Akademik Unvanlar
-
2011 - Devam Ediyor Prof. Dr.
Gazi Üniversitesi, Gazi Eğitim Fakültesi, Özel Eğitim
Yönetimsel Görevler
-
2013 - 2021 Bölüm Başkanı
Gazi Üniversitesi, Gazi Eğitim Fakültesi, Özel Eğitim Bölümü
-
2009 - 2016 Anabilim/Bilim Dalı Başkanı
Gazi Üniversitesi, Gazi Eğitim Fakültesi, Özel Eğitim Bölümü
Yönetilen Tezler
-
Öğrenme güçlüğü riski olan öğrencilerin akıcı okuma ve okuduğunu anlama becerilerinde zenginleştirilmiş okuma becerileri müdahale paketinin etkililiği: Müdahaleye Tepki Modeli Düzey-II yaklaşımı uygulaması
ÖZMEN E. R. (Danışman)
-
Orta düzeyde zihinsel yetersizliği olan bir öğrenciye işlevsel okuma becerilerinin kazandırılmasında Edmark Okuma Programı İşlevsel Kelimeler Serisi Programının etkisi
ÖZMEN E. R. (Danışman)
-
Öğrenme güçlüğü olan öğrenciler ile düşük ve ortalama başarılı olan öğrencilerin matematik problemi çözerken kullandıkları bilişsel stratejiler ile üstbilişsel işlevler arasındaki ilişkilerin incelenmesi
ÖZMEN E. R. (Danışman)
-
Zihinsel yetersizlikten etkilenmiş öğrencilerin ve okuma düzeyi düşük olan öğrencilerin akıcı okuma ve okuduğunu anlama becerilerinde akran destekli ve hedef yönlendirimli birleştirilmiş okuma stratejisinin etkililiği
ÖZMEN E. R. (Danışman)
-
Öğrenme güçlüğü risk grubunda olan anasınıfı çocuklarının özelliklerinin aile ve öğretmen görüşlerine göre belirlenmesi
ÖZMEN E. R. (Danışman)
G.AÇIKGÖZ(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2019 -
Zihinsel yetersizliği olan öğrencilerin bilgi veren metinleri anlamalarında metin yapısına dayalı strateji ile çok ögeli bilişsel strateji'nin etkililiklerinin karşılaştırılması
ÖZMEN E. R. (Danışman)
M.COŞGUN(Öğrenci), Doktora, 2019 -
Az gören ve gören öğrencilerin okuma performanslarının karşılaştırılması
ÖZMEN E. R. (Danışman)
-
Anasınıfına devam eden hafif düzeyde zihinsel yetersizlikten etkilenmiş çocukların ve aynı sınıfa devam eden yazı farkındalığı düşük olan çocukların yazı farkındalığı becerileri üzerinde paylaşımlı kitap okumanın etkililiği
ÖZMEN E. R. (Danışman)
-
Öğrenme güçlüğü olan ve olmayan ortaokul öğrencilerinde okuduğunu anlamayı etkileyen faktörlerin karşılaştırılması: Aracı model testi
ÖZMEN E. R. (Danışman)
-
BİT-KOÇ öğretmen eğitim programı'nın öğretmenlerin söz öncesi dönem Milieu Öğretim Yöntemi'ni uygulamalarında ve down sendromlu çocukların amaçlı iletişim davranışlarını arttırmada etkisinin belirlenmesi
ÖZMEN E. R. (Danışman)
-
Karşılıklı taklit eğitiminin otizm spektrum bozukluğu olan çocukların taklit becerileri üzerinde etkililiğinin belirlenmesi
ÖZMEN E. R. (Danışman)
G.TÖRET(Öğrenci), Doktora, 2016 -
Annelerin İşitsel-Sözel Terapi tekniklerini uygulamalarında İşitsel-Sözel Terapi eğitiminin etkililiği
ÖZMEN E. R. (Danışman)
-
Zihinsel yetersizlikten etkilenmiş öğrencilerin ve yazmada düşük performans gösteren akranlarının öykü yazma becerilerinde "seç + düzenle + yaz ve oku - düzelt + paylaş - düzelt" stratejisinin etkililiği
ÖZMEN E. R. (Danışman)
-
Paylaşımlı kitap okuma sırasında normal gelişim gösteren, otizm spektrum bozukluğu ve zihinsel yetersizliği olan çocukların annelerinin kullandıkları etkileşim ve dili destekleme stratejilerinin betimlenmesi
ÖZMEN E. R. (Danışman)
A.ÇELİK(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2016 -
Anla ve çöz! stratejisi'nin hafif düzeyde zihinsel yetersizliği olan öğrencilerin matematik problemi çözme becerisindeki etkisinin belirlenmesi
ÖZMEN E. R. (Danışman)
-
Özel eğitim sınıfları ile birlikte eğitim ortamlarına devam eden, zihinsel yetersizlikten etkilenmiş öğrencilerin okuduğunu anlama, okuma hızları ve okuma hatası performanslarının karşılaştırılması (Çorum ili örneği)
ÖZMEN E. R. (Danışman)
S.KALKAN(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2009 -
Zihinsel yetersizliği olan öğrencilerin bilgi veren metinleri anlamalarında uyarlanmış çok ögeli bilişsel strateji öğretiminin etkililiği
ÖZMEN E. R. (Danışman)
A.DOĞANAY(Öğrenci), Doktora, 2009