Desteklenen Projeler
-
2023 - 2024 Okul Öncesi Disleksi Tarama Aracının (DİSTA-R) Geliştirilmesi
Yükseköğretim Kurumları Destekli Proje
ÖZMEN E. R. (Yürütücü), TUFAN S., AÇIKGÖZ G., DOĞANAY BİLGİ A., SAYIN A.
-
2023 - 2024 Uzaktan Koçlukla Yürütülecek İlişki Temelli Ebeveyn Çocuk Etkileşim Müdahale Programinin Görme Ve Ek Yetersizliği Olan Çocuklar Ve Annelerinin Etkileşimsel Davranişlari Üzerindeki Etkilerinin İncelenmesi
-
2022 - 2024 Okuma Güçlüğünün Önlenmesi: Müdahaleye Tepki Modeli - II. Kademe Uygulaması
-
2023 - 2023 Çok Bileşenli Etkileşimli Paylaşımlı Kitap Okuma Programının Öğrenme Güçlüğü Riski Olan Okul Öncesi Dönem Çocukların Dil ve Erken okuryazarlık Becerileri Üzerindeki Etkililiği
-
2020 - 2023 6-14 Yaş Öğrenme Güçlüğü Riski Yaşayan Öğrencileri Belirlemek İçin Dijital Ölçek Hazırlama ve Bireyselleştirilmiş Eğitim Programı Hazırlama-Uygulama Yazılımı Geliştirilmesi
-
2018 - 2021 Otizm Spektrum Bozukluğu Olan Çocuklar için Destek Eğitim Programı
-
2018 - 2021 Zihin yetersizliği olan bireyler için destek eğitim programı
-
2018 - 2020 Özel Eğitim ve Rehberlik Hizmetleri Projesi
-
2017 - 2020 Özel Eğitim ve Rehberlik Hizmetleri Projesi
-
2017 - 2017 Özel Eğitim ve Rehberlik Hizmetleri Projesi
-
2015 - 2016 Rehabilitasyon Merkezlerinin Disleksili Bireylere Katkısı Velilerin Beklentileri ve Bu Kuruluşların Verimlilik Analizi
-
2014 - 2015 Dislektik Bireylerin Profil Çıkarımı Eğitim İhtiyaçları ve Bu Bireylere Hizmet Veren Birimlerin Eğitim İhtiyaç Analizi
CB Strateji ve Bütçe Başkanlığı (Kalkınma Bakanlığı) Projesi
Doğanay Bilgi A., Özmen E. R. (Yürütücü)
-
2011 - 2015 ZİHİNSEL YETERSİZLİKTEN ETKİLENMİŞ ÖĞRENCİLERİN ÖYKÜ YAZMA BECERİLERİNDE “SEÇ+DÜZENLE+YAZ VE OKU-DÜZELT+PAYLAŞ-DÜZELT” STRATEJİSİNİN ETKİLİLİĞİ