Yayınlar & Eserler

Makaleler 34
Tümü (34)
Scopus (1)
TRDizin (7)
Diğer Yayınlar (27)
Hakemli Bilimsel Toplantılarda Yayımlanmış Bildiriler 81

2. Fen ve Matematik Öğretmenlerinin Yapay Zekaya İlişkin Teknolojik Pedagojik Alan Bilgilerinin Değerlendirilmesi

16. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi (UFBMEK 2024), Edirne, Türkiye, 04 Eylül 2024, (Özet Bildiri)

3. 7-8. Sınıf Öğrencilerinin Genetiği Değiştirilmiş Organizmalar Konusundaki Bilgi Düzeyleri veKavram Yanılgıları

I. Ulusal ÇevrimiçiDisiplinlerarası FenEğitimi ÖğretmenlerKonferansı, Ankara, Türkiye, 4 - 05 Temmuz 2020, ss.28, (Özet Bildiri)

4. Investigating preservice teachers’ metaphoric perceptions regarding sustainability according to their knowledge levels

6th International Conference On Lifelong Education Annd Leadership for all, Sakarya, Türkiye, 16 - 18 Temmuz 2020, ss.128, (Özet Bildiri)

5. 7-8. sınıf öğrencilerinin genetiği değiştirilmiş organizmalar konusundaki bilgi düzeyleri ve kavram yanılgıları

I. Ulusal Çevrimiçi Disiplinlerarası Fen Eğitimi Öğretmenler Konferansı, Ankara, Türkiye, 4 - 05 Temmuz 2020, ss.28, (Özet Bildiri)

6. Öğretmen adaylarının öğrenme stillerinin ders planlarına yansımaları

International Conference on Quality in Higher Educaiton, Lefkoşa, Kıbrıs (Kktc), 26 - 27 Aralık 2019, ss.121, (Özet Bildiri)

7. Bilim merkezi gezisi nasıl tasarlanmalı:Kıbrıs adasında bir deneyim

International Congress on Quality in Higher Education, 26 - 27 Aralık 2019, (Tam Metin Bildiri)

8. Öğretmen adaylarının laboratuvar güvenlik işaretleri konusundaki farkındalıkları

28. Uluslararası Eğitim Bilimleri Kongresi, Ankara, Türkiye, 25 - 28 Nisan 2019, ss.578, (Özet Bildiri)

9. An investigation of biology preservice teachers’ knowledge and usage level of laboratory equipment and materials

2. International Conference on Education, Technology and Science, Girne, Kıbrıs (Kktc), 11 - 14 Mart 2019, ss.34, (Özet Bildiri)

10. Biyoloji Öğretmen Adaylarının Dijital Deney Araçlarına Yönelik Görüşleri

II. Ulusal Biyoloji Eğitimi Kongresi, Türkiye, 3 - 05 Temmuz 2018, (Özet Bildiri)

11. Biyoloji öğretmen adaylarının dijital deney araçlarına yönelik görüşleri

II. Ulusal Biyoloji Eğitimi Kongresi, Aksaray, Türkiye, 3 - 05 Temmuz 2018, ss.33, (Özet Bildiri)

13. Türkiye’nin Eğitim 2023 Vizyonu ve Özel Okulların Konumu

17. Uluslararası Sınıf Öğretmenliği Sempozyumu, 11 - 14 Nisan 2018, ss.1462-1463, (Özet Bildiri)

14. 2023-2053 Türkiye vizyonunda yeni bir üniversite modeli: Girişimci üniversite

Uluslararası STEM ve Eğitim Bilimleri Kongresi, Muş, Türkiye, 3 - 05 Mayıs 2018, ss.10, (Özet Bildiri) Sürdürülebilir Kalkınma

