Yayınlar & Eserler

SCI, SSCI ve AHCI İndekslerine Giren Dergilerde Yayınlanan Makaleler
Diğer Dergilerde Yayınlanan Makaleler
Hakemli Kongre / Sempozyum Bildiri Kitaplarında Yer Alan Yayınlar

Eğitimde Yapay Zekâ: Riskler ve Siber Aylaklık

V-INTERNATIONAL BAKU CONFERENCE ON SCIENTIFIC RESEARCH, Baku, Azerbaycan, 11 Aralık 2024, ss.1-10 Creative Commons License

Üretken Yapay Zeka (ÜYZ) Okuryazarlık Ölçeği: Geçerlilik ve Güvenilirlik Çalışması

4. Uluslararası Bilimsel ve Akademik Araştırmalar Konferansı, Konya, Türkiye, 19 - 20 Ağustos 2024, ss.1-8 Creative Commons License

Generative Artificial Intelligence (GenAI) Literacy Scale: Validity and Reliability

4th International Conference on Scientific and Academic Research, Konya, Türkiye, 19 - 20 Temmuz 2024, ss.1-8 Creative Commons License

Eğitimde Yapay Zeka (YZ) Sohbet Robotları: Sistematik Literatür Taraması

16. International Computer and Instructional Technologies Symposium, Eskişehir, Türkiye, 26 - 28 Ekim 2023, ss.1-2 Sürdürülebilir Kalkınma

Condition of lifelong learning through mobile devices in elderly adults

27th International Conference on Educational Sciences, Antalya, Türkiye, 18 - 22 Nisan 2018

Minecraft eğitim platformu: Öğrenme topluluğu analizi

International Child and Information Safety Congress ”Dijital Games”, Ankara, Türkiye, 11 - 13 Nisan 2018

Bilgisayar oyunları ile öğrenci, aile ve okul ilişkileri üzerine

International Child and Information Safety Congress ”Dijital Games”, Ankara, Türkiye, 11 - 13 Nisan 2018

Programlama eğitimi için kullanılan bir oyunun incelenmesi: Light-Bot”

International Child and Information Safety Congress ”Dijital Games”, Ankara, Türkiye, 11 - 13 Nisan 2018

Nesnelerin Interneti ve Eğitime Yansımaları

5th International Instructional Technologies Teacher Education Symposium, İzmir, Türkiye, 11 - 13 Ekim 2017

Bilgisayarca Düşünme: Nedir? Ne Değildir?

11. Uluslararası Bilgisayar ve Öğretim Teknolojileri Sempozyumu, Malatya, Türkiye, 24 - 26 Mayıs 2017

Üniversite öğrencilerinin çevrimiçi bilgi arama stratejileri ile akademik ve İnternet öz yeterlikleri arasındaki ilişkinin incelenmesi

ICPESS (International Congress on Politic, Economic and Social Studies), Saraybosna, Bosna-Hersek, 19 - 22 Mayıs 2017, cilt.2

Üniversite Öğrencilerinin Çevrimiçi Bilgi Arama Stratejileri ile Akademik ve İnternet Öz Yeterlikleri Arasındaki İlişkinin İncelenmesi

INTERNATIONAL CONGRESS ON POLITICAL, ECONOMIC AND SOCIAL STUDIES, Saraybosna, Bosna-Hersek, 19 - 22 Mayıs 2017, cilt.2, ss.223-224

Mobil öğrenme Lisansüstü tezlere yönelik bir içerik analizi çalışması

10. Uluslararası Bilgisayar ve Öğretim Teknolojileri Sempozyumu, Rize, Türkiye, 16 - 18 Mayıs 2016, ss.546-553

An investigation of e-learning styles of learners in electronic environment

International Academic Conference on Teaching, Learning and E-learning in Bratislava, Bratislava, Slovakya, 6 - 07 Temmuz 2016

Investigation into attitudes of pre service teachers towards e- learning with respect to their individual innovativeness levels

2 nd International Congress on Education, Distance Education and Educational Technology‐ ICDET, 5 - 07 Şubat 2016

An analysis on the relationship between lifelong learning tendencies of pre service teachers and their epistemological believes on Internet

Society for Information Technology & Teacher Education International Conference, Savannakhét, Laos, 21 - 24 Mart 2016, ss.828-832

ÖĞRETMEN ADAYLARININ E ÖĞRENMEYE YÖNELİK TUTUMLARI VE YENİLİKÇİLİK DÜZEYLERİ ARASINDAKİ İLİŞKİNİN İNCELENMESİ

2nd International Congress on Education, Distance Education and Educational Technology‐ ICDET‐ 2016, 5 - 06 Şubat 2016

Öğrencilerin evde bilgisayar kullanımına ilişkin bir çalışma

XIV. Ulusal Eğitim Bilimleri Kongresi- Pamukkale, Türkiye., Denizli, Türkiye, 28 - 30 Eylül 2005

Pre service teacher's attitude on mobile learning

Teaching & Education Conference, Amsterdam, Hollanda, 12 - 15 Mayıs 2015, ss.111-119

