Diğer Dergilerde Yayınlanan Makaleler
Examination of the Effectiveness Biodiversity Argumentation Activities’ During the Distance Education Process
Ahi Evran Üniversitesi Kırşehir Eğitim Fakültesi Dergisi
, cilt.24, sa.1, ss.511-546, 2023 (Hakemli Dergi)
Uzaktan eğitim sürecinde biyoçeşitlik argümantasyon etkinliklerinin etkililiğinin incelenmesi
Ahi Evran Üniversitesi Kırşehir Eğitim Fakültesi Dergisi
, cilt.24, sa.1, ss.511-546, 2023 (Hakemli Dergi)
Öğrencilerin Kimya Laboratuvarı Endişelerine Yönelik Görüşleri
Anadolu Öğretmen Dergisi
, cilt.6, sa.1, ss.100-120, 2022 (Hakemli Dergi)
Student Views on Attitudes towards Chemistry Laboratory Skills
Online Science Education Journal
, cilt.6, sa.2, ss.100-113, 2021 (Hakemli Dergi)
Fen Bilgisi Eğitimi Öğrencilerinin Liselere Geçiş Sınavında Sorulan Biyoloji Sorularına Yönelik Başarılarının İncelenmesi.
Ondokuz Mayıs Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
, cilt.40, sa.1, ss.142-163, 2021 (Hakemli Dergi)
7. sınıf “maddenin yapısı ve özellikleri” ünitesi kazanımlarına ilişkin öğretmen düşüncelerinin çeşitli değişkenler açısından incelenmesi
Abant İzzet Baysal Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
, cilt.20, sa.3, ss.1373-1390, 2020 (Hakemli Dergi)
Prospective Science Teachers’ Views on Career Planning and their Self-efficacy Levels for Career Decision-Making
INTERNATIONAL ONLINE JOURNAL OF EDUCATION AND TEACHING
, cilt.7, sa.3, ss.960-975, 2020 (Hakemli Dergi)
Investigating the Change in Career Decision Making Self-Efficacy Levels of University Students
INTERNATIONAL JOURNAL OF CURRICULUM AND INSTRUCTION (IJCI)
, cilt.12, sa.1, ss.310-326, 2020 (Hakemli Dergi)
2018 Fen Bilgisi Öğretmenliği Lisans Programındaki Biyoloji Derslerinin Öğretmen Görüşlerine Göre Değerlendirilmesi
Ihlara Eğitim Araştırmaları Dergisi
, cilt.4, sa.1, ss.133-143, 2019 (Hakemli Dergi)
Fen Bilimleri Öğretmen Adaylarının Kpss Hazırlık Sürecinde Ek Ders Desteği Alma Durumlarının İncelenmesi
Online Fen Eğitimi Dergisi
, cilt.3, sa.1, ss.14-24, 2018 (Hakemli Dergi)
The Effect of Made-Up Instruction Based on Open and Closed-Ended Experimental Techniques on The Achievements and Attitudes of Science Education Students
Journal of Turkish Studies-Educational Sciences
, cilt.13, sa.19, ss.1989-2000, 2018 (Hakemli Dergi)
Fen Bilimleri Öğretmen Adaylarının Atanamama Kaygılarının İncelenmesi Üzerine Bir Araştırma
Eğitim ve Toplum Araştırmaları Dergisi
, cilt.5, sa.1, ss.105-123, 2018 (Hakemli Dergi)
Examination of Expection and Anxiety States in the ScienceLaboratory in Science Education
World Journal of Educational Research
, cilt.4, sa.4, ss.537-550, 2017 (Hakemli Dergi)
Probleme Dayalı Öğrenme Yöntemine Yönelik TutumÖlçeğinin Geliştirilmesi
Ahi Evran Üniversitesi Kırşehir Eğitim Fakültesi Dergisi
