Yayınlar & Eserler

Makaleler 30
Tümü (30)
SCI-E, SSCI, AHCI (10)
SCI-E, SSCI, AHCI, ESCI (10)
Scopus (12)
TRDizin (6)
Diğer Yayınlar (13)

21. ChemPoker

JOURNAL OF CHEMICAL EDUCATION , cilt.89, sa.4, ss.522-523, 2012 (SCI-Expanded) identifier identifier
Hakemli Bilimsel Toplantılarda Yayımlanmış Bildiriler 67

1. KİMYA EĞİTİMİNDE STEM UYGULAMALARINA BİR BAKIŞ: LİTERATÜR TARAMASI

VIth International Eurasian Educational Research Congress, 19 - 22 Haziran 2019, (Özet Bildiri)

2. STEM kariyerlerini tercih etmeyi düşünen kız öğrenci profillerinin incelenmesi

International Conference on Science, Mathematics, Entrepreneurship and Technology Education, 12 - 14 Nisan 2019, (Özet Bildiri)

3. Sınıf Öğretmenlerinin Metaforik Algıları: Yaşam Boyu Öğrenme, StemA ve İlgili KavramlarI

Uluslararası Fen, Matematik, Girişimcilik ve Teknoloji Eğitimi Kongresi, 12 - 14 Nisan 2019, (Özet Bildiri)

6. The Effects of STEM Education on the Critical Thinking Skills of Prospective Science Teachers

World Science Technology Engineering and Mathematics (STEM) Education Conference, 8 - 10 Haziran 2018, (Özet Bildiri)

7. STEM alanlarına yönelik kariyer ilgi ölçeği geliştirme çalışması

X. International Congress of Educational Research, 27 - 30 Nisan 2018, (Özet Bildiri)

10. Picture chem Deney malzemelerini tanıtma oyunu

ERPA International Congresses on Education, 2 - 04 Haziran 2016

12. Fen bilgisi öğretmenliği lisans programının teknolojik pedagojik alan bilgisi açısından incelenmesi

XI. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi, Adana, Türkiye, 11 - 14 Eylül 2014, ss.1094, (Özet Bildiri)

13. Fen ve teknoloji öğretmenlerine teknolojik pedagojik alan bilgisi kazandırma amaçlı eğitim uygulamaları

XI. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi, Adana, Türkiye, 11 - 14 Eylül 2014, ss.1090, (Özet Bildiri)

14. The impact of science methods course on preservice science teachers technological pedagogical content knowledge

2014 The National Association for Research in Science Teaching (NARST) Annual International Conference, PITTSBURGH, Amerika Birleşik Devletleri, 30 Mart - 02 Nisan 2014, ss.112, (Özet Bildiri)

15. Engineering design applications in pre-service science teacher training

THE INTERNATIONAL ORGANIZATION FOR SCIENCE AND TECHNOLOGY EDUCATION (IOSTE), 30 Ekim - 01 Kasım 2013, ss.48, (Özet Bildiri)

16. Barriers to technology integration for pre service science teachers

The Europen Conference on Educational Research (ECER) 2013, İstanbul, Türkiye, 10 - 13 Ekim 2013, (Özet Bildiri)

18. Evaluation of the Technological Pedagogical Content Knowledge TPACK framework using structural equation modeling

The American Educational Research Association (AERA ) 2013 Annual Meeting, San-Francisco, Kostarika, 27 Nisan - 01 Mayıs 2013, (Tam Metin Bildiri)

20. Changes in pre service science teachers self efficacy toward technological pedagogical content knowledge

2013 The National Association for Research in Science Teaching (NARST) Annual International Conference, PUERTO RICO, Amerika Birleşik Devletleri, 6 - 09 Nisan 2013, (Özet Bildiri)

22. A Technological Pedagogical Content Knowledge TPACK based lesson plan assessment instrument

The Association for Science Teacher Education (ASTE) 2013 International Conference, Charlestown, Saint Kitts Ve Nevis, 9 - 12 Ocak 2013, (Özet Bildiri)

24. Fen bilgisi öğretmen adaylarını teknolojik pedagojik alan bilgisine sahip öğretmenler olarak nasıl yetiştirebiliriz

IHES2012 Uluslararası Yükseköğretim Sempozyumu, Aksaray, Türkiye, 17 Ekim - 19 Temmuz 2012, ss.97, (Özet Bildiri)

