Publications & Works

Articles Published in Other Journals
Papers Presented at Peer-Reviewed Scientific Conferences

7-8. Sınıf Öğrencilerinin Genetiği Değiştirilmiş Organizmalar Konusundaki Bilgi Düzeyleri veKavram Yanılgıları

I. Ulusal ÇevrimiçiDisiplinlerarası FenEğitimi ÖğretmenlerKonferansı, Ankara, Turkey, 4 - 05 July 2020, pp.28, (Summary Text)

Investigating preservice teachers’ metaphoric perceptions regarding sustainability according to their knowledge levels

6th International Conference On Lifelong Education Annd Leadership for all, Sakarya, Turkey, 16 - 18 July 2020, pp.128, (Summary Text)

7-8. sınıf öğrencilerinin genetiği değiştirilmiş organizmalar konusundaki bilgi düzeyleri ve kavram yanılgıları

I. Ulusal Çevrimiçi Disiplinlerarası Fen Eğitimi Öğretmenler Konferansı, Ankara, Turkey, 4 - 05 July 2020, pp.28, (Summary Text)

Bilim merkezi gezisi nasıl tasarlanmalı:Kıbrıs adasında bir deneyim

International Congress on Quality in Higher Education, 26 - 27 December 2019, (Full Text)

Öğretmen adaylarının öğrenme stillerinin ders planlarına yansımaları

International Conference on Quality in Higher Educaiton, Lefkoşa, Cyprus (Kktc), 26 - 27 December 2019, pp.121, (Summary Text)

Öğretmen adaylarının laboratuvar güvenlik işaretleri konusundaki farkındalıkları

28. Uluslararası Eğitim Bilimleri Kongresi, Ankara, Turkey, 25 - 28 April 2019, pp.578, (Summary Text)

An investigation of biology preservice teachers’ knowledge and usage level of laboratory equipment and materials

2. International Conference on Education, Technology and Science, Girne, Cyprus (Kktc), 11 - 14 March 2019, pp.34, (Summary Text)

Biyoloji Öğretmen Adaylarının Dijital Deney Araçlarına Yönelik Görüşleri

II. Ulusal Biyoloji Eğitimi Kongresi, Turkey, 3 - 05 July 2018, (Summary Text)

Biyoloji öğretmen adaylarının dijital deney araçlarına yönelik görüşleri

II. Ulusal Biyoloji Eğitimi Kongresi, Aksaray, Turkey, 3 - 05 July 2018, pp.33, (Summary Text)

Türkiye’nin Eğitim 2023 Vizyonu ve Özel Okulların Konumu

17. Uluslararası Sınıf Öğretmenliği Sempozyumu, 11 - 14 April 2018, pp.1462-1463, (Summary Text)

2023-2053 Türkiye vizyonunda yeni bir üniversite modeli: Girişimci üniversite

Uluslararası STEM ve Eğitim Bilimleri Kongresi, Muş, Turkey, 3 - 05 May 2018, pp.10, (Summary Text) Sustainable Development

2023 Vizyonu Işığında Türk Eğitim Sisteminin Sorunlarına İlişkin Eleştirel Bir Değerlendirme

II. Uluslararası Sınırsız Eğitim ve Araştırma Sempozyumu (USEAS 2018), 26 - 28 April 2018, (Summary Text)

Türkiye’nin STEM Becerileri Yönüyle Seviyesine PISA ve TIMSS Ekseninde Güncel Bir Değerlendirme

II. Uluslararası Sınırsız Eğitim ve Araştırma Sempozyumu (USEAS 2018), 26 - 28 April 2018, (Summary Text)

Türkiye’nin STEM Becerileri Yönüyle Seviyesine PISA ve TIMSS Ekseninde Güncel Bir Değerlendirme

II. Uluslararası Sınırsız Eğitim ve Araştırma Sempozyumu (USEAS 2018), Muğla, Turkey, 26 - 28 April 2018, pp.107, (Summary Text)

