Bilimsel Faaliyetler

Jüri Üyelikleri

  • Mart 2022 Yarışma

    TUBITAK

    Lise Öğrencileri Araştırma Projeleri (Yazılım) Bölge Yarışmasında Jüri Üyesi (2021)

  • Şubat 2021 Yarışma

    TÜBİTAK

    Lise Öğrencileri Araştırma Projeleri (Yazılım) Bölge Yarışmasında Jüri Üyesi (2021)

Bilimsel Dergilerdeki Faaliyetler

  • 2022 - Devam Ediyor JOURNAL OF ACADEMIC ETHICS: THEORY AND PRACTICE

    Bilim Kurulu Üyeliği

  • 2022 - Devam Ediyor JOURNAL OF ACADEMIC ETHICS: THEORY AND PRACTICE

    Danışma Kurul Üyesi

  • 2021 - Devam Ediyor Öğretim Teknolojisi ve Hayat Boyu Öğrenme Dergisi (ITALL) Sürdürülebilir Kalkınma

    Editörler Kurulu Üyesi

Bilimsel Hakemlikler

  • Kasım 2023 International Journal of Human–Computer Interaction

    SSCI Kapsamındaki Dergi

  • Kasım 2023 Instructional Technology and Lifelong Learning

    Diğer İndekslerce Taranan Dergi

  • Kasım 2023 Ankara Üniversitesi Eğitim Bilimleri Fakültesi Dergisi

    Hakemli Bilimsel Dergi

  • Kasım 2023 INTERNET AND HIGHER EDUCATION

    SSCI Kapsamındaki Dergi

  • Mayıs 2023 COMPUTERS IN HUMAN BEHAVIOR

    SSCI Kapsamındaki Dergi

  • Aralık 2022 Research on Education and Psychology

    Hakemli Bilimsel Dergi

  • Ekim 2022 SMART LEARNING ENVIRONMENTS

    ESCI Kapsamındaki Dergi

  • Ağustos 2022 Yeni Medya

    Diğer İndekslerce Taranan Dergi

  • Temmuz 2022 Ankara Üniversitesi Eğitim Bilimleri Fakültesi Dergisi

    Diğer İndekslerce Taranan Dergi

  • Haziran 2022 EĞİTİM TEKNOLOJİSİ KURAM VE UYGULAMA

    Hakemli Bilimsel Dergi

  • Mayıs 2022 CHILDREN AND YOUTH SERVICES REVIEW

    SSCI Kapsamındaki Dergi

  • Nisan 2022 CHILDREN AND YOUTH SERVICES REVIEW

    SSCI Kapsamındaki Dergi

  • Nisan 2022 yeni Medya

    Diğer İndekslerce Taranan Dergi

  • Nisan 2022 Bilgi ve İletişim Teknolojileri Dergisi

    Diğer Dergiler

  • Nisan 2022 SOCIAL MEDIA + SOCIETY

    SSCI Kapsamındaki Dergi

  • Nisan 2021 TÜBİTAK Projesi

    2204-A Lise Öğrencileri Araştırma Projeleri Yarışması, Gazi Üniversitesi, Türkiye

  • Mart 2021 TÜBİTAK Projesi

    2204-A Lise Öğrencileri Araştırma Projeleri Yarışması, Van Yüzüncü Yıl Üniversitesi, Türkiye