SCI, SSCI ve AHCI İndekslerine Giren Dergilerde Yayınlanan Makaleler
Diğer Dergilerde Yayınlanan Makaleler
Sessiz istifa: Lise öğretmenlerinin görüşlerine dayalı nitel bir araştırma
TÜRKAV Kamu Yönetimi Enstitüsü Sosyal Bilimler Dergisi
, cilt.4, sa.1, ss.83-108, 2024 (Hakemli Dergi)
İlkokul ve ortaokula devam eden göçmen çocukların eğitim sorunlarına yönelik okul yöneticilerinin görüşleri
Uluslararası Türkçe Edebiyat Kültür Eğitim Dergisi
, cilt.9, sa.4, ss.1799-1831, 2020 (Hakemli Dergi)
Okul müdürlerinin ders denetim faaliyetlerinin öğretimsel liderlik bağlamında incelenmesi
Eğitimde Nitel Araştırmalar Dergisi
, cilt.7, sa.3, ss.1232-1265, 2019 (Hakemli Dergi)
Ortaokul öğretmenlerinin öğrenen örgüt algılarının çeşitli değişkenler açısından incelenmesi (Ankara ili örneği)
Başkent University Journal of Education
, cilt.6, sa.2, ss.250-264, 2019 (Hakemli Dergi)
Öğretmen Atamalarında Sözlü Sınav Uygulamasının Değerlendirilmesi: Atanan ve Atanamayan Öğretmen Adaylarının Görüşlerine Dayalı Nitel Bir Analiz
Millî Eğitim
, cilt.47, sa.218, ss.135-161, 2018 (Scopus)
Okul Yöneticiliği Görevinden Öğretmenliğe Dönüş: Yaşanan Sorunlar ve Çözüm Önerileri
TÜBAV Bilim Dergisi
, cilt.10, sa.3, ss.53-73, 2017 (Hakemli Dergi)
Öğretmen Liderliğine İlişkin Yapılan Çalışmaların İncelenmesi: Bir İçerik Analizi Çalışması
İnönü Üniversitesi Eğitim Bilimleri Enstitüsü Dergisi
, cilt.4, sa.7, ss.29-46, 2017 (Hakemli Dergi)
The relationship between teachers perceptions of organizational culture and school capacity for change
Eğitim Bilimleri Araştırmaları Dergisi-Journal of Educational Sciences Research
, cilt.6, sa.2, ss.39-59, 2016 (Hakemli Dergi)
Liderlik stilleri karar verme stratejileri ve kişiliğin okullardaki karar sürecine etkilerinin çok düzeyli analizi
International Journal of Human Sciences
, cilt.12, sa.2, ss.1756-1791, 2015 (Hakemli Dergi)
Okul yöneticisi ve öğretmen yetiştirmede mentörlük sürecinin incelenmesi
Kastamonu Eğitim Fakültesi Dergisi
, cilt.22, sa.3, ss.1337-1356, 2014 (Hakemli Dergi)
Examining the Relationship between Teachers Perceptions of Primary School Principals Power Styles and Teacher Professionalism
Alberta Journal of Educational Research
, cilt.60, sa.2, ss.322-338, 2014 (Scopus)
Teacher absenteeism in Turkish primary schools: A qualitative perspective from school principals
INTERNATIONAL ONLINE JOURNAL OF EDUCATIONAL SCIENCES
, cilt.6, sa.3, ss.612-625, 2014 (Hakemli Dergi)
İlköğretim Okulu Öğretmenlerinin Değişime Direnme Davranışları ile Öz Yeterlikleri Arasındaki İlişki
Uşak Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi
, cilt.6, sa.4, ss.1-16, 2013 (Hakemli Dergi)
Okul Müdürlerinin Resmî Görev Tanımlarının Dışında Olduğunu Düşündükleri İşlere İlişkin Görüşleri
Gazi Üniversitesi Gazi Eğitim Fakültesi Dergisi
, cilt.33, sa.1, ss.147-164, 2013 (Hakemli Dergi)
İlköğretim okulu öğretmenlerinin değişime direnme davranışları ile öz yeterlikleri arasındaki ilişki
Uşak Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi
, cilt.6, sa.4, ss.1-16, 2013 (Hakemli Dergi)