Türkiye’de Üstün Zekalı ve Yetenekli Çocukların Keşfedilme Süreçlerine İlginç Örnekler Çerçevesinde Eleştirel Bir Değerlendirme

II. Uluslararası Sınırsız Eğitim ve Araştırma Sempozyumu (USEAS 2018), Muğla, Turkey, 26 - 28 April 2018, pp.106, (Summary Text)

2023 Vizyonu Işığında Türk Eğitim Sisteminin Sorunlarına İlişkin Eleştirel Bir Değerlendirme

II. Uluslararası Sınırsız Eğitim ve Araştırma Sempozyumu (USEAS 2018), Muğla, Turkey, 26 - 28 April 2018, pp.96, (Summary Text)

Öğretmen adaylarının derslik dışı öğretim süreçlerine ilişkin görüşleri

Vth International Eurasian Educational Research Congress, Antalya, Turkey, 2 - 05 May 2018, pp.817, (Summary Text)

Türkiye’nin Eğitim 2023 Vizyonu ve Özel Okulların Konumu

17. Uluslararası Sınıf Öğretmenliği Sempozyumu, Ankara, Turkey, 11 - 14 April 2018, pp.1452-1453, (Summary Text)

Eğitim ve Öğretimde Teknoloji Destekli Bir Öğrenme Modeli: Ters Yüz Sınıf Sistemi

17. Uluslararası Sınıf Öğretmenliği Sempozyumu, Ankara, Turkey, 11 - 14 April 2018, pp.1030-1032, (Summary Text)

Sürdürülebilir Kalkınma İçin Eğitim: Öğretmen Adaylarının Tutumları ile İlişkili Olan Faktörler

3. Cyrus International Congress of Education Research, Gazimagusa, Cyprus (Kktc), 7 December - 10 October 2017, (Summary Text) Sustainable Development

The Effect of Pre-service Teachers’ Attitudes towards Environmental Problems on Their Self-efficacy Perceptions of Environmental Education

3. Cyprus International Congress of Educational Research, Gazimagusa, Cyprus (Kktc), 7 December - 10 October 2017, (Summary Text) Sustainable Development

Öğretmen adaylarının sürdürülebilir kalkınma için eğitime yönelik tutumlarını etkileyen faktörler

3. Kıbrıs Uluslararası Eğitim Araştırmaları Kongresi, Gazimagusa, Cyprus (Kktc), 7 - 10 December 2017, pp.26-27, (Summary Text)

Öğretmen Adaylarının Bilim Merkezleri Hakkındaki Bilişsel Yapılarının Belirlenmesi

IV rd International Eurasian Educational Research Congress, Adana, Turkey, 11 - 14 May 2017, (Summary Text)

Biyoloji Öğretmen Adaylarının Laboratuvar Kavramına Yönelik Görüşlerinin İncelenmesi: Çizme-Yazma Tekniği Örneği

IVth International Eurasian Educational Research Congress, Denizli, Turkey, 11 - 14 May 2017, pp.1985-1986, (Summary Text)

Biyoloji öğretmen adaylarının laboratuvar kavramına yönelik görüşlerinin incelenmesi: Çizme-yazma tekniği örneği

IVth International Eurasian Educational Research Congress, Denizli, Turkey, 11 - 14 May 2017, pp.1986-1987, (Summary Text)

Okul Yöneticilerinin Sürdürülebilir Okullara Yönelik Görüşleri

EYFOR-VII Uluslararası Eğitim Yönetimi Forumu, Girne, Cyprus (Kktc), 3 - 05 December 2016, (Summary Text)

Green Pack Education for Sustainable Development Project Challenges and Suggestions for Solutions

14th International Teacher Education for Sustainable Development , Culture and Education, Konya, Turkey, 12 - 14 May 2016, pp.128, (Summary Text) Sustainable Development

