Yayınlar & Eserler

Makaleler 45
Tümü (45)
SCI-E, SSCI, AHCI (8)
SCI-E, SSCI, AHCI, ESCI (15)
ESCI (7)
Scopus (14)
TRDizin (17)
Diğer Yayınlar (11)
Hakemli Bilimsel Toplantılarda Yayımlanmış Bildiriler 30

1. Eğitimde Yapay Zekâ: Riskler ve Siber Aylaklık

V-INTERNATIONAL BAKU CONFERENCE ON SCIENTIFIC RESEARCH, Baku, Azerbaycan, 11 Aralık 2024, ss.1-10, (Tam Metin Bildiri) Creative Commons License

2. Üretken Yapay Zeka (ÜYZ) Okuryazarlık Ölçeği: Geçerlilik ve Güvenilirlik Çalışması

4. Uluslararası Bilimsel ve Akademik Araştırmalar Konferansı, Konya, Türkiye, 19 - 20 Ağustos 2024, ss.1-8, (Tam Metin Bildiri) Creative Commons License

3. Generative Artificial Intelligence (GenAI) Literacy Scale: Validity and Reliability

4th International Conference on Scientific and Academic Research, Konya, Türkiye, 19 - 20 Temmuz 2024, ss.1-8, (Tam Metin Bildiri) Creative Commons License

4. Eğitimde Yapay Zeka (YZ) Sohbet Robotları: Sistematik Literatür Taraması

16. International Computer and Instructional Technologies Symposium, Eskişehir, Türkiye, 26 - 28 Ekim 2023, ss.1-2, (Özet Bildiri) Sürdürülebilir Kalkınma

5. Condition of lifelong learning through mobile devices in elderly adults

27th International Conference on Educational Sciences, Antalya, Türkiye, 18 - 22 Nisan 2018, (Tam Metin Bildiri)

6. Minecraft eğitim platformu: Öğrenme topluluğu analizi

International Child and Information Safety Congress ”Dijital Games”, Ankara, Türkiye, 11 - 13 Nisan 2018, (Özet Bildiri)

7. Bilgisayar oyunları ile öğrenci, aile ve okul ilişkileri üzerine

International Child and Information Safety Congress ”Dijital Games”, Ankara, Türkiye, 11 - 13 Nisan 2018, (Özet Bildiri)

8. Programlama eğitimi için kullanılan bir oyunun incelenmesi: Light-Bot”

International Child and Information Safety Congress ”Dijital Games”, Ankara, Türkiye, 11 - 13 Nisan 2018, (Özet Bildiri)

10. Nesnelerin Interneti ve Eğitime Yansımaları

5th International Instructional Technologies Teacher Education Symposium, İzmir, Türkiye, 11 - 13 Ekim 2017, (Özet Bildiri)

11. Üniversite Öğrencilerinde Akıllı Telefon Bağımlılığı, Siberaylaklık, Stres ve Sosyal Desteğe Yönelik Bir Yol Analizi

5th International Instructional Technologies Teacher Education Symposium, İzmir, Türkiye, 11 - 13 Ekim 2017, (Özet Bildiri)

12. Bilgisayarca Düşünme: Nedir? Ne Değildir?

11. Uluslararası Bilgisayar ve Öğretim Teknolojileri Sempozyumu, Malatya, Türkiye, 24 - 26 Mayıs 2017, (Özet Bildiri)

13. Üniversite öğrencilerinin çevrimiçi bilgi arama stratejileri ile akademik ve İnternet öz yeterlikleri arasındaki ilişkinin incelenmesi

ICPESS (International Congress on Politic, Economic and Social Studies), Saraybosna, Bosna-Hersek, 19 - 22 Mayıs 2017, cilt.2, (Özet Bildiri)

14. Üniversite Öğrencilerinin Çevrimiçi Bilgi Arama Stratejileri ile Akademik ve İnternet Öz Yeterlikleri Arasındaki İlişkinin İncelenmesi

INTERNATIONAL CONGRESS ON POLITICAL, ECONOMIC AND SOCIAL STUDIES, Saraybosna, Bosna-Hersek, 19 - 22 Mayıs 2017, cilt.2, ss.223-224, (Özet Bildiri)

