Makaleler
40
Tümü (40)
SCI-E, SSCI, AHCI (7)
SCI-E, SSCI, AHCI, ESCI (13)
ESCI (5)
Scopus (12)
TRDizin (24)
Diğer Yayınlar (12)
3. Sessiz istifa: Lise öğretmenlerinin görüşlerine dayalı nitel bir araştırma
TÜRKAV Kamu Yönetimi Enstitüsü Sosyal Bilimler Dergisi
, cilt.4, sa.1, ss.83-108, 2024 (Hakemli Dergi)
12. İlkokul ve ortaokula devam eden göçmen çocukların eğitim sorunlarına yönelik okul yöneticilerinin görüşleri
Uluslararası Türkçe Edebiyat Kültür Eğitim Dergisi
, cilt.9, sa.4, ss.1799-1831, 2020 (Hakemli Dergi)
16. Ortaokul öğretmenlerinin öğrenen örgüt algılarının çeşitli değişkenler açısından incelenmesi (Ankara ili örneği)
Başkent University Journal of Education
, cilt.6, sa.2, ss.250-264, 2019 (Hakemli Dergi)
17. Okul müdürlerinin ders denetim faaliyetlerinin öğretimsel liderlik bağlamında incelenmesi
Eğitimde Nitel Araştırmalar Dergisi
, cilt.7, sa.3, ss.1232-1265, 2019 (Hakemli Dergi)
19. Öğretmen Atamalarında Sözlü Sınav Uygulamasının Değerlendirilmesi: Atanan ve Atanamayan Öğretmen Adaylarının Görüşlerine Dayalı Nitel Bir Analiz
Millî Eğitim
, cilt.47, sa.218, ss.135-161, 2018 (Scopus)
20. Okul Yöneticiliği Görevinden Öğretmenliğe Dönüş: Yaşanan Sorunlar ve Çözüm Önerileri
TÜBAV Bilim Dergisi
, cilt.10, sa.3, ss.53-73, 2017 (Hakemli Dergi)
21. Öğretmen Liderliğine İlişkin Yapılan Çalışmaların İncelenmesi: Bir İçerik Analizi Çalışması
İnönü Üniversitesi Eğitim Bilimleri Enstitüsü Dergisi
, cilt.4, sa.7, ss.29-46, 2017 (Hakemli Dergi)
22. A Qualitative Research on Determining Teachers' Metaphors about Students
HACETTEPE UNIVERSITESI EGITIM FAKULTESI DERGISI-HACETTEPE UNIVERSITY JOURNAL OF EDUCATION
, cilt.32, sa.3, ss.600-611, 2017 (ESCI)
24. The relationship between teachers perceptions of organizational culture and school capacity for change
Eğitim Bilimleri Araştırmaları Dergisi-Journal of Educational Sciences Research
, cilt.6, sa.2, ss.39-59, 2016 (Hakemli Dergi)
30. Liderlik stilleri karar verme stratejileri ve kişiliğin okullardaki karar sürecine etkilerinin çok düzeyli analizi
International Journal of Human Sciences
, cilt.12, sa.2, ss.1756-1791, 2015 (Hakemli Dergi)
31. Okul yöneticisi ve öğretmen yetiştirmede mentörlük sürecinin incelenmesi
Kastamonu Eğitim Fakültesi Dergisi
, cilt.22, sa.3, ss.1337-1356, 2014 (Hakemli Dergi)
32. Examining the Relationship between Teachers Perceptions of Primary School Principals Power Styles and Teacher Professionalism
Alberta Journal of Educational Research
, cilt.60, sa.2, ss.322-338, 2014 (Scopus)
33. Teacher absenteeism in Turkish primary schools: A qualitative perspective from school principals
INTERNATIONAL ONLINE JOURNAL OF EDUCATIONAL SCIENCES
, cilt.6, sa.3, ss.612-625, 2014 (Hakemli Dergi)
35. Examining the views of first year university students in faculty of science and literature about field education and teaching profession,Fen-edebiyat fakültesi birinci sınıf öğrencilerinin alan eğitimine ve öğretmenlik mesleğine yönelik görüşlerinin İncelenmesi
HACETTEPE ÜNIVERSITESI E?ITIM FAKÜLTESI DERGISI / HACETTEPE UNIV., JOURNAL OF FACULTY OF EDUCATION
, cilt.29, ss.217-229, 2014 (SSCI)
36. İlköğretim Okulu Öğretmenlerinin Değişime Direnme Davranışları ile Öz Yeterlikleri Arasındaki İlişki
Uşak Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi
