Makaleler
8
Tümü (8)
SCI-E, SSCI, AHCI (3)
SCI-E, SSCI, AHCI, ESCI (3)
Scopus (4)
TRDizin (3)
Diğer Yayınlar (2)
1. An investigation of nature of science views of science teachers in project schools in Turkey
INTERNATIONAL JOURNAL OF CURRICULUM AND INSTRUCTION (IJCI)
, cilt.13, sa.3, ss.3021-3041, 2021 (Hakemli Dergi)
6. Farklı Branşlardaki Alan Öğretmenlerinin Sosyal Yapılandırıcı Yaklaşımla Bilim Anlayışlarının Geliştirilmesi
Ahi Evran Üniversitesi Kırşehir Eğitim Fakültesi Dergisi
, cilt.11, sa.4, ss.263-292, 2010 (Hakemli Dergi)
7. Bilimin Doğası Öğretiminde İlk Adım Yeni Toplum Etkinliği ve Uygulanışı Üzerine Tartışmalar
Kırşehir Eğitim Fakültesi Dergisi
, cilt.11, sa.4, ss.163-186, 2010 (Hakemli Dergi)
8. Bilim Hakkında Ahmet İnam ile Görüşmeler ve Bilimin Doğası Öğretimi Üzerine Yorumlar
Kırşehir Eğitim Fakültesi Dergisi
, cilt.11, sa.4, ss.1-39, 2010 (Hakemli Dergi)
Hakemli Bilimsel Toplantılarda Yayımlanmış Bildiriler
27
2. Koordinasyon Bileşiklerinde izomerlik ve adlandırma -Bölüm 1: İzomerliğin Belirlenmesi için Akış şemalarının Geliştirilmesi
7. Ulusal Kimya Eğitimi Kongresi, Nevşehir, Türkiye, 24 - 26 Eylül 2021
6. FEN DERSLERİNDEKİ PRATİK ÇALIŞMALARDA BİLİM EPİSTEMOLOJİSİ VE DOĞASI ANLAYIŞLARI: KİMYA ÖĞRETİMİ ÖRNEĞİ
6. Ulusal Kimya Eğitimi Kongresi, Ankara, Türkiye, 2 - 04 Mayıs 2019, (Özet Bildiri)
7. Development of Pre-Service Teachers Nature of Science Understanding During Learning cycle-based PCK-enriched Professional Development for Teaching Nature of Science
2017 International History, Philosophy, and Science Teaching Group (IHPST) Biennial Conference, Ankara, Türkiye, 4 - 07 Temmuz 2017, (Özet Bildiri)
8. BİLİM TARİHİ İLE KİMYA VE BİLİMİN DOĞASI ÖĞRETİMİ: ATMOSFER BASINCININ KEŞFİNE YOLCULUK
2nd International Symposium on Philosophy, Education, Art and History of Science, 3 - 07 Mayıs 2017, (Özet Bildiri)
9. Özel Öğretim Yöntemleri Dersi için Pedagojik Alan Bilgisi Odaklı Yeni Bir Model Geliştirme Kimya Öğretimi Örneği
IV. Ulusal Kimya Eğitimi Kongresi, Türkiye, 7 - 10 Eylül 2015, (Özet Bildiri)
10. Kimya Öğretmen Adaylarının Bilimdeki Anormal Veriler İle İlgili Epistemolojik Görüşlerinin İncelenmesi ve Geliştirilmesi
IV.Ulusal Kimya Eğitimi Kongresi, Türkiye, 7 - 10 Eylül 2015, (Özet Bildiri)
11. What Pre Service Teachers Know About Their ProfessionalKnowledge Base
ECER 2015 "Education and Transition - Contributions from Educational Research", Budapest, Macaristan, 7 - 08 Eylül 2015, (Özet Bildiri)
12. Öğretmenlerin Bilimin Doğası ve Öğretimi İle İlgili Katıldıkları Hizmetiçi Eğitimin Öğrencilerin Bilimin Doğası Anlayışlarına Etkisi
X. Ulusal Fen ve Matematik Alanları Eğitimi Kongresi, Niğde, Türkiye, 27 - 30 Haziran 2012, (Özet Bildiri)
13. A Reflective Approach to Project Based Instruction in Constructivist Science Methods Course for Preservice Chemistry Teachers
World Conference on New Trends in Science Education (WCNTSE), Aydın/Kuşadası, Türkiye, 19 - 23 Eylül 2011, (Özet Bildiri)
14. The Effects of Explicit Reflective Teaching on High School Science Teachers Views of Nature of Science
The Second East Asian International Conference on Teacher Education Research, Hong Kong, Hong Kong, 15 - 17 Aralık 2010, ss.125, (Özet Bildiri)
15. Teaching Nature of Science Implicitly by Integrated School with Historical Activities
International Conference of Education,Research and Innovation-ICERI, Madrid, İspanya, 15 - 17 Kasım 2010, (Özet Bildiri)
16. Öğretmen ve Öğretmen Adayları için Bilimin Doğası Öğretimi Mesleki Gelişim Paketi Pedagojik Alan Bilgisi Uygulamaları
IX.Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi, İzmir, Türkiye, 23 - 25 Eylül 2010, (Özet Bildiri)
17. Öğretmen ve Öğretmen Adayları için Bilimin Doğası Öğretimi Mesleki Gelişim Paketi