Okul müdürlerinin resmî görev tanımlarının dışında olduğunu düşündükleri işlere ilişkin görüşleri
Gazi Eğitim Fakültesi Dergisi
, cilt.33, sa.1, ss.147-164, 2013 (Hakemli Dergi)
Okul Yöneticilerinin Yönetimde Gücü Kullanma Stilleri ile Örgüt Kültürü Arasındaki İlişki
Kuram ve Uygulamada Eğitim Yönetimi
, cilt.17, sa.4, ss.581-603, 2011 (Hakemli Dergi)
Okul yönetiminde gücü kullanma stilleri ile örgüt kültürü arasındaki ilişki
Kuram ve Uygulamada Eğitim Yönetimi
, cilt.17, sa.4, ss.581-603, 2011 (Hakemli Dergi)
İlköğretim okulu müdürlerinin güç stilleri ile öğretmenlerin örgütsel bağlılığı arasındaki ilişki
Türk Eğitim Bilimleri Dergisi
, cilt.8, sa.2, ss.273-296, 2010 (Hakemli Dergi)
Hakemli Kongre / Sempozyum Bildiri Kitaplarında Yer Alan Yayınlar
Öğretmenlerin örgütsel adalet algıları üzerine bir olgubilim çalışması
III. Uluslararası Stratejik ve Sosyal Araştırmalar Sempozyumu, İstanbul, Türkiye, 21 - 22 Haziran 2019
Eğitim Fakültesi Öğrencisi Olmak: Öğrencilerin Deneyimlerine Dayalı Fenomenolojik Bir Çalışma
9. Uluslararası Eğitim Yönetimi Forumu-EYFOR, Antalya, Türkiye, 1 - 04 Kasım 2018
Eğitim Fakültesi Öğrencisi Olmak: Öğrencilerin Deneyimlerine Dayalı Fenomenolojik Bir Araştırma
EYFOR 9 Uluslararası Eğitim Yönetimi Forumu, Atatürk Araştırma Merkezi Başkanlığı, Antalya, 01-04 Kasım 2018., Antalya, Türkiye, 1 - 04 Kasım 2018
Türk Yükseköğretim Sistemi Bağlamında Girişimci Üniversite Modelinin İncelenmesi: Nitel Bir Araştırma
XII. Uluslararası Eğitim Yönetimi Kongresi, Cumhuriyet Üniversitesi, Sivas, 10-12 Mayıs 2018., Sivas, Türkiye, 10 - 12 Mayıs 2018
İlköğretim Kurumu Yöneticilerinin Kullandıkları Etkileme Taktikleri İle Öğretmenlerin Örgütsel Bağlılığı Arasındaki İlişki
17. Uluslararası Sınıf Öğretmenliği Sempozyumu, Gazi Üniversitesi, Ankara, 11-14 Nisan 2018., Ankara, Türkiye, 11 - 14 Nisan 2018
Türkiye’de Örgütsel Bağlılık Konulu Tezlerin İncelenmesi: Bir İçerik Analizi Çalışması
EYFOR 8 Uluslararası Eğitim Yönetimi Forumu, TOBB Üniversitesi, Ankara, 19-21 Ekim 2017, 19 - 21 Ekim 2017, ss.445-446
Okul Yöneticilerinin Kullandıkları Güç Stillerine İlişkin Yapılan Çalışmaların İncelenmesi: Bir İçerik Analizi Çalışması
XII. Uluslararası Eğitim Yönetimi Kongresi, Başkent Üniversitesi, Ankara, 11-13 Mayıs 2017., 11 - 13 Mayıs 2017
Öğretmen Atamalarında Sözlü Sınav Uygulamasının Değerlendirilmesi: Atanan ve Atanamayan ÖğretmenAdaylarının Görüşlerine Dayalı Nitel Bir Analiz
12. Uluslararası Eğitim Yönetimi Kongresi, Ankara, Türkiye, 11 - 13 Mayıs 2017
Öğretmen Atamalarında Sözlü Sınav Uygulamasının Değerlendirilmesi: Atanan ve Atanamayan Öğretmen Adaylarının Görüşlerine Dayalı Nitel Bir Analiz
XII. Uluslararası Eğitim Yönetimi Kongresi, Başkent Üniversitesi, Ankara, 11-13 Mayıs 2017., 11 - 13 Mayıs 2017
Öğretmen Liderliğine İlişkin Yapılan Çalışmaların İncelenmesi: Bir İçerik Analizi Çalışması
26. Uluslararası Eğitim Bilimleri Kongresi, Karadeniz Teknik Üniversitesi, Antalya, 20-23 Nisan 2017., Antalya, Türkiye, 20 - 23 Nisan 2017
Okul Yöneticiliği Görevinden Öğretmenliğe Dönüş: Yaşanan Sorunlar ve Çözüm Önerileri
