Makaleler
43
Tümü (43)
SCI-E, SSCI, AHCI (2)
SCI-E, SSCI, AHCI, ESCI (2)
Scopus (3)
TRDizin (19)
Diğer Yayınlar (22)
1. INVESTIGATING MIDDLE SCHOOL STUDENTS’ PERCEPTIONS OF ARTIFICIAL INTELLIGENCE IN
International Journal of Education Technology and Scientific Researches
, cilt.10, sa.31, ss.91-116, 2025 (Hakemli Dergi)
3. Yedinci Sınıf Öğrencilerinin Karar Verme Becerilerinin İncelenmesi
Ahi Evran Üniversitesi Kırşehir Eğitim Fakültesi Dergisi
, cilt.25, sa.1, ss.712-746, 2024 (Hakemli Dergi)
4. Sosyal Bilgiler Eğitimi Lisansüstü Öğrencilerinin Tez Konusu Belirleme Eğilimleri
International Journal of Social & Humanities Sciences Research (JSHSR) Dergisi
, cilt.11, sa.105, ss.615-622, 2024 (Hakemli Dergi)
11. Sosyal Bilgiler ve Fen Bilimleri Derslerinin Disiplinlerarası Yaklaşımla Okul Dışında İşlenmesine İlişkin Öğrenci Görüşleri
Journal of Interdisciplinary Education: Theory and Practice
, cilt.3, sa.2, ss.113-127, 2021 (Hakemli Dergi)
14. Artırılmış Gerçekliğin Sosyal Bilgiler Dersinde Kullanımı Hakkında Ortaokul Öğrencilerinin Görüşleri
Anemon Muş Alparslan Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi
, cilt.9, sa.2, ss.289-302, 2021 (Hakemli Dergi)
15. PRE-SERVICE SOCIAL STUDIES TEACHERS’ DILEMMAS ABOUT PROTECTION OF TANGIBLE HERITAGE
International Journal of Education Technology and Scientific Researches
, cilt.6, sa.14, ss.1-30, 2021 (Hakemli Dergi)
16. Middle School Students’ Views on Common Heritage
Journal of Interdisciplinary Education: Theory and Practice
, cilt.3, sa.1, ss.20-31, 2021 (Hakemli Dergi)
19. SOSYAL BİLGİLER ÖĞRETMEN ADAYLARININ SOSYAL BİLGİLER ÖĞRETME ÖĞRENME ANLAYIŞLARI
International Social Sciences Studies Journal
, cilt.6, sa.67, ss.3354-3365, 2020 (Hakemli Dergi)
20. SOSYAL BİLGİLER ÖĞRETMEN ADAYLARININ MODÜLER ÖĞRETİM YAKLAŞIMINA YÖNELİK GÖRÜŞLERİ
International Social Sciences Studies Journal
, cilt.6, sa.60, ss.1419-1430, 2020 (Hakemli Dergi)
21. Sosyal Bilgiler Öğretmen Adaylarının Farklılaştırılmış Öğretime Yönelik Öz-Yeterliklerinin İncelenmesi
International Social Sciences Studies Journal
, cilt.6, sa.60, ss.1471-1480, 2020 (Hakemli Dergi)
22. Perspectives of Pre-Service Social Studies Teachers Towards Anthropolog
IJOEEC (International Journal of Eurasian Education and Culture)
, cilt.5, sa.8, ss.144-215, 2020 (Hakemli Dergi)
23. SOSYAL BİLGİLER ÖĞRETMEN ADAYLARININ “TARİHSEL ÖNEM” KAVRAMINA YÖNELİK GÖRÜŞLERİ
Abant İzzet Baysal Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
