Yayınlar & Eserler

Diğer Dergilerde Yayınlanan Makaleler

Hakemli Kongre / Sempozyum Bildiri Kitaplarında Yer Alan Yayınlar

Mizah Destekli STEAM'e Yönelik Eylem Araştırması

Uluslararası Eğitim Yönetimi Forumu (EYFOR-XIII), İzmir, Türkiye, 11 - 15 Mayıs 2022

Mizaha Dayalı STEM Eğitimi

Uluslararası Eğitim Yönetimi Forumu (EYFOR-XIII), İzmir, Türkiye, 11 - 15 Mayıs 2022

Fen Bilgisi Öğretmen Adaylarının Tercih Ettikleri Öğretim Yaklaşımlarına Göre Düşünme Becerileri Kazandırma Düzeyleri

6. International Congress Of Eurasian Social Sciences (ICOESS), Muğla, Türkiye, 13 - 16 Mayıs 2022

Fen Bilimleri Eğitiminde Biçimlendirici Ölçme ve Değerlendirme Üzerine Yapılan Lisansüstü Tezlerine Ait İçerik Analizi

I. Uluslararası Bilim, Eğitim, Sanat ve Teknoloji Sempozyumu (UBEST), İzmir, Türkiye, 2 - 04 Mayıs 2019

Güzel Sanatlar Eğitimi Bölümü Öğretmen Adaylarının Sınıf Yönetimine Yönelik Metaforik ve Bilişsel Algılarının İncelenmesi

I. Uluslararası Bilim, Eğitim, Sanat ve Teknoloji Sempozyumu (UBEST), İzmir, Türkiye, 2 - 04 Mayıs 2019

Öğretmen Adaylarının Fetemm Uygulamaları ile İlgili Bilişsel Algıları

I. Uluslararası Bilim, Eğitim, Sanat ve Teknoloji Sempozyumu (UBEST), İzmir, Türkiye, 2 - 04 Mayıs 2019

Fen Öğretmen Adaylarının Sosyobilimsel Konuları Muhakeme Yetileri

I. Uluslararası Bilim, Eğitim, Sanat ve Teknoloji Sempozyumu (UBEST), İzmir, Türkiye, 2 - 04 Mayıs 2019

Fen Bilimleri Öğretmenlerinin Öğrenme Yaklaşımlarını Etkileyen Bağlamsal Faktörlerin Belirlenmesi

International Learning Teaching and Educational Research (ILTER) Congress, Amasya, Türkiye, 6 - 08 Eylül 2018

Turkish Middle School Science Teachers’ Pedagogical Orientations towards Direct and Inquiry Instructional Approaches

National Association of Research in Science Teaching (NARST) 2018 Annual International Conference, Atlanta, Amerika Birleşik Devletleri, 10 - 13 Mart 2018

An Exploratory Investigation of K-8 Pre-Service Teachers' Science Pedagogical Preferences

National Association of Research in Science Teaching (NARST) 2015 Annual International Conference, Chicago, Amerika Birleşik Devletleri, 11 - 14 Nisan 2015

Kitap & Kitap Bölümleri

Preservice Science Teachers’ Socioscientific Orientations Through Placed-Based Socioscientific Issues Teaching: Air Pollution in Ankara

Socioscientific Issues Focused Teacher Education Place-Based Practices from Türkiye, NAMDAR BAHADIR, KARAHAN ENGİN, Editör, Springer Nature, Cham, ss.31-43, 2024

Ortaokul Öğrencilerinin Küresel İklim Değişikliği Kavramına Yönelik Bilişsel Yapılarının İncelenmesi: Bir Karma Yöntem Araştırması

Türkiye Cumhuriyetinin 100. Yılında Eğitim Araştırmaları, BENLİ ÖZDEMİR ESRA, UZEL NURCAN, ÇETİN TURHAN, Editör, Pegem Akademi, Ankara, ss.69-82, 2023

Günlük Hayatta Yaşanmış Trafik Olaylarında Akıl Yürütme

Trafikte Akıl Yürütme, GÖKMEN AHMET, YÜKSEL İBRAHİM, Editör, Nobel Akademik, Ankara, ss.121-146, 2023

20. Yüzyıl Akıl Yürütmeci Bilim İnsanları Buluşları ve Eserleri

Akıl Yürütmeci Bilim İnsanları Buluşları ve Eserleri, Yılmaz Mehmet, Özen Yunus, Yüksel İbrahim, Karakaya Ferhat, Editör, Palme Yayınevi, Ankara, ss.187-216, 2023

Sosyobilimsel Konular ve Eko-Adalet

Çağdaş Yaklaşımlarla Etkinlik Destekli Sosyobilimsel Konuların Öğretimi, NAMDAR BAHADIR, Editör, Nobel Yayıncılık, Ankara, ss.161-178, 2022

Öğretmen Mesleki Gelişiminde Fen Öğretme Yönelimleri

'Kastamonu Eğitim' Araştırmaları Yıllığı (2021), KAYMAKCI, SELAHATTİN, Editör, Pegem Akademi Yayıncılık, Ankara, ss.433-448, 2021

STEM ve Mizah

Eğitimde Mizah, Oruç Şahin, İlhan Genç Osman, Editör, Nobel Yayıncılık, Ankara, ss.671-685, 2021

Kasım Ayı, Bilim ve Akıl Yürütme

365 Günde Bilim ve Akıl Yürütme, Yılmaz Mehmet, Yüksel İbrahim, Şahin Erhan, Editör, Nobel Yayıncılık, Ankara, ss.355-388, 2021

Araştırma-Sorgulama

21. Yüzyıl Becerileri İçin Fen Eğitimi: Öğrenmeyi Derinleştirme, KABATAŞ MEMİŞ ESRA, Editör, Pegem Akademi Yayıncılık, Ankara, ss.76-99, 2021

Metrikler

Yayın

32

Atıf (Scopus)

14

H-İndeks (Scopus)

3

Proje

1

Açık Erişim

1
BM Sürdürülebilir Kalkınma Amaçları