Prof. Dr. FİLİZ ÇETİN


Gazi Eğitim Fakültesi, Eğitim Bilimleri

Eğitim Programları ve Öğretim


WoS Araştırma Alanları: Sosyal Bilimler (Soc)


Avesis Araştırma Alanları: Sosyal ve Beşeri Bilimler

Metrikler

Yayın

58

Yayın (WoS)

1

Yayın (Scopus)

2

Atıf (WoS)

8

H-İndeks (WoS)

1

Atıf (Scopus)

4

H-İndeks (Scopus)

1

Atıf (TrDizin)

75

H-İndeks (TrDizin)

4

Atıf (Sobiad)

1

H-İndeks (Sobiad)

1

Atıf (Diğer Toplam)

154

Tez Danışmanlığı

1

Açık Erişim

1

Eğitim Bilgileri

2001 - 2009

2001 - 2009

Doktora

Gazi Üniversitesi, Eğitim Bilimleri Enstitüsü, Eğitim Bilimleri Enstitüsü, Türkiye

1994 - 1997

1994 - 1997

Yüksek Lisans

Gazi Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, Eğitim Programları Ve Öğretim (Yl), Türkiye

1988 - 1992

1988 - 1992

Lisans

Gazi Üniversitesi, Gazi Eğitim Fakültesi, Eğitim Bilimleri Bölümü, Türkiye

Yaptığı Tezler

2009

2009

Doktora

Eğitim fakültelerinde görev yapan öğretim elemanlarının sınıf yönetimi ile ilgili davranışlarının incelenmesi

Gazi Üniversitesi, Eğitim Bilimleri Enstitüsü, Eğitim Programları Ve Öğretim (Dr)

1997

1997

Yüksek Lisans

Ankara ili merkez ilçelerindeki ilkokullara ve ilköğretim okulları birinci kademesine sınıf öğretmeni olarak atanan branş öğretmenlerinin meslekle ilgili sorunları ve bu sorunların çözümüne yönelik beklentiler

Gazi Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, Eğitim Programları Ve Öğretim (Yl)

Araştırma Alanları

Sosyal ve Beşeri Bilimler

Akademik Ünvanlar / Görevler

2018 - Devam Ediyor

2018 - Devam Ediyor

Doç. Dr.

Gazi Üniversitesi, Gazi Eğitim Fakültesi, Eğitim Bilimleri

2014 - 2018

2014 - 2018

Öğretim Görevlisi

Gazi Üniversitesi, Gazi Eğitim Fakültesi, Eğitim Bilimleri

2001 - 2014

2001 - 2014

Öğretim Görevlisi

Gazi Üniversitesi, Teknik Eğitim Fakültesi, Eğitim Bilimleri

Akademi Dışı Deneyim

1993 - 2001

1993 - 2001

SINIF ÖĞRETMENİ

M.E.B, SINIF ÖĞRETMENİ

Verdiği Dersler

Lisans

Lisans

EĞİTİM BİLİMİNE GİRİŞ

ÖĞRETİM TEKNOLOJİLERİ VE MATERYAL GELİŞTİRME

REHBERLİK

EĞİTİM PSİKOLOJİSİ

Makaleler

Tümü (38)
SCI-E, SSCI, AHCI (1)
SCI-E, SSCI, AHCI, ESCI (1)
Scopus (2)
TRDizin (14)
Diğer Yayınlar (23)

2003

2003

37. Cumhuriyet Döneminde Kadın Eğitimi

Çetin F.

MİLLİ EĞİTİM DERGİSİ , sa.160, ss.140-153, 2003 (Hakemli Dergi)

Hakemli Bilimsel Toplantılarda Yayımlanmış Bildiriler

2019

2019

1. ÖĞRETİM ELEMANLARININ DEMOKRATİK TUTUM VE DAVRANIŞLARIÜZERİNE BİR İNCELEME

ÇETİN Ş., ÇETİN F.

INTERNATIONAL TARAS SHE VCOCNHGREENSSK OON SOCIAL SCIENCESII. INTERNATIONAL CONGRESS ON SOCIAL SCIENCES, Ankara, Türkiye, 1 - 03 Şubat 2019, ss.373-381, (Tam Metin Bildiri)

2018

2018

2. Pedagojik Formasyon Eğitimi Programının Öğretmen Adaylarının Öğretmenlik Mesleğine Yönelik Tutumlarına Etkisi

ÇETİN Ş., ÇETİN F.