15. Investigation of the relationship between cyberloafing and academic motivation levels of university students

26. Uluslararası Eğitim Bilimleri Kongresi, Antalya, Türkiye, 20 - 23 Nisan 2017, ss.364-366, (Özet Bildiri)

16. Mobil öğrenme Lisansüstü tezlere yönelik bir içerik analizi çalışması

10. Uluslararası Bilgisayar ve Öğretim Teknolojileri Sempozyumu, Rize, Türkiye, 16 - 18 Mayıs 2016, ss.546-553, (Tam Metin Bildiri)

17. An investigation of e-learning styles of learners in electronic environment

International Academic Conference on Teaching, Learning and E-learning in Bratislava, Bratislava, Slovakya, 6 - 07 Temmuz 2016, (Tam Metin Bildiri)

18. Investigation into attitudes of pre service teachers towards e- learning with respect to their individual innovativeness levels

2 nd International Congress on Education, Distance Education and Educational Technology‐ ICDET, 5 - 07 Şubat 2016, (Özet Bildiri)

19. An analysis on the relationship between lifelong learning tendencies of pre service teachers and their epistemological believes on Internet

Society for Information Technology & Teacher Education International Conference, Savannakhét, Laos, 21 - 24 Mart 2016, ss.828-832, (Tam Metin Bildiri)

20. ÖĞRETMEN ADAYLARININ E ÖĞRENMEYE YÖNELİK TUTUMLARI VE YENİLİKÇİLİK DÜZEYLERİ ARASINDAKİ İLİŞKİNİN İNCELENMESİ

2nd International Congress on Education, Distance Education and Educational Technology‐ ICDET‐ 2016, 5 - 06 Şubat 2016, (Özet Bildiri)

21. Öğrencilerin evde bilgisayar kullanımına ilişkin bir çalışma

XIV. Ulusal Eğitim Bilimleri Kongresi- Pamukkale, Türkiye., Denizli, Türkiye, 28 - 30 Eylül 2005, (Tam Metin Bildiri)

22. Pre service teacher's attitude on mobile learning

Teaching & Education Conference, Amsterdam, Hollanda, 12 - 15 Mayıs 2015, ss.111-119, (Tam Metin Bildiri)

23. Scratch ile programlama eğitimi alan öğrencilerin problem çözme becerilerinin incelenmesi

8th International Computer & Instructional Technologies Symposium, Edirne, Türkiye, 18 - 20 Ekim 2014, (Tam Metin Bildiri)

24. Trend analysis on critical thinking and technology

ATEE Spring Conference - Innovation and Challenges in Education, 7 - 09 Mayıs 2014, (Özet Bildiri)

25. The trend analysis on online learning communities

63. Annual Conference International Council for Educational Media (ICEM), 1 - 04 Ekim 2013, (Tam Metin Bildiri)

26. An outcome evaluation study on Internet addiction

3rd World Conference on Information Technology, 14 - 16 Kasım 2012, cilt.3, ss.790-795, (Tam Metin Bildiri)

27. Online networking: Determining the purpose of prospective teachers use of social network sites

15. International Conference Educational Reform in the 21th Century in Balkan Countries Bükreş/Romanya, 01 Haziran 2012, (Özet Bildiri)

28. İlköğretim öğrencilerinin bilgisayar oyunu bağımlılık düzeylerinin çeşitli değişkenlere göre incelenmesi

4. Uluslararası Risk Altında ve Korunması Gereken Çocuklar Sempozyumu (Çocuk ve Bilişim), Ankara., 24 - 25 Nisan 2012, (Özet Bildiri)

29. Öğretmen adaylarının sayısal yetkinlik düzeylerinin incelenmesi

2 nd International Conference on New Trends in Education and Their Implications, Antalya., 27 - 30 Nisan 2011, (Tam Metin Bildiri)

30. Place of Wikis in Learning and Teaching Process

World Conference on Educational Technology Researches (WCETR), Nicosia, CYPRUS, 5 - 09 Temmuz 2011, cilt.28, (Tam Metin Bildiri) identifier identifier
Kitaplar 13

