-
2018 - Continues Associate Professor
Gazi University, Gazi Eğitim Fakültesi, Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi
-
2011 - 2014 Assistant Professor
Gazi University, Gazi Eğitim Fakültesi, Matematik Ve Fen Bilimleri Eğitimi Bölümü
-
2008 - 2011 Assistant Professor
Gazi University, Gazi Eğitim Fakültesi, Matematik Ve Fen Bilimleri Eğitimi Bölümü
-
1993 - 2008 Research Assistant
Gazi University, Gazi Eğitim Fakültesi, Matematik Ve Fen Bilimleri Eğitimi Bölümü
-
1992 - 1993 Research Assistant
Gazi University, Fen Bilimleri Enstitüsü, Matematik Eğitimi Anabilim Dalı
-
1991 - 1992 Öğretmen
MİLLİ EĞİTİM BAKANLIĞI, Öğretmen
-
Postgraduate
TEMEL MATEMATİKSEL KAVRAMLAR (BAHAR DÖNEMİ)
CEBİR(GÜZ DÖNEMİ)
CEBİR(BAHAR DÖNEMİ)
-
Undergraduate
ÖĞRETMENLİK UYGULAMI(BAHAR DÖNEMİ)
ÖĞRETMENLİK UYGULAMASI(BAHAR DÖNEMİ)
SEÇMELİ(CEBİRSEL DENKLEM ÇÖZÜMLERİ)(GÜZ DÖNEMİ)
SEÇMELİ (Uygulamalı Matematik)(BAHAR DÖNEMİ)
SAYILAR TEORİSİ(BAHAR DÖNEMİ)
SEÇMELİ (LİSE MATEMATİĞİ II)(BAHAR DÖNEMİ)
ÖĞRETİM TEKNOLOJİLERİ VE MATERYAL TASARIMI(TEZSİZ)(GÜZ DÖNEMİ)
ÖĞRETMENLİK UYGULAMI (İlköğretim Matematik Programı)(BAHAR DÖNEMİ)
Elementer Sayı Kuramı (1.Şube)(İlköğretim Matematik Programı)(Güz Dönemi)
OKUL DENEYİMİ(GÜZ DÖNEMİ)(iki şube)
CEBİRE GİRİŞ (GÜZ DÖNEMİ)
CEBİRE GİRİŞ (BAHAR DÖNEMİ)
SAYILAR TEORİSİ(GÜZ DÖNEMİ)
SEÇMELİ (CEBİRDE ÖZEL KONULAR) (GÜZ DÖNEMİ)
Elementer Sayı Kuramı (2.Şube)(İlköğretim Matematik Programı)(Güz Dönemi)
CEBİRE GİRİŞ (GÜZ DÖNEMİ)(İlköğretim matematik programı)
ÖĞRETMENLİK UYGULAMASI(İlköğretim Matematik Programı)(BAHAR DÖNEMİ)
Seçmeli (Cebirde Özel Konular) (Bahar Dönemi)
-
INVESTIGATION OF PROBLEM POSING SKILLS OF MATHEMATICS TEACHER CANDIDATES AND THE DETERMINATION OF TEACHERS’ VIEWS ON PROBLEM POSING
Atlıhan S. (Consultant)
-
INVESTIGATION OF THE EFFECTS OF PRIOR KNOWLEDGE OF SECONDARY SCHOOL MATHEMATICS TEACHER CANDIDATES ON THE CONCEPT OF DERIVATIVES
Atlıhan S. (Consultant)
-
Examınıng 9th Grade Students' Mısconceptıons About Basıc Concepts In Trıangles
Atlıhan S. (Consultant)
-
Comparatıve Analysıs Of Content And Learnıng Outcomes Related To Trıangles Sub-Learnıng Area In Secondary Educatıon Mathematıcs And Geometry Lesson Currıculums
Atlıhan S. (Consultant)
-
Teacher's views on the secondary school mathematics curriculum content
ATLIHAN S. (Consultant)