IX.Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi, İzmir, Türkiye, 23 - 25 Eylül 2010, (Özet Bildiri)
18. Öğretmen ve Öğretmen Adayları için Bilimin Doğası Öğretimi Mesleki Gelişim Paketi Genel Bakış
IX. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi, İzmir, Türkiye, 23 - 25 Eylül 2010, ss.129, (Özet Bildiri)
19. Enhancing Prospective Teachers Views on Nature of Science Within a Social Context
Eureopean Science Education Research Association-ESERA Conference, İstanbul, Türkiye, 31 Ağustos - 04 Eylül 2009, (Özet Bildiri)
20. Teaching Mythless Nature of Science
Eureopean Science Education Research Association-ESERA Conference, İstanbul, Türkiye, 31 Ağustos - 04 Eylül 2009, (Özet Bildiri)
21. Effects of Argumantation Based Instruction of Gases on 10th Grade Turkish Students Conceptual Understandings Achievements and Attitudes Towards Chemistry
Internatioanal Organization for Science and Techonology Education. (XIII. IOSTE Symposium, The Use of Science and Technology Education for Peace and Sustainable Development, Aydın/Kuşadası, Türkiye, 21 - 26 Eylül 2008, (Tam Metin Bildiri)
22. Using Concept Maps To Explore Pre Service Chemistry Teachers Conceptual Understandings About Scientific Inquiry as a Subject Matter
3rd International Conference on Concept Mapping, Tallinn, Estonya, 22 - 25 Eylül 2008, (Tam Metin Bildiri)
23. Bilimsel Bilgiyi ve Sorgulayıcı Araştırmayı Bilimin Doğasının Bir Boyutu Olarak Nasıl Öğretebiliriz Açık Düşündürücü Yaklaşım
VIII. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi, Bolu, Türkiye, 27 - 29 Ağustos 2008, (Özet Bildiri)
24. Examining The Effects Of Argumentation Based Teaching Strategies on Secondary Turkish Students Understandings of Nature of Science
9th ECRICE - European Conference on Research in Chemical Education, İstanbul, Türkiye, 6 - 09 Temmuz 2008, (Özet Bildiri)
25. A Case Study on the Reflections of a Chemistry Teacher in an Action Research Focusing on Implementing Argumentation
The Fifth International Conference on Teacher Education: Teacher Education at a Crossroads, Tel-Aviv-Yafo, İsrail, 25 - 28 Haziran 2007, ss.128, (Özet Bildiri)
26. Çözelti Kimyasının Öğretiminde Bilimsel Tartışma Odaklı Sınıf Ortamının Öğrencilerin Kavramsal Değişimlerine Bilimin Doğası İle İlgili Anlayışlarına ve Tutumlarına Etkisi
I. Ulusal Kimya Eğitimi Kongresi, İstanbul, Türkiye, 20 - 22 Haziran 2007, (Özet Bildiri)
27. Fen Alanı Öğretmenleri İçin Mesleki Gelişim Amaçlı Çalışma Atölyesi Bilimsel Tartışma Argümantasyon Stratejileri Kullanılarak Fen Öğretimi
Fen ve Matematik Öğretmenleri 3. Sempozyumu, Türkiye, 14 Nisan 2007, (Özet Bildiri)
Kitaplar
5
1. REPORT ON CHEMISTRY EDUCATION IN TÜRKİYE: ISSUES, SOLUTIONS,BEST PRACTICES
Economic Cooperation Organization Educational Institute, Ankara, 2023
2. REPORT ON CHEMISTRY EDUCATION IN TÜRKİYE: ISSUES, SOLUTIONS, BEST PRACTICES
Economic Cooperation Organization Educational Institute, Ankara, 2023
3. Argümana Dayalı Sorgulayıcı Araştırma İle Fen Öğretimi
Fen Bilimleri Öğretimi ve STEM Etkinlikleri (Güncel Öğretim Programlarıyla Uyumlu PISA-TIMSS Soru Örnekleriyle İlişkilendirilmiş), Ahmet Tekbıyık,Gültekin Çakmakçı, Editör, Nobel Yayınevi, Ankara, ss.85-120, 2018
4. Argümantasyon İle Kimya Öğretimi
KİMYA ÖĞRETİMİ Öğretmen Eğitimcileri Öğretmenler ve Öğretmen Adayları İçin İyi Uygulama Örnekleri, Alipaşa AYAS Mustafa SÖZBİLİR, Editör, PEGEM AKADEMİ, Ankara, ss.417-444, 2015
5. Bilimin Doğası Anlayışlarının Kimya Öğretim Etkinlikleri İle Geliştirilmesi
KİMYA ÖĞRETİMİ Öğretmen Eğitimcileri Öğretmenler ve Öğretmen Adayları İçin İyi Uygulama Örnekleri, Alipaşa AYAS Mustafa SÖZBİLİR, Editör, Pegem Akademi, Ankara, ss.563-594, 2015