Journal articles indexed in SCI, SSCI, and AHCI
Articles Published in Other Journals
Examining the Cognitive Structures of Pre-Service Teachers on theTopic of Plastics and Bioplastics
Journal of Individual Differences in Education
, vol.5, no.2, pp.89-101, 2023 (Peer-Reviewed Journal)

Preservice Biology Teachers’ Knowledge and Usage Level Regarding Lab Equipment and Materials
Journal of Education and Learning (EduLearn)
, vol.15, no.3, pp.397-405, 2021 (Peer-Reviewed Journal)
An analysis of emotional semantic values that preservice teachers ascribe to the concept of sustainability: A scale development and implementation study
International Journal of Curriculum and Instruction
, vol.13, no.2, pp.1374-1388, 2021 (Peer-Reviewed Journal)
An investigation of future educational leaders’ metaphoric perceptions regarding sustainability according to their knowledge levels
International Online Journal of Education and Teaching (IOJET)
, vol.8, no.2, pp.1151-1171, 2021 (Peer-Reviewed Journal)
University Students’ Views about Genetically ModifiedOrganisms: A Case Study
International Journal of Curriculum and Instruction
, vol.12, no.1, pp.351-369, 2020 (Peer-Reviewed Journal)
The Relationship between Preservice Teachers’ EnvironmentalEducation Self-Efficacy Perceptions and Their Attitudes towardsEnvironmental Problems
Journal of Current Researches on Social Sciences(JoCReSS)
, vol.9, no.4, pp.187-202, 2019 (Peer-Reviewed Journal)
Preservice Teachers’ Views about the Use of 2D Barcodes onTeaching Materials
Journal of Current Researcheson Educational Studies(JoCuRES)
, vol.9, no.2, pp.1-14, 2019 (Peer-Reviewed Journal)
Öğretmen adaylarının öğretim materyallerinde karekod kullanımına ilişkin görüşleri
Journal of Current Researches on Educational Studies
, vol.9, no.2, pp.1-14, 2019 (Peer-Reviewed Journal)
Öğretmen Adaylarının Laboratuvar Güvenlik İşaretleri Konusundaki Farkındalıkları
Eğitim ve Toplum Araştırmaları Dergisi
, vol.6, no.2, pp.426-442, 2019 (Peer-Reviewed Journal)
Biyoloji Öğretmen Adaylarının Öğretmen Öz-yeterlik Algı Düzeyleri ile Mesleki Kaygıları Arasındaki İlişkinin İncelenmesi
Anadolu Öğretmen Dergisi
, vol.2, no.2, pp.17-28, 2018 (Peer-Reviewed Journal)
Biyoloji Öğretmen Adaylarının Dijital Deney Araçlarına Yönelik Görüşleri
Karaelmas Eğitim Bilimleri Dergisi
, vol.6, no.2, pp.291-302, 2018 (Peer-Reviewed Journal)
Bilgisayar Destekli Çevre Eğitiminin Öğretmen Adaylarının Madde Döngüleri Konusundaki Başarılarına Etkisi
Gazi Eğitim Fakültesi Dergisi
, vol.35, no.3, pp.575-594, 2015 (Peer-Reviewed Journal)
Duygusal Semantik Farklılığa Göre Öğretmen Adaylarının Bilgisayara Yükledikleri Değerler
Kastomunu Eğitim Fakültesi Dergisi
, vol.23, no.1, pp.71-86, 2015 (Peer-Reviewed Journal)
Öğretmen adaylarının bilgisayar kavramı konusundaki bilişsel yapılarının belirlenmesi
Gazi Eğitim Fakültesi Dergisi
, vol.34, no.3, pp.357-401, 2014 (Peer-Reviewed Journal)
Ortaöğretim Öğrencilerinin Biyoloji Öz-yeterlik Algı Düzeyleri ile Öğrenme Stilleri İlişkisinin Değerlendirilmesi
Gazi Eğitim Fakültesi Dergisi
, vol.32, no.3, pp.843-866, 2012 (Peer-Reviewed Journal)
Okul öncesi öğretmen adaylarının çoklu zeka alanlarının farklı değişkenlere göre değerlendirilmesi
Bayburt Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
, vol.7, no.2, pp.20-38, 2012 (Peer-Reviewed Journal)
Biyoloji öğretmenlerinin sınıf yönetimi profillerine göre biyoloji öğretim programının boyutlarına yönelik görüşlerinin değerlendirilmesi
Çağdaş Eğitim Dergisi
, vol.36, no.387, pp.21-19, 2011 (Peer-Reviewed Journal)
Analysis of high school students’opinions on the benefits and harms of nuclear energy in terms of environmental values.
