Yayınlar & Eserler

Makaleler 43
Tümü (43)
SCI-E, SSCI, AHCI (2)
SCI-E, SSCI, AHCI, ESCI (2)
Scopus (3)
TRDizin (19)
Diğer Yayınlar (22)
Hakemli Bilimsel Toplantılarda Yayımlanmış Bildiriler 45

1. Sosyal Bilgiler Eğitimi Lisansüstü Öğrencilerin Veri Okuryazarlık Durumlarının İncelenmesi

8. Uluslararası Eğitim Ve Değerler Sempozyumu, Girne, Kıbrıs (Kktc), 17 - 20 Ekim 2024, ss.47-48, (Özet Bildiri)

2. Sosyal Bilgiler Öğretmen Adaylarının Yapay Zekanın Eğitimde Kullanılmasına İlişkin Görüşlerinin İncelenmesi

8. Uluslararası Avrasya Sosyal Bilimler Kongresi, BODRUM, Türkiye, 25 - 28 Nisan 2024, ss.114-115, (Özet Bildiri)

3. Sosyal Bilgiler Öğretmen Adaylarının Sürdürülebilir Kalkınma Farkındalıklarının İncelenmesi

10. Uluslararası Sosyal Bilgiler Eğitimi Sempozyumu, Rize, Türkiye, 9 - 11 Haziran 2022, (Tam Metin Bildiri)

4. Sosyal Bilgiler Öğretmen Adaylarının Çevrimiçi Tetikte Olma Durumlarının İncelenmesi

6. Uluslararası Avrasya Sosyal Bilimler Kongresi, BODRUM, Türkiye, 13 - 16 Mayıs 2022, ss.112-113, (Özet Bildiri)

5. 2018 Sosyal Bilgiler Dersi Öğretim Programında Yer Alan Becerilerle İlgili Lisansüstü Tezlerin İncelenmesi: Doküman Analizi.

6. Uluslararası Eğitim ve Değerler Sempozyumu, Antalya, Türkiye, 27 - 30 Ekim 2022, ss.102-112, (Tam Metin Bildiri)

6. 2006 VE 2018 SOSYAL BİLGİLER ÖĞRETMENLİĞİ LİSANS PROGRAMLARININ KARŞILAŞTIRILMASI: AKADEMİSYEN GÖRÜŞLERİ

6. Uluslararası Avrasya Sosyal Bilimler Kongresi, BODRUM, Türkiye, 13 - 16 Mayıs 2022, ss.114-115, (Özet Bildiri)

7. Sosyal Bilgiler Eğitimi Lisans Üstü Öğrencilerinin Tez Konusu Belirleme Eğilimleri

10. Uluslararası Sosyal Bilgiler Eğitimi Sempozyumu, Rize, Türkiye, 9 - 11 Haziran 2022, ss.24-25, (Özet Bildiri)

9. SOSYAL BİLGİLER ÖĞRETMEN ADAYLARININ KENTLİLİK BİLİNCİNE YÖNELİK GÖRÜŞLERİ

ULUSLARARASI AVRASYA SOSYAL BİLİMLER KONGRESİ- 4, Muğla, Türkiye, 15 - 18 Ekim 2020, (Özet Bildiri)

