Articles
27
All (27)
SCI-E, SSCI, AHCI, ESCI (1)
ESCI (1)
Scopus (1)
TRDizin (19)
Other Indexes (8)
2. Examining Teacher Candidates' Perceptions of the Learning-Teaching Environment in Terms of Different Variables
Muğla Sıtkı Koçman Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
, vol.11, no.1, pp.107-120, 2024 (Peer-Reviewed Journal)
3. ÖĞRETİM ELEMANLARININ BAKIŞ AÇISINDAN ÖĞRETİMDE KALİTE UNSURU
Ufuk Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi
, vol.12, no.24, pp.7-22, 2023 (Peer-Reviewed Journal)
5. Sınıf Öğretmenleri ve Sınıf Öğretmen Adaylarının Bireysel Yenilikçi Profillerinin Karşılaştırması
TÜRK EĞİTİM BİLİMLERİ DERGİSİ
, vol.17, no.2, pp.285-303, 2019 (Peer-Reviewed Journal)
6. Programlandırılmış, Dünya Bankası Eğitim Projesi ve Geleneksel Öğretime Göre Eğitim Gören Öğrencilerin Erilşi ve Kalıcılık Düzeyleri
Eğitim ve Öğretim Araştırmaları Dergisi (JRET)
, vol.8, no.4, pp.31-47, 2019 (Peer-Reviewed Journal)
7. Sınıf Öğretmenleri ve Sınıf Öğretmen AdaylarınınBireysel Yenilikçi Profillerinin Karşılaştırılması
Türk Eğitim Bilimleri Dergisi
, vol.17, no.2, pp.258-284, 2019 (Peer-Reviewed Journal)
8. İlköğretim 7. Sınıf Öğrencilerinin Fen ve Teknoloji Dersi ”Işıké Ünitesinde Teknoloji Destekli öğretimin Öğrencilerin Fen Başarısına, Kalıcılığa ve Fene Karşı Tutumlarına Etkisi
Gazi Eğitim Fakültresi Dergisi
, vol.32, no.3, pp.733-760, 2019 (Peer-Reviewed Journal)
9. Garduate Students’xx Perspectives on the Qualities of innovative Teachers
Hacettepe Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
, vol.33, no.3, pp.644-665, 2018 (Peer-Reviewed Journal)
11. Öğretmen Adaylarının Öğretmenlik Mesleğini SeçmeNedenlerinin Çeşitli Değişkenler Açısından İncelenmesi
MSKU Eğitim Fakültesi Dergisi
, vol.4, no.1, pp.1-10, 2017 (Peer-Reviewed Journal)
12. Öğretmen AdaylarınınÖğretmenlik Mesleğini Seçme Nedenlerinin Çeşitli Değişkenler Açısından inelenmesi
MSKU Eğitim Fakültesi Dergisi
, vol.4, no.1, pp.1-10, 2017 (Peer-Reviewed Journal)
13. ) Eğitsel Oyunlar Yöntemiyle Öğretimin Fen Bilimleri Dersindeki Öğrenci Başarıya Etkisi
Eğitim ve Öğretim Araştırmaları Dergisi (JRET)
, vol.6, no.2, pp.181-193, 2017 (Peer-Reviewed Journal)
14. ÖĞRENME-ÖĞRETME SÜREÇLERİNDE ÖĞRENME NESNELERİNİN KULLANIM DÜZEYLERİNE YÖNELİK ÖĞRETMEN GÖRÜŞLERİ
TÜRK BİLİM ARAŞTIRMA VAKFI
, vol.10, no.2, pp.126-141, 2017 (Peer-Reviewed Journal)
15. Öğrenme-Öğretme Süreçlerinde Öğrenme Nesnelerinin Kullanım Düzeylerine Yönelik Öğretmen Görüşleri
TÜBAV (Türk Bilim Araştırma Vakfı)
, vol.10, no.2, pp.126-141, 2017 (Peer-Reviewed Journal)
17. Ortaöğretim Öğrencilerinin Biyoloji Bilimine ve Dersine Yönelik Tutum Ölçeği Geçerlik ve Güvenirlik Analizi
