Yayınlar & Eserler

Makaleler 39
Tümü (39)
SCI-E, SSCI, AHCI (13)
SCI-E, SSCI, AHCI, ESCI (19)
ESCI (6)
Scopus (19)
TRDizin (19)
Diğer Yayınlar (8)
Hakemli Bilimsel Toplantılarda Yayımlanmış Bildiriler 58

2. Öğrenme Güçlüğü Olan Bir Öğrenciyle Etkileşimli Kitap Okumanın Uygulanması: Bir Vaka Çalışması

8. ULUSLARARASI BAŞÖĞRETMEN EĞİTİM VE YENİLİKÇİ BİLİMLER KONGRESİ, Ankara, Türkiye, 24 - 26 Kasım 2023, ss.101-102, (Özet Bildiri)

6. Öğrenme Güçlüğü Olan ve Olmayan Ortaokul Öğrencilerinin Kullandıkları Okuduğunu AnlamaStratejilerinin Karşılaştırılması

VII. INTERNATIONAL EURASIANEDUCATIONAL RESEARCH CONGRESS, Eskişehir, Türkiye, 10 - 13 Eylül 2020, ss.1122-1124, (Özet Bildiri)

11. Okul Öncesinde Dönemde Öğrenme Güçlüğü Risk Grubunda Olan ÇocuklarıBelirlemek için Göstergeler

17. Uluslararası Sınıf Öğretmenliği Sempozyumu, Ankara, Türkiye, 11 - 14 Nisan 2018, (Özet Bildiri)

13. Türkiye’de Kaynaştırma Uygulamaları: Sorunlar ve Çözüm Önerileri.

Ulusal Kaynaştırma Uygulamaları Eylem Planı (UKEP) Çalıştayı, Türkiye, 6 - 10 Kasım 2017

16. Öğrenme Güçlüğü Olan Öğrencilerde Bilişsel Strateji Uygulamaları

Lefke Avrupa üniversitesi ÖÇEM Etkinliği, Kıbrıs (Kktc), 03 Kasım 2017

17. Öğrenme Güçlüğü Olan Öğrencilerde Akademik Becerilerin Öğretimi: Bilişsel Strateji Uygulamaları

Ankara Üniversitesi Özel Eğitim Araştırıma ve Uygulama Merkezi Ekim Ayı Etkinliği, Türkiye, 26 Ekim 2017

18. Paylaşımlı Kitap Okumanın Okul Öncesi Dönem Çocuklarının Erken Okuryazarlık Becerileri Üzerindeki Etkisi

Uluslararası Okul Öncesi Eğitim Kongresi, Ankara, Türkiye, 18 - 21 Ekim 2017, (Özet Bildiri) Sürdürülebilir Kalkınma

21. The Efficancy of Mothers’ Auditory-Verbal Therapy Practices on Word Production and Vocabulary Development of Children with Hearing Impariment

11th Asia Pacific Symposium on Cochlear Implants and Related Sciences, FAMAGUSTA, Kıbrıs (Kktc), 19 - 22 Eylül 2017, (Özet Bildiri)

25. KARŞILIKLI TAKLİT EĞİTİMİ’xxNİN TAKLİT EDİLDİĞİNİN FARKINA VARMA DAVRANIŞLARI ÜZERİNDEKİ ETKİLİLİĞİ

9. Uluslararası Eğitim Araştırmaları Kongresi, Ordu, Türkiye, 11 - 14 Mayıs 2017, (Özet Bildiri)

26. Öğrenme Güçlüğü Olan Öğrencilere Uygulanan Matematik Müdahalelerinin İncelenmesi

IX. Uluslararası Eğitim Araştırmaları Kongresi, Ordu, Türkiye, 11 - 14 Mayıs 2017, (Özet Bildiri)

27. The Effectiveness of Auditory-Verbal Therapy training in Mothers’ Applications of Auditory-Verbal Therapy Techniques

3rd International Conference on Social Sciences EducationResearch, ROMA, 27 - 29 Nisan 2017, (Özet Bildiri)

