SCI, SSCI ve AHCI İndekslerine Giren Dergilerde Yayınlanan Makaleler
Diğer Dergilerde Yayınlanan Makaleler
İlkokul ve ortaokula devam eden göçmen çocukların eğitim sorunlarına yönelik okul yöneticilerinin görüşleri
Uluslararası Türkçe Edebiyat Kültür Eğitim Dergisi
, cilt.9, sa.4, ss.1799-1831, 2020 (Hakemli Dergi)
Okul müdürlerinin ders denetim faaliyetlerinin öğretimsel liderlik bağlamında incelenmesi
Eğitimde Nitel Araştırmalar Dergisi
, cilt.7, sa.3, ss.1232-1265, 2019 (Hakemli Dergi)
Ortaokul öğretmenlerinin öğrenen örgüt algılarının çeşitli değişkenler açısından incelenmesi (Ankara ili örneği)
Başkent University Journal of Education
, cilt.6, sa.2, ss.250-264, 2019 (Hakemli Dergi)
Öğretmen Atamalarında Sözlü Sınav Uygulamasının Değerlendirilmesi: Atanan ve Atanamayan Öğretmen Adaylarının Görüşlerine Dayalı Nitel Bir Analiz
Millî Eğitim
, cilt.47, sa.218, ss.135-161, 2018 (Scopus)
Okul Yöneticiliği Görevinden Öğretmenliğe Dönüş: Yaşanan Sorunlar ve Çözüm Önerileri
TÜBAV Bilim Dergisi
, cilt.10, sa.3, ss.53-73, 2017 (Hakemli Dergi)
Öğretmen Liderliğine İlişkin Yapılan Çalışmaların İncelenmesi: Bir İçerik Analizi Çalışması
İnönü Üniversitesi Eğitim Bilimleri Enstitüsü Dergisi
, cilt.4, sa.7, ss.29-46, 2017 (Hakemli Dergi)
The Relationship between Teachers Perceptions of Organizational Culture and School Capacity for Change
Journal of Educational Sciences Research
, cilt.6, sa.2, ss.39-59, 2016 (Hakemli Dergi)
Liderlik stilleri karar verme stratejileri ve kişiliğin okullardaki karar sürecine etkilerinin çok düzeyli analizi
International Journal of Human Sciences
, cilt.12, sa.2, ss.1756-1791, 2015 (Hakemli Dergi)
Okul yöneticisi ve öğretmen yetiştirmede mentörlük sürecinin incelenmesi
Kastamonu Eğitim Fakültesi Dergisi
, cilt.22, sa.3, ss.1337-1356, 2014 (Hakemli Dergi)
Examining the Relationship between Teachers Perceptions of Primary School Principals Power Styles and Teacher Professionalism
Alberta Journal of Educational Research
, cilt.60, sa.2, ss.322-338, 2014 (Scopus)
İlköğretim Okulu Öğretmenlerinin Değişime Direnme Davranışları ile Öz Yeterlikleri Arasındaki İlişki
Uşak Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi
, cilt.6, sa.4, ss.1-16, 2013 (Hakemli Dergi)
Okul Müdürlerinin Resmî Görev Tanımlarının Dışında Olduğunu Düşündükleri İşlere İlişkin Görüşleri
Gazi Üniversitesi Gazi Eğitim Fakültesi Dergisi
, cilt.33, sa.1, ss.147-164, 2013 (Hakemli Dergi)
İlköğretim okulu öğretmenlerinin değişime direnme davranışları ile öz yeterlikleri arasındaki ilişki
Uşak Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi
, cilt.6, sa.4, ss.1-16, 2013 (Hakemli Dergi)
Okul Yöneticilerinin Yönetimde Gücü Kullanma Stilleri ile Örgüt Kültürü Arasındaki İlişki
Kuram ve Uygulamada Eğitim Yönetimi
, cilt.17, sa.4, ss.581-603, 2011 (Hakemli Dergi)
Okul yönetiminde gücü kullanma stilleri ile örgüt kültürü arasındaki ilişki
Kuram ve Uygulamada Eğitim Yönetimi
, cilt.17, sa.4, ss.581-603, 2011 (Hakemli Dergi)
İlköğretim okulu müdürlerinin güç stilleri ile öğretmenlerin örgütsel bağlılığı arasındaki ilişki
Türk Eğitim Bilimleri Dergisi
, cilt.8, sa.2, ss.273-296, 2010 (Hakemli Dergi)
Hakemli Kongre / Sempozyum Bildiri Kitaplarında Yer Alan Yayınlar
Öğretmenlerin örgütsel adalet algıları üzerine bir olgubilim çalışması
III. Uluslararası Stratejik ve Sosyal Araştırmalar Sempozyumu, İstanbul, Türkiye, 21 - 22 Haziran 2019
Eğitim Fakültesi Öğrencisi Olmak: Öğrencilerin Deneyimlerine Dayalı Fenomenolojik Bir Araştırma
EYFOR 9 Uluslararası Eğitim Yönetimi Forumu, Atatürk Araştırma Merkezi Başkanlığı, Antalya, 01-04 Kasım 2018., Antalya, Türkiye, 1 - 04 Kasım 2018
Türk Yükseköğretim Sistemi Bağlamında Girişimci Üniversite Modelinin İncelenmesi: Nitel Bir Araştırma
XII. Uluslararası Eğitim Yönetimi Kongresi, Cumhuriyet Üniversitesi, Sivas, 10-12 Mayıs 2018., Sivas, Türkiye, 10 - 12 Mayıs 2018
İlköğretim Kurumu Yöneticilerinin Kullandıkları Etkileme Taktikleri İle Öğretmenlerin Örgütsel Bağlılığı Arasındaki İlişki
17. Uluslararası Sınıf Öğretmenliği Sempozyumu, Gazi Üniversitesi, Ankara, 11-14 Nisan 2018., Ankara, Türkiye, 11 - 14 Nisan 2018
Türkiye’de Örgütsel Bağlılık Konulu Tezlerin İncelenmesi: Bir İçerik Analizi Çalışması
EYFOR 8 Uluslararası Eğitim Yönetimi Forumu, TOBB Üniversitesi, Ankara, 19-21 Ekim 2017, 19 - 21 Ekim 2017, ss.445-446
Okul Yöneticilerinin Kullandıkları Güç Stillerine İlişkin Yapılan Çalışmaların İncelenmesi: Bir İçerik Analizi Çalışması
XII. Uluslararası Eğitim Yönetimi Kongresi, Başkent Üniversitesi, Ankara, 11-13 Mayıs 2017., 11 - 13 Mayıs 2017
Öğretmen Atamalarında Sözlü Sınav Uygulamasının Değerlendirilmesi: Atanan ve Atanamayan Öğretmen Adaylarının Görüşlerine Dayalı Nitel Bir Analiz
XII. Uluslararası Eğitim Yönetimi Kongresi, Başkent Üniversitesi, Ankara, 11-13 Mayıs 2017., 11 - 13 Mayıs 2017
Öğretmen Liderliğine İlişkin Yapılan Çalışmaların İncelenmesi: Bir İçerik Analizi Çalışması
26. Uluslararası Eğitim Bilimleri Kongresi, Karadeniz Teknik Üniversitesi, Antalya, 20-23 Nisan 2017., Antalya, Türkiye, 20 - 23 Nisan 2017
Okul Yöneticiliği Görevinden Öğretmenliğe Dönüş: Yaşanan Sorunlar ve Çözüm Önerileri