25. Evaluating pre service science teachers self efficacy toward TPACK

Colloquium on P-12 STEM Education Research, 9 Temmuz - 10 Ekim 2012, (Tam Metin Bildiri)

28. Fen Bilgisi Öğretmen Adaylarının Teknolojik Pedagojik Alan Bilgisi İmajları

10. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi, Türkiye, 27 - 30 Haziran 2012, (Tam Metin Bildiri)

29. Fen bilgisi öğretmen adaylarının teknolojik pedagojik alan bilgisi imajları

Canbazoğlu Bilici, S., Yamak, H., Kavak, N.(2012). Fen bilgisi öğretmen adaylarının teknolojik pedagojik alan bilgisi imajları, X. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi, Türkiye, 27 - 30 Haziran 2012, (Tam Metin Bildiri)

31. Fen bilgisi öğretmen adaylarının teknolojik pedagojik alan bilgisi imajları

X. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi, Niğde, Türkiye, 26 - 30 Haziran 2012, (Tam Metin Bildiri)

33. The evaluation of primary and secondary teachers' opinions about in-service teacher training

4th World Conference on Educational Sciences (WCES), Barcelona, İspanya, 2 - 05 Şubat 2012, cilt.46, ss.3507-3511, (Tam Metin Bildiri) Sürdürülebilir Kalkınma identifier

34. Secondary school teachers' opinions about in-service teacher training: a focus group interview study

4th World Conference on Educational Sciences (WCES), Barcelona, İspanya, 2 - 05 Şubat 2012, cilt.46, ss.3502-3506, (Tam Metin Bildiri) identifier

35. Examining pre-service science teachers' opinions about holistic approach in science: Electrical energy example

3rd World Conference on Educational Sciences (WCES), İstanbul, Türkiye, 3 - 07 Şubat 2011, cilt.15, ss.2764-2770, (Tam Metin Bildiri) identifier identifier

36. Özel alan yeterlikleri Fizik kimya biyoloji ve matematik

IX. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi, İzmir, Türkiye, 23 Eylül 2010 - 25 Eylül 2008, ss.125, (Özet Bildiri)

39. Science teacher s opinions on alternative assessment methods

12th Annual International Conference on Education, 24 - 27 Mayıs 2010, ss.50, (Özet Bildiri)

40. Frequency to the use of alternative assessment methods in science A Study with science teachers

12th Annual International Conference on Education, Yunanistan, 24 - 27 Mayıs 2010, ss.36, (Özet Bildiri)

42. Fen bilgisi öğretmen adaylarının bazı bilgi türlerinin olay öyküleri ile değerlendirilmesi

II. Uluslararası Türkiye Eğitim Araştırmaları, Antalya, Türkiye, 29 Nisan - 02 Mayıs 2010, ss.1054-1064, (Tam Metin Bildiri)

43. Science teachers competencies about alternative assessment methods

European Science Education Research Association (ESERA), İstanbul, Türkiye, 31 Ağustos - 04 Eylül 2009, cilt.2, ss.369-375, (Tam Metin Bildiri)

44. Science Teachers’ Competencies about Alternative Assessment Methods

European Science Education Research Association (ESERA), 30 Ağustos - 04 Eylül 2009

47. Turkish pre service science teacher pedagogical content knowledge regarding the structure of matter

The Sixteenth International Conference on Learning, BARSELONA, İspanya, 1 - 04 Temmuz 2009, (Özet Bildiri)

48. Kimya Öğretmen adaylarının kimyanın doğası hakkındaki görüşleri

VIII. Ulusal Fen bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi, Bolu, Türkiye, 27 - 29 Ağustos 2008, (Özet Bildiri)

53. Ortaöğretim fizik kimya ve biyoloji öğretmenlerinin derslerde analoji kullanma sıklıkları ve karşılaşılan zorluklar

VII. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi, Ankara (2006)., Ankara, Türkiye, 7 - 09 Eylül 2006

54. M E B İlköğretim 8 Sınıf Fen Bilgisi Ders Kitabının Fen Okur Yazarlığı Temaları Açısından Kantitatif Analizi

VI. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi, İstanbul, Türkiye, 9 - 11 Eylül 2004, ss.85, (Özet Bildiri)

55. Conceptual Change Instrution in Particle Model Of Matter by Constructivist Role-Playing Strategy

18th Internetional Conference on Chemical Education: Chemistry Education for the Modern World, 3 - 08 Ağustos 2004

