SCI, SSCI ve AHCI İndekslerine Giren Dergilerde Yayınlanan Makaleler
Diğer Dergilerde Yayınlanan Makaleler
Yedinci Sınıf Öğrencilerinin Karar Verme Becerilerinin İncelenmesi
Ahi Evran Üniversitesi Kırşehir Eğitim Fakültesi Dergisi
, cilt.25, sa.1, ss.712-746, 2024 (Hakemli Dergi)
Sosyal Bilgiler ve Fen Bilimleri Derslerinin Disiplinlerarası Yaklaşımla Okul Dışında İşlenmesine İlişkin Öğrenci Görüşleri
Journal of Interdisciplinary Education: Theory and Practice
, cilt.3, sa.2, ss.113-127, 2021 (Hakemli Dergi)
PRE-SERVICE SOCIAL STUDIES TEACHERS’ DILEMMAS ABOUT PROTECTION OF TANGIBLE HERITAGE
International Journal of Education Technology and Scientific Researches
, cilt.6, sa.14, ss.1-30, 2021 (Hakemli Dergi)
SOSYAL BİLGİLER ÖĞRETMEN ADAYLARININ SOSYAL BİLGİLER ÖĞRETME ÖĞRENME ANLAYIŞLARI
International Social Sciences Studies Journal
, cilt.6, sa.67, ss.3354-3365, 2020 (Hakemli Dergi)
Sosyal Bilgiler Öğretmen Adaylarının Farklılaştırılmış Öğretime Yönelik Öz-Yeterliklerinin İncelenmesi
International Social Sciences Studies Journal
, cilt.6, sa.60, ss.1471-1480, 2020 (Hakemli Dergi)
SOSYAL BİLGİLER ÖĞRETMEN ADAYLARININ MODÜLER ÖĞRETİM YAKLAŞIMINA YÖNELİK GÖRÜŞLERİ
International Social Sciences Studies Journal
, cilt.6, sa.60, ss.1419-1430, 2020 (Hakemli Dergi)
Perspectives of Pre-Service Social Studies Teachers Towards Anthropolog
IJOEEC (International Journal of Eurasian Education and Culture)
, cilt.5, sa.8, ss.144-215, 2020 (Hakemli Dergi)
SOSYAL BİLGİLER ÖĞRETMEN ADAYLARININ “TARİHSEL ÖNEM” KAVRAMINA YÖNELİK GÖRÜŞLERİ
Abant İzzet Baysal Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
, cilt.20, sa.2, ss.795-805, 2020 (Hakemli Dergi)
Sosyal Bilgiler Öğretmen Adaylarının Kent Kültürü Ve Kentlilik Bilincine Yönelik Algı Ve Görüşleri
Uluslararası Sosyal Bilgilerde Yeni Yaklaşımlar Dergisi (IJONASS)
, cilt.2, sa.2, ss.70-81, 2018 (Hakemli Dergi)
Tarih Bölümü Öğrencilerinin Alan Gezileri, Müze Ziyaretlerine ve Müzede Yapılan Etkinliklere Yönelik Görüşleri
Turkish History Education Journal
, cilt.7, sa.2, ss.555-577, 2018 (Hakemli Dergi)
TARİH BÖLÜMÜ ÖĞRENCİLERİNİN ALAN GEZİLERİ ve MÜZE ZİYARETLERİNE ve MÜZEDE YAPILAN ETKİNLİKLERE YÖNELİK GÖRÜŞLERİ
Turkish History Education Journal
, cilt.7, sa.2, ss.555-577, 2018 (Hakemli Dergi)
Ortaokul Öğrencilerinin Tarihsel Bilgi Edinme Kaynaklarına Yönelik Görüşleri
Ahi Evran Üniversitesi Kırşehir Eğitim Fakültesi Dergisi (KEFAD)
, cilt.16, sa.2, ss.1-21, 2015 (Hakemli Dergi)
Öğretmen adayları için müze eğitimine ilişkin öz yeterlik inancı ölçeği geliştirme çalışması
Uluslararası İnsan Bilimleri
, cilt.11, sa.2, ss.1306-1309, 2014 (Hakemli Dergi)
Ortaokul Öğrencilerinin Tarih Algısı
Gazi Üniversitesi Gazi Eğitim FakültesiDergisi
, cilt.34, sa.3, ss.415-436, 2014 (Hakemli Dergi)