, cilt.6, sa.4, ss.1-16, 2013 (Hakemli Dergi)
38. Okul Yöneticilerinin Yönetimde Gücü Kullanma Stilleri ile Örgüt Kültürü Arasındaki İlişki
Kuram ve Uygulamada Eğitim Yönetimi
, cilt.17, sa.4, ss.581-603, 2011 (Hakemli Dergi)
39. Okul yönetiminde gücü kullanma stilleri ile örgüt kültürü arasındaki ilişki
Kuram ve Uygulamada Eğitim Yönetimi
, cilt.17, sa.4, ss.581-603, 2011 (Hakemli Dergi)
40. İlköğretim okulu müdürlerinin güç stilleri ile öğretmenlerin örgütsel bağlılığı arasındaki ilişki
Türk Eğitim Bilimleri Dergisi
, cilt.8, sa.2, ss.273-296, 2010 (Hakemli Dergi)
Hakemli Bilimsel Toplantılarda Yayımlanmış Bildiriler
30
2. Öğretmenlerin örgütsel adalet algıları üzerine bir olgubilim çalışması
III. Uluslararası Stratejik ve Sosyal Araştırmalar Sempozyumu, İstanbul, Türkiye, 21 - 22 Haziran 2019, (Özet Bildiri)
4. Eğitim Fakültesi Öğrencisi Olmak: Öğrencilerin Deneyimlerine Dayalı Fenomenolojik Bir Çalışma
9. Uluslararası Eğitim Yönetimi Forumu-EYFOR, Antalya, Türkiye, 1 - 04 Kasım 2018, (Tam Metin Bildiri)
5. Eğitim Fakültesi Öğrencisi Olmak: Öğrencilerin Deneyimlerine Dayalı Fenomenolojik Bir Araştırma
EYFOR 9 Uluslararası Eğitim Yönetimi Forumu, Atatürk Araştırma Merkezi Başkanlığı, Antalya, 01-04 Kasım 2018., Antalya, Türkiye, 1 - 04 Kasım 2018, (Tam Metin Bildiri)
8. Türk Yükseköğretim Sistemi Bağlamında Girişimci Üniversite Modelinin İncelenmesi: Nitel Bir Araştırma
XII. Uluslararası Eğitim Yönetimi Kongresi, Cumhuriyet Üniversitesi, Sivas, 10-12 Mayıs 2018., Sivas, Türkiye, 10 - 12 Mayıs 2018, (Özet Bildiri)
9. İlköğretim Kurumu Yöneticilerinin Kullandıkları Etkileme Taktikleri İle Öğretmenlerin Örgütsel Bağlılığı Arasındaki İlişki
17. Uluslararası Sınıf Öğretmenliği Sempozyumu, Gazi Üniversitesi, Ankara, 11-14 Nisan 2018., Ankara, Türkiye, 11 - 14 Nisan 2018, (Özet Bildiri)
13. Türkiye’de Örgütsel Bağlılık Konulu Tezlerin İncelenmesi: Bir İçerik Analizi Çalışması
EYFOR 8 Uluslararası Eğitim Yönetimi Forumu, TOBB Üniversitesi, Ankara, 19-21 Ekim 2017, 19 - 21 Ekim 2017, ss.445-446, (Özet Bildiri)
14. Okul Yöneticilerinin Kullandıkları Güç Stillerine İlişkin Yapılan Çalışmaların İncelenmesi: Bir İçerik Analizi Çalışması
XII. Uluslararası Eğitim Yönetimi Kongresi, Başkent Üniversitesi, Ankara, 11-13 Mayıs 2017., 11 - 13 Mayıs 2017, (Özet Bildiri)
15. Öğretmen Atamalarında Sözlü Sınav Uygulamasının Değerlendirilmesi: Atanan ve Atanamayan ÖğretmenAdaylarının Görüşlerine Dayalı Nitel Bir Analiz
12. Uluslararası Eğitim Yönetimi Kongresi, Ankara, Türkiye, 11 - 13 Mayıs 2017, (Özet Bildiri)
16. Öğretmen Atamalarında Sözlü Sınav Uygulamasının Değerlendirilmesi: Atanan ve Atanamayan Öğretmen Adaylarının Görüşlerine Dayalı Nitel Bir Analiz
XII. Uluslararası Eğitim Yönetimi Kongresi, Başkent Üniversitesi, Ankara, 11-13 Mayıs 2017., 11 - 13 Mayıs 2017, (Özet Bildiri)
17. Öğretmen Liderliğine İlişkin Yapılan Çalışmaların İncelenmesi: Bir İçerik Analizi Çalışması
26. Uluslararası Eğitim Bilimleri Kongresi, Karadeniz Teknik Üniversitesi, Antalya, 20-23 Nisan 2017., Antalya, Türkiye, 20 - 23 Nisan 2017, (Özet Bildiri)
18. Okul Yöneticiliği Görevinden Öğretmenliğe Dönüş: Yaşanan Sorunlar ve Çözüm Önerileri
26. Uluslararası Eğitim Bilimleri Kongresi, Karadeniz Teknik Üniversitesi, Antalya, 20-23 Nisan 2017., 20 - 23 Nisan 2017, (Özet Bildiri)
