SCI, SSCI ve AHCI İndekslerine Giren Dergilerde Yayınlanan Makaleler
Diğer Dergilerde Yayınlanan Makaleler
Teaching Practices in Inclusive Classrooms from the Perspective of Primary School Teacher Candidates: An Observation Study
INTERNATIONAL JOURNAL OF PSYCHOLOGY AND EDUCATIONAL STUDIES
, cilt.9, sa.4, ss.1244-1256, 2022 (Hakemli Dergi)
TEACHING SOUND INSULATION TO STUDENTS WITH VISUAL IMPAIRMENT WITH THE 5E INSTRUCTIONAL MODEL
Araştırma Temelli Etkinlik Dergisi
, cilt.12, sa.2, ss.140-158, 2022 (Hakemli Dergi)
ÖZEL EĞİTİM LİSANS DERSİNİN ÖĞRETMEN ADAYLARININ BİLGİ DÜZEYLERİNE VE ENGELLİLERE YÖNELİK TUTUMLARINA ETKİSİ
Abant İzzet Baysal Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
, cilt.18, sa.2, ss.815-833, 2018 (Hakemli Dergi)
Az Gören Öğrencilerin Görme Becerileri İle ilgili Farkındalık Düzeylerinin Belirlenmesi
Abant İzzet Baysal Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi,
, cilt.16, sa.4, ss.1687-1705, 2016 (Hakemli Dergi)
Identifying the reading speed of low vision student s at elementary level
Identifying the reading speed of low vision student's at elementary level
, cilt.2, sa.10, ss.38-48, 2014 (Hakemli Dergi)
Hakemli Kongre / Sempozyum Bildiri Kitaplarında Yer Alan Yayınlar
Gören Bireylere Görsel Braille Okuma Öğretimine Yönelik Web Tabanlı Bir Öğretim Platformunun Geliştirilmesi
34. Ulusal Özel Eğitim Kongresi, Ankara, Türkiye, 23 - 25 Ekim 2024, ss.1
Özel Eğitim Lisans Dersinin Öğretmen Adaylarının Bilgi Düzeylerine ve Engellilere Yönelik Tutumlarına Etkisi
IX. Uluslararası Eğitim Araştırmaları Kongresi, 11 - 14 Mayıs 2017
Özel eğitim bölümü dördüncü sınıf öğrencilerinin yardımcı teknolojilere yönelik tutumlarının incelenmesi
IX. Uluslararası Eğitim Araştırmaları Kongresi, Ordu, Türkiye, 11 - 14 Mayıs 2017
Araştırmaya Dayalı Öğrenme Yaklaşımının Görme Yetersizliği Olan Öğrencilerin Fen Bilimleri Dersine Yönelik Tutumlarına Etkisi
ELMİS 2016, Konya, Türkiye, 12 - 15 Mayıs 2016
Görme Engelliler Okullarında ve Kaynaştırma Eğitim Ortamlarındaki Az Gören Öğrencilerin İşlevsel Görme Becerilerinin Karşılaştırılması
ULUSLARARASI ÖZEL EĞİTİM KONGRESİ, Konya, Türkiye, 12 - 15 Mayıs 2016
Behaviours Exhibited by Students with Low Vision at During of Reading
8. ICEVI European Conference on Education and Rehabilitation of People with Visual Impairment, 30 Haziran - 05 Temmuz 2013
Educational Environments and Placement Processes of Students with Low Vision in TURKEY
8. ICEVI Europan Conferance, 30 Haziran - 05 Temmuz 2013
Functional Vision Assessment of Students with Low Vision with Gazi Functional Vision Assessment Tool
8. ICEVI Europan Conferance, 30 Haziran - 05 Temmuz 2013
Creation of Performance Activities for Students on Validity and Reliability of Gazi Functional Vision Assessment Tool
8. ICEVI European Conference on Education and Rehabilitation of People with Visual Impairment, 30 Haziran - 05 Temmuz 2013
The Effect of the Training Program Provided to Proffessionals for the Use of Gazi Functional Vision Assessment Tool
8. ICEVI European Conference on Education and Rehabilitation of People with Visual Impairment, 30 Haziran - 05 Temmuz 2013
Functional Vision Assessment of Students with Low vision with Gazi Functional Vision Assessment Tool (Pre-Application)
8. ICEVI European Conference on Education and Rehabilitation of People with Visual Impairment, 30 Haziran - 05 Temmuz 2013
Awareness of Student with Low Vision on Their Present Level of Visual Acuities
8. ICEVI European Conference on Education and Rehabilitation of People with Visual Impairment, 30 Haziran - 05 Temmuz 2013
GAZİ İŞLEVSEL GÖRME DEĞERLENDİRME ARACI
3. ULUSLARASI KÖR VE AZ GÖRENLERİN EĞİTİMİ REHABİLİTASYON SORUNLARI VE ÇÖZÜM ÖNERİLERİ SEMPOZYUMU, Ankara, Türkiye, 7 - 09 Aralık 2012, ss.196-205