Sosyal Bilgiler Öğretmen Adaylarının Müze Eğitimine Yönelik Öz Yeterlik İnançları
Uluslararası Avrasya Sosyal Bilimler Dergisi
, cilt.5, sa.16, ss.410-428, 2014 (Hakemli Dergi)
Kültürel Miras Eğitiminin Öğrencilerin Somut Kültürel Mirasa Yönelik Tutumlarına Etkisi
Elementary Education Online
, cilt.13, sa.2, ss.425-442, 2014 (Hakemli Dergi)
Miras Eğitiminin Öğrencilerin Somut Kültürel Mirasa Yönelik Tutumlarına Etkisi
İlköğretim Online
, cilt.13, sa.2, ss.425-442, 2014 (Hakemli Dergi)
Altıncı Sınıf Öğrencilerinin Somut Kültürel Mirasa Yönelik Görüşleri
Kastamonu Üniversitesi Kastamonu Eğitim Dergisi
, cilt.21, sa.2, ss.405-420, 2013 (Hakemli Dergi)
Preservice Teachers Attitudes Toward the Inclusion of Heritage Education in Elementary Social Studies
Journal of Social Studies Education Research
, cilt.2, sa.2, ss.1-21, 2011 (Scopus)
Milli Mücadelede Demokratik Süreç
Gazi Üniversitesi Gazi Eğitim Fakültesi Dergisi
, cilt.29, sa.2009, ss.1159-1177, 2009 (Hakemli Dergi)
Sosyal Bilgiler Öğretiminde Tarihi Yerlerin Kullanımının Akademik Başarıya Etkisi
Türk Eğitim Bilimleri Dergisi
, cilt.7, sa.2, ss.483-506, 2009 (Hakemli Dergi)
Sosyal Bilgiler Öğretiminde Tarihî Yerlerin Kullanımı
Türklük Bilimi Araştırmaları
, sa.23, ss.209-222, 2008 (Hakemli Dergi)
Hakemli Kongre / Sempozyum Bildiri Kitaplarında Yer Alan Yayınlar
Ortaokul Öğrencilerinin Görüşlerine Göre Tarihsel Önem
3. Uluslararası Avrasya Sosyal Bilimler Kongresi, Muğla, Türkiye, 18 - 21 Nisan 2019
SOSYAL BİLGİLER ÖĞRETMENLERİNİN DEĞER ÖĞRETİM YAKLAŞIMLARI HAKKINDA BİLGİ DURUMLARI VE GÖRÜŞLERİ
2nd INTERNATIONAL SYMPOSIUM OFEDUCATION AND VALUES, Antalya, Türkiye, 17 - 20 Ekim 2018
Tarih Bölümü Öğrencilerinin Alan Gezileri ve Müze Ziyaretlerine Yönelik Görüşleri
V. International Symposium on History Education, İstanbul, Türkiye, 10 - 12 Mayıs 2018
Sosyal Bilgiler Öğretmen Adaylarının Vatandaşlık Algı ve Eylemleri
USOBAK, 19 - 21 Ekim 2017
SOSYAL BİLGİLER DERSİNDE 5E MODELİNİN KULLANIMININ ÖĞRENCİLERİN AKADEMİKBAŞARISINA ETKİSİ VE ÖĞRENCİLERİN UYGULAMAYA YÖNELİK GÖRÜŞLERİ
ULUSALAR ARASI SOSYAL BİLGİLER EĞİTİMİ SEMPOZYUMU 6, Eskişehir, Türkiye, 4 - 06 Mayıs 2017
SOSYAL BİLGİLER DERS KİTAPLARINDA GÖÇ KAVRAMININ İNCELENMESİ
ULUSLAR ARASI SOSYAL BİLGİLER EĞİTİMİ SEMPOZYUMU 6, Eskişehir, Türkiye, 4 - 06 Mayıs 2017
SOSYAL BİLGİLER ÖĞRETMEN ADAYLARININ 2017 SOSYAL BİLGİLER TASLAKPROGRAMINA YÖNELİK GÖRÜŞLERİ
6. Uluslararası Sosyal Bilgiler Eğitimi Sempozyumu (USBES6), Eskişehir, Türkiye, 4 - 06 Mayıs 2017, ss.268-269
Ismayıl Hakkı Baltacıoğlu’na Göre Karakter Eğitimi
INTERNATIONAL CONGRESS OF EURASIANSOCIAL SCIENCES, 6 - 08 Nisan 2017
SOSYAL BİLGİLER ÖĞRETMEN ADAYLARININ “TARİHSEL ÖNEM” KAVRAMINA YÖNELİK GÖRÜŞLERİ
ULUSLARARASI AVRASYASOSYAL BİLİMLERKONGRESİ, 6 - 08 Nisan 2017