16. Türkiye’nin STEM Becerileri Yönüyle Seviyesine PISA ve TIMSS Ekseninde Güncel Bir Değerlendirme

II. Uluslararası Sınırsız Eğitim ve Araştırma Sempozyumu (USEAS 2018), 26 - 28 Nisan 2018, (Özet Bildiri)

17. 2023 Vizyonu Işığında Türk Eğitim Sisteminin Sorunlarına İlişkin Eleştirel Bir Değerlendirme

II. Uluslararası Sınırsız Eğitim ve Araştırma Sempozyumu (USEAS 2018), 26 - 28 Nisan 2018, (Özet Bildiri)

18. Türkiye’nin STEM Becerileri Yönüyle Seviyesine PISA ve TIMSS Ekseninde Güncel Bir Değerlendirme

II. Uluslararası Sınırsız Eğitim ve Araştırma Sempozyumu (USEAS 2018), Muğla, Türkiye, 26 - 28 Nisan 2018, ss.107, (Özet Bildiri)

19. 2023 Vizyonu Işığında Türk Eğitim Sisteminin Sorunlarına İlişkin Eleştirel Bir Değerlendirme

II. Uluslararası Sınırsız Eğitim ve Araştırma Sempozyumu (USEAS 2018), Muğla, Türkiye, 26 - 28 Nisan 2018, ss.96, (Özet Bildiri)

20. Türkiye’de Üstün Zekalı ve Yetenekli Çocukların Keşfedilme Süreçlerine İlginç Örnekler Çerçevesinde Eleştirel Bir Değerlendirme

II. Uluslararası Sınırsız Eğitim ve Araştırma Sempozyumu (USEAS 2018), Muğla, Türkiye, 26 - 28 Nisan 2018, ss.106, (Özet Bildiri)

21. Öğretmen adaylarının derslik dışı öğretim süreçlerine ilişkin görüşleri

Vth International Eurasian Educational Research Congress, Antalya, Türkiye, 2 - 05 Mayıs 2018, ss.817, (Özet Bildiri)

22. Eğitim ve Öğretimde Teknoloji Destekli Bir Öğrenme Modeli: Ters Yüz Sınıf Sistemi

17. Uluslararası Sınıf Öğretmenliği Sempozyumu, Ankara, Türkiye, 11 - 14 Nisan 2018, ss.1030-1032, (Özet Bildiri)

24. Türkiye’nin Eğitim 2023 Vizyonu ve Özel Okulların Konumu

17. Uluslararası Sınıf Öğretmenliği Sempozyumu, Ankara, Türkiye, 11 - 14 Nisan 2018, ss.1452-1453, (Özet Bildiri)

25. Sürdürülebilir Kalkınma İçin Eğitim: Öğretmen Adaylarının Tutumları ile İlişkili Olan Faktörler

3. Cyrus International Congress of Education Research, Gazimagusa, Kıbrıs (Kktc), 7 Aralık - 10 Ekim 2017, (Özet Bildiri) Sürdürülebilir Kalkınma

26. The Effect of Pre-service Teachers’ Attitudes towards Environmental Problems on Their Self-efficacy Perceptions of Environmental Education

3. Cyprus International Congress of Educational Research, Gazimagusa, Kıbrıs (Kktc), 7 Aralık - 10 Ekim 2017, (Özet Bildiri) Sürdürülebilir Kalkınma

27. Öğretmen adaylarının sürdürülebilir kalkınma için eğitime yönelik tutumlarını etkileyen faktörler

3. Kıbrıs Uluslararası Eğitim Araştırmaları Kongresi, Gazimagusa, Kıbrıs (Kktc), 7 - 10 Aralık 2017, ss.26-27, (Özet Bildiri)

28. Öğretmen Adaylarının Bilim Merkezleri Hakkındaki Bilişsel Yapılarının Belirlenmesi

IV rd International Eurasian Educational Research Congress, Adana, Türkiye, 11 - 14 Mayıs 2017, (Özet Bildiri)

