Arş. Gör. MUSTAFA DOĞUŞ
Araştırmacı kurumdan ayrılmıştır
Ana Sayfa
Eğitim Bilgileri
Araştırma Alanları
Akademik İdari Deneyim
Yayınlar & Eserler
Proje & Patent & Tasarım
Bilimsel & Mesleki Faaliyetler
Başarılar & Tanınırlık
Duyurular & Dokümanlar
İletişim
Özgeçmiş Dosyası İndir
Türkçe
English
Gazi Üniversitesi
Akademik Veri Yönetim Sistemi
English
Akademik Veri Yönetim Sistemi
English
Yayınlar & Eserler
Yayın Ağı
Makaleler
5
Tümü (5)
Scopus (1)
TRDizin (3)
Diğer Yayınlar (1)
1.
Yetişkin görme engelli bireylerin braille yazıyı kullanma durumları
Aslan C.
,
Doğuş M.
,
Şafak P.
Türk Eğitim Bilimleri Dergisi
, cilt.20, sa.2, ss.498-516, 2022 (TRDizin)
2.
Görme engelli bireylerin merkezi sınav düzenlemelerine ilişkin görüşleri
Doğuş M.
,
Aslan C.
,
Çakmak S.
Eğitim ve Toplum Araştırmaları Dergisi
, cilt.7, sa.1, ss.219-247, 2020 (Hakemli Dergi)
3.
Görme Yetersizliği Olan Öğrencilerin Benlik Saygısı ve Sosyal Becerileri Arasındaki İlişkinin İncelenmesi
DOĞUŞ M.
,
ŞAFAK P.
Cumhuriyet Uluslararası Eğitim Dergisi
, cilt.8, sa.4, ss.1026-1047, 2019 (TRDizin)
4.
Braille (Kabartma) Yazıya Yönelik Tutum Ölçeği Geliştirme Çalışması
Aslan C.
,
Doğuş M.
,
Okyar S.
,
Kan A.
Gazi Eğitim Fakültesi Dergisi (GEFAD)
, cilt.39, sa.1, ss.271-295, 2019 (TRDizin)
5.
The Effect of Performance Feedback Provided to Student Teachers Working with Multiple Disabilities
ŞAFAK P.
,
YILMAZ H. C.
,
DEMİRYÜREK P.
,
DOĞUŞ M.
European Journal of Educational Research
, cilt.5, sa.3, ss.109-123, 2016 (Scopus)
Hakemli Bilimsel Toplantılarda Yayımlanmış Bildiriler
7
1.
Özel Eğitim Bölümü Lisans Öğrencilerinin Braille Yazıya YönelikTutumları
Doğuş M.
,
Aslan C.
The 28th International Conference on Educational Sciences, Ankara, Türkiye, 25 - 28 Nisan 2019, ss.71-81, (Tam Metin Bildiri)
2.
Görme engelli bireylerin merkezi sınav düzenlemelerine ilişkin görüşleri
Çakmak S.
,
Doğuş M.
,
Aslan C.
X. Uluslararası Eğitim Araştırmaları Kongresi, Nevşehir, Türkiye, 27 - 30 Nisan 2018, ss.361, (Özet Bildiri)
3.
Çoklu yetersizliği olan çocuklarla çalışan öğretmen adaylarının öğretmenlik davranışlarının incelenmesi
ŞAFAK P.
,
YILMAZ H. C.
,
DEMİRYÜREK P.
,
DOĞUŞ M.
VII. Uluslararası Eğitim Araştırmaları Kongresi, Muğla, Türkiye, 28 - 31 Mayıs 2015, (Özet Bildiri)
4.
Çoklu Yetersizliği Olan Çocuklarla Çalışan Öğretmen Adaylarının Öğretmenlik Davranışlarının İncelenmes
ŞAFAK P.
,
DEMİRYÜREK P.
,
YILMAZ H. C.
,
DOĞUŞ M.
VII. Uluslararası Eğitim Araştırmaları Kongresi, 29 - 31 Mayıs 2015, (Özet Bildiri)
5.
Çoklu Yetersizliği Olan Çocuklarla Çalışan Öğretmen Adaylarının Öğretmenlik Davranışlarının İncelenmesi
ŞAFAK P.
,
DEMİRYÜREK P.
,
YILMAZ H. C.
,
DOĞUŞ M.
VII. Uluslararası Eğitim Araştırmaları Kongresi, 28 - 31 Mayıs 2015, (Özet Bildiri)
6.
Takvim kutuları
DOĞUŞ M.
,
ŞAFAK P.
24. Ulusal Özel Eğitim Kongresi, Edirne, Türkiye, 25 - 27 Eylül 2014, (Özet Bildiri)
7.
Okulöncesi dönemdeki otizmli ve gelişimsel geriliği olan çocuklarda ayrık denemelerle yapılan çalışmaların incelenmesi
DOĞUŞ M.
,
ÖZDEMİR S.
International Congress on Early Childhood Intervention (ICECI2014), Antalya, Türkiye, 3 - 06 Nisan 2014, (Özet Bildiri)
Kitaplar
1
1.
Ağır ve Çoklu Yetersizliği Olan Öğrenciler İçin Program Geliştirme
DOĞUŞ M.
Ağır ve Çoklu Yetersizliği Olan Çocukların Eğitiminde Stratejiler, Şafak Pınar, Editör, Vize Akademik, Ankara, ss.143-164, 2020
Metrikler
Daha fazla metrik
Yayın
15
Yayın (Scopus)
1
Atıf (WoS)
1
H-İndeks (WoS)
1
Atıf (TrDizin)
7
H-İndeks (TrDizin)
2
Atıf (Sobiad)
23
H-İndeks (Sobiad)
2
Atıf (Diğer Toplam)
14
BM Sürdürülebilir Kalkınma Amaçları