26. Uluslararası Eğitim Bilimleri Kongresi, Karadeniz Teknik Üniversitesi, Antalya, 20-23 Nisan 2017., 20 - 23 Nisan 2017
Öğretmen Liderliğine İlişkin Yapılan Çalışmaların İncelenmesi: Bir İçerik Analizi Çalışması
26. Uluslararası Eğitim Bilimleri Kongresi, Antalya, Türkiye, 20 - 23 Nisan 2017
Okul Yöneticiliği Görevinden Öğretmenliğe Dönüş: Yaşanan Sorunlar Ve Çözüm Önerileri
26. Uluslararası Eğitim Bilimleri Kongresi, Antalya, Türkiye, 20 - 23 Nisan 2017
Öğretmenlerin Örgüt Kültürü ile Değişim Kapasitesi Algıları Arasındaki İlişki
XI. Ulusal Eğitim Yönetimi Kongresi, Dokuz Eylül Üniversitesi, İzmir, 12-14 Mayıs 2016., Aydın, Türkiye, 12 - 14 Mayıs 2016, ss.463-468
Okul Müdürlerinin Öğretmen Liderliğine Yönelik Görüşlerinin İncelenmesi
X. Ulusal Eğitim Yönetimi Kongresi, Gaziantep Üniversitesi, Gaziantep, 07-09 Mayıs 2015., Gaziantep, Türkiye, 7 - 09 Mayıs 2015, ss.298-300
Liselerde Seçmeli Derslerin İçerik ve Etkililiğine İlişkin Yönetici ve Öğretmen Görüşleri
24. Ulusal Eğitim Bilimleri Kurultayı, Niğde Üniversitesi, Niğde, 16-19 Nisan 2015., Niğde, Türkiye, 16 - 19 Nisan 2015, ss.144-145
İlköğretim Okullarında Okul İklimi Zorbalık ve Prososyal Davranışlar Arasındaki İlişkilerin İncelenmesi
I. Uluslararası Eğitim Araştırmaları Kongresi, Çanakkale, Türkiye, 13 Eylül 2012 - 15 Eylül 2013
Kitap & Kitap Bölümleri
Sınıfta Zaman Yönetimi
Sınıf Yönetimi, Temel ÇALIK, Mehmet Metin ARSLAN, Editör, Pegem Akademi, Ankara, ss.137-157, 2021
Karizmatik liderlik
Liderlik: Kuram-araştırma-uygulama, Yılmaz Kürşad, Editör, Ankara: Pegem Akademi., Ankara, ss.371-384, 2020
Family engagement and educational leadership
Oxford Research Encyclopedia of Education, Papa Rosemary, Editör, USA: Oxford University Press., ss.1-35, 2020
Family engagement and educational leadership.
Oxford Research Encyclopedia of Education., , Editör, Oxford University Press., ss.1-35, 2020
Geçerlik ve Güvenirlik
Eğitim Yönetiminde Araştırma, KADİR BEYCİOĞLU, NİYAZİ ÖZER, YAŞAR KONDAKÇI, Editör, Ankara: Pegem Akademi., Ankara, ss.169-198, 2018
Bakanlık Merkez Örgütü: Uzmanlar, Daire Başkanlıkları ve Üst Düzey Yöneticiler
Türkiye de Eğitim Yöneticileri ve Maarif Müfettişleri Seçme Atama ve Yetiştirme, AYPAY AHMET, Editör, Ankara: Pegem Akademi., Ankara, ss.329-346, 2016
Bakanlık merkez örgütü: Uzmanlar, daire başkanları ve üst düzey yöneticiler
Türkiye de Eğitim Yöneticiliği ve Maarif Müfettişliği Seçme Atama ve Yetiştirme, Prof. Dr. Ahmet AYPAY, Editör, Pegem Akademi, Ankara, ss.329-346, 2016
Dünyada ve Türkiye’de Liderlik Örnekleri
Eğitim Yönetiminde Liderlik Teori Araştırma ve Uygulama, GÜÇLÜ NEZAHAT, KOŞAR SERKAN, Editör, Ankara: Pegem Akademi., Ankara, ss.427-456, 2016
Okul Yönetiminde Dinamikler: Güç, Politika ve Etkileme
Türk Eğitim Sistemi ve Okul Yönetimi, ÖZDEMİR SERVET, Editör, Ankara: Pegem Akademi., Ankara, ss.93-121, 2014
Örgüt Kültürü Sınıflamaları
Okul Kültürü, GÜÇLÜ NEZAHAT, Editör, Ankara: Pegem Akademi., Ankara, ss.43-69, 2014
Eğitim Politikaları
Eğitim Yönetiminde Kuram ve Uygulama, ÖZDEMİR SERVET, SEZGİN FERUDUN, KOŞAR SERKAN, Editör, Ankara: Pegem Akademi., Ankara, ss.263-287, 2013