Dr. Öğr. Üyesi MÜMİN TUFAN


Gazi Eğitim Fakültesi, Temel Eğitim

Okul Öncesi Eğitimi

Araştırmacı kurumdan ayrılmıştır

Metrikler

Yayın

35

Proje

3

Tez Danışmanlığı

3

Açık Erişim

7
BM Sürdürülebilir Kalkınma Amaçları

Eğitim Bilgileri

2001 - 2008

2001 - 2008

Doktora

Arizona State University, Eğitim, Amerika Birleşik Devletleri

1992 - 1996

1992 - 1996

Lisans

Gazi Üniversitesi, Fen-Edebiyat Fakültesi, Tarih Pr., Türkiye

Yaptığı Tezler

2008

2008

Doktora

KINDERGARTEN AGE TYPICALLY DEVELOPING CHILDREN’xxS ATTITUDES TOWARDS THEIR PEERS WITH SPECIAL NEEDS IN TURKEY

Arizona State University, Eğitim

Akademik Ünvanlar / Görevler

2009 - 2014

2009 - 2014

Öğretim Görevlisi

Gazi Üniversitesi, Gazi Eğitim Fakültesi, Temel Eğitim Bölümü

Yönetimsel Görevler

2012 - 2015

2012 - 2015

Erasmus Programı Kurum Koordinatörü

Gazi Üniversitesi, Gazi Eğitim Fakültesi, Temel Eğitim Bölümü

Verdiği Dersler

Yüksek Lisans

Yüksek Lisans

Okul Öncesi Eğitimde Kaynaştırma Uygulamaları

UZMANLIK ALAN DERSİ

Erken Çocuklukta Eğitimsel Uyarlamalar

Tez Hazırlık Dersi

Seminer

Lisans

Lisans

ARAŞTIRMA PROJESİ-II

SEÇMELİ (TOPLUMA HİZMET UYGULAMALARI)

ÖZEL EĞİTİM

OKUL ÖNCESİNDE KAYNAŞTIRMA

OKUL DENEYİMİ

OKUL ÖNCESİNDE OYUN

ARAŞTIRMA PROJESİ-I

SEÇMELİ-IV (OKUL ÖNCESİ EĞİTİM KURUMLARINDA YÖNETİM VE LİDERLİK)

Öğretmenlik Uygulaması

ÖĞRETMENLİK UYGULAMASI-II

BEDEN EĞİTİMİ VE OYUN ÖĞRETİMİ

Makaleler

Tümü (10)
TRDizin (6)
Diğer Yayınlar (4)

Hakemli Bilimsel Toplantılarda Yayımlanmış Bildiriler

2019

2019

1. Çocuk Kitabı Seçiminde Ebeveyn Görüşlerinin FarklıDeğişkenlere Göre İncelenmesi

TUFAN M.

6. Uluslararası Okul Öncesi Eğitimi Kongresi, Kars, Türkiye, 2 - 05 Ekim 2019, (Tam Metin Bildiri)

2019

2019

3. Okul Öncesi Öğretmen Adaylarının Erken Çocuklukta Müzik Eğitimine İlişkin Görüşlerinin İncelenmesi

TUFAN M.

2. Uluslararası Temel Eğitim Kongresi, Muğla, Türkiye, 23 - 27 Ekim 2019, (Tam Metin Bildiri)

2019

2019

4. Okul Öncesi Çocukların Oynama Eğilimlerinin İncelenmesi

Günal N., TUFAN M.

3rd International Congress of Eurasian Social Sciences, Muğla, Türkiye, 18 - 21 Nisan 2019, (Tam Metin Bildiri)

2018

2018

5. AİLELERİN OKUL ÖNCESİ EĞİTİM KURUMU TERCİH EDERKEN GÖZ ÖNÜNDE BULUNDURDUKLARI KRİTERLERİN İNCELENMESİ

TUFAN M., KURTULMUŞ Z., KAYNAK K. B., ÖZKAN H. K.

III. INES ULUSLARARASI EĞİTİM VE SOSYAL BİLİMLER KONGRESi, Alanya/ANTALYA, Türkiye, 28 Nisan - 01 Mayıs 2018, ss.387-393, (Tam Metin Bildiri) Sürdürülebilir Kalkınma

2018

2018

6. ÖZEL GEREKSİNİMLİ ÇOCUĞA SAHİP ANNELERİN KAYNAŞTIRMA EĞİTİMİ UYGULAMALARINA İLİŞKİN GÖRÜŞLERİ

KURTULMUŞ Z., TUFAN M., ÖZKAN H. K., KAYNAK K. B.

III. INES ULUSLARARASI EĞİTİM VE SOSYAL BİLİMLER KONGRESi, Alanya/ANTALYA, Türkiye, 28 Nisan - 01 Mayıs 2018, ss.394-401, (Tam Metin Bildiri)

2017

2017

7. Okul Öncesi Öğretmen ve Öğretmen Adaylarının Benlik Saygısı ve İletişim Becerilerinin İncelenmesi

BİLGİZ Ş., TUFAN M.

