Yayınlar & Eserler

Makaleler 53
Tümü (53)
SCI-E, SSCI, AHCI (2)
SCI-E, SSCI, AHCI, ESCI (4)
ESCI (2)
Scopus (5)
TRDizin (21)
Diğer Yayınlar (29)
Hakemli Bilimsel Toplantılarda Yayımlanmış Bildiriler 24

2. 9-17 Yaş Arasındaki Çocukların Algıladıkları Anne Tutumlarının İncelenmesi

VII. Uluslararası Eğitim ve Sosyal Bilimlerde Akademik ÇalışmalarSempozyumu, Ankara, Türkiye, 15 - 17 Kasım 2019, ss.270, (Tam Metin Bildiri)

3. Diyarbakır İlinin Bir İlçesinde 17-18 Yaş Öğrencilerinin Anne Baba Tutumları İle Madde Bağımlılığı Arasındaki İlişkinin İncelenmesi

Uluslararası Uyuşturucu Konferansı: Türkiye’de ve Dünyada Uyuşturucuyla Mücadele, 6-8 Aralık 2018, Antalya., Antalya, Türkiye, 6 - 08 Aralık 2018, (Tam Metin Bildiri) Sürdürülebilir Kalkınma

4. 4-6 yaş sosyal davranış ölçeği: Bir ölçek geliştirme çalışması

6.uluslararası okul öncesi eğitimi kongresi, 2 - 05 Ekim 2019, (Özet Bildiri)

5. 3 ve 4 Sınıfa Devam Eden Çocukların Anne Tutumları ile Sosyal-Duygusal Beceri Algısı Arasındaki İlişki”,

5. Uluslararası Bilimsel Araştırmalar Kongresi (11 – 14 Temmuz 2019 / Bandırma), (UBAK), BANDIRMA, Türkiye, 11 - 14 Temmuz 2019, ss.419435, (Tam Metin Bildiri)

6. İlköğretimde Çocuğu Olan Annelerin Pozitif-Negatif Duygularının Çeşitli Değişkenler Aracılığıyla İncelenmesi,

EJER Congress 2019 Bildiri Kitabı, Ankara, Ankara, Türkiye, 19 - 22 Haziran 2019, ss.318-325, (Tam Metin Bildiri)

7. “Müslüman Toplumlarında İslami Barış Eğitimi Mümkün mü?”

IV. Uluslararası Ortadoğu Sempozyumu: Ortadoğu’da Barışı İnşa Etmek, İstanbul, Türkiye, 17 - 18 Nisan 2018, cilt.1, ss.275-289, (Tam Metin Bildiri)

8. Arap Baharının Savaş Çocukları: Türkiye’deki Suriyeli Çocukların Sosyal Uyumlarının İncelenmesi”,

Kartepe Zirvesi 2018: Göç, Mültecilik ve İnsanlık, 26-28 Ekim 2018, Kocaeli, Akademik Oturum: Kadın ve Çocuk, 3.Gün: 28 Ekim 2018 Pazar, 15.20-16.30, Kocaeli, Türkiye, 27 - 29 Ekim 2018, (Tam Metin Bildiri)

9. DÜNYADA ERKEN ÇOCUKLUK EĞİTİMİ UYGULAMALARININ İNCELENMESİ

ULEAD 2018ANNUAL CONGRESS, Manisa, Türkiye, 9 - 11 Mayıs 2018, cilt.8, ss.14-22, (Tam Metin Bildiri)

10. “Şehitlik mi? Terörizm mi? İslami Açıdan İntihar Eylemlerinin Analizi

X. Uluslararası Uludağ Uluslararası İlişkiler Kongresi, 8-10 Ekim 2018, Uludağ Üniversitesi Mete Cengiz Kültür Merkezi, 2. Gün, İlyas Kaygusuz Konferans Salonu, Panel 26: 15.30-16.45, 8 - 10 Ekim 2018, (Tam Metin Bildiri) Sürdürülebilir Kalkınma

11. Arap Baharının Savaş Çocukları

İstanbul Security Conference 2017: New Security Ecosystem and Multilateral Cost, 1 - 03 Kasım 2017, (Özet Bildiri)

12. “Çocuk Gelişimi ve İletişim”

