Yayınlar & Eserler

Makaleler 18
Tümü (18)
SCI-E, SSCI, AHCI (5)
SCI-E, SSCI, AHCI, ESCI (7)
Scopus (8)
TRDizin (8)
Diğer Yayınlar (4)
Hakemli Bilimsel Toplantılarda Yayımlanmış Bildiriler 31

1. Beyin Temelli Öğrenmenin Kimyasal Türler Arası Etkileşimler Konusunda Ortaöğretim Öğrencilerinin Akademik Başarı, Tutum ve Kalıcılığına Etkisi

4th International Conference on Science, Mathematics, Entrepreneurship and Technology Education, 18 - 21 Mayıs 2023, (Özet Bildiri)

2. FIRST-YEAR UNDERGRADUATE CHEMISTRY EDUCATION STUDENTS’ VIEWS ABOUT INQUIRY-BASED LABORATORY

International Teacher Education Conference, 2022, Kıbrıs (Kktc), 1 - 02 Eylül 2022, (Özet Bildiri)

3. Kimya Öğretmen Adaylarının Organik Bileşiklerin Yüzey Gerilimine İlişkin Anlayışları

VII. Ulusal Kimya Eğitimi Kongresi, Nevşehir, Türkiye, 24 Eylül 2021, (Özet Bildiri)

4. Türkiye'de 2010-2020 Yılları Arasında Kimya Eğitimi Alanında Yayımlanmış Yüksek Lisans Tezlerinin İçerik Analizi

Genç Arastırmacılar Kongresi, Ankara, Türkiye, 28 - 30 Haziran 2021, ss.93-94, (Özet Bildiri)

5. Madde ve Doğası Konusunda Fen Bilimleri Ders Kitaplarında Yer Alan Temsillerin Incelenmesi

2nd International Conference on Science, Mathematics, Entrepreneurship and Technology Education, Bursa, Türkiye, 19 - 22 Kasım 2020, ss.333, (Özet Bildiri)

12. Ortaöğretim öğrencilerinin çevre okur yazarlıklarının belirlenmesi

IV. Ulusal Kimya Eğitimi Kongresi, Balıkesir-Ayvalık, Türkiye, 7 - 10 Eylül 2015, ss.125

14. Examining the views of the pre service teachers about nuclear power plants

The European Conference on Educational Research Association, Cadiz, İspanya, 17 - 28 Eylül 2012, (Özet Bildiri)

15. Examining the views of pre service teachers about nuclear power plants

European Conference on Educational Research (ECER), Cadiz, İspanya, 16 - 17 Eylül 2012, (Özet Bildiri)

16. Elements of memory

Cyprus International Conference on Educational Research (CY-ICER), CYPRUS, 8 - 11 Şubat 2012, cilt.47, ss.422-425, (Tam Metin Bildiri) identifier

17. The content analysis of graduate theses written between 2000 and 2010 in the field of chemistry education

Cyprus International Conference on Educational Research (CY-ICER), CYPRUS, 8 - 11 Şubat 2012, cilt.47, ss.729-733, (Tam Metin Bildiri) identifier

18. Image yourself as a chemistry teacher

Cyprus International Conference on Educational Research (CY-ICER), CYPRUS, 8 - 11 Şubat 2012, cilt.47, ss.417-421, (Tam Metin Bildiri) identifier

19. The Examination of Textbooks in Terms of Scientific Content and Introducing Student and Teacher Views on the Textbooks

The European Conference on Educational Research Association, Berlin, Almanya, 12 - 13 Eylül 2011, (Özet Bildiri)

26. Determining the cognitive levels of questions that pre-service chemistry teachers plan to use

3rd World Conference on Educational Sciences (WCES), İstanbul, Türkiye, 3 - 07 Şubat 2011, cilt.15, ss.672-675, (Tam Metin Bildiri) identifier identifier

27. Kimya Öğretmen Adaylarinin Sorularin Bilişsel Düzeyini Belirleyebilme Becerileri

IX. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi, İzmir, Türkiye, 23 - 25 Eylül 2010

28. Lise Kimya Ders Kitaplari Hakkinda Öğretmen Ve Öğrenci Görüşleri

IX. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi, İzmir, Türkiye, 23 - 25 Eylül 2010, (Özet Bildiri)

29. The Cognitive Level of the Questions in the Secondary Chemistry Textbooks and the Opinions of Students and Teachers about Questions

International Organization for Science and Technology Education (IOSTE), BLED, Slovenya, 13 - 18 Haziran 2010, ss.98, (Özet Bildiri)

31. Achievement Calibration of Pre-Service Elementary Teachers in a Chemistry Course

ECER 2019: The European Conference on Educational Research, Emerging Researchers’ Conference, 02 Eylül 2019 - 03 Eylül 1919
Kitaplar 4

1. Gazlar

Genel Kimya, Atasoy, Basri, Editör, Palme yayınevi, ss.218-236, 2018

2. Gazlar

Genel Kimya, ATASOY Basri, Editör, Palme Yayınevi, ss.218-237, 2018

3. Sulu Ortamda Gerçekleşen Tepkimeler

Genel Kimya, ATASOY Basri, Editör, Palme Yayınevi, ss.328-355, 2018

4. Öğrenme Döngüsüne Dayalı Öğrenme-Öğretme Yaklaşımı

Etkinlik Örnekleriyle Güncel Öğrenme Öğretme Yaklaşımları II, EKİCİ Gülay, Editör, Pegem Akademi, Ankara, ss.377-416, 2015
Metrikler

Yayın

54

Yayın (WoS)

11

Yayın (Scopus)

9

Atıf (WoS)

38

H-İndeks (WoS)

4

Atıf (Scopus)

47

H-İndeks (Scopus)

5

Atıf (Scholar)

133

H-İndeks (Scholar)

6

Atıf (TrDizin)

15

H-İndeks (TrDizin)

2

Atıf (Sobiad)

53

H-İndeks (Sobiad)

5

Atıf (Diğer Toplam)

39

Proje

1

Tez Danışmanlığı

3

Açık Erişim

2
BM Sürdürülebilir Kalkınma Amaçları