Yayınlar & Eserler

Makaleler 17
Tümü (17)
SCI-E, SSCI, AHCI (1)
SCI-E, SSCI, AHCI, ESCI (1)
Scopus (2)
TRDizin (10)
Diğer Yayınlar (6)
Hakemli Bilimsel Toplantılarda Yayımlanmış Bildiriler 16

1. THE EFFECT OF HISTORICAL REENACMENT PRACTİCE ON STUDENTS' EMPATHY LEVELS IN 4TH GRADE SOCIAL STUDIES COURSE

13TH INTERNATIONAL CONGRESS ON SOCIAL, HUMANITIES, ADMINISTRATIVE, AND EDUCATIONAL SCIENCES IN A CHANGING WORLD, Antalya, Türkiye, 6 - 08 Ağustos 2024, (Tam Metin Bildiri)

2. Eğitimde Kendi Olma Tartışmaları

II. Uluslararası Temel Eğitim Kongresi, 23 - 27 Ekim 2019, (Özet Bildiri)

4. İlköğretim ders kitabı ve ticari kitaplarda yer alan metinlerin farklı değer öğretimi yaklaşımlarına göre incelenmesi

İnternational Congress of Eurasian Social Science, Mersin, Türkiye, 6 - 08 Nisan 2017, (Özet Bildiri)

5. İlkokul öğrencilerinin çocuk hakları konusunda farkındalık düzeylerini belirleyen faktörler

15. Uluslkarası katılımlı sınıf öğretmenliği sempozyumu, Muğla, Türkiye, 11 - 14 Mayıs 2016, (Tam Metin Bildiri) Sürdürülebilir Kalkınma

6. Doğal dünya düzeni ve insanlık 2 0

Medeniyet ve Doğal Dünya Düzeni 3. Ortak Akıl Toplantısı, Türkiye, 12 - 13 Kasım 2016

7. Öğretmen yetiştirmenin geleceği

12. ulusal fen bilimleri ve matematik eğitimi kongresi, Trabzon, Türkiye, 28 - 30 Eylül 2016

8. Fütürist öngörüler doğrultusunda tarih öğretimini yeniden düşünmek

4. uluslaraası tarih eğitimi sempozyumu, Muğla, Türkiye, 1 - 03 Eylül 2016, (Tam Metin Bildiri)

9. Gelecek tasavvurları geçmişe bakışımızı değiştirmeli mi

4. uluslarası tarih öğretimi sempozyumu, Muğla, Türkiye, 1 - 03 Eylül 2016

10. İlkokul öğrencilerinin tarih konularında taraf olma yönelimleri

25. ulusal eğitim bilimleri kongresi, Ankara, Türkiye, 21 - 24 Nisan 2016, (Tam Metin Bildiri)

11. Aday öğretmen yetiiştirme programı hakkında düşünceler

15. uluslararası katılımlı sınıf öğretmenliği sempozyumu, 11 - 14 Mayıs 2016

12. Yenilenen Tarih Öğretimi Öğretim Programları

Tarih Öğretmenleri Zirvesi, İstanbul, Türkiye, 5 - 06 Mayıs 2016

13. Tarih Metinlerinde Anlam Boşlukları

III. Uluslarası Tarih Eğitimi Sempozyumu, Sakarya, Türkiye, 25 - 27 Haziran 2014, (Tam Metin Bildiri)

14. Kültür Politikaları Çerçevesinde Türk Dünyası Fikri

Avrasya’da Türk Dili ve Tarih Eğitimi Uluslararası Sempozyumu, İstanbul, Türkiye, 15 Mayıs - 17 Haziran 2013, (Tam Metin Bildiri)

15. Dünya Tarihinin Problemleri

5. Ulusal Sosyal Bilimler Eğitimi Kongresi, Ankara, Türkiye, 13 - 16 Ekim 2011, (Tam Metin Bildiri)

16. Türkiye de Tarih Öğretimi Tartışmaları ve Tarih Öğretiminde Kültür Okuryazarlığı

Toplumsal barış İçin Eğitimin Yeniden yapılandırılması Uluslararası Sempozyumu, İstanbul, Türkiye, 19 - 20 Haziran 2010, (Tam Metin Bildiri)
Kitaplar 21