, cilt.20, sa.2, ss.795-805, 2020 (Hakemli Dergi)
25. Sosyal Bilgiler Öğretmen Adaylarının Kent Kültürü Ve Kentlilik Bilincine Yönelik Algı Ve Görüşleri
Uluslararası Sosyal Bilgilerde Yeni Yaklaşımlar Dergisi (IJONASS)
, cilt.2, sa.2, ss.70-81, 2018 (Hakemli Dergi)
26. Tarih Bölümü Öğrencilerinin Alan Gezileri, Müze Ziyaretlerine ve Müzede Yapılan Etkinliklere Yönelik Görüşleri
Turkish History Education Journal
, cilt.7, sa.2, ss.555-577, 2018 (Hakemli Dergi)
27. TARİH BÖLÜMÜ ÖĞRENCİLERİNİN ALAN GEZİLERİ ve MÜZE ZİYARETLERİNE ve MÜZEDE YAPILAN ETKİNLİKLERE YÖNELİK GÖRÜŞLERİ
Turkish History Education Journal
, cilt.7, sa.2, ss.555-577, 2018 (Hakemli Dergi)
30. Ortaokul Öğrencilerinin Tarihsel Bilgi Edinme Kaynaklarına Yönelik Görüşleri
Ahi Evran Üniversitesi Kırşehir Eğitim Fakültesi Dergisi (KEFAD)
, cilt.16, sa.2, ss.1-21, 2015 (Hakemli Dergi)
33. Öğretmen adayları için müze eğitimine ilişkin öz yeterlik inancı ölçeği geliştirme çalışması
Uluslararası İnsan Bilimleri
, cilt.11, sa.2, ss.1306-1309, 2014 (Hakemli Dergi)
34. Ortaokul Öğrencilerinin Tarih Algısı
Gazi Üniversitesi Gazi Eğitim FakültesiDergisi
, cilt.34, sa.3, ss.415-436, 2014 (Hakemli Dergi)
35. Sosyal Bilgiler Öğretmen Adaylarının Müze Eğitimine Yönelik Öz Yeterlik İnançları
Uluslararası Avrasya Sosyal Bilimler Dergisi
, cilt.5, sa.16, ss.410-428, 2014 (Hakemli Dergi)
37. Kültürel Miras Eğitiminin Öğrencilerin Somut Kültürel Mirasa Yönelik Tutumlarına Etkisi
Elementary Education Online
, cilt.13, sa.2, ss.425-442, 2014 (Hakemli Dergi)
38. Miras Eğitiminin Öğrencilerin Somut Kültürel Mirasa Yönelik Tutumlarına Etkisi
İlköğretim Online
, cilt.13, sa.2, ss.425-442, 2014 (Hakemli Dergi)
39. Altıncı Sınıf Öğrencilerinin Somut Kültürel Mirasa Yönelik Görüşleri
Kastamonu Üniversitesi Kastamonu Eğitim Dergisi
, cilt.21, sa.2, ss.405-420, 2013 (Hakemli Dergi)
41. Milli Mücadelede Demokratik Süreç
Gazi Üniversitesi Gazi Eğitim Fakültesi Dergisi
, cilt.29, sa.2009, ss.1159-1177, 2009 (Hakemli Dergi)
42. Sosyal Bilgiler Öğretiminde Tarihi Yerlerin Kullanımının Akademik Başarıya Etkisi
Türk Eğitim Bilimleri Dergisi
, cilt.7, sa.2, ss.483-506, 2009 (Hakemli Dergi)
43. Sosyal Bilgiler Öğretiminde Tarihî Yerlerin Kullanımı
Türklük Bilimi Araştırmaları
, sa.23, ss.209-222, 2008 (Hakemli Dergi)
Hakemli Bilimsel Toplantılarda Yayımlanmış Bildiriler
45
8. NATIONAL COUNCIL FOR THE SOCIAL STUDIES (NCSS)’DE, 2005 VE 2018 SOSYAL BİLGİLER DERSİ ÖĞRETİM PROGRAMLARINDA KARAR VERME BECERİSİNİN YER ALMA DURUMU