, cilt.18, sa.2, ss.75-95, 2017 (Hakemli Dergi)
An Investigation into Prospective Science Teacher Attitudes towards Laboratory Course and Self EfficacyBeliefs in Laboratory Use
INTERNATIONAL JOURNAL OF ENVIRONMENTAL AND SCIENCE EDUCATION
, cilt.11, sa.10, ss.3319-3331, 2016 (Hakemli Dergi)
Genel Fizik Laboratuarı II Dersinde Kullanılan Proje Tabanlı Öğretim Yönteminin Öz Yeterlik Tutum ve Başarıya Etkisi
K. Ü. Kastamonu Eğitim Dergisi
, cilt.24, sa.2, ss.511-534, 2016 (Hakemli Dergi)
Genel Fizik Laboratuvarı II Dersinde Kullanılan ProjeTabanlı Öğretim Yönteminin Öz Yeterlik Tutum ve Başarıya Etkisi
Kastamonu Eğitim Fakültesi Dergisi
, cilt.24, sa.2, ss.511-534, 2016 (Hakemli Dergi)
Fen bilgisi öğretmen adaylarının kimya dersine yönelik tutumlarının farklı değişkenlere göre incelenmesi
Gazi Üniversitesi Gazi Eğitim Fakültesi Dergisi
, cilt.35, sa.3, ss.557-573, 2015 (Hakemli Dergi)
Fen Bilgisi Öğretmen Adaylarının Kimya Dersine YönelikTutumlarının Farklı Değişkenlere Göre İncelenmesi
Gazi Eğitim Fakültesi Dergisi
, cilt.35, sa.3, ss.557-573, 2015 (Hakemli Dergi)
Fen Bilgisi Öğrencilerinin Probleme Dayalı Öğrenme Yöntemine Yönelik Tutum Düzeyleri ve Görüşleri
KAFKAS EĞİTİM ARAŞTIRMALARI DERGİSİ
, cilt.2, sa.3, ss.25-36, 2015 (Hakemli Dergi)
Probleme Dayalı Öğrenme Yönteminin Fen Bilgisi Öğretmen Adaylarının Kimya Dersine Yönelik Tutumlarına Etkisi
Gazi Eğitim Fakültesi Dergisi
, cilt.34, sa.3, ss.451-467, 2014 (Hakemli Dergi)
Fen bilgisi öğretmen adaylarının fen öğretimine yönelik öz yeterlik inançlarının akademik başarı üzerine etkisi
Ahi Evran Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
, cilt.12, sa.3, ss.159-175, 2011 (Hakemli Dergi)
Fen Bilgisi Öğretmen Adaylarının Fen Öğretimine Yönelik Öz Yeterlik İnançlarının Akademik Başarı Üzerine Etkisi
Ahi Evran Üniversitesi Kırşehir Eğitim Fakültesi Dergisi
, cilt.12, sa.3, ss.159-175, 2011 (Hakemli Dergi)
Portfolyonun Öğrencilerin Sınav Kaygıları Üzerine Etkisi
Gazi Eğitim Fakültesi Dergisi
, cilt.31, sa.1, ss.231-246, 2011 (Hakemli Dergi)
Effect of Problem Solving Method on Science Process Skills and Academic Achievement
Journal of Turkish Science Education
, cilt.7, sa.4, ss.13-25, 2010 (Hakemli Dergi)
Fen Bilgisi Labratuar UygulamaIarı Dersinde Kavram Haritası ve V Diyagramının Akademik Başarı ve Kalıcılığa Etkisi
Çukurova Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi
, cilt.19, sa.2, ss.378-394, 2010 (Hakemli Dergi)
Hakemli Kongre / Sempozyum Bildiri Kitaplarında Yer Alan Yayınlar
Öğretmen Adaylarının Girişimcilik Özelliklerinin İncelenmesi ve Girişimci Öğretmen Tanımlamaları
3rd INTERNATIONAL CONFERENCE ON SCIENCE, MATHEMATICS, ENTREPRENEURSHIP AND TECHNOLOGY EDUCATION, Türkiye, 30 Eylül 2021, ss.217-218
Ortaokul Öğrencilerinin Uzaktan Eğitime İlişkin Algıları