Procedia Social and Behavioral Sciences
, vol.2, no.2, pp.2350-2356, 2010 (Peer-Reviewed Journal)
An Assessment of the factors that influence biology teacher candidates’ levels of academic self-efficacy.
Procedia Social and Behavioral Sciences
, vol.2, pp.2377-2382, 2010 (Peer-Reviewed Journal)
Papers Presented at Peer-Reviewed Scientific Conferences
7-8. Sınıf Öğrencilerinin Genetiği Değiştirilmiş Organizmalar Konusundaki Bilgi Düzeyleri veKavram Yanılgıları
I. Ulusal ÇevrimiçiDisiplinlerarası FenEğitimi ÖğretmenlerKonferansı, Ankara, Turkey, 4 - 05 July 2020, pp.28, (Summary Text)
Bilim merkezi gezisi nasıl tasarlanmalı:Kıbrıs adasında bir deneyim
International Congress on Quality in Higher Education, 26 - 27 December 2019, (Full Text)
The Effect of Pre-service Teachers’ Attitudes towards Environmental Problems on Their Self-efficacy Perceptions of Environmental Education
3. Cyprus International Congress of Educational Research, Gazimagusa, Cyprus (Kktc), 7 December - 10 October 2017, (Summary Text)

Öğretmen Adaylarının Bilim Merkezleri Hakkındaki Bilişsel Yapılarının Belirlenmesi
IV rd International Eurasian Educational Research Congress, Adana, Turkey, 11 - 14 May 2017, (Summary Text)
Okul Yöneticilerinin Sürdürülebilir Okullara Yönelik Görüşleri
EYFOR-VII Uluslararası Eğitim Yönetimi Forumu, Girne, Cyprus (Kktc), 3 - 05 December 2016, (Summary Text)
Green Pack Education for Sustainable Development Project Challenges and Suggestions for Solutions
14th International Teacher Education for Sustainable Development , Culture and Education, Konya, Turkey, 12 - 14 May 2016, pp.128, (Summary Text)

"İklim değişikliğine yönelik farkındalık kazandırma" hizmet-içi eğitim programı ve değerlendirilmesi
I. Uluslararası Eğitim Programları ve Öğretim Kongresi, Eskişehir, Turkey, 5 - 08 October 2011, pp.89-90, (Summary Text)
An Analysis of Candidate Teachers Towards Learning
World Conference on Educational Sciences, 3 - 07 February 2011, vol.2, pp.2564-2568, (Full Text)
Analysis of biology candidate teacher self efficacy beliefs on environmentaleducation
wces, 3 - 07 February 2011, (Full Text)
An investigation into candidate biology teachers’s self-efficacy beliefs related to the teaching process
WCES, 15 December 2010, (Full Text)
Biyoloji öğretmen adaylarının öğretmenlik öz-yeterlik algısının yordayıcı değişkenleri
IX. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi, İzmir, Turkey, 23 - 25 September 2010, (Summary Text)
9. sınıf biyoloji dersi öğretim programı boyutlarına yönelik biyoloji öğretmen görüşlerinin öğretmen öz-yeterlik düzeyleri açısından analizi
I. Ulusal Eğitim Programları ve Öğretim Kongresi, Balıkesir, Turkey, 13 - 15 May 2010, pp.3-4, (Summary Text)
Biyoloji öğretmen adaylarının laboratuvar kullanımı özyeterlik algı düzeylerinin cinsiyet ve sınıf değişkenlerine göre incelenmesi