26. Uluslararası Eğitim Bilimleri Kongresi, Karadeniz Teknik Üniversitesi, Antalya, 20-23 Nisan 2017., 20 - 23 Nisan 2017
Öğretmenlerin Örgüt Kültürü ile Değişim Kapasitesi Algıları Arasındaki İlişki
XI. Ulusal Eğitim Yönetimi Kongresi, Dokuz Eylül Üniversitesi, İzmir, 12-14 Mayıs 2016., Aydın, Türkiye, 12 - 14 Mayıs 2016, ss.463-468
Okul Müdürlerinin Öğretmen Liderliğine Yönelik Görüşlerinin İncelenmesi
X. Ulusal Eğitim Yönetimi Kongresi, Gaziantep Üniversitesi, Gaziantep, 07-09 Mayıs 2015., Gaziantep, Türkiye, 7 - 09 Mayıs 2015, ss.298-300
Liselerde Seçmeli Derslerin İçerik ve Etkililiğine İlişkin Yönetici ve Öğretmen Görüşleri
24. Ulusal Eğitim Bilimleri Kurultayı, Niğde Üniversitesi, Niğde, 16-19 Nisan 2015., Niğde, Türkiye, 16 - 19 Nisan 2015, ss.144-145
İlköğretim Okullarında Okul İklimi Zorbalık ve Prososyal Davranışlar Arasındaki İlişkilerin İncelenmesi
I. Uluslararası Eğitim Araştırmaları Kongresi, Çanakkale, Türkiye, 13 Eylül 2012 - 15 Eylül 2013
Kitap & Kitap Bölümleri
Sınıfta Zaman Yönetimi
Sınıf Yönetimi, Temel ÇALIK, Mehmet Metin ARSLAN, Editör, Pegem Akademi, Ankara, ss.137-157, 2021
Family engagement and educational leadership
Oxford Research Encyclopedia of Education, Papa Rosemary, Editör, USA: Oxford University Press., ss.1-35, 2020
Karizmatik liderlik
Liderlik: Kuram-araştırma-uygulama, Yılmaz Kürşad, Editör, Ankara: Pegem Akademi., Ankara, ss.371-384, 2020
Geçerlik ve Güvenirlik
Eğitim Yönetiminde Araştırma, KADİR BEYCİOĞLU, NİYAZİ ÖZER, YAŞAR KONDAKÇI, Editör, Ankara: Pegem Akademi., Ankara, ss.169-198, 2018
Dünyada ve Türkiye’de Liderlik Örnekleri
Eğitim Yönetiminde Liderlik Teori Araştırma ve Uygulama, GÜÇLÜ NEZAHAT, KOŞAR SERKAN, Editör, Ankara: Pegem Akademi., Ankara, ss.427-456, 2016
Bakanlık Merkez Örgütü: Uzmanlar, Daire Başkanlıkları ve Üst Düzey Yöneticiler
Türkiye de Eğitim Yöneticileri ve Maarif Müfettişleri Seçme Atama ve Yetiştirme, AYPAY AHMET, Editör, Ankara: Pegem Akademi., Ankara, ss.329-346, 2016
Bakanlık merkez örgütü: Uzmanlar, daire başkanları ve üst düzey yöneticiler
Türkiye de Eğitim Yöneticiliği ve Maarif Müfettişliği Seçme Atama ve Yetiştirme, Prof. Dr. Ahmet AYPAY, Editör, Pegem Akademi, Ankara, ss.329-346, 2016
Örgüt Kültürü Sınıflamaları
Okul Kültürü, GÜÇLÜ NEZAHAT, Editör, Ankara: Pegem Akademi., Ankara, ss.43-69, 2014
Okul Yönetiminde Dinamikler: Güç, Politika ve Etkileme
Türk Eğitim Sistemi ve Okul Yönetimi, ÖZDEMİR SERVET, Editör, Ankara: Pegem Akademi., Ankara, ss.93-121, 2014
Eğitim Politikaları
Eğitim Yönetiminde Kuram ve Uygulama, ÖZDEMİR SERVET, SEZGİN FERUDUN, KOŞAR SERKAN, Editör, Ankara: Pegem Akademi., Ankara, ss.263-287, 2013