29. Biyoloji Öğretmen Adaylarının Laboratuvar Kavramına Yönelik Görüşlerinin İncelenmesi: Çizme-Yazma Tekniği Örneği

IVth International Eurasian Educational Research Congress, Denizli, Türkiye, 11 - 14 Mayıs 2017, ss.1985-1986, (Özet Bildiri)

30. Biyoloji öğretmen adaylarının laboratuvar kavramına yönelik görüşlerinin incelenmesi: Çizme-yazma tekniği örneği

IVth International Eurasian Educational Research Congress, Denizli, Türkiye, 11 - 14 Mayıs 2017, ss.1986-1987, (Özet Bildiri)

32. Okul Yöneticilerinin Sürdürülebilir Okullara Yönelik Görüşleri

EYFOR-VII Uluslararası Eğitim Yönetimi Forumu, Girne, Kıbrıs (Kktc), 3 - 05 Aralık 2016, (Özet Bildiri)

33. Green Pack Education for Sustainable Development Project Challenges and Suggestions for Solutions

14th International Teacher Education for Sustainable Development , Culture and Education, Konya, Türkiye, 12 - 14 Mayıs 2016, ss.128, (Özet Bildiri) Sürdürülebilir Kalkınma

34. The Evaluation of the Perceptions on Sustainable Environment of Elementary School Students by Newspaper News

14th International Teacher Education for Sustainable Development , Culture and Education, Konya, Türkiye, 12 - 14 Mayıs 2016, (Özet Bildiri)

35. The Evaluatıon Of The Perceptıons On Sustaınable Envıronment Of Elementary School Students By Newspaper News

14th INTERNATIONAL JTEFS/BBCC CONFERENCESUSTAINABLE DEVELOPMENT, CULTURE, EDUCATION., 12 - 14 Mayıs 2016, (Özet Bildiri)

36. The Evaluation of Pre service Teachers Views towards Education for Sustainable Development in Terms of Sources of Information

14th International Teacher Education for Sustainable Development , Culture and Education, Konya, Türkiye, 12 - 14 Mayıs 2016, (Özet Bildiri) Sürdürülebilir Kalkınma

38. Öğretmen adaylarının bilim şenlikleri hakkındaki görüşlerinin ve mesleki gelişimlerine katkılarının incelenmesi: KKTC-Türkiye örneği

2. Kıbrıs Uluslararası Eğitim Araştırmaları Kongresi, Girne, Kıbrıs (Kktc), 3 - 06 Aralık 2015, ss.48-49, (Özet Bildiri)

39. The Perceptions of Pre Service Science Teachers about Content and Language Integrated Learning

nternational Congress on Education for the Future: Issues and Challenges (ICEFIC 2015), 13 - 15 Mayıs 2015, (Özet Bildiri)

40. Fen ve Teknoloji öğretmen adaylarının KPSS kapsamındaki alan sınavına yönelik görüşlerinin incelenmesi

XI. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi, Adana, Türkiye, 11 - 14 Eylül 2014, ss.964-965, (Özet Bildiri)

41. Biyoloji öğretmen adaylarının kişilik tiplerine göre disiplin öz-yeterlik algılarının analizi

XI. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi, Adana, Türkiye, 11 - 14 Eylül 2014, ss.985-986, (Özet Bildiri)

42. The perspectives of teachers about sustainable school

The Tenth International Congress of Qualitative Inquiry, Illinois, Amerika Birleşik Devletleri, 21 - 24 Mayıs 2014, ss.23-24, (Özet Bildiri)

43. The perspectives of pre-service teachers about sustainable development

The Tenth International Congress of Qualitative Inquiry, Illinois, Amerika Birleşik Devletleri, 21 - 24 Mayıs 2014, ss.155, (Özet Bildiri) Sürdürülebilir Kalkınma

44. Pre-service teachers' opinions on "Green Pack" as an environmental education material

The Tenth International Congress of Qualitative Inquiry, IIlinois, Amerika Birleşik Devletleri, 21 - 24 Mayıs 2014, ss.9, (Özet Bildiri) Sürdürülebilir Kalkınma