Bingöl Üniversitesi, 19-20 Kasım 2017, Bingöl., Bingöl, Türkiye, 19 - 20 Kasım 2017, (Özet Bildiri)

13. “Ergenlik Dönemindeki Çocukların Anne-Baba Tutum Algılarına Göre Yalnızlık Düzeylerinin İncelenmesi

26. Uluslararası Eğitim Bilimleri Kongresi, ICES-UEBK 2017, Antalya, Türkiye, 01 Kasım 2017, cilt.26, ss.3243-3245, (Tam Metin Bildiri)

14. HAMEL (Hamburger Erziehungsverhaltensliste Für Mütter) Anne Tutum Ölçeği: Geçerlilik ve Güvenirlik Çalışması”,

5. Uluslararası Okul öncesi Eğitimi Kongresi, Gazi Üniversitesi, Ankara, Türkiye, 18 - 21 Ekim 2017, (Özet Bildiri)

15. “ The Universiy Students Understanding and Perceptions of the Climate Change or Global Warming: Survey Results”

4th International, International Relations Congress Department of International Relations, Antalya, Türkiye, 26 Mayıs 2017, (Özet Bildiri) Sürdürülebilir Kalkınma

17. “Çocuk Gelişimi ve Eğitimi”

Tebriz Alzahra Üniversitesi, 2 Temmuz 2017, TEBRİZ, İran, 02 Temmuz 2017, (Özet Bildiri)

18. Yatılı Okulda ve Ailesinin Yanında Kalan Kız Ergenlerin (13-18 Yaş) Benlik Algısı ve Umutsuzluk Düzeyleri Arasındaki İlişkinin İncelenmesi”,

25. Ulusal Eğitim Bilimleri Kongresi: Eğitim Bilimlerinde Yenilikler ve Nitelik Arayışı”, 21-24 Nisan 2016, Antalya, Antalya, Türkiye, 21 - 24 Nisan 2016, cilt.25, ss.180-181, (Özet Bildiri)

19. Yatılı ve Gündüzlü Eğitim Alan Ortaöğretim Öğrencilerinin Şiddet Eğilimleri İle Özgüvenleri Arasındaki İlişkinin İncelenmesi”,

25. Ulusal Eğitim Bilimleri Kongresi: Eğitim Bilimlerinde Yenilikler ve Nitelik Arayışı”, 21-24 Nisan 2016, Antalya, Antalya, Türkiye, 21 - 24 Nisan 2016, cilt.25, ss.667, (Özet Bildiri)

20. “Üniversite Öğrencilerinin Yaşam Doyumu, Pozitif Negatif Duygu Durumu ve Adil Dünya İnancı Arasındaki İlişkinin İncelenmesi

15. Uluslararası Sınıf Öğretmenliği Eğitim Sempozyumu, Muğla Sıtkı Koçman Üniversitesi, Muğla, Türkiye, 11 - 14 Mayıs 2016, cilt.15, ss.404-405, (Özet Bildiri)

21. Islamic Peace Paradigm and Islamic Peace Education The Study of Islamic Nonviolence in Post September 11 World

IV. ATCOSS Arap-Türk Sosyal Bilimler Kongresi, “Ekonomi, Eğitim ve Kalkınma”, Ankara, Türkiye, 26 - 27 Ekim 2013, ss.237-255, (Tam Metin Bildiri)

23. Islamic Peace Paradigm and Islamic Peace Education: The Study of Islamic Nonviolence in the Post-Sept. 11 World

Globalization for Common Good Initiative, Fatih University, and Intercultural Dialogue Platform, The 6th International Conference on an Interfaith Perspective on Globalization for Common Good, A Non-violent Path to Conflict Resolution and Peacebuilding (Building a World that is Just, Free and Prosperous for All) Istanbul: The City of Understanding and Reconciliation between East and West, Istanbul, İstanbul, Türkiye, 5 - 09 Temmuz 2007, cilt.1, ss.101-119, (Tam Metin Bildiri)
Kitaplar 38

2. Paradigma Değişimi: İslami Barış Paradigması ve İslami Barış Eğitimi

Uluslararası Çatışma Çözümü: Hukuksal Yöntemlerden Alternatif Çatışma Çözümüne,, Muzaffer Ercan Yılmaz, Editör, Nobel Yayınevi, Ankara, ss.173-192, 2022