3. TÜRKİYE’DE EĞİTİMİN GRİ ALANI: GÖÇMEN, MÜLTECİ, SIĞINMACI STATÜLERİ, BELİRSİZLİKLER, TANIMLAR VE AÇIK KAPI POLİTİKASI

TARİH EĞİTİMİNDE BİR EKOL: PROF. DR. MUSTAFA SAFRAN, Prof. Dr. Necdet HAYTA Prof. Dr. Bahri ATA - Prof. Dr. Hüseyin KÖKSAL Doç. Dr. Tuğba BELENLİ - Arş. Gör. Selen YAKAR, Editör, Berikan Elektronik Basım Yayın, Ankara, ss.521-542, 2023 Creative Commons License

5. Sosyal Bilgilerin Doğası

Türkiye’de Sosyal Bilgiler Eğitimi Araştırmaları El Kitabı, İsmail Hakkı Demircioğlu, Selahattin kaymakçı, Ebru Demircioğlu, Editör, Pegem Akademi, Ankara, ss.177-189, 2019

6. ISMA'Il AL-QABBANI

Dünya Eğitimine Yön Verenler II, Safran, Mustafa, Editör, Milli Eğitim Bakanlığı, Ankara, ss.665-684, 2019

7. İlköğretim sosyal bilgiler dersi öğretim programı

Sosyal Bilgilerin temelleri, Refik Turan, tahsin Yıldırım, Editör, Anı Yayıncılık, Ankara, ss.35-57, 2018

9. Türkiye’de Tarih Öğretmeni Yetiştirme

Türkiye’de Tarih Eğitimi Araştırmaları El Kitabı, İsmail. H. Deöircioğlı, Ebru Demircioğlu, Editör, Pegem Akademi, Ankara, ss.307-322, 2017

10. Hayat Bilgisi Dersi Öğretim Programı

Etkinlik örnekleriyle Hayat Bilgisi Öğretimi, Bayram Tay, Editör, Pegem Akademi, Ankara, ss.75-99, 2017

11. Tarih Öğretiminde Epik Şiirlerin Kullanımı

Tarih Nasıl Öğretilir, Mustafa Safran, Editör, Yeni İnsan, İstanbul, ss.252-257, 2016

12. Eleştirel Okuryazarlık

Sosyal Bilgiler İçin Çoklu Okuryazarlıklar, Ebru Gençtürk, Kadir Karatekin, Editör, Pegem, Ankara, ss.113-135, 2013

13. Dadaloğlu Neden Söyledi?

Yenilikçi Tarih Öğretimi Etkinlik Örnekleri, Hüseyin Köksal, Editör, Harf Eğitim Yayıncılık, Ankara, ss.139-146, 2012

14. Sözlü Tarih

Yenilikçi Tarih Öğretimi, Hüseyin KÖKSAL, Editör, Harf, Ankara, ss.59-64, 2012

17. Sosyal Bilgiler Ders Kitapları ve Sosyal Bilgilerin Mantığı

Konu Alanı Ders Kitabı İnceleme Kılavuzu Sosyal Bilgiler, Cemalettin Şahin, Editör, Gündüz, Ankara, ss.43-60, 2004

18. Ders Kitaplarında Görsel Materyaller

Konu Alanı Ders Kitabı İnceleme Kılavuzu, Leyla Küçükahmet, Editör, Nobel, Ankara, ss.106-116, 2004

19. Tarih Ders Kitapları ve Tarihin Mantığı

Konu Alanı Ders Kitabı İnceleme Kılavuzu Tarih 9 12, Necdey Hayta, Editör, Nobel, Ankara, ss.53-97, 2003

20. Ders Kitabı ve Oyun

Konu Alanı Ders Kitabı İnceleme Kılavuzu Hayat Bilgisi 1 3, Leyla Küçükahmet, Editör, Nobel, Ankara, ss.37-41, 2001

21. Hayat Bilgisi Ders Kitabının Genel Değerlendirilmesi

Konu Alanı Ders Kitabı İnceleme Kılavuzu Hayat Bilgisi 1 3, Leyla Küçükahmet, Editör, Nobel, Ankara, ss.93-95, 2001
Metrikler

Yayın

54

Yayın (WoS)

1

Yayın (Scopus)

2

Atıf (WoS)

4

H-İndeks (WoS)

1

Atıf (Scopus)

3

H-İndeks (Scopus)

1

Atıf (TrDizin)

20

H-İndeks (TrDizin)

2

Atıf (Diğer Toplam)

33

Tez Danışmanlığı

11

Açık Erişim

10
BM Sürdürülebilir Kalkınma Amaçları