Academic and Administrative Experience

Academic Positions 1
  • 2021 - Present Professor

    Gazi University, Uygulamalı Bilimler Fakültesi, Yönetim Bilişim Sistemleri

Managerial Experience 8
  • 2022 - Present Member of the Faculty Board

    Gazi University, Uygulamalı Bilimler Fakültesi, Yönetim Bilişim Sistemleri

  • 2022 - Present Department Academic Incentive Evaluation Commission Member

    Gazi University, Uygulamalı Bilimler Fakültesi, Yönetim Bilişim Sistemleri

  • 2021 - Present Member of Unit Strategic Planning Commission

    Gazi University, Uygulamalı Bilimler Fakültesi, Yönetim Bilişim Sistemleri

  • 2021 - Present Faculty Board Member

    Gazi University, Uygulamalı Bilimler Fakültesi, Yönetim Bilişim Sistemleri

  • 2021 - 2024 Member of Unit Strategic Planning Commission

    Gazi University, Uygulamalı Bilimler Fakültesi, Yönetim Bilişim Sistemleri

  • 2021 - 2023 Member of Unit Quality Commission

    Gazi University, Uygulamalı Bilimler Fakültesi, Yönetim Bilişim Sistemleri

  • 2021 - 2023 Head of Department

    Gazi University, Uygulamalı Bilimler Fakültesi

  • 1992 - 2002 Head of Department

    Gazi University, Endüstriyel Sanatlar Eğitim Fakültesi, Bilgisayar Eğitimi Bölümü

Non Academic Experience 3
  • 2003 - 2004 Researcher

    University, Lİverpool Hope University, Lİverpool Hope University, Researcher

  • 1988 - 1989 researcher

    University, Friedrich-Alexander-Universität Erlangen-Nürnberg , Mathematics Institute, researcher

  • 1985 - 1988 Bilgisayar Programcısı

    Özel Sektör, Bilgisayar Programcısı

Courses 11
  • Doctorate

    Python ile Veri Analitiği Uygulamaları

  • Postgraduate

    Nesne Yönelimli Yazılım Geliştirme ve Modelleme

    Veri Yapıları ve Algortima Tasarımı

  • Undergraduate

    ALGORİTMA VE PROGRAMLAMAYA GİRİŞ

    İŞ ZEKASI VE VERİ MADENCİLİĞİ

    Mezuniyet Projesi

    Veri Yapıları veAlgoritmalar

    Algoritma ve Programlamaya Giriş

    Model Tabanlı Yazılım Geliştirme

    İşyeri Eğitimi

    Nesne Yönelimli Programlama

Supervised Theses 17