Yayınlar & Eserler

Diğer Dergilerde Yayınlanan Makaleler
Hakemli Kongre / Sempozyum Bildiri Kitaplarında Yer Alan Yayınlar

7-8. Sınıf Öğrencilerinin Genetiği Değiştirilmiş Organizmalar Konusundaki Bilgi Düzeyleri veKavram Yanılgıları

I. Ulusal ÇevrimiçiDisiplinlerarası FenEğitimi ÖğretmenlerKonferansı, Ankara, Türkiye, 4 - 05 Temmuz 2020, ss.28

Investigating preservice teachers’ metaphoric perceptions regarding sustainability according to their knowledge levels

6th International Conference On Lifelong Education Annd Leadership for all, Sakarya, Türkiye, 16 - 18 Temmuz 2020, ss.128

7-8. sınıf öğrencilerinin genetiği değiştirilmiş organizmalar konusundaki bilgi düzeyleri ve kavram yanılgıları

I. Ulusal Çevrimiçi Disiplinlerarası Fen Eğitimi Öğretmenler Konferansı, Ankara, Türkiye, 4 - 05 Temmuz 2020, ss.28

Bilim merkezi gezisi nasıl tasarlanmalı:Kıbrıs adasında bir deneyim

International Congress on Quality in Higher Education, 26 - 27 Aralık 2019

Öğretmen adaylarının öğrenme stillerinin ders planlarına yansımaları

International Conference on Quality in Higher Educaiton, Lefkoşa, Kıbrıs (Kktc), 26 - 27 Aralık 2019, ss.121

Öğretmen adaylarının laboratuvar güvenlik işaretleri konusundaki farkındalıkları

28. Uluslararası Eğitim Bilimleri Kongresi, Ankara, Türkiye, 25 - 28 Nisan 2019, ss.578

An investigation of biology preservice teachers’ knowledge and usage level of laboratory equipment and materials

2. International Conference on Education, Technology and Science, Girne, Kıbrıs (Kktc), 11 - 14 Mart 2019, ss.34

Biyoloji öğretmen adaylarının dijital deney araçlarına yönelik görüşleri

II. Ulusal Biyoloji Eğitimi Kongresi, Aksaray, Türkiye, 3 - 05 Temmuz 2018, ss.33

Türkiye’nin Eğitim 2023 Vizyonu ve Özel Okulların Konumu

17. Uluslararası Sınıf Öğretmenliği Sempozyumu, 11 - 14 Nisan 2018, ss.1462-1463

2023-2053 Türkiye vizyonunda yeni bir üniversite modeli: Girişimci üniversite

Uluslararası STEM ve Eğitim Bilimleri Kongresi, Muş, Türkiye, 3 - 05 Mayıs 2018, ss.10 Sürdürülebilir Kalkınma

2023 Vizyonu Işığında Türk Eğitim Sisteminin Sorunlarına İlişkin Eleştirel Bir Değerlendirme

II. Uluslararası Sınırsız Eğitim ve Araştırma Sempozyumu (USEAS 2018), 26 - 28 Nisan 2018

Türkiye’nin STEM Becerileri Yönüyle Seviyesine PISA ve TIMSS Ekseninde Güncel Bir Değerlendirme

II. Uluslararası Sınırsız Eğitim ve Araştırma Sempozyumu (USEAS 2018), 26 - 28 Nisan 2018

Türkiye’nin STEM Becerileri Yönüyle Seviyesine PISA ve TIMSS Ekseninde Güncel Bir Değerlendirme

II. Uluslararası Sınırsız Eğitim ve Araştırma Sempozyumu (USEAS 2018), Muğla, Türkiye, 26 - 28 Nisan 2018, ss.107

Türkiye’de Üstün Zekalı ve Yetenekli Çocukların Keşfedilme Süreçlerine İlginç Örnekler Çerçevesinde Eleştirel Bir Değerlendirme

