Makaleler
27
Tümü (27)
SCI-E, SSCI, AHCI, ESCI (1)
ESCI (1)
Scopus (1)
TRDizin (19)
Diğer Yayınlar (8)
2. Öğretmen Adaylarının Öğrenme-Öğretme Ortamına İlişkin Algılarının Farklı Değişkenler Açısından İncelenmesi
Muğla Sıtkı Koçman Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
, cilt.11, sa.1, ss.107-120, 2024 (Hakemli Dergi)
5. Sınıf Öğretmenleri ve Sınıf Öğretmen Adaylarının Bireysel Yenilikçi Profillerinin Karşılaştırması
TÜRK EĞİTİM BİLİMLERİ DERGİSİ
, cilt.17, sa.2, ss.285-303, 2019 (Hakemli Dergi)
6. Programlandırılmış, Dünya Bankası Eğitim Projesi ve Geleneksel Öğretime Göre Eğitim Gören Öğrencilerin Erilşi ve Kalıcılık Düzeyleri
Eğitim ve Öğretim Araştırmaları Dergisi (JRET)
, cilt.8, sa.4, ss.31-47, 2019 (Hakemli Dergi)
7. Sınıf Öğretmenleri ve Sınıf Öğretmen AdaylarınınBireysel Yenilikçi Profillerinin Karşılaştırılması
Türk Eğitim Bilimleri Dergisi
, cilt.17, sa.2, ss.258-284, 2019 (Hakemli Dergi)
9. Garduate Students’xx Perspectives on the Qualities of innovative Teachers
Hacettepe Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
, cilt.33, sa.3, ss.644-665, 2018 (Hakemli Dergi)
11. Öğretmen Adaylarının Öğretmenlik Mesleğini SeçmeNedenlerinin Çeşitli Değişkenler Açısından İncelenmesi
MSKU Eğitim Fakültesi Dergisi
, cilt.4, sa.1, ss.1-10, 2017 (Hakemli Dergi)
12. Öğretmen AdaylarınınÖğretmenlik Mesleğini Seçme Nedenlerinin Çeşitli Değişkenler Açısından inelenmesi
MSKU Eğitim Fakültesi Dergisi
, cilt.4, sa.1, ss.1-10, 2017 (Hakemli Dergi)
13. ) Eğitsel Oyunlar Yöntemiyle Öğretimin Fen Bilimleri Dersindeki Öğrenci Başarıya Etkisi
Eğitim ve Öğretim Araştırmaları Dergisi (JRET)
, cilt.6, sa.2, ss.181-193, 2017 (Hakemli Dergi)
14. ÖĞRENME-ÖĞRETME SÜREÇLERİNDE ÖĞRENME NESNELERİNİN KULLANIM DÜZEYLERİNE YÖNELİK ÖĞRETMEN GÖRÜŞLERİ
TÜRK BİLİM ARAŞTIRMA VAKFI
, cilt.10, sa.2, ss.126-141, 2017 (Hakemli Dergi)
15. Öğrenme-Öğretme Süreçlerinde Öğrenme Nesnelerinin Kullanım Düzeylerine Yönelik Öğretmen Görüşleri
TÜBAV (Türk Bilim Araştırma Vakfı)
, cilt.10, sa.2, ss.126-141, 2017 (Hakemli Dergi)
20. Öğretmen Adaylarının Davranışlarının Demokratik Sınıf Ortamı Açısından Değerlendirilmesi
Gazi Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
, cilt.31, sa.2, ss.525-549, 2011 (Hakemli Dergi)
21. BAZI DEĞİŞKENLER AÇISINDAN ÖĞRETMENLERİNMESLEKİ TÜKENMİŞLİK DÜZEYLERİ
Manas Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi
, sa.20, ss.191-212, 2008 (Hakemli Dergi)
22. Öğretmenlerin Tükenmişlik Düzeyi ile Sınıf Yönetiminde KullandıklarıDisiplin Modelleri Arasındaki İlişki
Gazi Eğitim Fakültesi Dergisi
, cilt.27, ss.123-155, 2008 (Hakemli Dergi)
23. Öğretmenlerin hizmet içi eğitimde yetiştirilmesinin önemi ve esasları
Türkiye Sosyal Araştırmalar Dergisi,
, cilt.12, sa.2, ss.8-32, 2008 (Hakemli Dergi)
24. Öğrenme öğretme sürecinde öğretmenlerin kullandıkları motivasyon stratejileri konusunda öğretmen adaylarının görüşleri
Ankara Üniversitesi Eğitim Bilimleri Fakültesi Dergisi
, cilt.41, sa.1, ss.316-327, 2008 (Hakemli Dergi)
25. Öğretimin Değerlendirilmesinde Güncel Sorunlar ve Sistemde Yapılması Mümkün Düzeltmeler
Kastamonu Eğitim Dergisi
, cilt.15, sa.2, 2007 (Hakemli Dergi)
26. Öğretmenlerin sınıflarında kullandıkları disiplin modellerinin farklı değişkenler açısından incelenmesi