2. Güncel Üretken Yapay Zeka Araçları

Yapay Zeka Okuryazarlığı, Şahin Gökçearslan,Hatice Yıldız Durak, Editör, Nobel Yayın Dağıtım, Ankara, ss.1-25, 2024

3. Artificial Intelligence (AI) and Cheating: The Concept of Generative Artificial Intelligence (GenAI)

Transforming Education With Generative AI: Prompt Engineering and Synthetic Content Creation, Ramesh C. Sharma,Aras Bozkurt, Editör, IGI Global, Pennsylvania, ss.1-20, 2024 Creative Commons License

4. Güncel Üretken Yapay Zekâ Araçları

YAPAY ZEKÂ OKURYAZARLIĞI, GÖKÇEARSLAN ŞAHİN, YILDIZ DURAK HATİCE, Editör, NOBEL AKADEMİK YAYINCILIK EĞİTİM DANIŞMANLIK TİC. LTD. ŞTİ., Ankara, ss.159-189, 2024

5. Güncel Üretken Yapay Zeka Araçları

Yapay Zeka Okuryazarlığı, GÖKÇEARSLAN ŞAHİN, YILDIZ DURAK HATİCE, Editör, Nobel Yayınevi, Ankara, ss.159-189, 2024

6. Nesnelerin İnternetinin Eğitim Boyutu

Nesnelerin İnterneti Kuramdan Uygulamaya, Doç. Dr. Hüseyin Çakır Doç. Dr. Çelebi Uluyol, Editör, Nobel Yayınevi, Ankara, ss.351-366, 2021 Creative Commons License

7. Veri Girişi Nedir?

Bilgisayarsız Algoritmik Düşünme Etkinlikleri, Hasan Çakır, Editör, Milli Eğitim Bakanlığı-Yenilik ve Eğitim Teknolojileri Genel Müdürlüğü., Ankara, ss.75-79, 2020

8. Investigation of the relationship between online information searching strategies with academic and internet self-efficacy of university students.

An Overview of Technology, Guidace and Leadership in Terms of Education, Hakkı Bağcı, Editör, Cambridge International Science Publishing , London, ss.37-44, 2018

9. An Investigation of the Relationship Between Cyberloafing and Academic Motivation Levels of University Students

Education in the Globalized World, Özcan Demirel,Serkan Dinçer, Editör, Pegem Akademi, Ankara, ss.733-742, 2017

10. Critical Thinking and Digital Technologies: An Outcome Evaluation

Handbook of Research on Individualism and Identity in the Globalized Digital Age, Topor, Sigmund, F., Editör, IGI GLOBAL, ss.141-167, 2016

11. Critical Thinking and Digital Technologies: An Outcome Evaluation

Handbook of Research on Individualism and Identity in the Globalized Digital Age, Sigmund Topor, Editör, IGI Global, Scopus veritabanında indekslenmektedir, ss.141-167, 2016

12. Bilişim Suçları ve Etik

Eğitimde Bilişim Teknolojileri I II, Şahin,Sami, Editör, PEGEM Akademi, Ankara, ss.127-146, 2016 Creative Commons License

13. Sosyal Medyanın Gücü

Güncel tehdit: Siber suçlar, Hüseyin Çakır, Editör, SeçkinIHukuk, Ankara, ss.138-157, 2014 Sürdürülebilir Kalkınma
Metrikler

Yayın

88

Yayın (WoS)

16

Yayın (Scopus)

15

Atıf (WoS)

534

H-İndeks (WoS)

10

Atıf (Scopus)

651

H-İndeks (Scopus)

12

Atıf (Scholar)

3132

H-İndeks (Scholar)

26

Atıf (TrDizin)

80

H-İndeks (TrDizin)

4

Atıf (Sobiad)

628

H-İndeks (Sobiad)

13

Atıf (Diğer Toplam)

255

Proje

3

Tez Danışmanlığı

1

Açık Erişim

47
BM Sürdürülebilir Kalkınma Amaçları