ULUSLARARASI AVRASYA SOSYAL BİLİMLER KONGRESİ- 4, Muğla, Türkiye, 15 - 18 Ekim 2020, (Tam Metin Bildiri)
9. SOSYAL BİLGİLER ÖĞRETMEN ADAYLARININ KENTLİLİK BİLİNCİNE YÖNELİK GÖRÜŞLERİ
ULUSLARARASI AVRASYA SOSYAL BİLİMLER KONGRESİ- 4, Muğla, Türkiye, 15 - 18 Ekim 2020, (Özet Bildiri)
10. Sosyal Bilgiler Öğretmen Adaylarının Sosyal Bilgiler Öğretim Yönelimleri
8. International Symposium on Social Studies Education, Ankara, Türkiye, 7 - 09 Kasım 2019, (Özet Bildiri)
11. Tarihi Mekânlarla Öğretim Ders Planının Sosyal Bilgiler Dersi’nde Uygulanması: Öğretmen ve Öğrenci Görüşleri
8. International Symposium on Social Studies Education, Ankara, Türkiye, 7 - 09 Kasım 2019, (Özet Bildiri)
12. SOSYAL BİLGİLER ÖĞRETMEN ADAYLARININ DEMOKRATİK ALGI VE TUTUMLARI
3. Uluslararası Eğitim ve Değerler Sempozyumu-ISOEVA, İstanbul, Türkiye, 10 - 13 Ekim 2019, (Özet Bildiri)
13. 7. SINIF SOSYAL BİLGİLER ÖĞRETİM PROGRAMINDA VE DERS KİTABINDA BİLİM İNSANLARINA YER VERİLME DURUMU
3. Uluslararası Avrasya Sosyal Bilimler Kongresi, Muğla, Türkiye, 18 - 21 Nisan 2019, (Özet Bildiri)
14. ORTAOKUL ÖĞRENCİLERİNİN GÖRÜŞLERİNE GÖRE TARİHSEL ÖNEM
3. Uluslararası Avrasya Sosyal Bilimler Kongresi, Muğla, Türkiye, 18 - 21 Nisan 2019, (Özet Bildiri)
17. BİLİM TARİHİNİ KİŞİLERLE ÖĞRETMEK: EL- BİRUNİ ÖRNEĞİ
2. ULUSLARARASI EĞİTİM VE DEĞERLER SEMPOZYUMU, Antalya, Türkiye, 17 - 20 Ekim 2018, (Özet Bildiri)
18. SOSYAL BİLGİLER ÖĞRETMEN ADAYLARININ KENT KÜLTÜRÜ VE KENTLİ OLMA BİLİNCİNE YÖNELİK ALGI VE GÖRÜŞLERİ
2. ULUSLARARASI EĞİTİM VE DEĞERLER SEMPOZYUMU, Antalya, Türkiye, 17 - 20 Ekim 2018, (Özet Bildiri)
19. SOSYAL BİLGİLER ÖĞRETMENLERİNİN DEĞER ÖĞRETİM YAKLAŞIMLARI HAKKINDA BİLGİ DURUMLARI VE GÖRÜŞLERİ
2nd INTERNATIONAL SYMPOSIUM OFEDUCATION AND VALUES, Antalya, Türkiye, 17 - 20 Ekim 2018, (Tam Metin Bildiri)
20. Tarih Bölümü Öğrencilerinin Alan Gezileri ve Müze Ziyaretlerine Yönelik Görüşleri
V. International Symposium on History Education, İstanbul, Türkiye, 10 - 12 Mayıs 2018, (Özet Bildiri)
26. Sosyal Bilgiler Öğretmen Adaylarının Vatandaşlık Algı ve Eylemleri
USOBAK, 19 - 21 Ekim 2017, (Özet Bildiri)
31. SÜRDÜRÜLEBİLİR KALKINMA VE İKLİM DEĞİŞİKLİ İLE İLGİLİ DEĞER YÜKLÜ İFADELERİN KABUL EDİLEBİLİRLİĞİ: SOSYAL BİLGİLER ÖĞRETMEN ADAYLARININ GÖRÜŞLERİ
International Symposium of Education and Values (ISOEVA), Muğla, Türkiye, 5 - 08 Ekim 2017, (Özet Bildiri)
32. SOSYAL BİLGİLER DERS KİTAPLARINDA GÖÇ KAVRAMININ İNCELENMESİ
ULUSLAR ARASI SOSYAL BİLGİLER EĞİTİMİ SEMPOZYUMU 6, Eskişehir, Türkiye, 4 - 06 Mayıs 2017, (Özet Bildiri)