ERPA2021 International Congresses on Education, Sakarya, Türkiye, 3 - 05 Haziran 2021, ss.95
Fen Bilimleri Öğretmen Adaylarının Öğretmenlik Uygulaması – II Dersine Yönelik Görüşleri
Uluslararası Öğrenme, Öğretim ve Eğitim Araştırmaları (ILTER), Amasya, Türkiye, 6 - 08 Eylül 2018, ss.606-612
Öğretmen Adaylarının Model ve Model Oluşturma İle İlgili Görüşlerinin Belirlenmesi
Uluslararası Öğrenme, Öğretim ve Eğitim Araştırmaları (ILTER), Amasya, Türkiye, 6 - 08 Eylül 2018, ss.613-617
Fen Bilgisi Eğitimi Öğrencilerinin Öz Düzenleyici Öğrenme Becerilerinin Çeşitli Değişkenler Açısından İncelenmesi
2.Uluslararası Sosyal Bilimler ve Eğitim Araştırmaları Sempozyumu (ISCER), Konya, Türkiye, 22 - 24 Ekim 2018, ss.693-702
Fen Bilgisi Öğretmen Adaylarının Üstbilişsel Okuma Stratejileri ile Akademik BaşarılarıArasındaki İlişkinin İncelenmesi
2.Uluslararası Sosyal Bilimler ve Eğitim Araştırmaları Sempozyumu (ISCER), Konya, Türkiye, 22 - 24 Ekim 2018, ss.675-680
Fen Bilgisi Öğretmen Adaylarının Laboratuvar Becerilerine Yönelik Tutumlarının Cinsiyet ve Mezun Olunan Lise Türü Değişkenlerine Göre İncelenmesi
II. Uluslararası Multidisipliner Çalışmaları Kongresi, Adana, Türkiye, 4 - 05 Mayıs 2018, ss.47
Fen Bilimleri Dersi Öğretim Programına İlişkin Öğretmen Görüşleri
12. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi, Türkiye, 28 - 30 Eylül 2016
Fen bilgisi öğretmen adaylarının öğretmenlik mesleğine yönelik tutumlarının incelenmesi Gazi Üniversitesi örneği
2. Uluslararası Avrasya Eğitim Araştırmaları Kongresi, 8 - 10 Haziran 2015
Elektrik akımı konusunun öğretiminde kullanılan proje tabanlı öğretim yönteminin fizik laboratuarına yönelik tutuma etkisi
11. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi, Türkiye, 11 - 14 Eylül 2014
Fen bilgisi öğretmen adaylarının kimya dersine yönelik tutumlarının farklı değişkenlere göre incelenmesi
11. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi, Türkiye, 11 - 14 Eylül 2014
The Impact of Hands on Activities in 6th Grade Electricity in Our Lives Unit on Students Attitudes
XIV IOSTE International Symposium on Socio-Cultural and Human Values in Science and Technology Education, Bled, Slovenya, 13 - 18 Haziran 2010
Examining elementary second grade students level of knowledge about air pollution
12th Annual International Conference on Education, Athens, Yunanistan, 24 - 27 Mayıs 2010, ss.311-322
The effectiveness of the computer assisted teaching method on students achievement in science education
12th Annual International Conference on Education, Athens, Yunanistan, 24 - 27 Mayıs 2010, ss.129-136
The Effect of Portfolio Assessment on Students’ Science Achievement and Attitudes Toward Science
Conference of Asian Science Education – CASE 2008, 20 - 23 Şubat 2008
