Yayınlar & Eserler

Diğer Dergilerde Yayınlanan Makaleler

The Effect of Multisensory Stories on Listening Comprehension of Children Who Are Blind with Severe and Multiple Disabilities

ANKARA UNIVERSITESI EGITIM BILIMLERI FAKULTESI OZEL EGITIM DERGISI-ANKARA UNIVERSITY FACULTY OF EDUCATIONAL SCIENCES JOURNAL OF SPECIAL EDUCATION, cilt.19, sa.1, ss.129-153, 2018 (ESCI İndekslerine Giren Dergi) Creative Commons License identifier

The Effect of Performance Feedback Provided to Student Teachers Working with Multiple Disabilities

European Journal of Educational Research, cilt.5, sa.3, ss.109-123, 2016 (Diğer Kurumların Hakemli Dergileri)

Examining Play Diversity and Play Complexity of Typically Developing Children and Children with Visual Impairments

INTERNATIONAL JOURNAL OF EARLY CHILDHOOD SPECIAL EDUCATION, cilt.7, sa.2, ss.212-237, 2015 (ESCI İndekslerine Giren Dergi) identifier identifier

Görme Yetersizliğinden Etkilenen ve Normal Gelişim Gösteren Çocukların Oyun Çeşitlilik ve Karmaşıklık Düzeylerinin İncelenmesi

International Journal of Early Childhood Special Education (INT-JECSE), cilt.7, sa.2, ss.212-237, 2015 (Diğer Kurumların Hakemli Dergileri)

Hakemli Kongre / Sempozyum Bildiri Kitaplarında Yer Alan Yayınlar

Ağır ve Çoklu Yetersizliği Olan Çocuklar İçin Alternatif Değerlendirme Yaklaşımları

Uluslararası Çağdaş Eğitim Araştırmaları Kongresi, Muğla, Türkiye, 29 Eylül - 02 Ekim 2016, ss.121-122

Using Multisensory Storytelling MSST to Increasing Listening Comprehension for Students with Multiple Disabilities Include Visual Impairment MDVI

Multidisciplinary Academic Conference on Education, Teaching and E-learning in Prague 2016, Prag, Çek Cumhuriyeti, 5 - 06 Ağustos 2016, ss.73

Ağır ve Çoklu Yetersizliği Olan Çocuklarda Değerlendirme Aracı Olarak Portfolyo Kullanımı

3. Uluslararası Katılımlı Ulusal Disiplinlerarası Erken Çocuklukta Müdahale Kongresi, Türkiye, 31 Mart - 03 Nisan 2016, ss.234-236

Ağır ve Çoklu Yetersizliği Olan Çocuklarda Dokunulabilir Sembollerin Kullanımı

3. Uluslararası Katılımlı Ulusal Disiplinlerarası Erken Çocuklukta Müdahale Kongresi, Türkiye, 31 Mart - 03 Nisan 2016, ss.237-238

Birden Fazla Yetersizliği Olan Çocukların Eğitiminde Çok Duyulu Hikaye Kullanımı

24. Ulusal Özelk Eğitim Kongresi, Edirne, Türkiye, 25 - 27 Eylül 2014, ss.242

Birden Fazla Yetersizliği olan Bireylerin eğitiminde Çok duyulu Odaların Kullanımı

24. Ulusal Özel eğitim Kongresi, Edirne, Türkiye, 25 - 27 Eylül 2014, ss.243

Kitap & Kitap Bölümleri

Ağır ve Çoklu Yetersizliği Olan Öğrencilere Okuma Yazma Öğretimi

Ağır ve Çoklu Yetersizliği Olan Öğrencilerin Eğitiminde Stratejiler, ŞAFAK Pınar, Editör, Vize Yayıncılık, Ankara, ss.249-269, 2020

Görme Yetersizliği Olan Öğrencilere Okuma Yazma Öğretimi

Görme Yetersizliği Olan Öğrencilerin Öğretmenlerine Yönelik Mesleki Gelişim Eğitimi Öğretmen Kitabı, Akbıyık, Sibel; Şafak, Pınar, Editör, MEB Yayınları, Ankara, ss.54-83, 2020

Görme Yetersizliği Olan Öğrencilere Okuma Yazma Öğretimi

Görme Yetersizliği Olan Öğrencilerin Öğretmenlerine Yönelik Mesleki Gelişim Eğitimi Etkinlik Kitabı, Akbıyık, Sibel; Şafak, Pınar, Editör, MEB Yayınları, Ankara, ss.30-43, 2020

Görme Yetersizliği Olan Çocuklar

Özel Eğitim ve Kaynaştırma, Şahbaz Ümit, Editör, Anı Yayıncılık, Ankara, ss.32-68, 2018

Kelime Kökü ve Kelime Parçası Kısaltmaları

Görenler İçin Braille(Kabartma) Yazı Rehberi, Pınar ŞAFAK, Editör, PEGEM AKADEMİ, ss.104-121, 2017

Görme Yetersizliğinde Tarama, Tanı, Değerlendirme

İşitme ve Görme Yetersizliği, Hasan GÜRGÜR-Pınar ŞAFAK, Editör, PEGEM AKADEMİ, ss.216-236, 2017

Cevap Anahtarları

Görenler İçin Braille (Kabartma)Yazı Rehberi, Pınar Şafak, Editör, Pegem Akademi, Ankara, ss.122-150, 2017