5. Uluslarası Okul Öncesi Eğitim Kongresi, Ankara, Türkiye, 18 - 21 Ekim 2017, ss.13-14, (Özet Bildiri)

2016

2016

10. The Effects of Preschool Preservice Teachers Level of Knowledge and Education Concerning Children With Special Needs on Their Attitudes Towards Inclusive Practices

TUFAN M., YILDIRIM Y.

The 8th Multidisciplinary Academic Conference in Prague 2016, Prague, Çek Cumhuriyeti, 14 - 15 Ekim 2016, (Özet Bildiri)

2013

2013

11. Etkileşimli kitap okuma programının alıcı ve ifade edici dil becerilerine etkisinin incelenmesi

AKOĞLU G., ERGÜL C., TUFAN M., SARICA A. D., KARAMAN G., BAHAP KUDRET Z.

7. Ulusal Dil ve Konuşma Bozuklukları Kongresi, Kocaeli, Türkiye, 5 - 07 Mayıs 2013, (Özet Bildiri)

2012

2012

13. Effectiveness of dialogic book reading to improve early literacy skills of kindergartners

ERGÜL C., AKOĞLU G., TUFAN M., KARAMAN G., BAHAP KUDRET Z., SARICA A. D.

28th Annual International Conference on Young Children with Special Needs Their Families, Minneapolis, Amerika Birleşik Devletleri, 28 - 30 Ekim 2012, (Özet Bildiri) Sürdürülebilir Kalkınma

2012

2012

14. Bir Erken Müdahale Programı Olarak Etkileşimli Kitap Okuma Programının Etkililiğinin İncelenmesi

ERGÜL C., AKOĞLU G., TUFAN M., KARAMAN G., BAHAP KUDRET Z.

22.Özel Eğitim Kongresi Özel Eğitimde Ölçme ve Değerlendirme, Trabzon, Türkiye, 11 - 12 Ekim 2012, (Özet Bildiri)

2004

2004

16. Early childhood images in İslam and Turkey

CİYER A., TUFAN M.

The 12th Conference of Reconceptualizing Early Childhood Research, Theory, and Practice, Oslo, Norveç, 24 - 28 Mayıs 2004, (Özet Bildiri)

Kitaplar

2019

2019

1. Play and Its Features in Preschool Period

Günal N., TUFAN M.

Theory and Practice in Social Sciences, , Editör, St. Kliment Ohridski University Press, Sofija, ss.200-211, 2019

2017

2017

2. Classroom Management in Early Childhood Education

Karakaya E. G., TUFAN M.

Developments in Social Sciences, EFE Recep, PENKOVA Rositsa, WENDT Jan A., SAPAROV Kuat T., BERDENOV Jaras G., Editör, ST. KLIMENT OHRIDSKI UNIVERSITY PRESS, sofya, ss.121-130, 2017

2017

2017

3. Okul Öncesi Eğitimde Kaynaştırma Uygulamaları

TUFAN M.

2017 ÖABT Okul Öncesi Öğretmenliği Soru Bankası (Cevap Açıklamalı), Prof Dr. Ümit Deniz, Editör, Murat Yayınları, Ankara, ss.323-352, 2017

2017

2017

4. Social Skills and Problematic Behaviors in the Pre-school Period

Karakaya E. G., TUFAN M.

Current Trends in Educational Sciences, Recep Efe Irina Koleva Emin Atasoy Violeta Kotseva, Editör, ST. KLIMENT OHRIDSKI UNIVERSITY PRESS, Sofya, ss.357-368, 2017

2017

2017

5. Inclusion, Social Acceptance andEmpathy in Early Childhood

TUFAN M.

Educational Research and Practice, Koleva irina, Duman Gökhan, Editör, St. Kliment Ohridski University Press, sofya, ss.18-27, 2017

2016

2016

6. Okul Öncesi Eğitimde Kaynaştırma Uygulamaları

TUFAN M.

Öğretmenlik Alan Bilgisi Testi 2016 Okul Öncesi Öğretmenliği Öğretmenliği Soru Bankası, Doç. Dr. Ümit DENİZ, Editör, Murat Yayınları, Ankara, ss.223-242, 2016

2013

2013

7. Oyun ve Reçete: İngiltere’deki Ulusal Gelişimlerin Etkisi

TUFAN M.

Erken Çocukluk Eğitim ve Bakımında Akran İlişkileri, Tüfekci Aysel, Deniz Ümit, Editör, Nobel Akademik Yayıncılık, Ankara, ss.49-60, 2013

2013

2013

8. Engelli Çocukların Kaynaştırılması: Akran İlişkileri ve Arkadaşlıkların Teşvik Edilmesi

TUFAN M.

Erken Çocukluk Eğitim ve Bakımında Akran İlişkileri, Tüfekci Aysel, Deniz Ümit, Editör, Nobel Akademi Yayıncılık, Ankara, ss.102-112, 2013

2013

2013

9. Okulöncesi Dönemde Kaynaştırma ve Eğitimin Bireyselleştirilmesi

TUFAN M.

Özel Öğretim Yöntemleri-II, Arzu Arıkan, Editör, Anadolu Üniversitesi Açık Öğretim Fakültesi, Eskişehir, ss.181-214, 2013