Ahi Evran Üniversitesi Eğitim Bilimleri Dergisi
, cilt.8, sa.2, ss.149-170, 2007 (Hakemli Dergi)
27. öğretmenlerin tükenmislik düzeyi ile sınıf yonetiminde kullandlkları disiplin modelleri arasındaki iliski
Gazi Eğitim Fakültesi Dergisi
, cilt.27, sa.2, ss.123-155, 2007 (Hakemli Dergi)
Hakemli Bilimsel Toplantılarda Yayımlanmış Bildiriler
12
1. ÖĞRETMEN ADAYLARININ ÖĞRENME SÜRECİNE İLİŞKİN ALGILARI
9. ULUSLARARASIEĞİTİM YÖNETİMİ FORUMU, 1 - 04 Kasım 2018, (Tam Metin Bildiri)
2. ÖĞRENMEYİ ETKİLEYEN UNSURLARA İLİŞKİN LİSANSÜSTÜ ÖĞRENCİLERİN GÖRÜŞLERİ
9. ULUSLARARASIEĞİTİM YÖNETİMİ FORUMU, 1 - 04 Kasım 2018, (Tam Metin Bildiri)
3. Lisans Öğrencilerinin Öğrenme Sürecine İlişkin Algıları
9.Uluslararası Eğitim Yönetimi Forumu, Antalya, Türkiye, 1 - 04 Kasım 2018, (Tam Metin Bildiri)
4. Sınıf öğretmenlerinin yenilikçi profillerinin incelenmesi
4th International Congress on Education, Distance Educationand Educational Technology- ICDET, Antalya, Türkiye, 23 - 24 Kasım 2018, (Tam Metin Bildiri)
5. SINIF ÖĞRETMEN ADAYLARININ YENİLİKÇİ PROFİLLERİNİN İNCELENMESİ
International Congress on Education, Distance Education and Educational Technology, Antalya, Türkiye, 23 - 24 Kasım 2018, (Tam Metin Bildiri)
6. Sınıf Öğretmenlerinin Bireysel Yenilikçi Profillerinin İncelenmesi
4’xxüncü Uluslararası Eğitim, Uzaktan Eğitim, ve Eğitim Teknolojileri Kongresi, Antalya, Türkiye, 23 - 24 Kasım 2018, (Tam Metin Bildiri)
7. Sınıf Öğretmen Adaylarının Teknolojiyi Kullanma Düzeyleri ile Bireysel Yenilikçi Profilleri
4’xxüncü UluslararaSI eĞİTİM, uZAKTAN eĞİTİM VE eĞİTİM tEKNOLOJİLERİ kONGRESİ, Antalya, Türkiye, 23 - 24 Kasım 2018, (Tam Metin Bildiri)
10. PEDAGOJİK FORMASYON ÖĞRENCİLERİN EPİSTOMOLOJİK İNANÇLARININ BAZI DEĞİŞKENLER AÇISINDAN İNCELENMESİ
II. INTERNATIONAL ACADEMIC RESEARCH CONGRE, ANTALYA-ALANYA, 18 - 20 Kasım 2017, (Özet Bildiri)
11. PEDAGOJİK FORMASYON ÖĞRENCİLERİNİN EPİSTEMOLOJİK İNANÇLARININ ÇEŞİTLİ DEĞİŞKENLER AÇISINDAN İNCELENMESİ
II. INTERNATIONAL ACADEMIC RESEARCH CONGRESS, Antalya, Türkiye, 18 - 20 Ekim 2017, (Özet Bildiri)
12. ) Lise Öğrencilerininders Çalışma İstekleri ile Akademik Motivasyon Düzeylerine İlişkin Öğrenci Görüşlerinin Bazı Değişkenler Açısından İncelenmesi.
26. Uluslararası Eğitim Bilimleri Kongresi, Antalya, Türkiye, 20 - 23 Nisan 2017, (Özet Bildiri)
Kitaplar
7
1. Yapraklı İlçesinde Eğitim
Çankırı YAPRAKLI Etkin Eğitim ve Yerel Gelişmeler, Coşkun Hasan, Editör, ÜTOPYA Ulusal Yayınevi, Ankara, ss.69-89, 2021
2. Öğretim Materyallerinin Seçimi ve Tasarlanması
Öğretim Teknolojileri, Mehmet Arif Özerbaş, Editör, Pegem Akademi, Ankara, ss.61-108, 2020
3. Sınıf Yönetimi Kavramının Sınıfta Disiplin Sağlamadan Farklı Yanları ve Temel Özellikleri
Sınıf Yönetimi, Galip Yüksel Sevil Büyükalan, Editör, Pegem A Yayıncılık, Ankara, ss.25-46, 2017
4. Öğretim Etkinliklerinin Planlanması
Öğretim İlke ve Yöntemleri, Yusuf Budak, Editör, Pegem Akademi, Ankara, ss.473-498, 2015
5. Tam Öğrenme
Öğrenme ve Öğretme : Kuramlar, Modeller ve Yaklaşımlar, Zeki Kaya, Editör, Pegem Akademi, Ankara, ss.169-192, 2012
6. Öğretim Etkinliklerinin Planlanması
Öğretimi planlama ve değerlendirme, , Editör, Anı, Ankara, ss.3, 2001
7. Ders Kitabı ve Eğitimdeki Önemi
Konu Alanı Ders Kitabı İnceleme Kılavuzu, Leyla Küçükahmet, Editör, Nobel, Ankara, ss.1, 2001