4. Montessori Yaklaşımı

Çocukların Eğitiminde Programlar ve Yaklaşımlar, Adnan Taşgın, Editör, Atatürk Üniversitesi Açıköğretim Yayınları, Erzurum, ss.59-85, 2021

5. 7. Bölüm: Sosyal Gelişim

Çocuk Psikolojisi, Ayşe Dilek ÖĞRETİR ÖZÇELİK, Editör, Pegem Yayınevi, Ankara, ss.171-204, 2021

6. Head Start Programı

Çocukların Eğitiminde Programlar ve Yaklaşımlar, Adnan Taşgın, Editör, Atatürk Üniversitesi Açıköğretim Yayınları, Erzurum, ss.155-177, 2021

7. Portage Programı

Çocukların Eğitiminde Programlar ve Yaklaşımlar, Adnan Taşgın, Editör, Atatürk Üniversitesi Açıköğretim Yayınları, Erzurum, ss.107-134, 2021

8. Sosyal Arabuluculuk İçin İslami Barış Paradigması ve İslami Barış Eğitimi

Sosyal Arabuluculuğun Kültürel Temelleri, Vahap Özpolat, Editör, Hegem Yayınevi, Ankara, ss.91-99, 2021

9. Kültür ve Kültürel Çeşitlilik,

Sosyal ve Beşeri Bilimlerde Araştırma ve Değerlendirmeler, Şekeroğlu, Bengü, Editör, Detay Yayıncılık, Ankara, ss.75-86, 2021

10. 3. Bölüm: Gelişimin Nörobiyolojisi

Çocuk Psikolojisi, Ayşe Dilek ÖĞRETİR ÖZÇELİK, Editör, Pegem Yayınevi, Ankara, ss.58-82, 2021

11. 8. Bölüm: Ahlak ve Cinsellik

Çocuk Psikolojisi, Ayşe Dilek ÖĞRETİR ÖZÇELİK, Editör, Pegem Yayınevi, Ankara, ss.205-222, 2021

12. “Reggio Emilia Yaklaşımı”

Çocukların Eğitiminde Programlar ve Yaklaşımlar, Adnan Taşgın, Editör, Atatürk Üniversitesi Açıköğretim Yayınları, Erzurum, ss.201-222, 2021

13. 6. Bölüm: Duygusal Gelişim

Çocuk Psikolojisi,, Ayşe Dilek ÖĞRETİR ÖZÇELİK, Editör, Pegem Yayınevi, Ankara, ss.135-169, 2021

14. 2. Bölüm: Fiziksel Gelişim

Çocuk Psikolojisi, Ayşe Dilek ÖĞRETİR ÖZÇELİK, Editör, Pegem Yayınevi, Ankara, ss.31-57, 2021

15. Yapısal Olarak Aile

Sosyal ve Beşeri Bilimlerde Araştırma ve Değerlendirmeler, Şekeroğlu, Bengü, Editör, Detay Yayıncılık, Ankara, ss.165-183, 2021

16. Gelişimin Nörobiyolojisi

Çocuk Psikolojisi, Öğretir Özçelik, Ayşe Dilek, Editör, Pegem Yayınevi, Ankara, ss.1-291, 2021

17. 1.Bölüm: İlk Sözler

Çocuk Psikolojisi,, Ayşe Dilek ÖĞRETİR ÖZÇELİK, Editör, Pegem Yayınevi, Ankara, ss.1-29, 2021

18. 10. Bölüm: Çocukların İnternet Kullanımı: Bağımlılık, Riskler ve Zararlar

Çocuk Psikolojisi, Ayşe Dilek ÖĞRETİR ÖZÇELİK, Editör, Pegem Yayınevi, Ankara, ss.267-290, 2021

20. “Eğitim Politikası”

Avrupa Birliği: Kurumlar ve Politikalar, CENGİZ DİNÇ, Editör, Nobel Yayınevi, Ankara, ss.295-325, 2020

21. Cinsel Gelişim

Çocuk Gelişimi, Öğretir Özçelik, Ayşe Dilek, Editör, pegem akademi, ss.161-197, 2019