Fen bilgisi ve İlköğretim Matematik Öğretmen Adaylarının Fen ve Teknoloji Dersine Yönelik Tutumlarının Vücudumuzda Sistemler Ünitesindeki Başarılarına Etkisi
1. Ulusal İlköğretim Kongresi Hacettepe Üniversitesi, Ankara, Türkiye, 15 - 17 Kasım 2007
Fen bilgisi öğretmen adaylarının hava kirliliği konusundaki bilgi düzeyleri
1. İlköğretim Kongresi: İlköğretimde Eğitim ve Öğretim, Türkiye, 15 - 17 Kasım 2007
Fen bilgisi ve sosyal bilgiler öğretmen adaylarının fen ve laboratuara yönelik tutumları
1. İlköğretim Kongresi: İlköğretimde Eğitim ve Öğretim, Türkiye, 15 - 17 Kasım 2007
İlköğretim fen ve matematik öğretmen adaylarının fen teknoloji dersi tutumlarının başarılarına etkisi
1. İlköğretim Kongresi: İlköğretimde Eğitim ve Öğretim, Türkiye, 15 - 17 Kasım 2007
Kitap & Kitap Bölümleri
Examining The Entrepreneurial Characteristics of Prospective Teachers and Definitions Of Entrepreneurial Teachers
Research Trends in Educational Sciences, BENLİ ÖZDEMİR ESRA, İNCE AKA ELVAN, Editör, Akademisyen Yayınevi, Ankara, ss.93-114, 2024
PRE-SERVICE SCIENCE TEACHERS’ OPINIONS ON DIGITAL STORYTELLING IN ENVIRONMENTAL SCIENCE COURSE
Research Trends in Educational Sciences, BENLİ ÖZDEMİR ESRA, İNCE AKA ELVAN, Editör, Akademisyen Yayınevi, Ankara, ss.271-287, 2024
Ekolojik Kavramlar ve Ekosistem Ekolojisi
Çevre Eğitimi, H.Gamze Hastürk, Editör, Anı Yayıncılık, Ankara, ss.51-85, 2019
Fen Bilimleri Öğretmen Adaylarının KPSS Fen Bilimleri Öğretmenliği ÖABT Sorularını Cevaplama Durumlarının ve Sınava Yönelik Görüşlerinin İncelenmesi
İlköğretim Çalışmaları: Bütünsel Açıdan Çocuk, Sinan OLKUN Mehmet Engin DENİZ Mehmet TORAN Mehmet Hayri SARI Halil KAMIŞLI, Editör, Pegem Akademi, Ankara, ss.499-515, 2019
Biyoloji Laboratuvarı:Fotosentez ve Solunum
Teorik Bilgiler Işığında Fen Bilimleri Laboratuvar Uygulamaları, H.Gamze HASTÜRK, Editör, Pegem Akademi, Ankara, ss.341-365, 2018
Fen Öğretiminde Proje Tabanlı Öğrenme
Teoriden Pratiğe Fen Bilimleri Öğretimi, H.Gamze Hastürk, Editör, Pegem Akademi, Ankara, ss.187-219, 2017
Çevreye Zarar Veren Maddelerin Ortadan Kaldırılmasında Mikroorganizmaların Kullanılması
Biyolojide Özel Konular, Mustafa Aydoğdu, Editör, Beyaz Kalem, Ankara, ss.95-110, 2009
Çevre Kirliliği ve Nedenleri
Fen Eğitiminde Çevre, Mustafa Aydoğdu, Editör, Pozitif Matbaacılık, Ankara, ss.41-56, 2009
Fizik Deneyleri
Fen Öğretimi Laboratuvar Uygulamaları I II, MUSTAFA AYDOĞDU, Editör, Pozitif Matbaacılık, Ankara, ss.5-60, 2009
Canlılar ve Çevre
Fen Eğitiminde Çevre, Mustafa Aydoğdu, Editör, Pozitif Matbaacılık, Ankara, ss.11-30, 2009
2. Bölüm: Canlılar ve Çevre
Fen Eğitiminde Çevre, MUSTAFA AYDOĞDU, Editör, Pozitif Matbaacılık, Ankara, ss.11-30, 2009
4. Bölüm: Çevre Kirliliği ve Nedenleri
Fen Eğitiminde Çevre, MUSTAFA AYDOĞDU, Editör, Pozitif Matbaacılık, Ankara, ss.41-56, 2009