Diğer Dergilerde Yayınlanan Makaleler
Preservice Biology Teachers’ Knowledge and Usage Level Regarding Lab Equipment and Materials
Journal of Education and Learning (EduLearn)
, cilt.15, sa.3, ss.397-405, 2021 (Hakemli Dergi)
An analysis of emotional semantic values that preservice teachers ascribe to the concept of sustainability: A scale development and implementation study
International Journal of Curriculum and Instruction
, cilt.13, sa.2, ss.1374-1388, 2021 (Hakemli Dergi)
An investigation of future educational leaders’ metaphoric perceptions regarding sustainability according to their knowledge levels
International Online Journal of Education and Teaching (IOJET)
, cilt.8, sa.2, ss.1151-1171, 2021 (Hakemli Dergi)
University Students’ Views about Genetically ModifiedOrganisms: A Case Study
International Journal of Curriculum and Instruction
, cilt.12, sa.1, ss.351-369, 2020 (Hakemli Dergi)
Preservice Teachers’ Views about the Use of 2D Barcodes onTeaching Materials
Journal of Current Researcheson Educational Studies(JoCuRES)
, cilt.9, sa.2, ss.1-14, 2019 (Hakemli Dergi)
Öğretmen Adaylarının Laboratuvar Güvenlik İşaretleri Konusundaki Farkındalıkları
Eğitim ve Toplum Araştırmaları Dergisi
, cilt.6, sa.2, ss.426-442, 2019 (Hakemli Dergi)
Biyoloji Öğretmen Adaylarının Öğretmen Öz-yeterlik Algı Düzeyleri ile Mesleki Kaygıları Arasındaki İlişkinin İncelenmesi
Anadolu Öğretmen Dergisi
, cilt.2, sa.2, ss.17-28, 2018 (Hakemli Dergi)
Biyoloji Öğretmen Adaylarının Dijital Deney Araçlarına Yönelik Görüşleri
Karaelmas Eğitim Bilimleri Dergisi
, cilt.6, sa.2, ss.291-302, 2018 (Hakemli Dergi)
Sürdürülebilir Kalkınma İçin Eğitim: Öğretmen Adaylarının Tutumları ile İlişkili Olan Faktörler
Kesit Akademi Dergisi
, cilt.3, sa.12, ss.462-480, 2017 (Hakemli Dergi)
Bilgisayar Destekli Çevre Eğitiminin Öğretmen Adaylarının Madde Döngüleri Konusundaki Başarılarına Etkisi
Gazi Eğitim Fakültesi Dergisi
, cilt.35, sa.3, ss.575-594, 2015 (Hakemli Dergi)
Duygusal Semantik Farklılığa Göre Öğretmen Adaylarının Bilgisayara Yükledikleri Değerler
Kastomunu Eğitim Fakültesi Dergisi
, cilt.23, sa.1, ss.71-86, 2015 (Hakemli Dergi)
Öğretmen adaylarının bilgisayar kavramı konusundaki bilişsel yapılarının belirlenmesi
Gazi Eğitim Fakültesi Dergisi
, cilt.34, sa.3, ss.357-401, 2014 (Hakemli Dergi)
Ortaöğretim Öğrencilerinin Biyoloji Öz-yeterlik Algı Düzeyleri ile Öğrenme Stilleri İlişkisinin Değerlendirilmesi
Gazi Eğitim Fakültesi Dergisi
, cilt.32, sa.3, ss.843-866, 2012 (Hakemli Dergi)
Okul öncesi öğretmen adaylarının çoklu zeka alanlarının farklı değişkenlere göre değerlendirilmesi
Bayburt Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
, cilt.7, sa.2, ss.20-38, 2012 (Hakemli Dergi)
Biyoloji öğretmenlerinin sınıf yönetimi profillerine göre biyoloji öğretim programının boyutlarına yönelik görüşlerinin değerlendirilmesi
Çağdaş Eğitim Dergisi
, cilt.36, sa.387, ss.21-19, 2011 (Hakemli Dergi)
Analysis of high school students’opinions on the benefits and harms of nuclear energy in terms of environmental values.
Procedia Social and Behavioral Sciences
, cilt.2, sa.2, ss.2350-2356, 2010 (Hakemli Dergi)
An Assessment of the factors that influence biology teacher candidates’ levels of academic self-efficacy.