28. Determining The Effectiveness Of Reciprocal Imitation Training On Imitation Skills Of Children With Autism Spectrum Disorders

IRI Conference on Education and Society: Culture, Society, Business, Budapest, Hungary., Macaristan, 27 - 28 Kasım 2016, (Özet Bildiri)

29. Paylaşımlı Kitap Okuma Sırasında Kullanılan Stratejilerin Belirlenmesi Paylaşımlı Kitap Okuma Dereceleme Ölçeği

Ulusal Özel Eğitim Kongresi, Anadolu Üniversitesi, Eskişehir, Türkiye, 5 - 08 Ekim 2016, (Özet Bildiri)

30. Effectiveness of Pick Organize Write and Read Edit Share Revise Strategy on Story Writing of Children with Intellectual Disability and Their Peers Underperforming in Writing

World Congress on Special Needs Education(WCSNE-2016) Temple University, Philadelphia, USA, Amerika Birleşik Devletleri, 16 - 19 Ağustos 2016, (Özet Bildiri)

31. Öğrenme güçlüğü olan öğrenciler Sınıf ortamında yapılacaklar

Mersin Disleksi Öğrenme Güçlüğü Derneği, Türkiye, 02 Haziran 2016, (Tam Metin Bildiri)

34. Anla Ve Çöz Stratejisi nin Hafif Düzeyde Zihinsel Yetersizliği Olan Öğrencilerin Matematik Problemi Çözme Becerisindeki Etkisinin Belirlenmesi

Effective Leadership And Management in Inclusive Schools: Teacher Training And Vocational Education, Arts And Sports (ELMİS) Konya., 12 - 15 Mayıs 2016, (Özet Bildiri)

35. Otizm Spektrum Bozukluğu Olan Çocuklarda Karşılıklı Taklit Eğitimi

Effective Leadership And Management in Inclusive Schools: Teacher Training And Vocational Education, Arts And Sports (ELMİS) Konya., 12 - 15 Mayıs 2016, (Özet Bildiri)

37. Seç Düzenle Yaz ve Oku Düzelt Paylaş Düzelt Yazılı İfade Öğretim Stratejisinin Öğrenci Görüşleri Açısından İncelenmesi

5. Uluslararası Kıbrıs Eğitim Araştırmaları Kongresi Kyneria Kuzey Kıbrıs, 31 Mart - 02 Nisan 2016, (Özet Bildiri)

38. Öğrenme Problemleri Önlenmesi ve Düzeltilmesi

disleksi öğrenme güçlüğünde güncel yaklaşımlar ve gelecek hedeflerin belirlenmesi çalıştayı, Antalya, Türkiye, 26 - 27 Kasım 2015, (Özet Bildiri)

39. Öğrenme Problemleri Önlenmesi ve DüzeltilmesiBir Model Önerisi

etimesgut rehberlik araştırma merkezi, Ankara, Türkiye, 19 Kasım 2015

40. Erken Çocukluk Döneminde Paylaşımlı Resimli Kitap Okuma Sırasında Kullanılan Stratejiler ve İşlevlerinin Tartışılması

Uluslararası katılımlı III. Çocuk gelişimi ve eğitimi kongresi, 11 - 13 Mayıs 2015, (Özet Bildiri) Sürdürülebilir Kalkınma

42. Doğrudan Öğretim Modeli nin öğretim teknolojileri ile birlikte kullanımı zihinsel engelli çocuklar için neler vaat ediyor

8. Uluslararası Bilgisayar ve Öğretim Teknolojileri Sempozyumu (8th International Computer & Instructional Technologies Symposium), Edirne, Türkiye, 18 - 20 Eylül 2014

44. Okuma Güçlüğünün Düzeltilmesi Bir Deneysel Analiz Örneği

7. Uluslararası Türkçenin Eğitimi Öğretimi Kurultayı, Muğla, Türkiye, 19 - 21 Haziran 2014

53. Modified Multi Component Cognitive Strategy Instruction: A Reading Comprehension Strategy

The Second International Congress of Educational Research, Antalya, Türkiye, 29 Nisan - 02 Mayıs 2010, (Özet Bildiri)