22. Aile

Çocuk Gelişimi, Ayşe Dilek ÖĞRETİR ÖZÇELİK, Editör, PEGEM, Ankara, ss.269-301, 2019

23. CİNSEL GELİŞİM

ÇOCUK GELİŞİMİ, AYŞE DİLEK ÖĞRETİR ÖZÇELİK, Editör, PEGEM, Ankara, ss.161-198, 2019

24. AHLAK GELİŞİMİ

ÇOCUK GELİŞİMİ, AYŞE DİLEK ÖĞRETİR ÖZÇELİK, Editör, Pegem, Ankara, ss.85-115, 2019

25. AİLE

ÇOCUK GELİŞİMİ, AYŞE DİLEK ÖĞRETİR ÖZÇELİK, Editör, PEGEM, Ankara, ss.269-301, 2019

26. CİNSEL EĞİTİM

ÇOCUK GELİŞİMİ, AYŞE DİLEK ÖĞRETİR ÖZÇELİK, Editör, PEGEM, Ankara, ss.199-264, 2019

28. 1. Bölüm: İnovasyon, Yaratıcılık ve Yenilenme

Eğitim ve Endüstride 21. Yüzyıl Becerileri, Ayşe Dilek Öğretir Özçelik ve Mehmet Nur Tuğluk, Editör, Pegem Yayınevi, Ankara, ss.1-29, 2018

29. “Şehitlik Eylemlerine veya İntihar Terrörizmine Genel Bakış”

Dini Söyleme Dayalı Terörizmin Analizi, ertan efegil, Editör, Gündoğan Yayınları, İstanbul, ss.133-169, 2018

30. HAMEL (Hamburger Erziehungsverhaltensliste Für Mütter) Maternal Attitude Scale: Validity and Reliability Study

Current Trends in Preschool Education-2, Ümit Deniz, Editör, LAP Lambert Publishing, ss.1-13, 2018

31. 12. Bölüm: 21nci Yüzyıl Öğretmenlerinde Sosyal Beceriler

Eğitim ve Endüstride 21. Yüzyıl Becerileri, AYŞE DİLEKÖĞRETİR ÖZÇELİK VE MEHMET NUR TUĞLUK, Editör, PEGEM YAYINEVİ, Ankara, ss.245-271, 2018

32. 8. Bölüm: Sosyal ve Kültürlerarası Beceriler

Eğitim ve Endüstride 21. Yüzyıl Becerileri, AYŞE DİLEK ÖĞRETİR ÖZÇELİK VE MEHMET NUR TUĞLUK, Editör, PEGEM YAYINEVİ, Ankara, ss.147-173, 2018

33. The Analysis of Positive Psychology Training Programme on Turkish Mothers’ Perceptions on Their Personality with the Giessen Test”

Educational Research and Practice, Irina Koleva ve Gökhan Duman, Editör, St. Kliment Ohridski University Press, Sofya, ss.283-291, 2017

34. “9.Bölüm: Okul Öncesinde Eğitim Materyallerinin Üretim, Satın Alma ve Kullanımında Fikri Mülkiyet Hakları”,

Her Yönüyle Okul Öncesi Eğitim 17 Okul Öncesinde Materyal Geliştirme, Neslihan Avcı, Editör, Hedef Yayıncılık, Ankara, ss.164-180, 2015 Sürdürülebilir Kalkınma

35. “6.Bölüm: Özel Durumlarda Çocuk Ruh Sağlığı”,

Her Yönüyle Okul Öncesi Eğitim 20 Ruh Sağlığı, Abide Güngör Aytar, Editör, Hedef Yayıncılık, Ankara, ss.158-180, 2015 Sürdürülebilir Kalkınma
Metrikler

Yayın

116

Yayın (WoS)

4

Yayın (Scopus)

5

Atıf (WoS)

3

H-İndeks (WoS)

1

Atıf (Scopus)

3

H-İndeks (Scopus)

1

Atıf (TrDizin)

1

H-İndeks (TrDizin)

1

Atıf (Diğer Toplam)

7

Proje

16

Tez Danışmanlığı

28

Açık Erişim

25
BM Sürdürülebilir Kalkınma Amaçları