Diğer Dergilerde Yayınlanan Makaleler
Examination of the Effectiveness Biodiversity Argumentation Activities’ During the Distance Education Process
Ahi Evran Üniversitesi Kırşehir Eğitim Fakültesi Dergisi
, cilt.24, sa.1, ss.511-546, 2023 (Hakemli Dergi)
Uzaktan eğitim sürecinde biyoçeşitlik argümantasyon etkinliklerinin etkililiğinin incelenmesi
Ahi Evran Üniversitesi Kırşehir Eğitim Fakültesi Dergisi
, cilt.24, sa.1, ss.511-546, 2023 (Hakemli Dergi)
Öğrencilerin Kimya Laboratuvarı Endişelerine Yönelik Görüşleri
Anadolu Öğretmen Dergisi
, cilt.6, sa.1, ss.100-120, 2022 (Hakemli Dergi)
Student Views on Attitudes towards Chemistry Laboratory Skills
Online Science Education Journal
, cilt.6, sa.2, ss.100-113, 2021 (Hakemli Dergi)
Fen Bilgisi Eğitimi Öğrencilerinin Liselere Geçiş Sınavında Sorulan Biyoloji Sorularına Yönelik Başarılarının İncelenmesi.
Ondokuz Mayıs Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
, cilt.40, sa.1, ss.142-163, 2021 (Hakemli Dergi)
7. sınıf “maddenin yapısı ve özellikleri” ünitesi kazanımlarına ilişkin öğretmen düşüncelerinin çeşitli değişkenler açısından incelenmesi
Abant İzzet Baysal Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
, cilt.20, sa.3, ss.1373-1390, 2020 (Hakemli Dergi)
Prospective Science Teachers’ Views on Career Planning and their Self-efficacy Levels for Career Decision-Making
INTERNATIONAL ONLINE JOURNAL OF EDUCATION AND TEACHING
, cilt.7, sa.3, ss.960-975, 2020 (Hakemli Dergi)
Investigating the Change in Career Decision Making Self-Efficacy Levels of University Students
INTERNATIONAL JOURNAL OF CURRICULUM AND INSTRUCTION (IJCI)
, cilt.12, sa.1, ss.310-326, 2020 (Hakemli Dergi)
2018 Fen Bilgisi Öğretmenliği Lisans Programındaki Biyoloji Derslerinin Öğretmen Görüşlerine Göre Değerlendirilmesi
Ihlara Eğitim Araştırmaları Dergisi
, cilt.4, sa.1, ss.133-143, 2019 (Hakemli Dergi)
Fen Bilimleri Öğretmen Adaylarının Kpss Hazırlık Sürecinde Ek Ders Desteği Alma Durumlarının İncelenmesi
Online Fen Eğitimi Dergisi
, cilt.3, sa.1, ss.14-24, 2018 (Hakemli Dergi)
The Effect of Made-Up Instruction Based on Open and Closed-Ended Experimental Techniques on The Achievements and Attitudes of Science Education Students
Journal of Turkish Studies-Educational Sciences
, cilt.13, sa.19, ss.1989-2000, 2018 (Hakemli Dergi)
Fen Bilimleri Öğretmen Adaylarının Atanamama Kaygılarının İncelenmesi Üzerine Bir Araştırma
Eğitim ve Toplum Araştırmaları Dergisi
, cilt.5, sa.1, ss.105-123, 2018 (Hakemli Dergi)
Examination of Expection and Anxiety States in the ScienceLaboratory in Science Education
World Journal of Educational Research
, cilt.4, sa.4, ss.537-550, 2017 (Hakemli Dergi)
Probleme Dayalı Öğrenme Yöntemine Yönelik TutumÖlçeğinin Geliştirilmesi
Ahi Evran Üniversitesi Kırşehir Eğitim Fakültesi Dergisi
, cilt.18, sa.2, ss.75-95, 2017 (Hakemli Dergi)
An Investigation into Prospective Science Teacher Attitudes towards Laboratory Course and Self EfficacyBeliefs in Laboratory Use
INTERNATIONAL JOURNAL OF ENVIRONMENTAL AND SCIENCE EDUCATION
, cilt.11, sa.10, ss.3319-3331, 2016 (Hakemli Dergi)