57. Tekrarlı Hikaye Kitabı Bakmanın Zihinsel Engelli Öğrencilerin İsim ve Eylem Bildiren Sözcükleri Kazanmalarında Etkililiği

5. Ulusal Dil ve Konuşma Bozuklukları Kongresi, Kuşadası, Aydın, Türkiye, 14 - 17 Nisan 2009, (Özet Bildiri)
Kitaplar 21

2. Harf Bilgisi ve Harf-Ses İlişkilendirmesi

Okuma Güçlüklerine Erken Müdahale, Arzu Doğanay Bilgi,Emine Rüya Özmen, Editör, Nobel Yayınevi, Ankara, ss.273-283, 2023 Sürdürülebilir Kalkınma

3. Okul Öncesinde Müdahaleye Tepki Modeli Uygulamaları

Okuma Güçlüklerine Erken Müdahale, E. Rüya Özmen,Arzu Doğanay Bilgi, Editör, Nobel Yayın Dağıtım, Ankara, ss.81-100, 2023

12. HAYAT BİLGİSİ VE SOSYAL BİLGİLER ÖĞRETİMİ

İlköğretimde Kaynaştırma, Diken, İbrahim H., Editör, Pegem Akademi Yayıncılık, Ankara, ss.480-515, 2020

13. Öğrenme Güçlüğünün Tanılanması ve Karşılaşılan Sorunlar

ÖĞRENME GÜÇLÜĞÜ VEÖZEL YETENEK, Prof. Dr. Ayşegül Ataman, Prof. Dr. Emine Rüya Özmen, Editör, Vize Akademik, Ankara, ss.21-35, 2020

14. Öğrenme Güçlüğü Olan Öğrencilerin Tanılanması.

Öğrenme Güçlüğü ve Özel Yetenek, Ayşegül Ataman,E. Rüya Özmen, Editör, Vize Yayınevi, Ankara, ss.27-53, 2020

15. Öğretim ilkeleri ve öğretimsel uyarlamalar

Temel eğitim öğretmenleri için kaynaştırma uygulamaları ve özel eğitim, Ayşegül Ataman, Editör, vize, Ankara, ss.177-216, 2012 Sürdürülebilir Kalkınma

16. Sınıfta ölçümleme ve değerlendirme uygulamaları

Zihinsel engellilerde öğretmenlik uygulaması (Öğrencilikten öğretmenliğe geçiş süreci), E. Rüya Özmen, Editör, Pegem A Yayıncılık, Ankara, ss.83-136, 2012

17. Öğretim stratejileri.

Zihinsel engellilerde öğretmenlik uygulaması (Öğrencilikten öğretmenliğe geçiş süreci)., E. Rüya Özmen, Editör, Pegem A Yayıncılık, Ankara, ss.227-268, 2012

18. Fen Bilgisi Öğretimi

İlköğretimde Kaynaştırma, Doç. Dr. İbrahim H. Diken, Editör, Pegem A Yayıncılık, Ankara, ss.520-556, 2010

19. Hayat bilgisi ve sosyal bilgiler öğretimi

İlköğretimde Kaynaştırma, İbrahim H. Diken, Editör, Pegem Akademi, Ankara, ss.479-518, 2010

20. Fen bilgisi öğretimi

İlköğretimde Kaynaştırma, İbrahim H. Diken, Editör, Pegem Akademi, ss.520-556, 2010
Metrikler

Yayın

163

Yayın (WoS)

19

Yayın (Scopus)

19

Atıf (WoS)

46

H-İndeks (WoS)

3

Atıf (Scopus)

46

H-İndeks (Scopus)

4

Atıf (Scholar)

9

H-İndeks (Scholar)

2

Atıf (TrDizin)

15

H-İndeks (TrDizin)

2

Atıf (Diğer Toplam)

50

Proje

14

Tez Danışmanlığı

17

Açık Erişim

15
BM Sürdürülebilir Kalkınma Amaçları