33. SOSYAL BİLGİLER ÖĞRETMEN ADAYLARININ 2017 SOSYAL BİLGİLER TASLAKPROGRAMINA YÖNELİK GÖRÜŞLERİ
6. Uluslararası Sosyal Bilgiler Eğitimi Sempozyumu (USBES6), Eskişehir, Türkiye, 4 - 06 Mayıs 2017, ss.268-269, (Özet Bildiri)
34. SOSYAL BİLGİLER DERSİNDE 5E MODELİNİN KULLANIMININ ÖĞRENCİLERİN AKADEMİKBAŞARISINA ETKİSİ VE ÖĞRENCİLERİN UYGULAMAYA YÖNELİK GÖRÜŞLERİ
ULUSALAR ARASI SOSYAL BİLGİLER EĞİTİMİ SEMPOZYUMU 6, Eskişehir, Türkiye, 4 - 06 Mayıs 2017, (Özet Bildiri)
35. Ismayıl Hakkı Baltacıoğlu’na Göre Karakter Eğitimi
INTERNATIONAL CONGRESS OF EURASIANSOCIAL SCIENCES, 6 - 08 Nisan 2017, (Özet Bildiri)
36. SOSYAL BİLGİLER ÖĞRETMEN ADAYLARININ “TARİHSEL ÖNEM” KAVRAMINA YÖNELİK GÖRÜŞLERİ
ULUSLARARASI AVRASYASOSYAL BİLİMLERKONGRESİ, 6 - 08 Nisan 2017, (Özet Bildiri)
38. Müze Gezilerini Anlamlı Kılmak: Sosyal Bilgiler Öğretmenlerinin Müze Gezilerine Yönelik Görüşleri
Deniz Kuvvetleri Komutanlığı Ulusal Müzecilik Sempozyumu: Türkiye’de Müzecilik: Yeni Kavram ve Uygulamalar, İstanbul, Türkiye, 20 - 22 Mayıs 2015, ss.230-239, (Tam Metin Bildiri)
39. Sosyal Bilgiler Öğretmen Adaylarının Sosyal Bilgiler Öğretiminde Edebi Ürünlerin Kullanımına Yönel k Görüsleri
III. Uluslararası Sosyal Bilgiler Eğitimi Sempozyumu (USBES III), Ankara, Türkiye, 28 - 30 Nisan 2014, ss.202-203, (Özet Bildiri)
40. 4 4 4 Eğitim Sisteminin Sosyal Bilgiler Dersine Yansımaları 4 ve 5 Sınıf Öğrencileri Üzerine Bir İnceleme
Uluslararası Sosyal Bilgiler EğitimiSempozyumu III, Ankara, Türkiye, 28 - 30 Nisan 2014, ss.14-15, (Özet Bildiri)
42. Öğrencilerde Tarihsel Zaman ve Kronoloji Farkındalığını Geliştirmede Hikâyelerin Kullanımı
The First International Congress of Educational Research, Çanakkale, Türkiye, 1 - 03 Mayıs 2009, ss.183, (Özet Bildiri)
43. Tarihi Yerlerle Tarih Eğitimi Bir Klavuz Örneği
Uluslar arası Sosyal Bilimler Eğitimi Sempozyumu, Çanakkale, Türkiye, 14 - 16 Mayıs 2008, ss.563-568, (Tam Metin Bildiri)
44. Çocuklarda Zaman ve Kronoloji Farkındalığını Geliştirmede Hikâyelerin Kullanımına Yönelik Bir Araştırma
Uluslar arası Sosyal Bilimler Eğitimi Sempozyomu, Çanakkale, Türkiye, 14 - 16 Mayıs 2008, ss.376-382, (Tam Metin Bildiri)
45. Çocuklarda Zaman ve Kronoloji Farkındalığı Geliştirmede Hikayelerin Kullanımına Yönelik Bir Araştırma
Uluslararası Sosyal Bilimler Eğitimi Sempozyumu, Çanakkale, Türkiye, 14 - 16 Mayıs 2008, ss.376-382, (Tam Metin Bildiri)
Kitaplar
18
1. KÜLTÜR VE MIRAS ÖĞRENME ALANI ETKINLIKLERI