Uluslararası Öğretmen Yetiştirme Politikaları ve Sorunları Sempozyumu II, Ankara, Turkey, 16 - 18 May 2010, pp.913-921, (Full Text)
Öğretmen adaylarının öğretmen öz-yeterlik algı düzeyi ile sınıf yönetimine yönelik tutum ve inanç kazanma düzeyi arasındaki ilişkinin değerlendirilmesi
Uluslararası Öğretmen Yetiştirme Politikaları ve Sorunları Sempozyumu II, Ankara, Turkey, 16 - 18 May 2010, pp.1246-1254, (Full Text)
Öğretmen adaylarının öğretim sürecine ilişkin öz-yeterlik inançlarının cinsiyet ve sınıf değişkenine göre incelenmesi
I. Ulusal Eğitim Programları ve Öğretim Kongresi, Balıkesir, Turkey, 13 - 15 May 2010, pp.219, (Summary Text)
Öğretmen Adaylarının Öğretmen Öz Yeterlik Algı Düzeyi İle Sınıf Yönetimine Yönelik Tutum Ve İnanç Kazanma Düzeyi Arasındaki İlişkinin Değerlendirilmesi
Uluslararası Öğretmen Yetiştirme Politikaları ve Sorunları Sempozyumu, 16 - 18 May 2010, (Full Text)
An assessment of the relationship between teacher candidates’xx levels of teacher self-efficacy and levels of their attitudes and beliefs on classroom control
Uluslararası Öğretmen Yetiştirme Kongresi, Ankara, Turkey, 11 - 14 May 2010, (Summary Text)
Biyoloji öğretmen adaylarının laboratuar kullanımı özyeterlik algısı, öğretmenlik öz-yeterlik algısı ve akademik öz-yeterlik düzeyi ilişkisinin değerlendirilmesi
Fen, Sosyal ve Çevre Eğitiminde Son Gelişmeler Sempozyumu, Giresun, Turkey, 18 - 20 November 2009, pp.68-74, (Full Text)
Lise öğrencilerinin fizik, kimya, biyoloji ve matematik derslerindeki konularla ilgili öğrenme zorluklarının tespiti
Fen, Sosyal ve Çevre Eğitiminde Son Gelişmeler Sempozyumu, Giresun, Turkey, 18 - 20 November 2009, pp.20-28, (Full Text)
Lise öğrencilerinin nükleer enerji konusundaki bilgi ve bilgi kaynaklarının analizi
Fen, Sosyal ve Çevre Eğitiminde Son Gelişmeler Sempozyumu, Giresun, Turkey, 18 - 20 November 2009, pp.43-50, (Full Text)
Lise Öğrencilerinin Türkiye deki Nükleer Enerji Uygulamaları Hakkındaki Görüşleri
Fen, Sosyal ve Çevre Eğitiminde Son Gelişmeler Sempozyumu, Turkey, 18 - 20 November 2009, (Full Text)
Lise Öğrencilerinin Fizik Kimya Biyoloji Ve Matematik Derslerindeki Konularla İlgili Öğrenme Zorluklarının Tespiti
Fen, Sosyal ve Çevre Eğitiminde Son Gelişmeler Sempozyumu, Turkey, 18 - 20 November 2009, (Full Text)
Books
Trafikte Akıl Yürütme
Nobel Yayınevi, Ankara, 2023
Sürdürülebilir Ulaşım ve Trafikte Akıl Yürütme
in: Trafikte Akıl Yürütme, Gökmen Ahmet, Yüksel İbrahim, Editor, Nobel, Ankara, pp.97-119, 2023
Green Pack Education for Sustainable Development Project: Challenges and Suggestions for Solutions
in: Current Researches in Environmental Education, Ali Gül, Nurcan UZEL, Editor, Strategic Researches Academy, pp.1-14, 2019

Sürdürülebilir Kalkınma Temelli Öğrenme-Öğretme Yaklaşımı
in: Etkinlik Örnekleriyle Güncel Öğrenme Öğretme Yaklaşımları III, GÜLAY EKİCİ, Editor, PEGEM AKADEMİ, Ankara, pp.321-344, 2015