10. Sosyal Bilgiler Öğretmen Adaylarının Sosyal Bilgiler Öğretim Yönelimleri

8. International Symposium on Social Studies Education, Ankara, Türkiye, 7 - 09 Kasım 2019, (Özet Bildiri)

12. SOSYAL BİLGİLER ÖĞRETMEN ADAYLARININ DEMOKRATİK ALGI VE TUTUMLARI

3. Uluslararası Eğitim ve Değerler Sempozyumu-ISOEVA, İstanbul, Türkiye, 10 - 13 Ekim 2019, (Özet Bildiri)

13. 7. SINIF SOSYAL BİLGİLER ÖĞRETİM PROGRAMINDA VE DERS KİTABINDA BİLİM İNSANLARINA YER VERİLME DURUMU

3. Uluslararası Avrasya Sosyal Bilimler Kongresi, Muğla, Türkiye, 18 - 21 Nisan 2019, (Özet Bildiri)

14. ORTAOKUL ÖĞRENCİLERİNİN GÖRÜŞLERİNE GÖRE TARİHSEL ÖNEM

3. Uluslararası Avrasya Sosyal Bilimler Kongresi, Muğla, Türkiye, 18 - 21 Nisan 2019, (Özet Bildiri)

16. Sosyal Bilgiler Öğretmen Adaylarının Sosyal Medya Duyarlılıkları ve Gerçek Yaşam Deneyimleri

II. ULUSLARARASI SOSYAL BİLİMLER EĞİTİMİ SEMPOZYUMU, Çanakkale, Türkiye, 30 Ekim - 01 Kasım 2018, (Tam Metin Bildiri)

17. BİLİM TARİHİNİ KİŞİLERLE ÖĞRETMEK: EL- BİRUNİ ÖRNEĞİ

2. ULUSLARARASI EĞİTİM VE DEĞERLER SEMPOZYUMU, Antalya, Türkiye, 17 - 20 Ekim 2018, (Özet Bildiri)

18. SOSYAL BİLGİLER ÖĞRETMEN ADAYLARININ KENT KÜLTÜRÜ VE KENTLİ OLMA BİLİNCİNE YÖNELİK ALGI VE GÖRÜŞLERİ

2. ULUSLARARASI EĞİTİM VE DEĞERLER SEMPOZYUMU, Antalya, Türkiye, 17 - 20 Ekim 2018, (Özet Bildiri)

19. SOSYAL BİLGİLER ÖĞRETMENLERİNİN DEĞER ÖĞRETİM YAKLAŞIMLARI HAKKINDA BİLGİ DURUMLARI VE GÖRÜŞLERİ

2nd INTERNATIONAL SYMPOSIUM OFEDUCATION AND VALUES, Antalya, Türkiye, 17 - 20 Ekim 2018, (Tam Metin Bildiri)

20. Tarih Bölümü Öğrencilerinin Alan Gezileri ve Müze Ziyaretlerine Yönelik Görüşleri

V. International Symposium on History Education, İstanbul, Türkiye, 10 - 12 Mayıs 2018, (Özet Bildiri)

21. SOSYAL BİLGİLER ÖĞRETMEN ADAYLARININ ALAN BİLGİSİ VE MESLEK BİLGİSİ DERSLERİNEYÖNELİK GÖRÜŞLERİ

INTERNATIONAL CONGRESS OF EURASIAN SOCIAL SCIENCES (ICOESS), Antalya, Türkiye, 4 - 07 Nisan 2018, (Özet Bildiri)

22. 2005 VE 2017 SOSYAL BİLGİLER PROGRAMLARINDA KÜLTÜR VE MİRAS ÖĞRENME ALANI

INTERNATIONAL CONGRESS OF EURASIAN SOCIAL SCIENCES (ICOESS), Antalya, Türkiye, 4 - 07 Nisan 2018, (Özet Bildiri)

23. SOSYAL BİLİMLER OLARAK SOSYAL BİLGİLER: ÖĞRETMEN ADAYLARININ ANTROPOLOJİYEİLİŞKİN BAKIŞ AÇILARI

INTERNATIONAL CONGRESS OF EURASIAN SOCIAL SCIENCES (ICOESS), Antalya, Türkiye, 4 - 07 Nisan 2018, (Özet Bildiri)

24. SOSYAL BİLGİLER DERSİNDE EĞİTSEL BİLGİSAYAR OYUNLARININ KULLANIMINA YÖNELİKÖĞRENCİ GÖRÜŞLERİ

INTERNATIONAL CONGRESS OF EURASIAN SOCIAL SCIENCES (ICOESS), Antalya, Türkiye, 4 - 07 Nisan 2018, (Özet Bildiri)

25. Sosyal Bilimler Olarak Sosyal Bilgiler: Öğretmen Adaylarının Antropolojiye İlişkin Bakış Açıları.

2nd International Congress of Eurasian Social Sciences, Antalya, Türkiye, 4 - 07 Nisan 2018, ss.333-334, (Özet Bildiri)

27. 2005 SOSYAL BİLGİLER PROGRAMINDA YER ALAN BAZI DEĞERLERE YÖNELİK ÖĞRENCİGÖRÜŞLERİ: SURİYELİLER ÖRNEKLEMİ

International Symposium of Education and Values (ISOEVA), Muğla, Türkiye, 5 - 08 Ekim 2017, (Özet Bildiri)

28. ORTAOKUL ÖĞRENCİLERİNİN ORTAK MİRAS KAVRAMINA İLİŞKİN GÖRÜŞLERİ

International Symposium of Education and Values (ISOEVA), Muğla, Türkiye, 5 - 08 Ekim 2017, (Özet Bildiri)

32. SOSYAL BİLGİLER DERS KİTAPLARINDA GÖÇ KAVRAMININ İNCELENMESİ

ULUSLAR ARASI SOSYAL BİLGİLER EĞİTİMİ SEMPOZYUMU 6, Eskişehir, Türkiye, 4 - 06 Mayıs 2017, (Özet Bildiri) Sürdürülebilir Kalkınma

