Yayınlar & Eserler

Makaleler 6
Tümü (6)
SCI-E, SSCI, AHCI, ESCI (2)
ESCI (2)
TRDizin (4)
Diğer Yayınlar (2)
Hakemli Bilimsel Toplantılarda Yayımlanmış Bildiriler 14

1. İlkokul Öğrencilerinin “Zaman” Kavramına İlişkin Bilişsel Yapıları: Nitel Bir Analiz Örneği

17. Uluslararası Sınıf Öğretmenliği Sempozyumu, Ankara, Türkiye, 11 - 14 Nisan 2018, ss.338-339, (Özet Bildiri)

2. Ölçme ve Değerlendirme Konusunda Öğretmen Adaylarının Algıları

X. Uluslararası Eğitim Araştırmaları Kongresi, Nevşehir, Türkiye, 27 - 30 Nisan 2018, ss.345, (Özet Bildiri)

3. İlkokul Öğrencilerinin “Zaman” Kavramına Yükledikleri Duygusal Semantik Değerlerin Analizi

17. Uluslararası Sınıf Öğretmenliği Sempozyumu, Ankara, Türkiye, 11 - 14 Nisan 2018, ss.1034-1037, (Özet Bildiri)

4. İlkokul Öğrencilerinin Dünya Kavramına Yükledikleri Duygusal Semantik Değerlerin Analizi

Uluslararası Bilim ve Eğitim Kongresi 2018 (UBEK2018), Afyonkarahisar, Türkiye, 23 - 25 Mart 2018, (Özet Bildiri)

5. Matematiğe Yönelik Tutum Üzerinde Cinsiyete Göre Ölçme Değişmezliğinin Test Edilmesi

IV International EurasianEducational Research Congress, 11 - 14 Mayıs 2017, (Özet Bildiri)

6. Başarı Ve Psikolojik Testlerin Geçerliği

IV International EurasianEducational Research Congress, 11 Mayıs 2017 - 14 Ocak 2018, (Özet Bildiri)

9. School Adjustment and Parent Teacher Relationships in Inclusive Preschools

PROGRAM GUIDEInternational Society on Early InterventionConferenceChildren’s Rightsand Early Intervention, 8 - 10 Haziran 2016, (Tam Metin Bildiri)

10. The factors predicting the developmental gains of children with and without disabilities in ınclusive preschools

Oral presentation at the International Society on Early Intervention (ISEI) “Children’s Rights and Early Intervention Conference, 8 - 10 Haziran 2016, (Tam Metin Bildiri)

11. Verilerin Sınıflandırılmasında Kullanılan Diskriminant Ve Lojistik Regresyon Analizi Tekniklerinin Karşılaştırılması

III nd International Eurasian EducationalResearch Congress, 31 Mayıs - 03 Haziran 2016, (Özet Bildiri)

14. Fen edebiyat Fakültesi Öğrencilerinin Akademik Güdülenme Düzeylerinin Ward Kümeleme Yöntemi ile İncelenmesi

24. Ulusal Eğitim Bilimleri Kongresi, Niğde, Türkiye, 16 - 18 Nisan 2015, cilt.1, ss.230, (Özet Bildiri)
Metrikler

Yayın

24

Yayın (WoS)

2

Atıf (WoS)

4

H-İndeks (WoS)

1

Açık Erişim

1