AZ GÖREN ÖĞRENCİLERİN GÖRME BECERİLERİNDEN GÖRME ALANLARINA İLİŞKİN GÖRSEL PERFORMANSLARININ ÖLÇÜMLENMESİ
22. ULUSAL ÖZEL EĞİTİM KONGRESİ, Trabzon, Türkiye, 11 - 12 Ekim 2012, ss.79
İŞLEVSEL GÖRME DEĞERLENDİRME ARACI İLE AZ GÖREN ÖĞRENCİLERİN GÖRME BECERİLERİNDEN UZAK GÖRME BECERİLERİNE İLİŞKİN GÖRSEL PERFORMANSLARININ ÖLÇÜMLENMESİ
22. ULUSAL ÖZEL EĞİTİM KONGRESİ, Trabzon, Türkiye, 11 - 12 Ekim 2012, ss.76
Az Gören Öğrencilerin İşlevsel Görme Değerlendirme Aracı ile Görme Becerilerinden Yakın Görme Becerilerinin Değerlendirilmesi
22. Özel Eğitim Kongresi, Türkiye, 11 Ekim - 12 Eylül 2012
Az Gören Öğrencilerin Okuma, Yazma ve Bağımsız Hareket Alanlarında Görme Gücünü Kullanmaları Hakkında Kendi Beyanları ile Yapılan Doğrudan Gözlemlerin Karşılaştırılması
22. Özel Eğitim Kongresi, Türkiye, 11 - 12 Ekim 2012
Az Gören Öğrencilerin İşlevsel Görme Değerlendirme Aracı ile Görme Becerilerinden Uzak Görme Becerilerine İlişkin Görsel Performanslarının Ölçümlenmesi
22. Özel Eğitim Kongresi, Türkiye, 11 - 12 Ekim 2012
Az Gören Öğrencilerin Okuma Hızlarının Belirlenmesi
21. Uusal Eğitim Bilimleri Kongresi, İstanbul, Türkiye, 12 Eylül 2012
Görme Engelli Gazilere Hizmet Veren Meslek Elemanlarına Beceri Öğretimine (Günlük Yaşam ve Bağımsız Hareket) Yönelik Verilen Eğitim Programının Etkililiği
21. Ulusal Özel Eğitim Kongresi, Türkiye, 20 - 22 Ekim 2011
Çok Engelli Öğrencinin Problem Davranışlarının Azaltılmasında Uyuşmayan Davranışların Ayrımlı Pekiştirme İşlem Sürecinin Etkililiği Ve İşaret Dili Öğretimi
21. Ulusal Özel Eğitim Kongresi, Gazi Magosa, Kıbrıs (Kktc), 20 Ekim 2011
İlköğretim Müfettişlerinin Özel Eğitim Öğretmenlerini Değerlendirme Kriterleri İle Özel Eğitim Öğretmen Yeterlikleri Arasındaki İlişki
20. Ulusal Özel Eğitim Kongresi, Türkiye, 21 - 23 Ekim 2010
Kısa Deneysel Analizle Az Gören Öğrencilerde Okuma Hızında Etkiliği Olan Sağaltım Yönteminin Seçimi
Uluslararası 5. Balkan Eğitim ve Bilim Kongresi, Edirne, Türkiye, 01 Ekim 2009
Kısa Deneysel Analizle Az Gören Öğrencilerin Okuma Hızının Artırılmasında Ayrı ve Birleştirilmiş Olarak Sunulan Beceri ve Performans Temelli Sağaltım Tekniklerinden Etkili Olanın Belirlenmesi
1. Uluslarası Eğitim Araştırmaları Kongresi, Çanakkale, Türkiye, 01 Mayıs 2009
Görme Yetersizliğinden Etkilenmiş Öğrencilere Fen Bilgisi Ünitelerinin Yeniden Yapılandırılarak Sunumunu Etkisi
13. Ulusal Özel Eğitim Kongresi, Eskişehir, Türkiye, 12 - 14 Kasım 2003, ss.169-173
Kitap & Kitap Bölümleri
Görme Becerilerinin Desteklenmesi Konusunda Pratik Uygulamalar
Görme Becerilerinin Değerlendirilmesi ve Desteklenmesi, Karakoç, T.,& Aslan, C., Editör, Vize Akademik, Ankara, ss.91-118, 2021
Görme Yetersizliği Olan Bir Öğrenci Olmak
Eğitimde Bütünleştirme: Herkes İçin Bir Okul Yaratmal, A. Dolunay Sarıca ve Arzu Tanrıverdi, Editör, Nobel Yayın Dağıtım, Ankara, ss.256-282, 2021
Görme Yetersizliği Olan Bireyler: "Aileler İçin Rehber Kitapçık"
Özel Eğitim ve Rehberlik Hizmetleri Genel Müdürlüğü/M.E.B., Ankara, 2020
Görme ve Ek Yetersizliği Olan Öğrencilerin İşlevsel Görme Değerlendirmesi
Ağır ve Çoklu Yetersizliği Olan Öğrencilerin Eğitiminde Stratejiler, Doç. Dr. Pınar Şafak, Editör, Vize Yayıncılık, Ankara, ss.119-140, 2020
Az Görenler İçin Yardımcı Teknolojiler
Özel Eğitim ve Yardımcı Teknolojiler, Salih Çakmak, Editör, Vize Yayıncılık, Ankara, ss.94-120, 2016
Aile Eğitim Rehberi Görme Engelli Çocuklar
Engelli ve Yaşlı Hizmetleri Genel Müdürlüğü, Ankara, 2014
Öğretimin Düzenlenmesinde Performansa Dayalı Öğrenci Grupları Oluşturma
Temel Eğitim Öğretmenleri İçin Kaynaştırma Uygulamaları ve Özel Eğitim, Prof. Dr. Ayşegül Ataman, Editör, Vize Yayıncılık, Ankara, ss.217-229, 2012
Fen bilgisi öğretimi
İlköğretimde Kaynaştırma, İbrahim H. Diken, Editör, Pegem Akademi, ss.520-556, 2010