6.ULUSLARARASI ÇİN’xxDEN ADRİYATİK’xxE SOSYAL BİLİMLER KONGRESİ, Ankara, Türkiye, 29 - 31 Mart 2018, ss.318, (Özet Bildiri)

2018

2018

3. Öğretmen Adaylarının “Milli Değer” Kavramına Yönelik Geliştirmiş Oldukları Metaforik İmgelerin Analizi

ÇETİN F., ÇETİN Ş.

6.ULUSLARARASI ÇİN’DEN ADRİYATİK’E SOSYAL BİLİMLER KONGRESİ, Ankara, Türkiye, 29 - 31 Mart 2018, ss.328, (Özet Bildiri)

2017

2017

4. Öğretmen Adaylarının Ders Çalışmaya Yönelik Tutumlarının Farklı Değişkenlere Göre İncelenmesi

ÇETİN F.

EYFOR8, Ankara, Türkiye, 19 - 21 Ekim 2017, ss.118-119, (Özet Bildiri)

2016

2016

5. Öğretmen Adaylarının Değer Eğitimine Yönelik Tutumları

ÇETİN F.

15.Uluslararası Sınıf Öğretmenliği Sempozyumu, Muğla, Türkiye, 11 - 14 Mayıs 2016, ss.62-63, (Özet Bildiri)

2016

2016

6. Öğretmen Adaylarının Mesleki Gelişime Yönelik Tutumlarının Farklı Değişkenlere Göre İncelenmesi

ÇETİN F.

25. Ulusal Eğitim Bilimleri Kongresi, Antalya, Türkiye, 21 - 24 Nisan 2016, ss.154-155, (Özet Bildiri)

2010

2010

8. Bilgisayar Destekli Sınıf Yönetimi Yaklaşımının Öğrencilerin Başarılarına Ve Sınıf Yönetimi Dersine Yönelik Tutumlarına Etkisi

ÇETİN F.

4. Uluslararası Bilgisayar ve Öğretim Teknolojileri Sempozyumu., Konya, Türkiye, 24 - 26 Eylül 2010, ss.305-308, (Tam Metin Bildiri)

2010

2010

9. Eğitim Fakültesi Öğrencilerinin Öğretim Teknoloji Ve Materyallerini Kullanmaya Yönelik Özyeterlik Algılarının Farklı Değişkenler Açısından İncelenmesi

ÇETİN F.

4. Uluslararası Bilgisayar ve Öğretim Teknolojileri Sempozyumu, Konya, Türkiye, 24 - 26 Eylül 2010, ss.318-321, (Tam Metin Bildiri)

2008

2008

10. The Views of BELTEK Participants on Their BELTEK Courses

ŞEN H. Ş., ÇETİN Ş., ÇETİN F.

Further Education ın The Balkan Countries, Konya, Türkiye, 23 - 26 Ekim 2008, cilt.1, ss.149-158, (Tam Metin Bildiri)

2005

2005

11. Öğretme-öğrenme sistem tasarımı ve yönetiminde okul yöneticilerinin liderlik özellikleri

ERİŞEN Y., ÇELİKÖZ N., ÇETİN Ş., ÇETİN F.

V.Uluslararası Eğitim Teknolojileri Konferansı, Sakarya, Türkiye, 21 - 23 Eylül 2005, ss.698-705, (Tam Metin Bildiri)

2005

2005

12. Eğitim Fakültesi Öğrencilerinin İnternete ve İnternette Öğrenmeye Yönelik Tutumları

ÇETİN Ş., ÇETİN F., ERİŞEN Y., ÇELİKÖZ N.

V.Uluslararası Eğitim Teknolojileri Konferansı, Sakarya, Türkiye, 21 - 23 Eylül 2005, cilt.2, ss.261-267, (Tam Metin Bildiri)

Kitaplar

2019

2019

1. İş ve Meslek Hayatında Etik Dışı Davranışlar

ÇETİN F.

Eğitimde Ahlak ve Etik, Behçet ORAL,Ahmet ÇOBAN,Mehmet BARS, Editör, Pegem Akademi, Ankara, ss.169-186, 2019

2016

2016

3. Eğitim Mekanlarının Tasarımında Ergonomi

ÇETİN Ş., ÇETİN F.

Sınıf Yönetimi, Zeki Kaya, Editör, Pegem Akademi, Ankara, ss.43-85, 2016

2011

2011

4. Proje Temelli Öğrenme

ÇETİN F.

Öğrenme Öğretme Kuram ve Yaklaşımları, Sevil Filiz, Editör, Pegem A Yayıncılık, Ankara, ss.356-370, 2011


Atıflar

Toplam Atıf Sayısı (WOS): 4

h-indeksi (WOS): 1