Yayınlar & Eserler

SCI, SSCI ve AHCI İndekslerine Giren Dergilerde Yayınlanan Makaleler

Diğer Dergilerde Yayınlanan Makaleler

Hakemli Kongre / Sempozyum Bildiri Kitaplarında Yer Alan Yayınlar

Öğrenme Güçlüğü Olan Bir Öğrenciyle Etkileşimli Kitap Okumanın Uygulanması: Bir Vaka Çalışması

8. ULUSLARARASI BAŞÖĞRETMEN EĞİTİM VE YENİLİKÇİ BİLİMLER KONGRESİ, Ankara, Türkiye, 24 - 26 Kasım 2023, ss.101-102

Okul Öncesinde Dönemde Öğrenme Güçlüğü Risk Grubunda Olan ÇocuklarıBelirlemek için Göstergeler

17. Uluslararası Sınıf Öğretmenliği Sempozyumu, Ankara, Türkiye, 11 - 14 Nisan 2018

Türkiye’de Kaynaştırma Uygulamaları: Sorunlar ve Çözüm Önerileri.

Ulusal Kaynaştırma Uygulamaları Eylem Planı (UKEP) Çalıştayı, Türkiye, 6 - 10 Kasım 2017

Öğrenme Güçlüğü Olan Öğrencilerde Bilişsel Strateji Uygulamaları

Lefke Avrupa üniversitesi ÖÇEM Etkinliği, Kıbrıs (Kktc), 03 Kasım 2017

Öğrenme Güçlüğü Olan Öğrencilerde Akademik Becerilerin Öğretimi: Bilişsel Strateji Uygulamaları

Ankara Üniversitesi Özel Eğitim Araştırıma ve Uygulama Merkezi Ekim Ayı Etkinliği, Türkiye, 26 Ekim 2017

The Efficancy of Mothers’ Auditory-Verbal Therapy Practices on Word Production and Vocabulary Development of Children with Hearing Impariment

11th Asia Pacific Symposium on Cochlear Implants and Related Sciences, FAMAGUSTA, Kıbrıs (Kktc), 19 - 22 Eylül 2017

Öğrenme Güçlüğü Olan Öğrencilere Uygulanan Matematik Müdahalelerinin İncelenmesi

IX. Uluslararası Eğitim Araştırmaları Kongresi, Ordu, Türkiye, 11 - 14 Mayıs 2017

Determining The Effectiveness Of Reciprocal Imitation Training On Imitation Skills Of Children With Autism Spectrum Disorders

IRI Conference on Education and Society: Culture, Society, Business, Budapest, Hungary., Macaristan, 27 - 28 Kasım 2016

Effectiveness of Pick Organize Write and Read Edit Share Revise Strategy on Story Writing of Children with Intellectual Disability and Their Peers Underperforming in Writing

World Congress on Special Needs Education(WCSNE-2016) Temple University, Philadelphia, USA, Amerika Birleşik Devletleri, 16 - 19 Ağustos 2016

Öğrenme güçlüğü olan öğrenciler Sınıf ortamında yapılacaklar

Mersin Disleksi Öğrenme Güçlüğü Derneği, Türkiye, 02 Haziran 2016

Anla Ve Çöz Stratejisi nin Hafif Düzeyde Zihinsel Yetersizliği Olan Öğrencilerin Matematik Problemi Çözme Becerisindeki Etkisinin Belirlenmesi

Effective Leadership And Management in Inclusive Schools: Teacher Training And Vocational Education, Arts And Sports (ELMİS) Konya., 12 - 15 Mayıs 2016

Otizm Spektrum Bozukluğu Olan Çocuklarda Karşılıklı Taklit Eğitimi

Effective Leadership And Management in Inclusive Schools: Teacher Training And Vocational Education, Arts And Sports (ELMİS) Konya., 12 - 15 Mayıs 2016

Öğrenme Problemleri Önlenmesi ve Düzeltilmesi

disleksi öğrenme güçlüğünde güncel yaklaşımlar ve gelecek hedeflerin belirlenmesi çalıştayı, Antalya, Türkiye, 26 - 27 Kasım 2015