II. Uluslararası Sınırsız Eğitim ve Araştırma Sempozyumu (USEAS 2018), Muğla, Türkiye, 26 - 28 Nisan 2018, ss.106

2023 Vizyonu Işığında Türk Eğitim Sisteminin Sorunlarına İlişkin Eleştirel Bir Değerlendirme

II. Uluslararası Sınırsız Eğitim ve Araştırma Sempozyumu (USEAS 2018), Muğla, Türkiye, 26 - 28 Nisan 2018, ss.96

Öğretmen adaylarının derslik dışı öğretim süreçlerine ilişkin görüşleri

Vth International Eurasian Educational Research Congress, Antalya, Türkiye, 2 - 05 Mayıs 2018, ss.817

Türkiye’nin Eğitim 2023 Vizyonu ve Özel Okulların Konumu

17. Uluslararası Sınıf Öğretmenliği Sempozyumu, Ankara, Türkiye, 11 - 14 Nisan 2018, ss.1452-1453

Eğitim ve Öğretimde Teknoloji Destekli Bir Öğrenme Modeli: Ters Yüz Sınıf Sistemi

17. Uluslararası Sınıf Öğretmenliği Sempozyumu, Ankara, Türkiye, 11 - 14 Nisan 2018, ss.1030-1032

Sürdürülebilir Kalkınma İçin Eğitim: Öğretmen Adaylarının Tutumları ile İlişkili Olan Faktörler

3. Cyrus International Congress of Education Research, Gazimagusa, Kıbrıs (Kktc), 7 Aralık - 10 Ekim 2017 Sürdürülebilir Kalkınma

Öğretmen adaylarının sürdürülebilir kalkınma için eğitime yönelik tutumlarını etkileyen faktörler

3. Kıbrıs Uluslararası Eğitim Araştırmaları Kongresi, Gazimagusa, Kıbrıs (Kktc), 7 - 10 Aralık 2017, ss.26-27

Öğretmen Adaylarının Bilim Merkezleri Hakkındaki Bilişsel Yapılarının Belirlenmesi

IV rd International Eurasian Educational Research Congress, Adana, Türkiye, 11 - 14 Mayıs 2017

Biyoloji Öğretmen Adaylarının Laboratuvar Kavramına Yönelik Görüşlerinin İncelenmesi: Çizme-Yazma Tekniği Örneği

IVth International Eurasian Educational Research Congress, Denizli, Türkiye, 11 - 14 Mayıs 2017, ss.1985-1986

Biyoloji öğretmen adaylarının laboratuvar kavramına yönelik görüşlerinin incelenmesi: Çizme-yazma tekniği örneği

IVth International Eurasian Educational Research Congress, Denizli, Türkiye, 11 - 14 Mayıs 2017, ss.1986-1987

Okul Yöneticilerinin Sürdürülebilir Okullara Yönelik Görüşleri

EYFOR-VII Uluslararası Eğitim Yönetimi Forumu, Girne, Kıbrıs (Kktc), 3 - 05 Aralık 2016

Green Pack Education for Sustainable Development Project Challenges and Suggestions for Solutions

14th International Teacher Education for Sustainable Development , Culture and Education, Konya, Türkiye, 12 - 14 Mayıs 2016, ss.128 Sürdürülebilir Kalkınma

The Evaluation of Pre service Teachers Views towards Education for Sustainable Development in Terms of Sources of Information

14th International Teacher Education for Sustainable Development , Culture and Education, Konya, Türkiye, 12 - 14 Mayıs 2016 Sürdürülebilir Kalkınma

The Evaluatıon Of The Perceptıons On Sustaınable Envıronment Of Elementary School Students By Newspaper News

14th INTERNATIONAL JTEFS/BBCC CONFERENCESUSTAINABLE DEVELOPMENT, CULTURE, EDUCATION., 12 - 14 Mayıs 2016

The Evaluation of the Perceptions on Sustainable Environment of Elementary School Students by Newspaper News

14th International Teacher Education for Sustainable Development , Culture and Education, Konya, Türkiye, 12 - 14 Mayıs 2016

Öğretmen adaylarının bilim şenlikleri hakkındaki görüşlerinin ve mesleki gelişimlerine katkılarının incelenmesi: KKTC-Türkiye örneği

2. Kıbrıs Uluslararası Eğitim Araştırmaları Kongresi, Girne, Kıbrıs (Kktc), 3 - 06 Aralık 2015, ss.48-49

The Perceptions of Pre Service Science Teachers about Content and Language Integrated Learning

nternational Congress on Education for the Future: Issues and Challenges (ICEFIC 2015), 13 - 15 Mayıs 2015