19. Öğretmen Liderliğine İlişkin Yapılan Çalışmaların İncelenmesi: Bir İçerik Analizi Çalışması
26. Uluslararası Eğitim Bilimleri Kongresi, Antalya, Türkiye, 20 - 23 Nisan 2017, (Özet Bildiri)
20. Okul Yöneticiliği Görevinden Öğretmenliğe Dönüş: Yaşanan Sorunlar Ve Çözüm Önerileri
26. Uluslararası Eğitim Bilimleri Kongresi, Antalya, Türkiye, 20 - 23 Nisan 2017, (Özet Bildiri)
21. Öğretmenlerin Örgüt Kültürü ile Değişim Kapasitesi Algıları Arasındaki İlişki
XI. Ulusal Eğitim Yönetimi Kongresi, Dokuz Eylül Üniversitesi, İzmir, 12-14 Mayıs 2016., Aydın, Türkiye, 12 - 14 Mayıs 2016, ss.463-468, (Özet Bildiri)
23. Okul Müdürlerinin Öğretmen Liderliğine Yönelik Görüşlerinin İncelenmesi
X. Ulusal Eğitim Yönetimi Kongresi, Gaziantep Üniversitesi, Gaziantep, 07-09 Mayıs 2015., Gaziantep, Türkiye, 7 - 09 Mayıs 2015, ss.298-300, (Özet Bildiri)
24. Liselerde Seçmeli Derslerin İçerik ve Etkililiğine İlişkin Yönetici ve Öğretmen Görüşleri
24. Ulusal Eğitim Bilimleri Kurultayı, Niğde Üniversitesi, Niğde, 16-19 Nisan 2015., Niğde, Türkiye, 16 - 19 Nisan 2015, ss.144-145, (Özet Bildiri)
28. İlköğretim Okullarında Okul İklimi Zorbalık ve Prososyal Davranışlar Arasındaki İlişkilerin İncelenmesi
I. Uluslararası Eğitim Araştırmaları Kongresi, Çanakkale, Türkiye, 13 Eylül 2012 - 15 Eylül 2013, (Özet Bildiri)
Kitaplar
16
1. Nitel Araştırmalarda Teorik Arayışlar: Temellendirilmiş Kuram
Pegem Akademi, Ankara, 2024
4. Sınıfta Zaman Yönetimi
Sınıf Yönetimi, Temel ÇALIK, Mehmet Metin ARSLAN, Editör, Pegem Akademi, Ankara, ss.137-157, 2021
5. Karizmatik liderlik
Liderlik: Kuram-araştırma-uygulama, Yılmaz Kürşad, Editör, Ankara: Pegem Akademi., Ankara, ss.371-384, 2020
6. Family engagement and educational leadership.
Oxford Research Encyclopedia of Education., , Editör, Oxford University Press., ss.1-35, 2020
7. Family engagement and educational leadership
Oxford Research Encyclopedia of Education, Papa Rosemary, Editör, USA: Oxford University Press., ss.1-35, 2020
8. Geçerlik ve Güvenirlik
Eğitim Yönetiminde Araştırma, KADİR BEYCİOĞLU, NİYAZİ ÖZER, YAŞAR KONDAKÇI, Editör, Ankara: Pegem Akademi., Ankara, ss.169-198, 2018
10. Dünyada ve Türkiye’de Liderlik Örnekleri
Eğitim Yönetiminde Liderlik Teori Araştırma ve Uygulama, GÜÇLÜ NEZAHAT, KOŞAR SERKAN, Editör, Ankara: Pegem Akademi., Ankara, ss.427-456, 2016
12. Bakanlık Merkez Örgütü: Uzmanlar, Daire Başkanlıkları ve Üst Düzey Yöneticiler
Türkiye de Eğitim Yöneticileri ve Maarif Müfettişleri Seçme Atama ve Yetiştirme, AYPAY AHMET, Editör, Ankara: Pegem Akademi., Ankara, ss.329-346, 2016
13. Bakanlık merkez örgütü: Uzmanlar, daire başkanları ve üst düzey yöneticiler
Türkiye de Eğitim Yöneticiliği ve Maarif Müfettişliği Seçme Atama ve Yetiştirme, Prof. Dr. Ahmet AYPAY, Editör, Pegem Akademi, Ankara, ss.329-346, 2016
14. Örgüt Kültürü Sınıflamaları
Okul Kültürü, GÜÇLÜ NEZAHAT, Editör, Ankara: Pegem Akademi., Ankara, ss.43-69, 2014
15. Okul Yönetiminde Dinamikler: Güç, Politika ve Etkileme
Türk Eğitim Sistemi ve Okul Yönetimi, ÖZDEMİR SERVET, Editör, Ankara: Pegem Akademi., Ankara, ss.93-121, 2014
16. Eğitim Politikaları
Eğitim Yönetiminde Kuram ve Uygulama, ÖZDEMİR SERVET, SEZGİN FERUDUN, KOŞAR SERKAN, Editör, Ankara: Pegem Akademi., Ankara, ss.263-287, 2013