Öğrenme Problemleri Önlenmesi ve DüzeltilmesiBir Model Önerisi

etimesgut rehberlik araştırma merkezi, Ankara, Türkiye, 19 Kasım 2015

Doğrudan Öğretim Modeli nin öğretim teknolojileri ile birlikte kullanımı zihinsel engelli çocuklar için neler vaat ediyor

8. Uluslararası Bilgisayar ve Öğretim Teknolojileri Sempozyumu (8th International Computer & Instructional Technologies Symposium), Edirne, Türkiye, 18 - 20 Eylül 2014

Okuma Güçlüğünün Düzeltilmesi Bir Deneysel Analiz Örneği

7. Uluslararası Türkçenin Eğitimi Öğretimi Kurultayı, Muğla, Türkiye, 19 - 21 Haziran 2014

Modified Multi Component Cognitive Strategy Instruction: A Reading Comprehension Strategy

The Second International Congress of Educational Research, Antalya, Türkiye, 29 Nisan - 02 Mayıs 2010

Kitap & Kitap Bölümleri

Harf Bilgisi ve Harf-Ses İlişkilendirmesi

Okuma Güçlüklerine Erken Müdahale, Arzu Doğanay Bilgi,Emine Rüya Özmen, Editör, Nobel Yayınevi, Ankara, ss.273-283, 2023 Sürdürülebilir Kalkınma

Okul Öncesinde Müdahaleye Tepki Modeli Uygulamaları

Okuma Güçlüklerine Erken Müdahale, E. Rüya Özmen,Arzu Doğanay Bilgi, Editör, Nobel Yayın Dağıtım, Ankara, ss.81-100, 2023

HAYAT BİLGİSİ VE SOSYAL BİLGİLER ÖĞRETİMİ

İlköğretimde Kaynaştırma, Diken, İbrahim H., Editör, Pegem Akademi Yayıncılık, Ankara, ss.480-515, 2020

Öğrenme Güçlüğünün Tanılanması ve Karşılaşılan Sorunlar

ÖĞRENME GÜÇLÜĞÜ VEÖZEL YETENEK, Prof. Dr. Ayşegül Ataman, Prof. Dr. Emine Rüya Özmen, Editör, Vize Akademik, Ankara, ss.21-35, 2020

Öğrenme Güçlüğü Olan Öğrencilerin Tanılanması.

Öğrenme Güçlüğü ve Özel Yetenek, Ayşegül Ataman,E. Rüya Özmen, Editör, Vize Yayınevi, Ankara, ss.27-53, 2020

Öğretim ilkeleri ve öğretimsel uyarlamalar

Temel eğitim öğretmenleri için kaynaştırma uygulamaları ve özel eğitim, Ayşegül Ataman, Editör, vize, Ankara, ss.177-216, 2012 Sürdürülebilir Kalkınma

Sınıfta ölçümleme ve değerlendirme uygulamaları

Zihinsel engellilerde öğretmenlik uygulaması (Öğrencilikten öğretmenliğe geçiş süreci), E. Rüya Özmen, Editör, Pegem A Yayıncılık, Ankara, ss.83-136, 2012

Öğretim stratejileri.

Zihinsel engellilerde öğretmenlik uygulaması (Öğrencilikten öğretmenliğe geçiş süreci)., E. Rüya Özmen, Editör, Pegem A Yayıncılık, Ankara, ss.227-268, 2012

Fen Bilgisi Öğretimi

İlköğretimde Kaynaştırma, Doç. Dr. İbrahim H. Diken, Editör, Pegem A Yayıncılık, Ankara, ss.520-556, 2010

Hayat bilgisi ve sosyal bilgiler öğretimi

İlköğretimde Kaynaştırma, İbrahim H. Diken, Editör, Pegem Akademi, Ankara, ss.479-518, 2010

Fen bilgisi öğretimi

İlköğretimde Kaynaştırma, İbrahim H. Diken, Editör, Pegem Akademi, ss.520-556, 2010

Metrikler

Yayın

160

Atıf (WoS)

45

H-İndeks (WoS)

3

Atıf (Scopus)

42

H-İndeks (Scopus)

3

Atıf (Scholar)

8

H-İndeks (Scholar)

1

Atıf (TrDizin)

10

H-İndeks (TrDizin)

1

Proje

13

Tez Danışmanlığı

17

Açık Erişim

14
BM Sürdürülebilir Kalkınma Amaçları