33. SOSYAL BİLGİLER ÖĞRETMEN ADAYLARININ 2017 SOSYAL BİLGİLER TASLAKPROGRAMINA YÖNELİK GÖRÜŞLERİ

6. Uluslararası Sosyal Bilgiler Eğitimi Sempozyumu (USBES6), Eskişehir, Türkiye, 4 - 06 Mayıs 2017, ss.268-269, (Özet Bildiri)

35. Ismayıl Hakkı Baltacıoğlu’na Göre Karakter Eğitimi

INTERNATIONAL CONGRESS OF EURASIANSOCIAL SCIENCES, 6 - 08 Nisan 2017, (Özet Bildiri)

37. Sosyal Bilgiler Öğretmen Adaylarının Tarihin Sunumuna Yönelik Görüşleri

4. Uluslararası Tarih Eğitimi Sempozyumu, Muğla, Türkiye, 1 - 03 Eylül 2016, ss.460-468, (Tam Metin Bildiri)

38. Müze Gezilerini Anlamlı Kılmak: Sosyal Bilgiler Öğretmenlerinin Müze Gezilerine Yönelik Görüşleri

Deniz Kuvvetleri Komutanlığı Ulusal Müzecilik Sempozyumu: Türkiye’de Müzecilik: Yeni Kavram ve Uygulamalar, İstanbul, Türkiye, 20 - 22 Mayıs 2015, ss.230-239, (Tam Metin Bildiri)

39. Sosyal Bilgiler Öğretmen Adaylarının Sosyal Bilgiler Öğretiminde Edebi Ürünlerin Kullanımına Yönel k Görüsleri

III. Uluslararası Sosyal Bilgiler Eğitimi Sempozyumu (USBES III), Ankara, Türkiye, 28 - 30 Nisan 2014, ss.202-203, (Özet Bildiri)

40. 4 4 4 Eğitim Sisteminin Sosyal Bilgiler Dersine Yansımaları 4 ve 5 Sınıf Öğrencileri Üzerine Bir İnceleme

Uluslararası Sosyal Bilgiler EğitimiSempozyumu III, Ankara, Türkiye, 28 - 30 Nisan 2014, ss.14-15, (Özet Bildiri)

41. Ortaokul Öğrencilerinin Tarih Öğrenmenin Önemine Yönelik Görüşleri

3rd International Symposium on History Education, Sakarya, Türkiye, 25 - 27 Haziran 2014, ss.91-99, (Tam Metin Bildiri)

42. Öğrencilerde Tarihsel Zaman ve Kronoloji Farkındalığını Geliştirmede Hikâyelerin Kullanımı

The First International Congress of Educational Research, Çanakkale, Türkiye, 1 - 03 Mayıs 2009, ss.183, (Özet Bildiri)

43. Tarihi Yerlerle Tarih Eğitimi Bir Klavuz Örneği

Uluslar arası Sosyal Bilimler Eğitimi Sempozyumu, Çanakkale, Türkiye, 14 - 16 Mayıs 2008, ss.563-568, (Tam Metin Bildiri)

44. Çocuklarda Zaman ve Kronoloji Farkındalığını Geliştirmede Hikâyelerin Kullanımına Yönelik Bir Araştırma

Uluslar arası Sosyal Bilimler Eğitimi Sempozyomu, Çanakkale, Türkiye, 14 - 16 Mayıs 2008, ss.376-382, (Tam Metin Bildiri)

45. Çocuklarda Zaman ve Kronoloji Farkındalığı Geliştirmede Hikayelerin Kullanımına Yönelik Bir Araştırma

Uluslararası Sosyal Bilimler Eğitimi Sempozyumu, Çanakkale, Türkiye, 14 - 16 Mayıs 2008, ss.376-382, (Tam Metin Bildiri)
Kitaplar 18

1. KÜLTÜR VE MIRAS ÖĞRENME ALANI ETKINLIKLERI

ETKİLİ, EĞLENCELİ VE YENİLİKÇİ SOSYAL BİLGİLER ÖĞRETİMİ, Öztürk, F. & Civelek, V., Editör, Nobel, Ankara, ss.149-178, 2023

2. BİREY VE TOPLUM ÖĞRENME ALANI

ETKİNLİK TEMELLİ SOSYAL BİLGİLER ÖĞRETİMİ-I, Yeşilbursa, C.C., Editör, Nobel, Ankara, ss.217-237, 2023