Scratch ile programlama eğitimi alan öğrencilerin problem çözme becerilerinin incelenmesi

8th International Computer & Instructional Technologies Symposium, Edirne, Türkiye, 18 - 20 Ekim 2014

Trend analysis on critical thinking and technology

ATEE Spring Conference - Innovation and Challenges in Education, 7 - 09 Mayıs 2014

The trend analysis on online learning communities

63. Annual Conference International Council for Educational Media (ICEM), 1 - 04 Ekim 2013

An outcome evaluation study on Internet addiction

3rd World Conference on Information Technology, 14 - 16 Kasım 2012, cilt.3, ss.790-795

Online networking: Determining the purpose of prospective teachers use of social network sites

15. International Conference Educational Reform in the 21th Century in Balkan Countries Bükreş/Romanya, 01 Haziran 2012

İlköğretim öğrencilerinin bilgisayar oyunu bağımlılık düzeylerinin çeşitli değişkenlere göre incelenmesi

4. Uluslararası Risk Altında ve Korunması Gereken Çocuklar Sempozyumu (Çocuk ve Bilişim), Ankara., 24 - 25 Nisan 2012

Öğretmen adaylarının sayısal yetkinlik düzeylerinin incelenmesi

2 nd International Conference on New Trends in Education and Their Implications, Antalya., 27 - 30 Nisan 2011

Place of Wikis in Learning and Teaching Process

World Conference on Educational Technology Researches (WCETR), Nicosia, CYPRUS, 5 - 09 Temmuz 2011, cilt.28 identifier identifier
Kitap & Kitap Bölümleri

Güncel Üretken Yapay Zeka Araçları

Yapay Zeka Okuryazarlığı, Şahin Gökçearslan,Hatice Yıldız Durak, Editör, Nobel Yayın Dağıtım, Ankara, ss.1-25, 2024

Artificial Intelligence (AI) and Cheating: The Concept of Generative Artificial Intelligence (GenAI)

Transforming Education With Generative AI: Prompt Engineering and Synthetic Content Creation, Ramesh C. Sharma,Aras Bozkurt, Editör, IGI Global, Pennsylvania, ss.1-20, 2024 Creative Commons License

Güncel Üretken Yapay Zekâ Araçları

YAPAY ZEKÂ OKURYAZARLIĞI, GÖKÇEARSLAN ŞAHİN, YILDIZ DURAK HATİCE, Editör, NOBEL AKADEMİK YAYINCILIK EĞİTİM DANIŞMANLIK TİC. LTD. ŞTİ., Ankara, ss.159-189, 2024

Nesnelerin İnternetinin Eğitim Boyutu

Nesnelerin İnterneti Kuramdan Uygulamaya, Doç. Dr. Hüseyin Çakır Doç. Dr. Çelebi Uluyol, Editör, Nobel Yayınevi, Ankara, ss.351-366, 2021 Creative Commons License

Veri Girişi Nedir?

Bilgisayarsız Algoritmik Düşünme Etkinlikleri, Hasan Çakır, Editör, Milli Eğitim Bakanlığı-Yenilik ve Eğitim Teknolojileri Genel Müdürlüğü., Ankara, ss.75-79, 2020

Investigation of the relationship between online information searching strategies with academic and internet self-efficacy of university students.

An Overview of Technology, Guidace and Leadership in Terms of Education, Hakkı Bağcı, Editör, Cambridge International Science Publishing , London, ss.37-44, 2018

An Investigation of the Relationship Between Cyberloafing and Academic Motivation Levels of University Students

Education in the Globalized World, Özcan Demirel,Serkan Dinçer, Editör, Pegem Akademi, Ankara, ss.733-742, 2017

Critical Thinking and Digital Technologies: An Outcome Evaluation

Handbook of Research on Individualism and Identity in the Globalized Digital Age, Topor, Sigmund, F., Editör, IGI GLOBAL, ss.141-167, 2016

Critical Thinking and Digital Technologies: An Outcome Evaluation

Handbook of Research on Individualism and Identity in the Globalized Digital Age, Sigmund Topor, Editör, IGI Global, Scopus veritabanında indekslenmektedir, ss.141-167, 2016

Bilişim Suçları ve Etik

Eğitimde Bilişim Teknolojileri I II, Şahin,Sami, Editör, PEGEM Akademi, Ankara, ss.127-146, 2016 Creative Commons License

Sosyal Medyanın Gücü

Güncel tehdit: Siber suçlar, Hüseyin Çakır, Editör, SeçkinIHukuk, Ankara, ss.138-157, 2014 Sürdürülebilir Kalkınma
Metrikler

Yayın

83

Atıf (WoS)

451

H-İndeks (WoS)

8

Atıf (Scopus)

567

H-İndeks (Scopus)

10

Atıf (Scholar)

2810

H-İndeks (Scholar)

24

Atıf (TrDizin)

80

H-İndeks (TrDizin)

4

Atıf (Diğer Toplam)

2300

Proje

3

Tez Danışmanlığı

1

Açık Erişim

44
BM Sürdürülebilir Kalkınma Amaçları