Genel Fizik Laboratuarı II Dersinde Kullanılan Proje Tabanlı Öğretim Yönteminin Öz Yeterlik Tutum ve Başarıya Etkisi
K. Ü. Kastamonu Eğitim Dergisi
, cilt.24, sa.2, ss.511-534, 2016 (Hakemli Dergi)
Genel Fizik Laboratuvarı II Dersinde Kullanılan ProjeTabanlı Öğretim Yönteminin Öz Yeterlik Tutum ve Başarıya Etkisi
Kastamonu Eğitim Fakültesi Dergisi
, cilt.24, sa.2, ss.511-534, 2016 (Hakemli Dergi)
Fen Bilgisi Öğretmen Adaylarının Kimya Dersine YönelikTutumlarının Farklı Değişkenlere Göre İncelenmesi
Gazi Eğitim Fakültesi Dergisi
, cilt.35, sa.3, ss.557-573, 2015 (Hakemli Dergi)
Fen bilgisi öğretmen adaylarının kimya dersine yönelik tutumlarının farklı değişkenlere göre incelenmesi
Gazi Üniversitesi Gazi Eğitim Fakültesi Dergisi
, cilt.35, sa.3, ss.557-573, 2015 (Hakemli Dergi)
Fen Bilgisi Öğrencilerinin Probleme Dayalı Öğrenme Yöntemine Yönelik Tutum Düzeyleri ve Görüşleri
KAFKAS EĞİTİM ARAŞTIRMALARI DERGİSİ
, cilt.2, sa.3, ss.25-36, 2015 (Hakemli Dergi)
Probleme Dayalı Öğrenme Yönteminin Fen Bilgisi Öğretmen Adaylarının Kimya Dersine Yönelik Tutumlarına Etkisi
Gazi Eğitim Fakültesi Dergisi
, cilt.34, sa.3, ss.451-467, 2014 (Hakemli Dergi)
Fen bilgisi öğretmen adaylarının fen öğretimine yönelik öz yeterlik inançlarının akademik başarı üzerine etkisi
Ahi Evran Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
, cilt.12, sa.3, ss.159-175, 2011 (Hakemli Dergi)
Fen Bilgisi Öğretmen Adaylarının Fen Öğretimine Yönelik Öz Yeterlik İnançlarının Akademik Başarı Üzerine Etkisi
Ahi Evran Üniversitesi Kırşehir Eğitim Fakültesi Dergisi
, cilt.12, sa.3, ss.159-175, 2011 (Hakemli Dergi)
Portfolyonun Öğrencilerin Sınav Kaygıları Üzerine Etkisi
Gazi Eğitim Fakültesi Dergisi
, cilt.31, sa.1, ss.231-246, 2011 (Hakemli Dergi)
Effect of Problem Solving Method on Science Process Skills and Academic Achievement
Journal of Turkish Science Education
, cilt.7, sa.4, ss.13-25, 2010 (Hakemli Dergi)
Fen Bilgisi Labratuar UygulamaIarı Dersinde Kavram Haritası ve V Diyagramının Akademik Başarı ve Kalıcılığa Etkisi
Çukurova Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi
, cilt.19, sa.2, ss.378-394, 2010 (Hakemli Dergi)
Hakemli Kongre / Sempozyum Bildiri Kitaplarında Yer Alan Yayınlar
Kitap & Kitap Bölümleri
Fen Bilimleri Öğretmen Adaylarının KPSS Fen Bilimleri Öğretmenliği ÖABT Sorularını Cevaplama Durumlarının ve Sınava Yönelik Görüşlerinin İncelenmesi
İlköğretim Çalışmaları: Bütünsel Açıdan Çocuk, Sinan OLKUN Mehmet Engin DENİZ Mehmet TORAN Mehmet Hayri SARI Halil KAMIŞLI, Editör, Pegem Akademi, Ankara, ss.499-515, 2019
Fen Öğretiminde Proje Tabanlı Öğrenme
Teoriden Pratiğe Fen Bilimleri Öğretimi, H.Gamze Hastürk, Editör, Pegem Akademi, Ankara, ss.187-219, 2017
4. Bölüm: Çevre Kirliliği ve Nedenleri
Fen Eğitiminde Çevre, MUSTAFA AYDOĞDU, Editör, Pozitif Matbaacılık, Ankara, ss.41-56, 2009
Fizik Deneyleri
Fen Öğretimi Laboratuvar Uygulamaları I II, MUSTAFA AYDOĞDU, Editör, Pozitif Matbaacılık, Ankara, ss.5-60, 2009
2. Bölüm: Canlılar ve Çevre
Fen Eğitiminde Çevre, MUSTAFA AYDOĞDU, Editör, Pozitif Matbaacılık, Ankara, ss.11-30, 2009