45. Biyoloji öğretmen adaylarının çevre eğitimi öz-yeterlik algılarının çevre tutumlarıyla ilişkisinin değerlendirilmesi

V. Uluslararası Türkiye Eğitim Araştırmaları Kongresi, Çanakkale, Türkiye, 6 - 09 Haziran 2013, ss.705-711, (Tam Metin Bildiri)

47. Dünya’da ve Türkiye’de üstün yetenekliler eğitiminin karşılaştırılması

V. Uluslararası Türkiye Eğitim Araştırmaları Kongresi, Çanakkale, Türkiye, 6 - 09 Haziran 2013, ss.1451-1462, (Tam Metin Bildiri)

48. Türkiye’de ve bazı Avrupa Birliği ülkelerinde öğretmenlerin hizmet içi eğitim programlarının karşılaştırılması

V. Uluslararası Türkiye Eğitim Araştırmaları Kongresi, Çanakkale, Türkiye, 6 - 09 Haziran 2013, ss.1586-1601, (Tam Metin Bildiri)

49. Basında Fatih Projesi

3. Eğitim Yönetimi Forumu, Nevşehir, Türkiye, 12 - 13 Ekim 2012, ss.84, (Özet Bildiri)

50. Türkiye'de öğrenim gören Orta Asya'lı öğrenciler ve karşılaştıkları sorunların incelenmesi

Uluslararası Türk Kültür ve Coğrafyasında Eğitim Bilimleri Araştırmaları, Sinop, Türkiye, 1 - 03 Ekim 2012, ss.119-120, (Özet Bildiri)

51. Türkiye'de öğretmen yetiştirmenin tarihçesi ve günümüzdeki uygulamalara yönelik öneriler

Uluslararası Türk Kültür ve Coğrafyasında Eğitim Bilimleri Araştırmaları, 1 - 03 Ekim 2012, ss.117-118, (Özet Bildiri)

53. Biyoloji Öğretmen Adaylarının Çevre Eğitimine Yönelik Öz-Yeterlilik Algılarının İncelenmesi Üzerine Bir Çalışma

X. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi, Niğde, Türkiye, 27 - 30 Haziran 2012, (Tam Metin Bildiri)

54. Öğretmen adaylarının sınıf yönetimi profillerine öğretmen öz-yeterlik algı düzeylerinin etkisi

IV. Uluslararası Türkiye Eğitim Araştırmaları Kongresi, İstanbul, Türkiye, 4 - 07 Mayıs 2012, ss.1470-1479, (Tam Metin Bildiri)

55. Biyoloji öğretmen adaylarının çevre eğitimine yönelik öz-yeterlilik algılarının incelenmesi üzerine bir çalışma

X. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi, Niğde, Türkiye, 27 - 30 Haziran 2012, ss.1-10, (Tam Metin Bildiri)

56. Öğretmen adaylarının çevre okuryazarlıklarının çevre eğitimi öz-yeterlik inançları üzerine etkisi

X. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi, Niğde, Türkiye, 27 - 30 Haziran 2012, ss.79, (Özet Bildiri)

57. Analysis of biology candidate teachers' self-efficacy beliefs on environmental education

3rd World Conference on Educational Sciences, WCES-2011, İstanbul, Türkiye, 3 - 07 Şubat 2011, cilt.15, ss.2549-2553, (Tam Metin Bildiri) Sürdürülebilir Kalkınma identifier identifier

58. An investigation into candidate biology teachers' self-efficacy beliefs related to the teaching process

3rd World Conference on Educational Sciences, WCES-2011, İstanbul, Türkiye, 3 - 07 Şubat 2011, cilt.15, ss.2559-2563, (Tam Metin Bildiri) identifier identifier