56. The Effect of Predict-Observe-Explain Tasks on Pre-service Chemistry Teachers’ Conceptual Understanding about pH

18th International Conference on Chemical Education: Chemistry Education for the Modern World, 3 - 08 Ağustos 2004

57. Teaching Chemistry with Games

18th International Conference on Chemical Education: Chemistry Education for the Modern World, İstanbul, Türkiye, 3 - 08 Ağustos 2004, ss.377, (Özet Bildiri)

61. Yapılandırıcı Öğrenme Teorisine Dayanan Etkili Bir Öğretim Yöntemi Tahmin Et Gözle Açıkla Buz ile Su Kaynatılabilir mi

V. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi, Ankara, Türkiye, 16 - 18 Eylül 2002, ss.638, (Tam Metin Bildiri)
Kitaplar 14

1. Ulusal Projeler

Ulusal ve Uluslararası Proje Hazırlama Öğretmen Rehber Kitabı, Şahin Salih, Editör, Milli Eğitim Bakanlığı, Ankara, ss.35-67, 2023

2. Ulusal Projeler

ULUSAL VE ULUSLARARASI PROJE HAZIRLAMA ÖĞRETMEN REHBER KİTABI, Şahin Salih, Editör, TC MEB, Ankara, ss.35-69, 2023

3. Ulusal Projeler

ULUSAL VE ULUSLARARASI PROJE HAZIRLAMA ÖGRETMEN REHBER KITABI, Prof.Dr. Salih ŞAHİN, Editör, MEB Yayınevi, Ankara, ss.35-67, 2023

4. Öğretmen adaylarının ters yüz öğrenmeye ilişkin görüşleri: Kimya- II Dersi Örneği.

Fen Eğitimi Araştırmalarına Güncel Bakış-III, Doğan Alev,Aydın Abdullah, Editör, Akademisyen Kitapevi, Ankara, ss.59-78, 2022

5. Bireylerin Girişimcilik Becerisinin Geliştirilmesinde STEM Eğitimi Yaklaşımı

Fen Eğitimi Araştırmalarına Güncel Bakış, İlbilge DÖKME, Semra BENZER, Editör, Akademisyen Kitabevi, Ankara, ss.110-129, 2020

6. Çevre Eğitiminde Rol Oynama Etkinlikleri

Farklı Yaklaşım, Yöntem ve Teknikler Işığında Etkinliklerle Çevre Eğitimi, Mustafa HAMALOSMANOĞLU, Editör, Eğiten Kitap, Ankara, ss.287-307, 2019

7. Kimya Eğitiminde STEM Uygulamaları

Okul Öncesinden Üniversiteye Kuram ve Uygulamada Stem Eğitimi, Devrim AKGÜNDÜZ, Editör, ANI Yayıncılık, Ankara, ss.221-249, 2018

8. Kimya Öğretiminde Rol Oynama Yönteminin Kullanımı

Kimya Öğretimi: Öğretmen Eğitimcileri, Öğretmenler ve Öğretmen Adayları İçin İyi Uygulama Örnekleri, Pro. Dr. Alipaşa AYAS ve Prof. Dr. Mustafa Sözbilir, Editör, Pegem AKADEMİ, ss.515-530, 2017

9. Ortaöğretim Kimya 10 Ders Kitabı

Mega Yayıncılık, Ankara, 2015

11. Ortaöğretim Kimya 9 Ders Kitabı

Mega Yayıncılık, Ankara, 2015

12. KİMYA ÖĞRETİMİNDE ROL OYNAMA YÖNTEMİNİN KULLANIMI

Kimya Öğretimi Öğretmen Eğitimcileri Öğretmenler ve Öğretmen Adayları için İyi Uygulama Örnekleri, Alipaşa AYAS ve Mustafa SÖZBİLİR, Editör, Pegem AKADEMİ, ss.401-416, 2015
Metrikler

Yayın

112

Yayın (WoS)

13

Yayın (Scopus)

13

Atıf (WoS)

145

H-İndeks (WoS)

6

Atıf (Scopus)

98

H-İndeks (Scopus)

5

Atıf (Scholar)

1021

H-İndeks (Scholar)

13

Atıf (TrDizin)

94

H-İndeks (TrDizin)

4

Atıf (Diğer Toplam)

149

Proje

12

Tez Danışmanlığı

7

Açık Erişim

5
BM Sürdürülebilir Kalkınma Amaçları