya, Türkiye, 6 - 08 Eylül 2018, ss.613-617, (Tam Metin Bildiri)

11. Fen Bilgisi Eğitimi Öğrencilerinin Öz Düzenleyici Öğrenme Becerilerinin Çeşitli Değişkenler Açısından İncelenmesi

2.Uluslararası Sosyal Bilimler ve Eğitim Araştırmaları Sempozyumu (ISCER), Konya, Türkiye, 22 - 24 Ekim 2018, ss.693-702, (Tam Metin Bildiri)

12. Fen Bilgisi Öğretmen Adaylarının Üstbilişsel Okuma Stratejileri ile Akademik BaşarılarıArasındaki İlişkinin İncelenmesi

2.Uluslararası Sosyal Bilimler ve Eğitim Araştırmaları Sempozyumu (ISCER), Konya, Türkiye, 22 - 24 Ekim 2018, ss.675-680, (Tam Metin Bildiri)

14. Fen Bilimleri Dersi Öğretim Programına İlişkin Öğretmen Görüşleri

12. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi, Türkiye, 28 - 30 Eylül 2016, (Özet Bildiri)

17. Fen bilgisi öğretmen adaylarının kimya dersine yönelik tutumlarının farklı değişkenlere göre incelenmesi

11. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi, Türkiye, 11 - 14 Eylül 2014, (Özet Bildiri)

18. Examining Elementary Second Grade Students’xx Level of Knowledge about Air Pollution

Athens Institute for Education and Research, Athens, Yunanistan, 9 - 12 Haziran 2011, cilt.3, ss.311-322, (Tam Metin Bildiri)

19. The Impact of Hands on Activities in 6th Grade Electricity in Our Lives Unit on Students Attitudes

XIV IOSTE International Symposium on Socio-Cultural and Human Values in Science and Technology Education, Bled, Slovenya, 13 - 18 Haziran 2010, (Tam Metin Bildiri)

20. Examining elementary second grade students level of knowledge about air pollution

12th Annual International Conference on Education, Athens, Yunanistan, 24 - 27 Mayıs 2010, ss.311-322, (Tam Metin Bildiri)

24. Fen bilgisi öğretmen adaylarının hava kirliliği konusundaki bilgi düzeyleri

1. İlköğretim Kongresi: İlköğretimde Eğitim ve Öğretim, Türkiye, 15 - 17 Kasım 2007, (Özet Bildiri)

26. İlköğretim fen ve matematik öğretmen adaylarının fen teknoloji dersi tutumlarının başarılarına etkisi

1. İlköğretim Kongresi: İlköğretimde Eğitim ve Öğretim, Türkiye, 15 - 17 Kasım 2007, (Özet Bildiri)
Kitaplar 13

1. Examining The Entrepreneurial Characteristics of Prospective Teachers and Definitions Of Entrepreneurial Teachers

Research Trends in Educational Sciences, BENLİ ÖZDEMİR ESRA, İNCE AKA ELVAN, Editör, Akademisyen Yayınevi, Ankara, ss.93-114, 2024

2. PRE-SERVICE SCIENCE TEACHERS’ OPINIONS ON DIGITAL STORYTELLING IN ENVIRONMENTAL SCIENCE COURSE

Research Trends in Educational Sciences, BENLİ ÖZDEMİR ESRA, İNCE AKA ELVAN, Editör, Akademisyen Yayınevi, Ankara, ss.271-287, 2024

3. Ekolojik Kavramlar ve Ekosistem Ekolojisi

Çevre Eğitimi, H.Gamze Hastürk, Editör, Anı Yayıncılık, Ankara, ss.51-85, 2019

4. Fen Bilimleri Öğretmen Adaylarının KPSS Fen Bilimleri Öğretmenliği ÖABT Sorularını Cevaplama Durumlarının ve Sınava Yönelik Görüşlerinin İncelenmesi

İlköğretim Çalışmaları: Bütünsel Açıdan Çocuk, Sinan OLKUN Mehmet Engin DENİZ Mehmet TORAN Mehmet Hayri SARI Halil KAMIŞLI, Editör, Pegem Akademi, Ankara, ss.499-515, 2019

5. Biyoloji Laboratuvarı:Fotosentez ve Solunum

Teorik Bilgiler Işığında Fen Bilimleri Laboratuvar Uygulamaları, H.Gamze HASTÜRK, Editör, Pegem Akademi, Ankara, ss.341-365, 2018

6. Fen Öğretiminde Proje Tabanlı Öğrenme

Teoriden Pratiğe Fen Bilimleri Öğretimi, H.Gamze Hastürk, Editör, Pegem Akademi, Ankara, ss.187-219, 2017

8. Çevreye Zarar Veren Maddelerin Ortadan Kaldırılmasında Mikroorganizmaların Kullanılması

Biyolojide Özel Konular, Mustafa Aydoğdu, Editör, Beyaz Kalem, Ankara, ss.95-110, 2009

9. Çevre Kirliliği ve Nedenleri

Fen Eğitiminde Çevre, Mustafa Aydoğdu, Editör, Pozitif Matbaacılık, Ankara, ss.41-56, 2009

10. Fizik Deneyleri

Fen Öğretimi Laboratuvar Uygulamaları I II, MUSTAFA AYDOĞDU, Editör, Pozitif Matbaacılık, Ankara, ss.5-60, 2009

11. Canlılar ve Çevre

Fen Eğitiminde Çevre, Mustafa Aydoğdu, Editör, Pozitif Matbaacılık, Ankara, ss.11-30, 2009

12. 2. Bölüm: Canlılar ve Çevre

Fen Eğitiminde Çevre, MUSTAFA AYDOĞDU, Editör, Pozitif Matbaacılık, Ankara, ss.11-30, 2009

13. 4. Bölüm: Çevre Kirliliği ve Nedenleri

Fen Eğitiminde Çevre, MUSTAFA AYDOĞDU, Editör, Pozitif Matbaacılık, Ankara, ss.41-56, 2009
Metrikler

Yayın

77

Yayın (Scopus)

1

Atıf (WoS)

23

H-İndeks (WoS)

1

Atıf (Scopus)

44

H-İndeks (Scopus)

3

Atıf (TrDizin)

36

H-İndeks (TrDizin)

4

Atıf (Diğer Toplam)

113

Proje

1

Açık Erişim

5