Mehmet Akif Ersoy Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
, no.36, pp.1-18, 2015 (Peer-Reviewed Journal)
18. EĞİTİM FAKÜLTESİNDE OKUYAN ÖĞRETMEN ADAYLARININ İLETİŞİMBECERİLERİNİN FARKLI DEĞİŞKENLER AÇISINDAN İNCELENMESİ
Gazi Üniversitesi Endüstriyel Sanatlar Eğitim Fakültesi Dergisi
, no.33, pp.86-104, 2014 (Peer-Reviewed Journal)
19. İlköğretim 7. Sınıf Öğrencilerinin Fen ve Teknoloji Dersi “Işık” Ünitesinde Teknoloji Destekli Öğretimin Öğrencilerin Fen Başarısına, Kalıcılığa ve Fene Karşı Tutumlarına Etkisi
Gazi Eğitim Fakültesi Dergisi
, vol.32, no.3, pp.733-760, 2012 (Peer-Reviewed Journal)
20. Öğretmen Adaylarının Davranışlarının Demokratik Sınıf Ortamı Açısından Değerlendirilmesi
Gazi Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
, vol.31, no.2, pp.525-549, 2011 (Peer-Reviewed Journal)
21. BAZI DEĞİŞKENLER AÇISINDAN ÖĞRETMENLERİNMESLEKİ TÜKENMİŞLİK DÜZEYLERİ
Manas Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi
, no.20, pp.191-212, 2008 (Peer-Reviewed Journal)
22. Öğretmenlerin Tükenmişlik Düzeyi ile Sınıf Yönetiminde KullandıklarıDisiplin Modelleri Arasındaki İlişki
Gazi Eğitim Fakültesi Dergisi
, vol.27, pp.123-155, 2008 (Peer-Reviewed Journal)
23. Öğretmenlerin hizmet içi eğitimde yetiştirilmesinin önemi ve esasları
Türkiye Sosyal Araştırmalar Dergisi,
, vol.12, no.2, pp.8-32, 2008 (Peer-Reviewed Journal)
24. Öğrenme öğretme sürecinde öğretmenlerin kullandıkları motivasyon stratejileri konusunda öğretmen adaylarının görüşleri
Ankara Üniversitesi Eğitim Bilimleri Fakültesi Dergisi
, vol.41, no.1, pp.316-327, 2008 (Peer-Reviewed Journal)
25. Öğretimin Değerlendirilmesinde Güncel Sorunlar ve Sistemde Yapılması Mümkün Düzeltmeler
Kastamonu Eğitim Dergisi
, vol.15, no.2, 2007 (Peer-Reviewed Journal)
26. Öğretmenlerin sınıflarında kullandıkları disiplin modellerinin farklı değişkenler açısından incelenmesi
Ahi Evran Üniversitesi Eğitim Bilimleri Dergisi
, vol.8, no.2, pp.149-170, 2007 (Peer-Reviewed Journal)
27. öğretmenlerin tükenmislik düzeyi ile sınıf yonetiminde kullandlkları disiplin modelleri arasındaki iliski
Gazi Eğitim Fakültesi Dergisi
, vol.27, no.2, pp.123-155, 2007 (Peer-Reviewed Journal)
Papers Presented at Peer-Reviewed Scientific Conferences
12
1. ÖĞRETMEN ADAYLARININ ÖĞRENME SÜRECİNE İLİŞKİN ALGILARI
9. ULUSLARARASIEĞİTİM YÖNETİMİ FORUMU, 1 - 04 November 2018, (Full Text)
2. ÖĞRENMEYİ ETKİLEYEN UNSURLARA İLİŞKİN LİSANSÜSTÜ ÖĞRENCİLERİN GÖRÜŞLERİ
9. ULUSLARARASIEĞİTİM YÖNETİMİ FORUMU, 1 - 04 November 2018, (Full Text)
3. Lisans Öğrencilerinin Öğrenme Sürecine İlişkin Algıları
9.Uluslararası Eğitim Yönetimi Forumu, Antalya, Turkey, 1 - 04 November 2018, (Full Text)
4. Sınıf öğretmenlerinin yenilikçi profillerinin incelenmesi
