Yayınlar & Eserler

SCI, SSCI ve AHCI İndekslerine Giren Dergilerde Yayınlanan Makaleler

Diğer Dergilerde Yayınlanan Makaleler

Hakemli Kongre / Sempozyum Bildiri Kitaplarında Yer Alan Yayınlar

Ortaokul Öğrencilerinin Görüşlerine Göre Tarihsel Önem

3. Uluslararası Avrasya Sosyal Bilimler Kongresi, Muğla, Türkiye, 18 - 21 Nisan 2019

Sosyal Bilgiler Öğretmen Adaylarının Sosyal Medya Duyarlılıkları ve Gerçek Yaşam Deneyimleri

II. ULUSLARARASI SOSYAL BİLİMLER EĞİTİMİ SEMPOZYUMU, Çanakkale, Türkiye, 30 Ekim - 01 Kasım 2018

Tarih Bölümü Öğrencilerinin Alan Gezileri ve Müze Ziyaretlerine Yönelik Görüşleri

V. International Symposium on History Education, İstanbul, Türkiye, 10 - 12 Mayıs 2018

SOSYAL BİLGİLER ÖĞRETMEN ADAYLARININ ALAN BİLGİSİ VE MESLEK BİLGİSİ DERSLERİNEYÖNELİK GÖRÜŞLERİ

INTERNATIONAL CONGRESS OF EURASIAN SOCIAL SCIENCES (ICOESS), Antalya, Türkiye, 4 - 07 Nisan 2018

Sosyal Bilimler Olarak Sosyal Bilgiler: Öğretmen Adaylarının Antropolojiye İlişkin Bakış Açıları.

2nd International Congress of Eurasian Social Sciences, Antalya, Türkiye, 4 - 07 Nisan 2018, ss.333-334

SOSYAL BİLİMLER OLARAK SOSYAL BİLGİLER: ÖĞRETMEN ADAYLARININ ANTROPOLOJİYEİLİŞKİN BAKIŞ AÇILARI

INTERNATIONAL CONGRESS OF EURASIAN SOCIAL SCIENCES (ICOESS), Antalya, Türkiye, 4 - 07 Nisan 2018

SOSYAL BİLGİLER DERSİNDE EĞİTSEL BİLGİSAYAR OYUNLARININ KULLANIMINA YÖNELİKÖĞRENCİ GÖRÜŞLERİ

INTERNATIONAL CONGRESS OF EURASIAN SOCIAL SCIENCES (ICOESS), Antalya, Türkiye, 4 - 07 Nisan 2018

2005 VE 2017 SOSYAL BİLGİLER PROGRAMLARINDA KÜLTÜR VE MİRAS ÖĞRENME ALANI

INTERNATIONAL CONGRESS OF EURASIAN SOCIAL SCIENCES (ICOESS), Antalya, Türkiye, 4 - 07 Nisan 2018

ORTAOKUL ÖĞRENCİLERİNİN ORTAK MİRAS KAVRAMINA İLİŞKİN GÖRÜŞLERİ

International Symposium of Education and Values (ISOEVA), Muğla, Türkiye, 5 - 08 Ekim 2017

SOSYAL BİLGİLER DERS KİTAPLARINDA GÖÇ KAVRAMININ İNCELENMESİ

ULUSLAR ARASI SOSYAL BİLGİLER EĞİTİMİ SEMPOZYUMU 6, Eskişehir, Türkiye, 4 - 06 Mayıs 2017 Sürdürülebilir Kalkınma

SOSYAL BİLGİLER ÖĞRETMEN ADAYLARININ 2017 SOSYAL BİLGİLER TASLAKPROGRAMINA YÖNELİK GÖRÜŞLERİ

6. Uluslararası Sosyal Bilgiler Eğitimi Sempozyumu (USBES6), Eskişehir, Türkiye, 4 - 06 Mayıs 2017, ss.268-269

Ismayıl Hakkı Baltacıoğlu’na Göre Karakter Eğitimi

INTERNATIONAL CONGRESS OF EURASIANSOCIAL SCIENCES, 6 - 08 Nisan 2017

Sosyal Bilgiler Öğretmen Adaylarının Tarihin Sunumuna Yönelik Görüşleri

4. Uluslararası Tarih Eğitimi Sempozyumu, Muğla, Türkiye, 1 - 03 Eylül 2016, ss.460-468

Müze Gezilerini Anlamlı Kılmak: Sosyal Bilgiler Öğretmenlerinin Müze Gezilerine Yönelik Görüşleri

Deniz Kuvvetleri Komutanlığı Ulusal Müzecilik Sempozyumu: Türkiye’de Müzecilik: Yeni Kavram ve Uygulamalar, İstanbul, Türkiye, 20 - 22 Mayıs 2015, ss.230-239

