Yayınlar & Eserler

Makaleler 20
Tümü (20)
SCI-E, SSCI, AHCI (2)
SCI-E, SSCI, AHCI, ESCI (2)
Scopus (4)
TRDizin (13)
Diğer Yayınlar (3)
Hakemli Bilimsel Toplantılarda Yayımlanmış Bildiriler 12

2. CHARACTERISTICS OF EFFECTIVE TEACHER TRAINING PROGRAMS

21st International conference PROJECT-BASED AND OTHER STUDENT-ACTIVATION STRATEGIES AND ISSUES IN SCIENCE EDUCATION, Prag, Çek Cumhuriyeti, 2 - 03 Kasım 2023, (Tam Metin Bildiri)

5. Characteristics of Effective Teacher Professional Development Programs

Project-Based Education and Other Activating Strategies in Science Education (PBE), Prague, Çek Cumhuriyeti, 2 - 03 Kasım 2023, ss.110-116, (Tam Metin Bildiri) identifier

8. ’An International Analysis of Teacher Competency Areas Based on Teachers' Views

VI. International Teacher Education and Accreditation Congress, 16 Haziran 2022, (Özet Bildiri)
Kitaplar 6

1. Investigation of Biology Teachers' Competency ın Using Web 2.0 Tools

Current Research in Education - VI, Doç. Dr. Önder Baltacı, Editör, Özgür Publications, Gaziantep, ss.207-220, 2023

2. Öğretmenlerin Su Sorununa Yönelik Görüşlerinin Belirlenmesi

Fen Eğitimi Araştırmalarına Güncel Bakış-VIII, Ali Gül, Semra Benzer, Editör, Akademisyen Yayınevi, Ankara, ss.149-160, 2023

3. Ortaokul Öğrencilerinin Canlı Varlıklara Yönelik Görüşlerinin İncelenmesi

Fen Eğitimi Araştırmalarına Güncel Bakış-VIII, Ali Gül, Semra Benzer, Editör, Akademisyen Yayınevi, Ankara, ss.133-148, 2023

4. STEM Eğitimi Yaklaşımı

STEM Eğitimi Yaklaşımı, Murat Akarsu, Nilüfer Okur-Akçam, Rıdvan Elmas, Editör, Pegem, ss.1-14, 2022

5. Pre-service biology teachers’ values in deciding on ethical dilemmas about enviroment: Global warming example

Current Researches in Environmental Education , Ali Gül, Nurcan Uzel, Editör, SRA Academic Publishing, ss.153-160, 2019 Sürdürülebilir Kalkınma

6. MEB ortaöğretim 10. sınıf biyoloji ders kitabının bilimsel içerik bakımından incelenmesi

EĞİTİM BİLİMLERİNDE GÜNCEL AKADEMİK ÇALIŞMALAR, Harun Şahin, Abidin TEMİZER, Fatma ERDOĞAN, Editör, IVPE Yayınevi, ss.607-630, 2018