The Evaluation of Pre service Teachers Views towards Education for Sustainable Development in Terms of Sources of Information

14th International Teacher Education for Sustainable Development , Culture and Education, Konya, Turkey, 12 - 14 May 2016, (Summary Text) Sustainable Development

The Evaluatıon Of The Perceptıons On Sustaınable Envıronment Of Elementary School Students By Newspaper News

14th INTERNATIONAL JTEFS/BBCC CONFERENCESUSTAINABLE DEVELOPMENT, CULTURE, EDUCATION., 12 - 14 May 2016, (Summary Text)

The Evaluation of the Perceptions on Sustainable Environment of Elementary School Students by Newspaper News

14th International Teacher Education for Sustainable Development , Culture and Education, Konya, Turkey, 12 - 14 May 2016, (Summary Text)

Öğretmen adaylarının bilim şenlikleri hakkındaki görüşlerinin ve mesleki gelişimlerine katkılarının incelenmesi: KKTC-Türkiye örneği

2. Kıbrıs Uluslararası Eğitim Araştırmaları Kongresi, Girne, Cyprus (Kktc), 3 - 06 December 2015, pp.48-49, (Summary Text)

The Perceptions of Pre Service Science Teachers about Content and Language Integrated Learning

nternational Congress on Education for the Future: Issues and Challenges (ICEFIC 2015), 13 - 15 May 2015, (Summary Text)

Biyoloji öğretmen adaylarının kişilik tiplerine göre disiplin öz-yeterlik algılarının analizi

XI. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi, Adana, Turkey, 11 - 14 September 2014, pp.985-986, (Summary Text)

Fen ve Teknoloji öğretmen adaylarının KPSS kapsamındaki alan sınavına yönelik görüşlerinin incelenmesi

XI. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi, Adana, Turkey, 11 - 14 September 2014, pp.964-965, (Summary Text)

The perspectives of pre-service teachers about sustainable development

The Tenth International Congress of Qualitative Inquiry, Illinois, United States Of America, 21 - 24 May 2014, pp.155, (Summary Text) Sustainable Development

The perspectives of teachers about sustainable school

The Tenth International Congress of Qualitative Inquiry, Illinois, United States Of America, 21 - 24 May 2014, pp.23-24, (Summary Text)

Pre-service teachers' opinions on "Green Pack" as an environmental education material

The Tenth International Congress of Qualitative Inquiry, IIlinois, United States Of America, 21 - 24 May 2014, pp.9, (Summary Text) Sustainable Development

Biyoloji öğretmen adaylarının çevre eğitimi öz-yeterlik algılarının çevre tutumlarıyla ilişkisinin değerlendirilmesi

V. Uluslararası Türkiye Eğitim Araştırmaları Kongresi, Çanakkale, Turkey, 6 - 09 June 2013, pp.705-711, (Full Text)

Türkiye’de ve bazı Avrupa Birliği ülkelerinde öğretmenlerin hizmet içi eğitim programlarının karşılaştırılması

V. Uluslararası Türkiye Eğitim Araştırmaları Kongresi, Çanakkale, Turkey, 6 - 09 June 2013, pp.1586-1601, (Full Text)

Dünya’da ve Türkiye’de üstün yetenekliler eğitiminin karşılaştırılması

V. Uluslararası Türkiye Eğitim Araştırmaları Kongresi, Çanakkale, Turkey, 6 - 09 June 2013, pp.1451-1462, (Full Text)

Basında Fatih Projesi

3. Eğitim Yönetimi Forumu, Nevşehir, Turkey, 12 - 13 October 2012, pp.84, (Summary Text)

Türkiye'de öğretmen yetiştirmenin tarihçesi ve günümüzdeki uygulamalara yönelik öneriler

Uluslararası Türk Kültür ve Coğrafyasında Eğitim Bilimleri Araştırmaları, 1 - 03 October 2012, pp.117-118, (Summary Text)