59. An analysis of candidate teachers' attitudes towards learning

3rd World Conference on Educational Sciences, WCES-2011, İstanbul, Türkiye, 3 - 07 Şubat 2011, cilt.15, ss.2564-2568, (Tam Metin Bildiri) identifier identifier

62. "İklim değişikliğine yönelik farkındalık kazandırma" hizmet-içi eğitim programı ve değerlendirilmesi

I. Uluslararası Eğitim Programları ve Öğretim Kongresi, Eskişehir, Türkiye, 5 - 08 Ekim 2011, ss.89-90, (Özet Bildiri)

63. An Analysis of Candidate Teachers Towards Learning

World Conference on Educational Sciences, 3 - 07 Şubat 2011, cilt.2, ss.2564-2568, (Tam Metin Bildiri)

67. An assessment of the factors that influence biology teacher candidates' levels of academic self-efficacy

2nd World Conference on Educational Sciences, WCES-2010, İstanbul, Türkiye, 4 - 08 Şubat 2010, cilt.2, ss.2377-2382, (Tam Metin Bildiri) identifier identifier

68. Analysis of high school students' opinions on the benefits and harms of nuclear energy in terms of environmental values

2nd World Conference on Educational Sciences, WCES-2010, İstanbul, Türkiye, 4 - 08 Şubat 2010, cilt.2, ss.2350-2356, (Tam Metin Bildiri) Sürdürülebilir Kalkınma identifier identifier

69. Biyoloji öğretmen adaylarının öğretmenlik öz-yeterlik algısının yordayıcı değişkenleri

IX. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi, İzmir, Türkiye, 23 - 25 Eylül 2010, (Özet Bildiri)

71. Öğretmen adaylarının öğretmen öz-yeterlik algı düzeyi ile sınıf yönetimine yönelik tutum ve inanç kazanma düzeyi arasındaki ilişkinin değerlendirilmesi

Uluslararası Öğretmen Yetiştirme Politikaları ve Sorunları Sempozyumu II, Ankara, Türkiye, 16 - 18 Mayıs 2010, ss.1246-1254, (Tam Metin Bildiri)

72. Biyoloji öğretmen adaylarının laboratuvar kullanımı özyeterlik algı düzeylerinin cinsiyet ve sınıf değişkenlerine göre incelenmesi

Uluslararası Öğretmen Yetiştirme Politikaları ve Sorunları Sempozyumu II, Ankara, Türkiye, 16 - 18 Mayıs 2010, ss.913-921, (Tam Metin Bildiri)

77. Lise öğrencilerinin fizik, kimya, biyoloji ve matematik derslerindeki konularla ilgili öğrenme zorluklarının tespiti

Fen, Sosyal ve Çevre Eğitiminde Son Gelişmeler Sempozyumu, Giresun, Türkiye, 18 - 20 Kasım 2009, ss.20-28, (Tam Metin Bildiri)

78. Lise öğrencilerinin nükleer enerji konusundaki bilgi ve bilgi kaynaklarının analizi

Fen, Sosyal ve Çevre Eğitiminde Son Gelişmeler Sempozyumu, Giresun, Türkiye, 18 - 20 Kasım 2009, ss.43-50, (Tam Metin Bildiri)

80. Ortaöğretim Öğrencilerinin Nükleer Enerji Konusundaki Endişe Ve Endişe Kaynaklarının Değerlendirilmesi

Fen, Sosyal ve Çevre Eğitiminde Son Gelişmeler Sempozyumu, Türkiye, 18 - 20 Kasım 2009, (Tam Metin Bildiri)

81. Lise Öğrencilerinin Türkiye deki Nükleer Enerji Uygulamaları Hakkındaki Görüşleri

Fen, Sosyal ve Çevre Eğitiminde Son Gelişmeler Sempozyumu, Türkiye, 18 - 20 Kasım 2009, (Tam Metin Bildiri)
Kitaplar 12