Procedia Social and Behavioral Sciences
, cilt.2, ss.2377-2382, 2010 (Hakemli Dergi)
Hakemli Kongre / Sempozyum Bildiri Kitaplarında Yer Alan Yayınlar
7-8. Sınıf Öğrencilerinin Genetiği Değiştirilmiş Organizmalar Konusundaki Bilgi Düzeyleri veKavram Yanılgıları
I. Ulusal ÇevrimiçiDisiplinlerarası FenEğitimi ÖğretmenlerKonferansı, Ankara, Türkiye, 4 - 05 Temmuz 2020, ss.28
Bilim merkezi gezisi nasıl tasarlanmalı:Kıbrıs adasında bir deneyim
International Congress on Quality in Higher Education, 26 - 27 Aralık 2019
The Effect of Pre-service Teachers’ Attitudes towards Environmental Problems on Their Self-efficacy Perceptions of Environmental Education
3. Cyprus International Congress of Educational Research, Gazimagusa, Kıbrıs (Kktc), 7 Aralık - 10 Ekim 2017
Öğretmen Adaylarının Bilim Merkezleri Hakkındaki Bilişsel Yapılarının Belirlenmesi
IV rd International Eurasian Educational Research Congress, Adana, Türkiye, 11 - 14 Mayıs 2017
Okul Yöneticilerinin Sürdürülebilir Okullara Yönelik Görüşleri
EYFOR-VII Uluslararası Eğitim Yönetimi Forumu, Girne, Kıbrıs (Kktc), 3 - 05 Aralık 2016
Green Pack Education for Sustainable Development Project Challenges and Suggestions for Solutions
14th International Teacher Education for Sustainable Development , Culture and Education, Konya, Türkiye, 12 - 14 Mayıs 2016, ss.128
"İklim değişikliğine yönelik farkındalık kazandırma" hizmet-içi eğitim programı ve değerlendirilmesi
I. Uluslararası Eğitim Programları ve Öğretim Kongresi, Eskişehir, Türkiye, 5 - 08 Ekim 2011, ss.89-90
An Analysis of Candidate Teachers Towards Learning
World Conference on Educational Sciences, 3 - 07 Şubat 2011, cilt.2, ss.2564-2568
Analysis of biology candidate teacher self efficacy beliefs on environmentaleducation
wces, 3 - 07 Şubat 2011
Biyoloji öğretmen adaylarının öğretmenlik öz-yeterlik algısının yordayıcı değişkenleri
IX. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi, İzmir, Türkiye, 23 - 25 Eylül 2010
9. sınıf biyoloji dersi öğretim programı boyutlarına yönelik biyoloji öğretmen görüşlerinin öğretmen öz-yeterlik düzeyleri açısından analizi
I. Ulusal Eğitim Programları ve Öğretim Kongresi, Balıkesir, Türkiye, 13 - 15 Mayıs 2010, ss.3-4
Biyoloji öğretmen adaylarının laboratuvar kullanımı özyeterlik algı düzeylerinin cinsiyet ve sınıf değişkenlerine göre incelenmesi
Uluslararası Öğretmen Yetiştirme Politikaları ve Sorunları Sempozyumu II, Ankara, Türkiye, 16 - 18 Mayıs 2010, ss.913-921
Öğretmen adaylarının öğretmen öz-yeterlik algı düzeyi ile sınıf yönetimine yönelik tutum ve inanç kazanma düzeyi arasındaki ilişkinin değerlendirilmesi
Uluslararası Öğretmen Yetiştirme Politikaları ve Sorunları Sempozyumu II, Ankara, Türkiye, 16 - 18 Mayıs 2010, ss.1246-1254
Öğretmen adaylarının öğretim sürecine ilişkin öz-yeterlik inançlarının cinsiyet ve sınıf değişkenine göre incelenmesi
I. Ulusal Eğitim Programları ve Öğretim Kongresi, Balıkesir, Türkiye, 13 - 15 Mayıs 2010, ss.219
Öğretmen Adaylarının Öğretmen Öz Yeterlik Algı Düzeyi İle Sınıf Yönetimine Yönelik Tutum Ve İnanç Kazanma Düzeyi Arasındaki İlişkinin Değerlendirilmesi
Uluslararası Öğretmen Yetiştirme Politikaları ve Sorunları Sempozyumu, 16 - 18 Mayıs 2010
An assessment of the relationship between teacher candidates’xx levels of teacher self-efficacy and levels of their attitudes and beliefs on classroom control
Uluslararası Öğretmen Yetiştirme Kongresi, Ankara, Türkiye, 11 - 14 Mayıs 2010
Biyoloji öğretmen adaylarının laboratuar kullanımı özyeterlik algısı, öğretmenlik öz-yeterlik algısı ve akademik öz-yeterlik düzeyi ilişkisinin değerlendirilmesi
Fen, Sosyal ve Çevre Eğitiminde Son Gelişmeler Sempozyumu, Giresun, Türkiye, 18 - 20 Kasım 2009, ss.68-74
Lise öğrencilerinin fizik, kimya, biyoloji ve matematik derslerindeki konularla ilgili öğrenme zorluklarının tespiti
Fen, Sosyal ve Çevre Eğitiminde Son Gelişmeler Sempozyumu, Giresun, Türkiye, 18 - 20 Kasım 2009, ss.20-28
Lise öğrencilerinin nükleer enerji konusundaki bilgi ve bilgi kaynaklarının analizi
Fen, Sosyal ve Çevre Eğitiminde Son Gelişmeler Sempozyumu, Giresun, Türkiye, 18 - 20 Kasım 2009, ss.43-50
Lise Öğrencilerinin Türkiye deki Nükleer Enerji Uygulamaları Hakkındaki Görüşleri
Fen, Sosyal ve Çevre Eğitiminde Son Gelişmeler Sempozyumu, Türkiye, 18 - 20 Kasım 2009
Lise Öğrencilerinin Fizik Kimya Biyoloji Ve Matematik Derslerindeki Konularla İlgili Öğrenme Zorluklarının Tespiti
Fen, Sosyal ve Çevre Eğitiminde Son Gelişmeler Sempozyumu, Türkiye, 18 - 20 Kasım 2009
Kitap & Kitap Bölümleri
Trafikte Akıl Yürütme
Nobel Yayınevi, Ankara, 2023
Sürdürülebilir Ulaşım ve Trafikte Akıl Yürütme
Trafikte Akıl Yürütme, Gökmen Ahmet, Yüksel İbrahim, Editör, Nobel, Ankara, ss.97-119, 2023
Green Pack Education for Sustainable Development Project: Challenges and Suggestions for Solutions
Current Researches in Environmental Education, Ali Gül, Nurcan UZEL, Editör, Strategic Researches Academy, ss.1-14, 2019
Sürdürülebilir Kalkınma Temelli Öğrenme-Öğretme Yaklaşımı
Etkinlik Örnekleriyle Güncel Öğrenme Öğretme Yaklaşımları III, GÜLAY EKİCİ, Editör, PEGEM AKADEMİ, Ankara, ss.321-344, 2015