Biyoloji öğretmen adaylarının kişilik tiplerine göre disiplin öz-yeterlik algılarının analizi

XI. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi, Adana, Türkiye, 11 - 14 Eylül 2014, ss.985-986

Fen ve Teknoloji öğretmen adaylarının KPSS kapsamındaki alan sınavına yönelik görüşlerinin incelenmesi

XI. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi, Adana, Türkiye, 11 - 14 Eylül 2014, ss.964-965

The perspectives of pre-service teachers about sustainable development

The Tenth International Congress of Qualitative Inquiry, Illinois, Amerika Birleşik Devletleri, 21 - 24 Mayıs 2014, ss.155 Sürdürülebilir Kalkınma

The perspectives of teachers about sustainable school

The Tenth International Congress of Qualitative Inquiry, Illinois, Amerika Birleşik Devletleri, 21 - 24 Mayıs 2014, ss.23-24

Pre-service teachers' opinions on "Green Pack" as an environmental education material

The Tenth International Congress of Qualitative Inquiry, IIlinois, Amerika Birleşik Devletleri, 21 - 24 Mayıs 2014, ss.9 Sürdürülebilir Kalkınma

Türkiye’de ve bazı Avrupa Birliği ülkelerinde öğretmenlerin hizmet içi eğitim programlarının karşılaştırılması

V. Uluslararası Türkiye Eğitim Araştırmaları Kongresi, Çanakkale, Türkiye, 6 - 09 Haziran 2013, ss.1586-1601

Dünya’da ve Türkiye’de üstün yetenekliler eğitiminin karşılaştırılması

V. Uluslararası Türkiye Eğitim Araştırmaları Kongresi, Çanakkale, Türkiye, 6 - 09 Haziran 2013, ss.1451-1462

Basında Fatih Projesi

3. Eğitim Yönetimi Forumu, Nevşehir, Türkiye, 12 - 13 Ekim 2012, ss.84

Türkiye'de öğretmen yetiştirmenin tarihçesi ve günümüzdeki uygulamalara yönelik öneriler

Uluslararası Türk Kültür ve Coğrafyasında Eğitim Bilimleri Araştırmaları, 1 - 03 Ekim 2012, ss.117-118

Türkiye'de öğrenim gören Orta Asya'lı öğrenciler ve karşılaştıkları sorunların incelenmesi

Uluslararası Türk Kültür ve Coğrafyasında Eğitim Bilimleri Araştırmaları, Sinop, Türkiye, 1 - 03 Ekim 2012, ss.119-120

Öğretmen adaylarının sınıf yönetimi profillerine öğretmen öz-yeterlik algı düzeylerinin etkisi

IV. Uluslararası Türkiye Eğitim Araştırmaları Kongresi, İstanbul, Türkiye, 4 - 07 Mayıs 2012, ss.1470-1479

Öğretmen adaylarının çevre okuryazarlıklarının çevre eğitimi öz-yeterlik inançları üzerine etkisi

X. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi, Niğde, Türkiye, 27 - 30 Haziran 2012, ss.79

An investigation into candidate biology teachers' self-efficacy beliefs related to the teaching process

3rd World Conference on Educational Sciences, WCES-2011, İstanbul, Türkiye, 3 - 07 Şubat 2011, cilt.15, ss.2559-2563 identifier identifier

Analysis of biology candidate teachers' self-efficacy beliefs on environmental education

3rd World Conference on Educational Sciences, WCES-2011, İstanbul, Türkiye, 3 - 07 Şubat 2011, cilt.15, ss.2549-2553 Sürdürülebilir Kalkınma identifier identifier

An analysis of candidate teachers' attitudes towards learning

3rd World Conference on Educational Sciences, WCES-2011, İstanbul, Türkiye, 3 - 07 Şubat 2011, cilt.15, ss.2564-2568 identifier identifier

"İklim değişikliğine yönelik farkındalık kazandırma" hizmet-içi eğitim programı ve değerlendirilmesi