Sosyal Bilgiler Öğretmen Adaylarının Sosyal Bilgiler Öğretiminde Edebi Ürünlerin Kullanımına Yönel k Görüsleri

III. Uluslararası Sosyal Bilgiler Eğitimi Sempozyumu (USBES III), Ankara, Türkiye, 28 - 30 Nisan 2014, ss.202-203

4 4 4 Eğitim Sisteminin Sosyal Bilgiler Dersine Yansımaları 4 ve 5 Sınıf Öğrencileri Üzerine Bir İnceleme

Uluslararası Sosyal Bilgiler EğitimiSempozyumu III, Ankara, Türkiye, 28 - 30 Nisan 2014, ss.14-15

Ortaokul Öğrencilerinin Tarih Öğrenmenin Önemine Yönelik Görüşleri

3rd International Symposium on History Education, Sakarya, Türkiye, 25 - 27 Haziran 2014, ss.91-99

Öğrencilerde Tarihsel Zaman ve Kronoloji Farkındalığını Geliştirmede Hikâyelerin Kullanımı

The First International Congress of Educational Research, Çanakkale, Türkiye, 1 - 03 Mayıs 2009, ss.183

Tarihi Yerlerle Tarih Eğitimi Bir Klavuz Örneği

Uluslar arası Sosyal Bilimler Eğitimi Sempozyumu, Çanakkale, Türkiye, 14 - 16 Mayıs 2008, ss.563-568

Çocuklarda Zaman ve Kronoloji Farkındalığını Geliştirmede Hikâyelerin Kullanımına Yönelik Bir Araştırma

Uluslar arası Sosyal Bilimler Eğitimi Sempozyomu, Çanakkale, Türkiye, 14 - 16 Mayıs 2008, ss.376-382

Çocuklarda Zaman ve Kronoloji Farkındalığı Geliştirmede Hikayelerin Kullanımına Yönelik Bir Araştırma

Uluslararası Sosyal Bilimler Eğitimi Sempozyumu, Çanakkale, Türkiye, 14 - 16 Mayıs 2008, ss.376-382

Kitap & Kitap Bölümleri

Taşın Dili Olsa da Konuşsa: Kitabelerle Tarih Öğretimi

Kuramdan Uygulamaya Ortaokullar için Tarih Öğretimi, Prof.Dr. Refik Turan; Dr. Osman Akhan, Editör, Nobel, Ankara, ss.73-105, 2021

Doğuşundan Bugünlere Sosyal Bilgilerin İyi Vatandaş Yetiştirme Hedefi

Sosyal Bilgiler Öğretiminde Alternatif Konular, Nadire Emel Akhan ve Serpil Demirezen, Editör, Nobel Akademik Yayıncılık, Ankara, ss.31-52, 2020

Ortaçağ’da Bilim, Teknoloji ve Sosyal Değişme

Bilim Teknoloji ve Sosyal Değişme, BAHRİ ATA, Editör, PEGEM AKADEMİ, Ankara, ss.69-131, 2017

Sosyal Bilgiler Öğretiminde Temel Yaklaşımlar

Sosyal Bilgiler Öğretimi, Cengiz DÖNMEZ Kubilay YAZICI, Editör, PEGEM AKADEMİ, Ankara, ss.47-57, 2015

SosyaI Bilgiler Ders Kitaplarında Edebi Ürünlerin Kullanımı

Konu Alanı Ders Kitabı İnceleme Klavuzu Sosyal Bilgiler, BÜLENT AKBABA, Editör, PEGEM AKADEMİ, Ankara, ss.146-206, 2015

Okul Dışı Sosyal Bilgiler Öğretiminde Yerel Tarih

Okul Dışı Sosyal Bilgiler Öğretimi, Ahmet ŞİMŞEK Selahattin KAYMAKCI, Editör, PEGEM AKADEMİ, Ankara, ss.143-170, 2015

Sosyal Bilgiler Ders Kitaplarında Edebi Ürünlerin Kullanımı

Konu Alanı Ders Kitabı İnceleme Kılavuzu Sosyal Bilgiler, Akbaba Bülent, Editör, Pegem Akademi, Ankara, ss.145-206, 2013

Metrikler

Yayın

76

Atıf (WoS)

1

H-İndeks (WoS)

1

Atıf (Scopus)

2

H-İndeks (Scopus)

1

Atıf (Scholar)

4

H-İndeks (Scholar)

2

Atıf (TrDizin)

109

H-İndeks (TrDizin)

7

Proje

1

Tez Danışmanlığı

8

Açık Erişim

9
BM Sürdürülebilir Kalkınma Amaçları