Türkiye'de öğrenim gören Orta Asya'lı öğrenciler ve karşılaştıkları sorunların incelenmesi

Uluslararası Türk Kültür ve Coğrafyasında Eğitim Bilimleri Araştırmaları, Sinop, Turkey, 1 - 03 October 2012, pp.119-120, (Summary Text)

Biyoloji öğretmen adaylarının çevre eğitimine yönelik öz-yeterlilik algılarının incelenmesi üzerine bir çalışma

X. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi, Niğde, Turkey, 27 - 30 June 2012, pp.1-10, (Full Text)

Öğretmen adaylarının sınıf yönetimi profillerine öğretmen öz-yeterlik algı düzeylerinin etkisi

IV. Uluslararası Türkiye Eğitim Araştırmaları Kongresi, İstanbul, Turkey, 4 - 07 May 2012, pp.1470-1479, (Full Text)

Öğretmen adaylarının çevre okuryazarlıklarının çevre eğitimi öz-yeterlik inançları üzerine etkisi

X. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi, Niğde, Turkey, 27 - 30 June 2012, pp.79, (Summary Text)

An investigation into candidate biology teachers' self-efficacy beliefs related to the teaching process

3rd World Conference on Educational Sciences, WCES-2011, İstanbul, Turkey, 3 - 07 February 2011, vol.15, pp.2559-2563, (Full Text) identifier identifier

Analysis of biology candidate teachers' self-efficacy beliefs on environmental education

3rd World Conference on Educational Sciences, WCES-2011, İstanbul, Turkey, 3 - 07 February 2011, vol.15, pp.2549-2553, (Full Text) Sustainable Development identifier identifier

An analysis of candidate teachers' attitudes towards learning

3rd World Conference on Educational Sciences, WCES-2011, İstanbul, Turkey, 3 - 07 February 2011, vol.15, pp.2564-2568, (Full Text) identifier identifier

"İklim değişikliğine yönelik farkındalık kazandırma" hizmet-içi eğitim programı ve değerlendirilmesi

I. Uluslararası Eğitim Programları ve Öğretim Kongresi, Eskişehir, Turkey, 5 - 08 October 2011, pp.89-90, (Summary Text)

An Analysis of Candidate Teachers Towards Learning

World Conference on Educational Sciences, 3 - 07 February 2011, vol.2, pp.2564-2568, (Full Text)

An assessment of the factors that influence biology teacher candidates' levels of academic self-efficacy

2nd World Conference on Educational Sciences, WCES-2010, İstanbul, Turkey, 4 - 08 February 2010, vol.2, pp.2377-2382, (Full Text) identifier identifier

Analysis of high school students' opinions on the benefits and harms of nuclear energy in terms of environmental values

2nd World Conference on Educational Sciences, WCES-2010, İstanbul, Turkey, 4 - 08 February 2010, vol.2, pp.2350-2356, (Full Text) Sustainable Development identifier identifier

Biyoloji öğretmen adaylarının öğretmenlik öz-yeterlik algısının yordayıcı değişkenleri

IX. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi, İzmir, Turkey, 23 - 25 September 2010, (Summary Text)

Biyoloji öğretmen adaylarının laboratuvar kullanımı özyeterlik algı düzeylerinin cinsiyet ve sınıf değişkenlerine göre incelenmesi

Uluslararası Öğretmen Yetiştirme Politikaları ve Sorunları Sempozyumu II, Ankara, Turkey, 16 - 18 May 2010, pp.913-921, (Full Text)

Lise öğrencilerinin fizik, kimya, biyoloji ve matematik derslerindeki konularla ilgili öğrenme zorluklarının tespiti

Fen, Sosyal ve Çevre Eğitiminde Son Gelişmeler Sempozyumu, Giresun, Turkey, 18 - 20 November 2009, pp.20-28, (Full Text)