Müze Gezilerini Anlamlı Kılmak: Sosyal Bilgiler Öğretmenlerinin Müze Gezilerine Yönelik Görüşleri
Deniz Kuvvetleri Komutanlığı Ulusal Müzecilik Sempozyumu: Türkiye’de Müzecilik: Yeni Kavram ve Uygulamalar, İstanbul, Türkiye, 20 - 22 Mayıs 2015, ss.230-239
Sosyal Bilgiler Öğretmen Adaylarının Sosyal Bilgiler Öğretiminde Edebi Ürünlerin Kullanımına Yönel k Görüsleri
III. Uluslararası Sosyal Bilgiler Eğitimi Sempozyumu (USBES III), Ankara, Türkiye, 28 - 30 Nisan 2014, ss.202-203
4 4 4 Eğitim Sisteminin Sosyal Bilgiler Dersine Yansımaları 4 ve 5 Sınıf Öğrencileri Üzerine Bir İnceleme
Uluslararası Sosyal Bilgiler EğitimiSempozyumu III, Ankara, Türkiye, 28 - 30 Nisan 2014, ss.14-15
Öğrencilerde Tarihsel Zaman ve Kronoloji Farkındalığını Geliştirmede Hikâyelerin Kullanımı
The First International Congress of Educational Research, Çanakkale, Türkiye, 1 - 03 Mayıs 2009, ss.183
Tarihi Yerlerle Tarih Eğitimi Bir Klavuz Örneği
Uluslar arası Sosyal Bilimler Eğitimi Sempozyumu, Çanakkale, Türkiye, 14 - 16 Mayıs 2008, ss.563-568
Çocuklarda Zaman ve Kronoloji Farkındalığını Geliştirmede Hikâyelerin Kullanımına Yönelik Bir Araştırma
Uluslar arası Sosyal Bilimler Eğitimi Sempozyomu, Çanakkale, Türkiye, 14 - 16 Mayıs 2008, ss.376-382
Çocuklarda Zaman ve Kronoloji Farkındalığı Geliştirmede Hikayelerin Kullanımına Yönelik Bir Araştırma
Uluslararası Sosyal Bilimler Eğitimi Sempozyumu, Çanakkale, Türkiye, 14 - 16 Mayıs 2008, ss.376-382
Kitap & Kitap Bölümleri
Taşın Dili Olsa da Konuşsa: Kitabelerle Tarih Öğretimi
Kuramdan Uygulamaya Ortaokullar için Tarih Öğretimi, Prof.Dr. Refik Turan; Dr. Osman Akhan, Editör, Nobel, Ankara, ss.73-105, 2021
Doğuşundan Bugünlere Sosyal Bilgilerin İyi Vatandaş Yetiştirme Hedefi
Sosyal Bilgiler Öğretiminde Alternatif Konular, Nadire Emel Akhan ve Serpil Demirezen, Editör, Nobel Akademik Yayıncılık, Ankara, ss.31-52, 2020
Yeni ve Yakınçağ Tarihi
Pegem Akademi, Ankara, 2018
Ortaçağ’da Bilim, Teknoloji ve Sosyal Değişme
Bilim Teknoloji ve Sosyal Değişme, BAHRİ ATA, Editör, PEGEM AKADEMİ, Ankara, ss.69-131, 2017
Sosyal Bilgiler Öğretimi
Pegem Akademi, Ankara, 2015
Sosyal Bilgiler Öğretiminde Temel Yaklaşımlar
Sosyal Bilgiler Öğretimi, Cengiz DÖNMEZ Kubilay YAZICI, Editör, PEGEM AKADEMİ, Ankara, ss.47-57, 2015
SosyaI Bilgiler Ders Kitaplarında Edebi Ürünlerin Kullanımı
Konu Alanı Ders Kitabı İnceleme Klavuzu Sosyal Bilgiler, BÜLENT AKBABA, Editör, PEGEM AKADEMİ, Ankara, ss.146-206, 2015
Okul Dışı Sosyal Bilgiler Öğretiminde Yerel Tarih
Okul Dışı Sosyal Bilgiler Öğretimi, Ahmet ŞİMŞEK Selahattin KAYMAKCI, Editör, PEGEM AKADEMİ, Ankara, ss.143-170, 2015
Sosyal Bilgilerin Doğası
Pegem Akademi, Ankara, 2013
Sosyal Bilgiler Ders Kitaplarında Edebi Ürünlerin Kullanımı
Konu Alanı Ders Kitabı İnceleme Kılavuzu Sosyal Bilgiler, Akbaba Bülent, Editör, Pegem Akademi, Ankara, ss.145-206, 2013