1. İklim eylemi amacının öğretim programlarındaki yeri

Türkiye'de sürdürülebilir kalkınma eğitiminin öğretim programlarındaki yeri: İlköğretim ve ortaöğretim kademeleri, KIZILAY ESRA, HAMALOSMANOĞLU MUSTAFA, Editör, Vizitek, Ankara, ss.245-278, 2024

2. Hücre Bölünmesi Konusunda Geliştirilmiş Teknoloji Destekli Eğitsel Yapboz Oyununa İlişkin Öğrenci Görüşleri: Bir Özel Durum Çalışması

Fen Eğitimi Araştırmalarına Güncel Bakış-XI, BENZER SEMRA, GÜL ALİ, Editör, Akademisyen Yayınevi, Ankara, ss.173-194, 2024

3. Hücre Bölünmesi Konusunda Geliştirilmiş Teknoloji Destekli Eğitsel Yapboz Oyununa İlişkin Öğrenci Görüşleri: Bir Özel Durum Çalışması

Fen Eğitimi Araştırmalarına Güncel Bakış XI, BENZER SEMRA, GÜL ALİ, Editör, Akademisyen kitapevi, Ankara, ss.173-194, 2024

5. Examining the relationship between teachers' technology acceptance and their attitudes toward distance education

Academic Research and Reviews in Education Sciences, Oruç Ali UĞUR, Editör, Platanus Publishing, Ankara, ss.95-110, 2023

6. Sürdürülebilir Ulaşım ve Trafikte Akıl Yürütme

Trafikte Akıl Yürütme, Gökmen Ahmet, Yüksel İbrahim, Editör, Nobel, Ankara, ss.97-119, 2023

7. Ortaöğretim biyoloji öğretiminde ters yüz öğrenme modelinin uygulandığı öğrenme ortamına ilişkin öğretmen görüşleri

Eğitim Bilimlerinde Uluslararası Araştırmalar, Erdal BAY, Editör, Serüven Yayınevi, Ankara, ss.259-274, 2022

8. Eğitim ve Sürdürülebilirlik

Sürdürülebilir Kalkınma, Nurettin ÖZGEN ve Mustafa KAHYAOĞLU, Editör, Pegem Akademi, ss.72-89, 2019

9. Eğitim ve Sürdürülebilirlik

Sürdürülebilir Kalkınma, Nuretttin Özgen ve Mustafa Kahyaoğlu, Editör, PEGEM AKADEMİ, Ankara, ss.71-91, 2019

10. Green Pack Education for Sustainable Development Project: Challenges and Suggestions for Solutions

Current Researches in Environmental Education, Ali Gül, Nurcan UZEL, Editör, Strategic Researches Academy, ss.1-14, 2019 Sürdürülebilir Kalkınma

11. Sürdürülebilir Kalkınma Temelli Öğrenme-Öğretme Yaklaşımı

Etkinlik Örnekleriyle Güncel Öğrenme Öğretme Yaklaşımları III, GÜLAY EKİCİ, Editör, PEGEM AKADEMİ, Ankara, ss.321-344, 2015

12. Derslik Dışı Öğretme-Öğrenme Yaklaşımları

Yeni Öğrenme-Öğretme Yaklaşımları ve Uygulama Örnekleri, Gülay Ekici, Meral Güven, Editör, Pegem Akademi, Ankara, ss.263-280, 2013
Metrikler

Yayın

128

Yayın (WoS)

5

Yayın (Scopus)

6

Atıf (WoS)

20

H-İndeks (WoS)

3

Atıf (Scopus)

32

H-İndeks (Scopus)

3

Atıf (Scholar)

582

H-İndeks (Scholar)

11

Atıf (TrDizin)

18

H-İndeks (TrDizin)

2

Atıf (Sobiad)

1

H-İndeks (Sobiad)

1

Atıf (Diğer Toplam)

100

Proje

1

Açık Erişim

1
BM Sürdürülebilir Kalkınma Amaçları