Lise öğrencilerinin nükleer enerji konusundaki bilgi ve bilgi kaynaklarının analizi

Fen, Sosyal ve Çevre Eğitiminde Son Gelişmeler Sempozyumu, Giresun, Turkey, 18 - 20 November 2009, pp.43-50, (Full Text)

Lise Öğrencilerinin Türkiye deki Nükleer Enerji Uygulamaları Hakkındaki Görüşleri

Fen, Sosyal ve Çevre Eğitiminde Son Gelişmeler Sempozyumu, Turkey, 18 - 20 November 2009, (Full Text)

Ortaöğretim Öğrencilerinin Nükleer Enerji Konusundaki Endişe Ve Endişe Kaynaklarının Değerlendirilmesi

Fen, Sosyal ve Çevre Eğitiminde Son Gelişmeler Sempozyumu, Turkey, 18 - 20 November 2009, (Full Text)
Books

Hücre Bölünmesi Konusunda Geliştirilmiş Teknoloji Destekli Eğitsel Yapboz Oyununa İlişkin Öğrenci Görüşleri: Bir Özel Durum Çalışması

in: Fen Eğitimi Araştırmalarına Güncel Bakış XI, BENZER SEMRA, GÜL ALİ, Editor, Akademisyen kitapevi, Ankara, pp.173-194, 2024

Examining the relationship between teachers' technology acceptance and their attitudes toward distance education

in: Academic Research and Reviews in Education Sciences, Oruç Ali UĞUR, Editor, Platanus Publishing, Ankara, pp.95-110, 2023

Sürdürülebilir Ulaşım ve Trafikte Akıl Yürütme

in: Trafikte Akıl Yürütme, Gökmen Ahmet, Yüksel İbrahim, Editor, Nobel, Ankara, pp.97-119, 2023

Ortaöğretim biyoloji öğretiminde ters yüz öğrenme modelinin uygulandığı öğrenme ortamına ilişkin öğretmen görüşleri

in: Eğitim Bilimlerinde Uluslararası Araştırmalar, Erdal BAY, Editor, Serüven Yayınevi, Ankara, pp.259-274, 2022

Eğitim ve Sürdürülebilirlik

in: Sürdürülebilir Kalkınma, Nuretttin Özgen ve Mustafa Kahyaoğlu, Editor, PEGEM AKADEMİ, Ankara, pp.71-91, 2019

Green Pack Education for Sustainable Development Project: Challenges and Suggestions for Solutions

in: Current Researches in Environmental Education, Ali Gül, Nurcan UZEL, Editor, Strategic Researches Academy, pp.1-14, 2019 Sustainable Development

Eğitim ve Sürdürülebilirlik

in: Sürdürülebilir Kalkınma, Nurettin ÖZGEN ve Mustafa KAHYAOĞLU, Editor, Pegem Akademi, pp.72-89, 2019

Sürdürülebilir Kalkınma Temelli Öğrenme-Öğretme Yaklaşımı

in: Etkinlik Örnekleriyle Güncel Öğrenme Öğretme Yaklaşımları III, GÜLAY EKİCİ, Editor, PEGEM AKADEMİ, Ankara, pp.321-344, 2015

Derslik Dışı Öğretme-Öğrenme Yaklaşımları

in: Yeni Öğrenme-Öğretme Yaklaşımları ve Uygulama Örnekleri, Gülay Ekici, Meral Güven, Editor, Pegem Akademi, Ankara, pp.263-280, 2013
Metrics

Publication

119

Citation (WoS)

18

H-Index (WoS)

3

Citation (Scopus)

29

H-Index (Scopus)

3

Citation (Scholar)

601

H-Index (Scholar)

11

Citation (TrDizin)

18

H-Index (TrDizin)

2

Citation (Sobiad)

1

H-Index (Sobiad)

1

Citation (Sum Other)

100

Open Access

1
UN Sustainable Development Goals