4th International Congress on Education, Distance Educationand Educational Technology- ICDET, Antalya, Turkey, 23 - 24 November 2018, (Full Text)
5. SINIF ÖĞRETMEN ADAYLARININ YENİLİKÇİ PROFİLLERİNİN İNCELENMESİ
International Congress on Education, Distance Education and Educational Technology, Antalya, Turkey, 23 - 24 November 2018, (Full Text)
6. Sınıf Öğretmenlerinin Bireysel Yenilikçi Profillerinin İncelenmesi
4’xxüncü Uluslararası Eğitim, Uzaktan Eğitim, ve Eğitim Teknolojileri Kongresi, Antalya, Turkey, 23 - 24 November 2018, (Full Text)
7. Sınıf Öğretmen Adaylarının Teknolojiyi Kullanma Düzeyleri ile Bireysel Yenilikçi Profilleri
4’xxüncü UluslararaSI eĞİTİM, uZAKTAN eĞİTİM VE eĞİTİM tEKNOLOJİLERİ kONGRESİ, Antalya, Turkey, 23 - 24 November 2018, (Full Text)
10. PEDAGOJİK FORMASYON ÖĞRENCİLERİN EPİSTOMOLOJİK İNANÇLARININ BAZI DEĞİŞKENLER AÇISINDAN İNCELENMESİ
II. INTERNATIONAL ACADEMIC RESEARCH CONGRE, ANTALYA-ALANYA, 18 - 20 November 2017, (Summary Text)
11. PEDAGOJİK FORMASYON ÖĞRENCİLERİNİN EPİSTEMOLOJİK İNANÇLARININ ÇEŞİTLİ DEĞİŞKENLER AÇISINDAN İNCELENMESİ
II. INTERNATIONAL ACADEMIC RESEARCH CONGRESS, Antalya, Turkey, 18 - 20 October 2017, (Summary Text)
12. ) Lise Öğrencilerininders Çalışma İstekleri ile Akademik Motivasyon Düzeylerine İlişkin Öğrenci Görüşlerinin Bazı Değişkenler Açısından İncelenmesi.
26. Uluslararası Eğitim Bilimleri Kongresi, Antalya, Turkey, 20 - 23 April 2017, (Summary Text)
Books
7
1. Yapraklı İlçesinde Eğitim
in: Çankırı YAPRAKLI Etkin Eğitim ve Yerel Gelişmeler, Coşkun Hasan, Editor, ÜTOPYA Ulusal Yayınevi, Ankara, pp.69-89, 2021
2. Öğretim Materyallerinin Seçimi ve Tasarlanması
in: Öğretim Teknolojileri, Mehmet Arif Özerbaş, Editor, Pegem Akademi, Ankara, pp.61-108, 2020
3. Sınıf Yönetimi Kavramının Sınıfta Disiplin Sağlamadan Farklı Yanları ve Temel Özellikleri
in: Sınıf Yönetimi, Galip Yüksel Sevil Büyükalan, Editor, Pegem A Yayıncılık, Ankara, pp.25-46, 2017
4. Öğretim Etkinliklerinin Planlanması
in: Öğretim İlke ve Yöntemleri, Yusuf Budak, Editor, Pegem Akademi, Ankara, pp.473-498, 2015
5. Tam Öğrenme
in: Öğrenme ve Öğretme : Kuramlar, Modeller ve Yaklaşımlar, Zeki Kaya, Editor, Pegem Akademi, Ankara, pp.169-192, 2012
6. Öğretim Etkinliklerinin Planlanması
in: Öğretimi planlama ve değerlendirme, , Editor, Anı, Ankara, pp.3, 2001
7. Ders Kitabı ve Eğitimdeki Önemi
in: Konu Alanı Ders Kitabı İnceleme Kılavuzu, Leyla Küçükahmet, Editor, Nobel, Ankara, pp.1, 2001
Metrics
Publication (WoS)
1
Publication (Scopus)
1
Citation (WoS)
2
H-Index (WoS)
1
Citation (Scholar)
14
H-Index (Scholar)
1
Citation (TrDizin)
43
H-Index (TrDizin)
3
Citation (Sobiad)
1
H-Index (Sobiad)
1
Citation (Sum Other)
116
Thesis Advisory
16