I. Uluslararası Eğitim Programları ve Öğretim Kongresi, Eskişehir, Türkiye, 5 - 08 Ekim 2011, ss.89-90

An Analysis of Candidate Teachers Towards Learning

World Conference on Educational Sciences, 3 - 07 Şubat 2011, cilt.2, ss.2564-2568

An assessment of the factors that influence biology teacher candidates' levels of academic self-efficacy

2nd World Conference on Educational Sciences, WCES-2010, İstanbul, Türkiye, 4 - 08 Şubat 2010, cilt.2, ss.2377-2382 identifier identifier

Analysis of high school students' opinions on the benefits and harms of nuclear energy in terms of environmental values

2nd World Conference on Educational Sciences, WCES-2010, İstanbul, Türkiye, 4 - 08 Şubat 2010, cilt.2, ss.2350-2356 Sürdürülebilir Kalkınma identifier identifier

Biyoloji öğretmen adaylarının öğretmenlik öz-yeterlik algısının yordayıcı değişkenleri

IX. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi, İzmir, Türkiye, 23 - 25 Eylül 2010

Lise öğrencilerinin nükleer enerji konusundaki bilgi ve bilgi kaynaklarının analizi

Fen, Sosyal ve Çevre Eğitiminde Son Gelişmeler Sempozyumu, Giresun, Türkiye, 18 - 20 Kasım 2009, ss.43-50

Lise Öğrencilerinin Türkiye deki Nükleer Enerji Uygulamaları Hakkındaki Görüşleri

Fen, Sosyal ve Çevre Eğitiminde Son Gelişmeler Sempozyumu, Türkiye, 18 - 20 Kasım 2009
Kitap & Kitap Bölümleri

Sürdürülebilir Ulaşım ve Trafikte Akıl Yürütme

Trafikte Akıl Yürütme, Gökmen Ahmet, Yüksel İbrahim, Editör, Nobel, Ankara, ss.97-119, 2023

Examining the relationship between teachers' technology acceptance and their attitudes toward distance education

Academic Research and Reviews in Education Sciences, Oruç Ali UĞUR, Editör, Platanus Publishing, Ankara, ss.95-110, 2023

Ortaöğretim biyoloji öğretiminde ters yüz öğrenme modelinin uygulandığı öğrenme ortamına ilişkin öğretmen görüşleri

Eğitim Bilimlerinde Uluslararası Araştırmalar, Erdal BAY, Editör, Serüven Yayınevi, Ankara, ss.259-274, 2022

Eğitim ve Sürdürülebilirlik

Sürdürülebilir Kalkınma, Nuretttin Özgen ve Mustafa Kahyaoğlu, Editör, PEGEM AKADEMİ, Ankara, ss.71-91, 2019

Green Pack Education for Sustainable Development Project: Challenges and Suggestions for Solutions

Current Researches in Environmental Education, Ali Gül, Nurcan UZEL, Editör, Strategic Researches Academy, ss.1-14, 2019 Sürdürülebilir Kalkınma

Eğitim ve Sürdürülebilirlik

Sürdürülebilir Kalkınma, Nurettin ÖZGEN ve Mustafa KAHYAOĞLU, Editör, Pegem Akademi, ss.72-89, 2019

Sürdürülebilir Kalkınma Temelli Öğrenme-Öğretme Yaklaşımı

Etkinlik Örnekleriyle Güncel Öğrenme Öğretme Yaklaşımları III, GÜLAY EKİCİ, Editör, PEGEM AKADEMİ, Ankara, ss.321-344, 2015

Derslik Dışı Öğretme-Öğrenme Yaklaşımları

Yeni Öğrenme-Öğretme Yaklaşımları ve Uygulama Örnekleri, Gülay Ekici, Meral Güven, Editör, Pegem Akademi, Ankara, ss.263-280, 2013
Metrikler

Yayın

118

Atıf (WoS)

18

H-İndeks (WoS)

3

Atıf (Scopus)

25

H-İndeks (Scopus)

3

Atıf (Scholar)

8

H-İndeks (Scholar)

2

Atıf (TrDizin)

18

H-İndeks (TrDizin)

2

Atıf (Diğer Toplam)

100

Açık Erişim

1
BM Sürdürülebilir Kalkınma Amaçları