3. 2. KISIM 5. bölüm Üretim, Dağıtım ve Tüketim

Etkinlik Temelli Sosyal Bilgiler Öğretimi-I, YEŞİLBURSA CEMİL CAHİT, Editör, Nobel akademi yayıncılık, Ankara, ss.319-366, 2023

4. ÜRETİM, DAĞITIM VE TÜKETİM ÖĞRENME ALANI

ETKİNLİK TEMELLİ SOSYAL BİLGİLER ÖĞRETİMİ-I, Yeşilbursa, C.C., Editör, Nobel, Ankara, ss.319-367, 2023

5. 2. KISIM 1. BÖLÜM BİREY VE TOPLUM ÖĞRENME ALANI

Etkinlik Temelli Sosyal Bilgiler Öğretimi-I, YEŞİLBURSA CEMİL CAHİT, Editör, Nobel akademi yayıncılık, Ankara, ss.217-236, 2023

6. KÜLTÜR VE MIRAS ÖĞRENME ALANI

Etkili, Eğlenceli ve Yenilikçi Sosyal Bilgiler Öğretimi, Öztürk, F. & Civelek, V., Editör, Nobel, Ankara, ss.41-51, 2023

7. GİRİŞ ETKİNLİK TEMELLİ SOSYAL BİLGİLER ÖĞRETİMİ

ETKİNLİK TEMELLİ SOSYAL BİLGİLER ÖĞRETİMİ-II, Yeşilbursa, C.C., Editör, Nobel, Ankara, ss.1-9, 2023

8. Giriş-ETKİNLİK TEMELLİ SOSYAL BİLGİLER ÖĞRETİMİ

ETKİNLİK TEMELLİ SOSYAL BİLGİLER ÖĞRETİMİ-I, Yeşilbursa, C.C., Editör, Nobel, Ankara, ss.1-9, 2023

9. Taşın Dili Olsa da Konuşsa: Kitabelerle Tarih Öğretimi

Kuramdan Uygulamaya Ortaokullar için Tarih Öğretimi, Prof.Dr. Refik Turan; Dr. Osman Akhan, Editör, Nobel, Ankara, ss.73-105, 2021

10. Doğuşundan Bugünlere Sosyal Bilgilerin İyi Vatandaş Yetiştirme Hedefi

Sosyal Bilgiler Öğretiminde Alternatif Konular, Nadire Emel Akhan ve Serpil Demirezen, Editör, Nobel Akademik Yayıncılık, Ankara, ss.31-52, 2020

12. Ortaçağ’da Bilim, Teknoloji ve Sosyal Değişme

Bilim Teknoloji ve Sosyal Değişme, BAHRİ ATA, Editör, PEGEM AKADEMİ, Ankara, ss.69-131, 2017

14. Okul Dışı Sosyal Bilgiler Öğretiminde Yerel Tarih

Okul Dışı Sosyal Bilgiler Öğretimi, Ahmet ŞİMŞEK Selahattin KAYMAKCI, Editör, PEGEM AKADEMİ, Ankara, ss.143-170, 2015

15. SosyaI Bilgiler Ders Kitaplarında Edebi Ürünlerin Kullanımı

Konu Alanı Ders Kitabı İnceleme Klavuzu Sosyal Bilgiler, BÜLENT AKBABA, Editör, PEGEM AKADEMİ, Ankara, ss.146-206, 2015

16. Sosyal Bilgiler Öğretiminde Temel Yaklaşımlar

Sosyal Bilgiler Öğretimi, Cengiz DÖNMEZ Kubilay YAZICI, Editör, PEGEM AKADEMİ, Ankara, ss.47-57, 2015

18. Sosyal Bilgiler Ders Kitaplarında Edebi Ürünlerin Kullanımı

Konu Alanı Ders Kitabı İnceleme Kılavuzu Sosyal Bilgiler, Akbaba Bülent, Editör, Pegem Akademi, Ankara, ss.145-206, 2013
Metrikler

Yayın

106

Yayın (WoS)

2

Yayın (Scopus)

3

Atıf (WoS)

6

H-İndeks (WoS)

1

Atıf (Scopus)

4

H-İndeks (Scopus)

2

Atıf (Scholar)

45

H-İndeks (Scholar)

2

Atıf (TrDizin)

121

H-İndeks (TrDizin)

7

Atıf (Sobiad)

7

H-İndeks (Sobiad)

1

Atıf (Diğer Toplam)

213

Proje

1

Tez Danışmanlığı

9

Açık Erişim

10
BM Sürdürülebilir Kalkınma Amaçları