ETKİLİ, EĞLENCELİ VE YENİLİKÇİ SOSYAL BİLGİLER ÖĞRETİMİ, Öztürk, F. & Civelek, V., Editör, Nobel, Ankara, ss.149-178, 2023
2. BİREY VE TOPLUM ÖĞRENME ALANI
ETKİNLİK TEMELLİ SOSYAL BİLGİLER ÖĞRETİMİ-I, Yeşilbursa, C.C., Editör, Nobel, Ankara, ss.217-237, 2023
4. ÜRETİM, DAĞITIM VE TÜKETİM ÖĞRENME ALANI
ETKİNLİK TEMELLİ SOSYAL BİLGİLER ÖĞRETİMİ-I, Yeşilbursa, C.C., Editör, Nobel, Ankara, ss.319-367, 2023
6. KÜLTÜR VE MIRAS ÖĞRENME ALANI
Etkili, Eğlenceli ve Yenilikçi Sosyal Bilgiler Öğretimi, Öztürk, F. & Civelek, V., Editör, Nobel, Ankara, ss.41-51, 2023
7. GİRİŞ ETKİNLİK TEMELLİ SOSYAL BİLGİLER ÖĞRETİMİ
ETKİNLİK TEMELLİ SOSYAL BİLGİLER ÖĞRETİMİ-II, Yeşilbursa, C.C., Editör, Nobel, Ankara, ss.1-9, 2023
8. Giriş-ETKİNLİK TEMELLİ SOSYAL BİLGİLER ÖĞRETİMİ
ETKİNLİK TEMELLİ SOSYAL BİLGİLER ÖĞRETİMİ-I, Yeşilbursa, C.C., Editör, Nobel, Ankara, ss.1-9, 2023
9. Taşın Dili Olsa da Konuşsa: Kitabelerle Tarih Öğretimi
Kuramdan Uygulamaya Ortaokullar için Tarih Öğretimi, Prof.Dr. Refik Turan; Dr. Osman Akhan, Editör, Nobel, Ankara, ss.73-105, 2021
10. Doğuşundan Bugünlere Sosyal Bilgilerin İyi Vatandaş Yetiştirme Hedefi
Sosyal Bilgiler Öğretiminde Alternatif Konular, Nadire Emel Akhan ve Serpil Demirezen, Editör, Nobel Akademik Yayıncılık, Ankara, ss.31-52, 2020
11. Yeni ve Yakınçağ Tarihi
Pegem Akademi, Ankara, 2018
12. Ortaçağ’da Bilim, Teknoloji ve Sosyal Değişme
Bilim Teknoloji ve Sosyal Değişme, BAHRİ ATA, Editör, PEGEM AKADEMİ, Ankara, ss.69-131, 2017
13. Sosyal Bilgiler Öğretimi
Pegem Akademi, Ankara, 2015
14. Okul Dışı Sosyal Bilgiler Öğretiminde Yerel Tarih
Okul Dışı Sosyal Bilgiler Öğretimi, Ahmet ŞİMŞEK Selahattin KAYMAKCI, Editör, PEGEM AKADEMİ, Ankara, ss.143-170, 2015
15. SosyaI Bilgiler Ders Kitaplarında Edebi Ürünlerin Kullanımı
Konu Alanı Ders Kitabı İnceleme Klavuzu Sosyal Bilgiler, BÜLENT AKBABA, Editör, PEGEM AKADEMİ, Ankara, ss.146-206, 2015
16. Sosyal Bilgiler Öğretiminde Temel Yaklaşımlar
Sosyal Bilgiler Öğretimi, Cengiz DÖNMEZ Kubilay YAZICI, Editör, PEGEM AKADEMİ, Ankara, ss.47-57, 2015
17. Sosyal Bilgilerin Doğası
Pegem Akademi, Ankara, 2013
18. Sosyal Bilgiler Ders Kitaplarında Edebi Ürünlerin Kullanımı
Konu Alanı Ders Kitabı İnceleme Kılavuzu Sosyal Bilgiler, Akbaba Bülent, Editör, Pegem Akademi, Ankara, ss.145-206, 2013
Metrikler
Yayın (WoS)
2
Yayın (Scopus)
3
Atıf (WoS)
6
H-İndeks (WoS)
1
Atıf (Scopus)
4
H-İndeks (Scopus)
2
Atıf (Scholar)
45
H-İndeks (Scholar)
2
Atıf (TrDizin)
121
H-İndeks (TrDizin)
7
Atıf (Sobiad)
7
H-İndeks (Sobiad)
1
Atıf (Diğer Toplam)
213
Proje
1
Tez Danışmanlığı
9